O szkoleniu
To szkolenie przygotowaliśmy z myślą o osobach, które chcą zdobyć jak najwięcej wiedzy na temat Facebooka i Instagrama w jeden dzień.
Jeśli chcesz w krótkim czasie uzyskać konkretne informacje, to szkolenie jest dla Ciebie. To szkolenie będzie dobrym wprowadzeniem dla osób, które stoją przed wyzwaniem poprowadzenia mediów społecznościowych w firmie i instytucji, a mają niewielkie doświadczenie w tym zakresie (lub nie maja go w ogóle).
Szkolenie skierowane jest do pracowników firm i instytucji, a także przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem firmowych kont na Facebooku i Instagramie. W szkoleniu mogą uczestniczyć zarówno osoby całkowicie początkujące, jak i z doświadczeniem. Szkolenie omawia social media od podstaw.
Program szkolenia
9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych
Najnowsze dane o social mediach w Polsce
Bezpieczny dostęp do konta na Facebooku
9:30 – Planowanie postów w Meta Business Suite (Facebook)
Planowanie postów, relacji i rolek za pośrednictwem Meta Business Suite
Ustawianie automatycznych odpowiedzi
Przegląd statystyk, które pomogą w rozwijaniu konta
10:00 – Konto dla firmy, czyli portfolio firmowe (Facebook)
Portfolio firmowe (dawniej: Menedżer firmy) – co to jest i do czego służy?
Dodawanie stron do portfolio
Nadawanie uprawnień pracownikom
Poprawne przekazywanie dostępu agencji lub specjaliście social media
10:30 – Tworzenie angażujących postów i rolek na Facebooku
Algorytm – do czego służy?
Jakie czynniki bierze pod uwagę algorytm?
Wybór czasu publikacji
Zasady tworzenia profesjonalnych i angażujących postów
Posty na Facebooku – przykłady
Rolki video na Facebooku – przykłady
Popularne błędy i niedopatrzenia na stronach firm i instytucji.
11:50 – Przerwa – 20 minut
12:10 – Instagramowe ABC
Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje
Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele
Rolki – poważnie lub z humorem
Relacje – sposób na zaangażowanie
Strategia dotycząca treści oraz aspektów graficznych
13:00 – Algorytm Instagrama w pytaniach i odpowiedziach
Co wyróżnia algorytm Instagrama?
Czy teksty mają znaczenie?
Hashtagi – czy nadal warto je stosować?
Czym się różnią relacje od rolek?
Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?
Czym są hooki w rolkach? Przykłady
Jaki jest najlepszy czas publikacji?
Przegląd najnowszych zmian na Instagramie.
Przykłady angażujących postów i rolek na kontach firm i instytucji.
13:40 – Przerwa – 10 minut
13:50 – Reklama Meta – promocja na Facebooku i Instagramie
Zakładanie konta reklamowego w Portfolio Firmy
Ustawianie reklamy na przykładzie, w tym:
struktura kampanii
wybór celu reklamowego
ustawianie budżetu
wybór grupy docelowej
umiejscowienia reklam
tworzenie kreacji reklamowej
Publikacja reklam na Instagramie z konta reklamowego na Facebooku.
Statystyki i raporty, czyli ocena wyników kampanii.
15:00 – Zakończenie, odpowiedzi na pytania Uczestników
Czas trwania
Szkolenie odbywa się jednego dnia w godz. 9-15.
Prelegenci
Trener od kilkunastu lat obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. Przeszkolił już kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych – pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Wypełnienie i wysłanie pocztą elektroniczną niniejszego zamówienia stanowi zawarcie umowy wiążącej pomiędzy Wykonawcą (Empemedia), a Zamawiającym.
Szkolenie odbywa się w formie on-line w czasie rzeczywistym (na żywo). Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu.
Cena obejmuje udział w zajęciach wymienionej liczby uczestników oraz certyfikat ukończenia szkolenia z zastrzeżeniem, że uzyskanie certyfikatu jest możliwe tylko w przypadku zalogowania do systemu webinarowego w każdym dniu trwania szkolenia.
Podany czas trwania szkolenia jest orientacyjny. Faktyczny czas trwania szkolenia może się różnić w zależności od aktywności Uczestników.
W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.
W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na podobne szkolenie online w kolejnym terminie – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
do 10 dni roboczych przed datą szkolenia - anulacja jest bezpłatna,
w terminie 9-2 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny łącznej wynikającej z niniejszego Zamówienia,
w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie lub gdy Uczestnicy będą nieobecni pomimo niezgłoszenia nieobecności – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 50% ceny szkolenia za każdego nieobecnego Uczestnika tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
Materiały szkoleniowe chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w celach komercyjnych bez zgody autora jest zabronione.
Dane Zamawiającego i Uczestnika podane na formularzu zgłoszeniowym będą wykorzystane przez Organizatora na potrzeby udziału w szkoleniu – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO),oraz na potrzebę przesłania drogą elektroniczną informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do jego realizacji – zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030).
Zamawiający/Uczestnik ma prawo do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) oraz Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Administratorem danych osobowych jest firma Empemedia Marcin Pietraszek.
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
