Psychologia sprzedaży w praktyce

O szkoleniu

Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe


Dlaczego warto wziąć udział?
KORZYŚCI
  •  Zrozumiesz, jak klienci podejmują decyzje i jak na nie wpływać za pomocą emocji, stylu rozmowy i argumentacji

  •  Poznasz praktyczne techniki psychologiczne, które zwiększają skuteczność sprzedaży bez manipulacji.

  •  Nauczysz się budować zaufanie i relacje, dzięki którym klienci chętniej kupują i wracają

  •  Zdobędziesz umiejętności radzenia sobie z obiekcjami, rozmową o cenie i trudnymi sytuacjami sprzedażowymi – z pewnością i empatią

Kto powinien wziąć udział?
DLA KOGO SZKOLENIE?
  •  Przedstawiciele handlowi i doradcy klienta – którzy chcą skuteczniej prowadzić rozmowy sprzedażowe i lepiej reagować na zachowania klientów

  •  Menedżerowie sprzedaży i zespołów handlowych – odpowiedzialni za rozwój kompetencji swoich zespołów i zwiększenie konwersji sprzedażowych

  •  Specjaliści ds. customer experience i obsługi klienta

  •  Specjaliści ds. obsługi klienta i sprzedaży B2B – którzy budują relacje z klientem w cyklu długofalowym

  •  Osoby rozpoczynające pracę w działach sprzedaży / handlowych – które chcą od początku działać skutecznie i świadomie, rozumiejąc mechanizmy decyzji zakupowych


Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIAJak wykorzystać wiedzę o emocjach, motywacjach i zachowaniach klientów w codziennej pracy handlowca?1. Psychologia sprzedaży i zachowań klienta
  • Jak znajomość procesów psychologicznych zwiększa skuteczność handlowca

  • Co wpływa na postrzeganie rozmowy sprzedażowej przez klienta

2. Styl decyzyjny klienta i jego wpływ na rozmowę handlową

  • Klient emocjonalny vs analityczny – jak ich rozpoznać

  • Dopasowanie komunikatów do stylu poznawczego i potrzeb

  • Błędy poznawcze wpływające na decyzję

3. Psychologiczne techniki w kontakcie sprzedażowym

  • Jak mówić językiem klienta i budować wartość

  • Zasada niedoboru i społecznego dowodu w rozmowie

  • Elementy psychologii wpływu w etycznej sprzedaży

4. Argumentacja i prezentacja oferty

  • Jak tworzyć argumenty trafiające do konkretnego typu klienta

  • Wzmacnianie przekazu przez kontekst i strukturę oferty

  • Jak mówić o rozwiązaniu, nie o produkcie

5. Budowanie relacji i zaufania w procesie sprzedaży

  • Co sprawia, że klient chce kupić od konkretnego człowieka

  • Jak handlowiec może być postrzegany jako doradca, nie sprzedawca

  • Utrzymanie relacji po zamknięciu sprzedaży

6. Cena w sprzedaży – jak o niej mówić

  • Jak klienci postrzegają cenę, a jak wartość

  • Efekt kotwiczenia i porównań – bez manipulacji

  • Kiedy rabat działa, a kiedy podważa produkt

7. Obiekcje i trudne sytuacje w sprzedaży

  • Co naprawdę oznacza „muszę się zastanowić”

  • Strategie empatycznego odpowiadania na opór

  • Jak nie spalić relacji przy odmowie

8. Zastosowanie psychologii sprzedaży w praktyce

  • Budowanie rozmowy dopasowanej do konkretnego klienta

  • Jak tworzyć pytania, które prowadzą do zakupu

  • Jakie komunikaty skracają dystans i zwiększają skuteczność

Sesja pytań i odpowiedzi
Otwarte konsultacje i pytania uczestników
Wręczenie certyfikatówMETODY PRACY
  • Case studies i burza mózgów

  • Analiza rzeczywistych sytuacji z klientami i identyfikacja najczęstszych błędów sprzedażowych

  • Praktyczne ćwiczenia z komunikacji z klientem, argumentacji cenowej i pracy z obiekcjami


Czas trwania

9-16

Prelegenci

Dagmara Kokoszka-Lassota

Dyplomowana ekspertka w zakresie psychologii marketingu i sprzedaży, neuromarketingu, specjalizująca się w digital marketingu oraz psychologii mediów społecznościowych. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi markami oraz prowadzeniu szkoleń i warsztatów, pomagając firmom skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe w oparciu o zasady psychologii konsumenta. Kluczowe kompetencje: psychologia marketingu i sprzedaży, zachowania konsumenckie, strategia digital marketingu, media społecznościowe, techniki pamięciowe i koncentracji uwagi. Pracowała przy projektach marketingowych dla firm takich jak 3M, Stellantis, Volkswagen, Google Internetowe Rewolucje. Jest również psychologiem i diagnostą fundacji ADHD – wsparcie osób z neuroróżnorodnością, aktywnie działa przy projektach związanych z bezpieczeństwem dzieci i młodzieży w Internecie. Mentorka w programie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – wspieranie studentów w rozwoju zawodowym od 2020 roku. Wystąpienia i prelekcje na konferencjach: I love marketing, Influencer Live, Marketing w Kulturze, Social Media w Biznesie, DIMAQ Voice Online, Golden Marketing Conference, Internet Beta, Mobile Trend. Regularnie publikuje w branżowych czasopismach marketingowych, w Onet, Sukces Pisany Szminką. Występowała jako ekspert w takich programach jak: Pytanie na Śniadanie, Dzień Dobry TVN, Chillizet, Radio Kraków. Wyróżniona w rankingu “Polskie Osobowości Marketingu” agencji Widoczni.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu KFK

00-876 Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard Akademia KFK
1 018
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 050 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 4.76% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia Marketingu KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!