O szkoleniu
Co jest efektem?
Potwierdzeniem nabytej kompetencji jest stworzenie, zaprezentowanie i przetestowanie prototypu, zgodnie z zasadą „gdy umiesz o rzeczy złożonej powiedzieć prosto, to znaczy, że sam ją rozumiesz”.
W ramach szkolenia uczestnicy nabędą wiedzę o:
- Technikach twórczego myślenia
- Polskich i zagranicznych przykładach rozwiązań powstałych dzięki Design Thinking
- Strukturze procesu oraz narzędziach i metodach twórczego myślenia i prototypowania
Nabędą również umiejętności:
- diagnozowania potrzeby/problemu
- konstruowania i doprecyzowywania celu
- tworzenia person (odbiorcy rozwiązania)
- przygotowywania prostych prototypów i testowania ich skuteczności
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- współpracą i komunikacją w zespole
- kreatywnym i nieszablonowym myśleniem
- identyfikacją i realizacją celu
Szkolenie skierowane jest do:
- Grafików
- Marketerów
- Twórców stron internetowych
- Twórców filmów i animacji
- Kierowników/Managerów
Program szkolenia
DZIEŃ I
Omówienie kontraktu, celów szkolenia i potrzeb uczestników. Ćwiczenie wprowadzające do zagadnienia.
MODUŁ I. Wprowadzenie do Design Thinking – omawiamy założenia procesu, charakterystykę, przyglądamy się przykładom z Polski i zza granicy.
(prezentacja, film, mini wykład, dyskusja).
MODUŁ II. Odkrywanie + definiowanie problemu – za pomocą analizy dostępnych informacji docieramy do istoty problemu, poznajemy szerszy kontekst i definiujemy wyzwanie, na które będziemy szukać rozwiązań.
(ćwiczenie, prezentacja, dyskusja)
MODUŁ III, cz.2. Empatyzacja – na podstawie opracowanego wzorca odbiorcy tworzymy persony wg trzech wybranych technik.
Podsumowanie modułów I-III wraz omówieniem najważniejszych kwestii.
DZIEŃ II
Przypomnienie celów szkolenia i potrzeb uczestników. Podsumowanie modułów I-III. Ćwiczenie wprowadzające.
MODUŁ IV. Wymyślanie – faza, podczas której generujemy pomysły, a następnie wybieramy najlepsze
(praca w grupach, prezentacja na forum, dyskusja).
MODUŁ V. Wizualizacja – faza, podczas której zapoznajemy się z różnymi sposobami wizu-alizacji pomysłów i prezentujemy pomysł wybraną metodą.
(prezentacja, mini wykład, praca w grupach, prezentacja na forum, dyskusja).
MODUŁ VI, Prototypowanie – tworzenie konkretnego projektu z dostępnych materiałów, proces, model, produkt, storyboard, lista doświadczeń użytkowania, interfejsy aplikacji, rysunki.
(prezentacja, praca w grupach, prezentacja na forum, dyskusja)
MODUŁ VII, cz.2. Testowanie – wychodzimy do ludzi po to, aby na szybko zebrać od nich feedback odnośnie przygotowanego prototypu.
(wywiad, praca w grupach, przedstawienie na forum)
Podsumowanie procesu Design Thinking i jego efektów. Feedback.
Potwierdzeniem nabytej kompetencji jest stworzenie, zaprezentowanie i przetestowanie prototypu, zgodnie z zasadą „gdy umiesz o rzeczy złożonej powiedzieć prosto, to znaczy, że sam ją rozumiesz”.
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
- Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
- Kod pocztowy: 03-219
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5242365558