Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości

O konferencji

Od przeszło dwóch lat funkcjonujemy w nieustannej zmianie, doświadczając przy tym często ogromnego poczucia niepewności. Sytuacja finansowa naszych działów i firm, przyszłość biznesów i w końcu nasz rozwój osobisty, jest i był, determinowany najpierw przez obostrzenia sanitarno-epidemiologiczne związane z COVID19, a od dłuższego czasu, również przez sytuację gospodarczo-polityczną w kraju i na świecie. Nie sposób już zliczyć nakładających się kolejno na siebie kryzysów, które wpływają na nasze życie zawodowe oraz prywatne. Nie możemy ich bagatelizować, ale możemy posiąść odpowiednie kompetencje, które pozwolą nam sobie z nimi prawidłowo radzić.

Na większość wspomnianych czynników nie mamy wpływu, możemy jedynie zadbać o to, żeby przygotować siebie i swoje otoczenie do efektywnego funkcjonowania w zmianie.

Zapraszam do udziału w unikatowym wydarzeniu, jakim jest Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości, która odbędzie się 24 stycznia 2023 roku. Konferencja skierowana jest do świadomych kobiet, które nieustannie chcą rozwijać siebie i swoje kompetencje. Podczas drugiej edycji Akademii porozmawiamy o kluczowych wyzwaniach z którymi mierzą się dzisiejsze Liderki, przekazując przy okazji praktyczne, realne wskazówki, jak się z nimi mierzyć.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas serii inspirujących wystąpień m.in.:

  • poszukamy odpowiedzi na pytanie "kim zawodowo jesteśmy?"
  • nauczymy się optymalnie zarządzać sobą w czasie nadmiaru
  • poznamy tajniki nowoczesnej komunikacji
  • zgłębimy sekrety neurolingwistyki w procesie komunikacji
  • poszukamy sposobów na wypalenie zawodowe
  • pomówimy o roli kobiet w procesie transformacji
Kto powinien wziąć udział?

Jeśli:

  • chętnie słuchasz innych i potrafisz z ich historii wyciągnąć wartość dla siebie
  • chcesz zyskać inspiracje i zmienić przekonania, które mogą determinować, a nawet blokować Twoje działania
  • lubisz energetycznie spotkania i chcesz poznać niezwykłe kobiety oraz ich niepowtarzalne doświadczenia
  • masz poczucie, że zmiany Cię przytłaczają i potrzebujesz podpowiedzi jak się z nimi pogodzić
  • chcesz wnieść nową jakość w swoim życiu czy firmie
  • i w końcu, jesteś gotowa, żeby wdrożyć wartościowe wskazówki do prawidłowego i efektywnego działania w nieustającej zmianie

to ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

Program konferencji

08:55

Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

Liderka 4.0 – silna w czasach zawieruchy

  • Joanna Malinowska-Parzydło, Executive Partner, Younicorn
  • Tożsamość liderki. Rola odpowiedzi na pytanie „Kim zawodowo jestem”
  • Wizja i misja liderki – bo każda strategia wymaga porządku
  • Marka liderki – siła pozycjonowania wokół talentów i wartości
  • Wyzwania liderki w czasach VUCA – dobre i złe praktyki radzenia sobie z nimi
  • Kompetencje niezbędne liderce dla osiągnięcia sukcesu w czasach zawieruchy
  • Użyteczne i bezużyteczne przekonania – mapa własnej głowy

10:00

Optymalne zarządzanie sobą w czasie nadmiaru

  • Katarzyna Janczuk, trenerka umiejętności psychologicznych w biznesie
  • Wielozadaniowość w kontekście pracy zawodowej oraz łączenia jej z życiem prywatnym – realne możliwości i rozwiązania związane z efektywnym planowaniem 
  • Walka z potrzebą bycia perfekcjonistką, która wszystko „musi”
  • Mądra i asertywna priorytetyzacja w czasach nadmiaru
  • Co się dzieje ze mną - ukryte mechanizmy rzutujące na eskalację stresu, motywację i dobrostan.
  • Proste i skuteczne metody zadbania o własny dobrostan

10:50

Przerwa

11:05

Komunikacja nowoczesnej liderki w życiu zawodowym i prywatnym

  • MBA Małgorzata Warda, trenerka i praktyk biznesu, akredytowany coach i mentorka liderów z certyfikacją European Mentoring & Coaching Council, wykładowca MBA
  • Aspekty neurolingwistyczne w procesie komunikacji - jak słowa wpływają na nasz mózg i zachowania?
  • Pytania coachingowe – w czym mogą nam pomóc w życiu zawodowym i prywatnym?
  • Jaka jest rola kompetencji „miękkich” w twardej pracy ?
  • Czego o komunikacji możemy się nauczyć od Winstona Churchilla w obecnych, dynamicznych czasach VUCA ?

11:55

Zarządzanie swoim dobrostanem psychicznym

  • Paulina Biernat, psycholożka, dyplomowany coach specjalizujący się w life coachingu i biznes coachingu
  • Największe pułapki psychologiczne Liderki ‘23
  • Jak zadbać o siebie i swoje otoczenie w czasach niepewności 
  • Kryzysy (covid, wojna, inflacja) vs. dobrostan psychiczny – sposoby przeciwdziałania negatywnym skutkom długotrwałemu stresowi  

12:45

Wypalenie zawodowe - epidemia XXI wieku?

  • Justyna Federowicz, HR menedżerka z ponad 20 letnim stażem pracy w firmach polskich i międzynarodowych, coach
  • Wypalenie zawodowe jako jednostka chorobowa i dlaczego inaczej dotyka kobiety i mężczyzn
  • Pułapki wypalenia zawodowego ostatnich lat  (oczywiste i nieoczywiste)
  • Samokontrola - jak wykryć pierwsze symptomy wypalenia i czy może być "za późno"?
  • Techniki i narzędzia radzenia sobie z wypaleniem zawodowym
  • Jak żyć po doświadczeniu wypalenia?
  • Rezyliencja, czyli o tym jak budować odporność na stres, jako przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

13:35

Przerwa

14:10

Żelazna dłon w aksamitnej rękawiczce - Zarządzanie ludźmi i zespołami w czasach kryzysu – ciche przywództwo

  • Izabela Kielczyk, przedsiębiorczyni, psycholożka biznesu, psychoterapeutka i trenerka ludzi biznesu
  • Emocje w biznesie - czym są, jak nim zarządzać, jak je wyrażać
  • Złość - wyrażanie złości bez przemocy i uległości
  • Empatia - metaumiejętności w zarządzaniu sobą i pracownikami
  • Przełamywanie stereotypów grzecznych dziewczynek - kobieta matek - kobieta szef
  • Model cichego przywództwa - potrzeby psychologiczne pracowników, - jak być empatycznym i wymagającym szefem, jak słuchać ze zrozumieniem ale jednocześnie nie ulegać żądaniom pracowników
  • Nowoczesne kierowanie zespołem – po pandemii i w obliczu wojny  - empatycznie udzielanie informacji zwrotnej
  • Jak komunikować zmiany?
  • Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami jednocześnie okazać zrozumienie im i sobie?

15:10

Strategiczne kompetencje przywódcze potrzebne w budowaniu Nowego Świata

  • Małgorzata Czernecka, CEO, Human Power; Strategist & Expert in wellbeing and energy management of employees
  • BANI zastępuje VUCA. Co nam będzie potrzebne w budowaniu Nowego Świata?
  • Powrót do źródła. Jak odkrywać na nowo jakości potrzebne w zarządzaniu? Jak je uwalniać w sobie?
  • Rola kobiet w procesie transformacji. Jak stać się przewodniczką dla innych w świecie chaosu i zmiany?
  • Liderowanie w kręgu. Synergia serca i umysłu kluczem do uruchamiania pełnej mocy i potencjału nas jako ludzi
  • Odwaga, czucie, intuicja. Nowe kompetencje potrzebne w podejmowaniu trafnych decyzji

16:00

Spełnienie i pieniądze w dobie kryzysu

  • dr Anna Smolińska, inwestorka, przedsiębiorczyni, edukatorka finansowa.

Kobiety i finanse to często trudna relacja. Nie wiemy, jak zadbać o swoje pieniądze, nikt nie nauczył nas nimi zarządzać, a dodatkowo stale mniej zarabiamy od mężczyzn. Nie musi tak być. Pieniądze dają poczucie bezpieczeństwa, warto o nie zadbać.

W czasie spotkania pokaże, jak szybko i skutecznie poukładać finanse osobiste oraz dlaczego ważne jest znalezienie i dokładne określenie własnych finansowych celów. 

Dodatkowo dowiesz się, dlaczego samo zarabianie nie wystarcza do tego, by kobieta była całkowicie niezależna oraz co zrobić, by nasza przyszłość była bezpieczna i spokojna. I dlaczego pieniądze szczęścia nie dają… A może dają?

  • Budżet nie taki straszny, jak go malują
  • Twoja Route 66, czyli jaki masz cel?
  • Zarabianie to nie wszystko, czyli jak pomnażać pieniądze?
  • Kobiece spełnienie, czyli poczucie bezpieczeństwa, pieniądze, a może rodzina?

16:40

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  •  
  • Paulina Biernat - psycholożka, dyplomowany coach specjalizujący się w life coachingu i biznes coachingu
  • Małgorzata Czernecka - CEO, Human Power; Strategist & Expert in wellbeing and energy management of employees
  • Justyna Federowicz - HR menedżerka z ponad 20 letnim stażem pracy w firmach polskich i międzynarodowych, coach
  • Katarzyna Janczuk - trenerka umiejętności psychologicznych w biznesie
  • Izabela Kielczyk - przedsiębiorczyni, psycholożka biznesu, psychoterapeutka i trenerka ludzi biznesu
  • Joanna Malinowska-Parzydło - Executive Partner, Younicorn
  • dr Anna Smolińska - inwestorka, przedsiębiorczyni, edukatorka finansowa.
  • MBA Małgorzata Warda - trenerka i praktyk biznesu, akredytowany coach i mentorka liderów z certyfikacją European Mentoring & Coaching Council, wykładowca MBA
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 16 grudnia
1 595
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!