VII Forum Office Managera

O forum

KOMPETENCJE MENADŻERSKIE

W dzisiejszej rzeczywistości biznesowej tylko jedno jest pewne – zmiana. Świat przyspiesza, technologia rozwija się, a klienci mają coraz większe oczekiwania.

Dlatego jednym z największych wyzwań, przed którymi stoi dziś Twoja firma, Twój zespół i Ty, jest szybkie i efektywne zarządzanie zmianą. A wprowadzana zmiana musi nie tylko przynieść natychmiastowy i pozytywny skutek, ale także nie może doprowadzić do utraty Twoich najcenniejszych zasobów, którymi są pracownicy, partnerzy oraz klienci.

Zapraszamy Cię do udziału w VII Forum Office Managera, podczas którego poznasz najlepsze praktyki administracyjne obejmujące case studies, z którymi mierzą się na co dzień specjaliści zajmujący się kompleksową obsługą biura.

Konferencję przygotowaliśmy w taki sposób, aby stała się nie tylko okazją do analizy doświadczeń i wymiany wiedzy, ale także okazją do rozmowy o przyszłości.

Tegoroczne Forum Office Managera obejmuje cztery obszary tematyczne

Technologie w pracy office managera
Nowe role społeczne i zawodowe w pracy office managera
Zmiany w procesach biznesowych będących w gestii office managera
Przestrzeń biurowa – nowe funkcje i koncepcje zarządzania
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wziąć udział w Forum?

  • Wymienisz się doświadczeniami w gronie profesjonalistów
  • Wdrożysz lepsze rozwiązania i podejmiesz skuteczne decyzje
  • Z sukcesem wykorzystasz narzędzia i techniki optymalizujące pracę działu administracji
  • Zainspirujesz się do poszukiwania nowych rozwiązań
  • Poznasz światowe trendy i dostosujesz je do warunków rynkowych
Kto powinien wziąć udział?

Uczestnicy

  • Office Managerowie,
  • Kierownicy Biura,
  • Kierownicy Działu Administracji,
  • Dyrektorzy Administracyjni,
  • Członkowie i Asystenci Biura Zarządu,
  • Pracownicy Działu HR/ Szkoleń

Program forum

Program

24 MAJA 2022

8:55    Otwarcie

9:00    OFFICE MANAGER JAKO CHANGE MANAGER. TRANSFORMACJA PRZYSZŁOŚCI WYMAGANA DZIŚ!

  • Perspektywa zmian świata administracji
  • Nowe kompetencje Office Managera
  • Kroki na drodze zmiany, które warto podjąć

Urszula Rowińska, Świadoma Zmiana

9:30    przerwa

9:35    OFFICE MANAGER – NOWA FUNKCJA W ORGANIZACJI, ZACIEŚNIENIE RELACJI Z BIZNESEM / ZMIANA CIĘŻARU ODPOWIEDZIALNOŚCI Z ADMINISTRACJI NA PEOPLE MANAGEMENT W PERSPEKTYWIE NAJBLIŻSZYCH 3 LAT

  • CSR. Jak dobrą motywacją angażować ludzi do wspólnych akcji.
  • Nie samą pracą człowiek żyje. Jak przez integrację tworzyć trwałe zespoły, podnosić poziom zaangażowania oraz identyfikacji pracowników z organizacją.

Bogumiła Urbaniak, DB Schenker

10:05    przerwa

10:10    INTEGRACJA CZŁOWIEK – TECHNOLOGIA W PERSPEKTYWIE NAJBLIŻSZYCH 3 LAT. WYZWANIA I OGRANICZENIA.

Cyfrowa kwatera główna – takimi sformułowaniami oferują największe firmy produkujące oprogramowanie oraz usługi wspomagające pracę zespołową, której adopcja w ostatnich 2 latach przyspieszyła w sposób logarytmiczny (praca zdalna/hybrydowa spowodowana pandemią). W transformacji cyfrowej zmiana narzędzi oraz dostęp do nowych technologii niejednokrotnie wiąże się ze zmianami w samej organizacji (sposób wykorzystania narzędzi = zmiany zachowań użytkowników końcowych).

  • Dlaczego Teams, Slack, Zoom, Webex, gSuite weszły na stałe do kanonu narzędzi komunikacji w firmach?
  • Dlaczego niechętnie sięgamy po nowe technologie?
  • Czy kultura organizacji może wspierać procesy transformacji cyfrowej w firmach?
  • Dlaczego jedne organizacje łatwiej przystosowują się do zmian narzędzi oraz organizacji pracy?
  • Jakie będą konsekwencje wprowadzenia na stałe pracy zdalnej lub najwyżej modelu hybrydowego?
  • Gdzie zawędruje technologia do pracy grupowej za 3 lata?

Paweł Mączka, Storware

10:40    przerwa

10:45    ENTERPRISE SERVICE MANAGEMENT – NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE USŁUGAMI IDEALNE DLA OFFICE MANAGERA

  • Zarządzanie usługami kluczem do digitalizacji pracy
  • Czym jest koncepcja Enterprise Service Management (ESM) dlaczego jest tak ważne w aktualnych czasach
  • Co zarządzanie biznesem ma wspólnego z procesami IT?
  • Jakie korzyści dla Office Managera da wprowadzenie ESM?
  • Jak możesz przyspieszyć działanie zespołów wsparcia?
  • Przykłady zatasowania narzędzi IT klasy ESM

Robert Gontkiewicz, Optimatis

11:15    przerwa

11:20  COMMUNITY MANAGER I INNE NOWE ROLE SPOŁECZNE OFFICE MANAGERA – BUDOWANIE NOWEGO TYPU RELACJI W ZESPOLE W PERSPEKTYWIE NAJBLIŻSZYCH 3 LAT

Panel z udziałem: Agnieszki Krzywosz z Toolbox for HR, Elżbiety Winek z Fiserv Polska, oraz Renaty Zwierzyk z CBRE

12:00    przerwa

12:05    ZWINNE WDRAŻANIE NOWYCH PROCEDUR – UMIEJĘTNOŚĆ DIAGNOZY MOMENTU ZMIANY I SPRAWNOŚĆ W JEJ WDRAŻANIU

Żyjemy w pędzie! Zmiany nakładają się, nie kończą, nasza praca to jedna wielka zmiana. Nie można jej uniknąć. Ale można ją oswoić i wdrażać efektywnie i w dobrej atmosferze. Jak? Stosując zwinne podejście.

  • Anatomia zmiany
  • Zacznij od “po co”
  • Diagnozowanie potrzeb i kreatywne projektowanie efektywnych zmian
  • Złoty trójkąt zarzadzania zmianą
  • Zwinne narzędzia zarządzania zmianą

Ewa Błaszczak

12:35    przerwa lunchowa

13:15   PROFIL PUBLICZNY OFFICE MANAGERA W INTERNECIE 

  • jak budować swoją markę odpowiedzialnie i świadomie
  • czego unikać w działaniach online
  • jak marka online może pomóc w widoczności projektów pracodawcy
  • od czego zacząć budowanie marki w sieci

Emilia Bartosiewicz-Brożyna, Prezes Lady Business Club

13:45    przerwa

13:50   BIURO JAKO SYMBOL ZRÓWNOWAŻONEJ TRANSFORMACJI

  • Społeczny aspekt strategii zrównoważonego rozwoju
  • Pracownik WELL – jak doświadczenia pracowników zmieniają kulturę organizacji
  • Wpływ transformacji kulturowych na zmiany przestrzenne

Małgorzata Niewińska, CBRE

14:20    przerwa

14:25   ELASTYCZNOŚĆ ŚRODOWISKA PRACY A ZMIANY ZAPOTRZEBOWANIA NA PRZESTRZEŃ BIUROWĄ – BIURO ON DEMAND

  • Zmiany zapotrzebowania na przestrzeń: biuro vs. ekosystem środowiska pracy
  • Biuro, dom, coworking i inne miejsca – filary elastycznego środowiska pracy
  • Elastyczne biuro: współdzielenie przestrzeni a możliwość akomodacji wzrostu
  • Dostępność miejsca w biurze: aplikacje jako narzędzie zarządzania elastycznym środowiskiem pracy
  • Coworking – dodatkowe wsparcie w modelu elastycznym

Karolina Dudek, Colliers

14:55    przerwa

15:00   PSYCHOSPOŁECZNE, ERGONOMICZNE I ZDROWOTNE ASPEKTY PRACY ZDALNEJ

  • Uwarunkowania pracy zdalnej w rzeczywistości pandemicznej i post-pandemicznej.
  • Psychospołeczne warunki pracy zdalnej.
  • Ergonomia stanowisk pracy zdalnej.
  • Wpływ pracy zdalnej na zdrowie i styl życia pracowników.

prof. Joanna Bugajska, CIOP – PIB

15:30    przerwa

15:35    CO ZROBIĆ GDY DO FIRMY PRZYJDĄ SŁUŻBY? ZADANIA OFFICE MANAGERA PODCZAS KONTROLI I INNYCH CZYNNOŚCI PROWADZONYCH W FIRMIE

  • Jakie służby mogą pojawić się w Twojej firmie?
  • Jak powinna wyglądać ewentualna współpraca z organem?
  • Jakie są uprawnienia i obowiązki funkcjonariuszy?
  • Jakie są obowiązki i uprawnienia spółki?
  • Jak zabezpieczyć interesy spółki na wypadek sytuacji kryzysowych?

Arkadiusz Matusiak, Wolf Theiss

16:00    zakończenie i podsumowanie konferencji

Metody:

Forum Office Managera to cykl rozmów – warsztatów i paneli dyskusyjnych. Podczas dwóch dni konferencji przedstawimy:‍
Prelekcje – poznasz skuteczne strategie, rozwiązania i metody zarządzania zmianą,
Warsztaty – przećwiczysz świeżo poznane narzędzia i techniki,
Dyskusje – poznasz doświadczenia innych menedżerów, szanse, bariery, ryzyka i wyzwania office managementu,
Analizy – poznasz konkretne dane stojące za decyzjami menadżerskimi,
Studium przypadku – wyciągniesz praktyczne wnioski z cudzych doświadczeń.

Czas trwania

8:55 - 16:00

Prelegenci

RADA PROGRAMOWA VII FORUM OFFICE MANAGERA 

  • Ewa Bodio-Ziółkowska, Kierownik Działu Administracji w Volkswagen Financial Services Polska
  • Agnieszka Krzywosz, Office Manager w Toolbox for HR
  • Renata Zwierzyk, Associate Director w CBRE

Rada określiła tematykę VII Forum w taki sposób, aby omówić kluczowe dla procesów administracyjnych wyzwania na najbliższe lata, a także wskazać możliwe rozwiązania, cenne w podnoszeniu efektywności procesów back office’owych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Konferencja prowadzona jest na dedykowanej stronie langas.pl

Wymagania sprzętowe:

1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:

● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”


4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca

Rejestracja

Cena standardowa
1 470
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!