Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych

O konferencji

Reprezentujesz SSC lub BPO? Chcesz poznać jakie rozwiązania w zakresie automatyzacji wdrożyli reprezentanci centrów usług wspólnych? Zależy Ci by uczyć się na doświadczeniach innych i uniknąć błędów. Dołącz do nas 25 października w Warszawie.

Liczne case studies, możliwość wymiany doświadczeń, przygotowania się do automatyzacji lub poprawienia własnych procesów to tylko niektóre z mocnych stron wydarzenia.

Dowiesz się m.in:

  • Dlaczego automatyzować procesy
  • Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
  • Jak przygotować procesy do automatyzacji
  • Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów
  • Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code
  • Jak szacować oszczędności
  • Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?
  • Jak Citizen development może uzupełnić tradycyjną automatyzację procesów
  • Czy automatyzacja się opłaca
  • Jak stosować rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i jaką niesie to za sobą odpowiedzialność i ryzyka prawne

Dołącz do nas, poznaj doświadczenia wielu firm z zakresu automatyzacji, zapytaj, podyskutuj, by wrócić do firmy z gotowymi pomysłami i odpowiedziami na ważne pytania.

Zgłoś swój udział już dziś!

Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem konferencji.

Program konferencji

08:30

Rejestracja Uczestników, poranna kawa.

09:00

Przywitanie Uczestników.

09:10

Automatyzacja procesów w SSC/BPO okiem eksperta

  • Wiktor Doktór, Prezes, Pro Progressio
  • Jakie są obecne trendy w automatyzacji procesów w branży?
  • Jak wielu dostawców realnie decyduje się na takie działania?
  • Czy dla którejś branży jest to „must have”, a czy któraś ma jeszcze czas na ten krok?
  • Jakie są obustronne korzyści wdrażania automatyzacji i czy automatyzacja procesów może przynosić realne oszczędności dla biznesu?

09:40

Przygotowanie do wdrożenia świadomej automatyzacji w centrum usług wspólnych i BPO

  • Szymon Stadnik, CEO firmy outsourcingowej ITELENCE
  • Dlaczego automatyzować procesy?
  • Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
  • Jak przygotować procesy do automatyzacji
  • Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów

10:25

Case study optymalizacji procesu automatyzacji we Frista

  • Marcin Kolasa, IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA
  • Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz, Customer Service Project Manager, FRISTA
  • Najpierw optymalizuj proces później automatyzuj - Jakie są możliwości dzisiejszych automatyzacji i co powinniśmy automatyzować
  • Z jakich technologii korzystamy i co automatyzujemy w Frista
  • Jak rozpoczynamy automatyzację – szacowanie oszczędności, mapa procesu, proces developmentu (samodzielnie lub z partnerem), bliska współpraca z właścicielem procesu
  • Proces Consignment u naszego klienta – jak wyglądała sytuacja przed i po

11:10

Przerwa na kawę i networking

11:30

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta w CUW

  • Piotr Kempa, R&D Director, OEX VCC
  • Piotr Krawczyk, Business Development Manager, OEX VCC
  • Jak rozwój automatyzacji i robotyzacji wpłynie na rozwój usług customer service?
  • Czy boty zastąpią ludzi, czy będą stanowiły uzupełnienie i wsparcie procesów sprzedażowo - obsługowych?
  • Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?

12:15

Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code

  • Mariusz Pietrzak, Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
  • Efektywne podejście do automatyzacji procesów
  • Czy automatyzacja się opłaca - blaski i cienie automatyzacji
  • Przykłady realizacji automatyzacji – case study:

Automatyzacja procesów bankowych

Automatyzacja procesu księgowania faktur

Automatyzacje w obszarze HR

13:00

"Czy sztuczna inteligencja może skutecznie obsłużyć klienta? Case study telefonicznych kontaktów z pacjentami

  • Dawid Wójcicki, założyciel i CEO spółki Vee S.A.
  • Kim jest Vee
  • Doświadczenie w realizacji przez Vee celów biznesowych klientów (obszary działania, procesy, efekty biznesowe)
  • Postawione przed Vee cele biznesowe wdrożeń w branży medycznej
  • Vee jako element łańcucha obsługi pacjenta
  • Osiągnięte rezultaty wdrożeń
  • Realizowana przez Vee standaryzacja doświadczenia w obszarze potwierdzana terminów

13:45

Przerwa na lunch

14:30

Digitalizacja HR poprzez upskilling, automatyzację i citizen development

  • Sebastian Szachnowski, Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group
  • Automatyzacja procesów HR
  • Digitalizacja procesów HR i paperless HR
  • Zespoły produktowe i uspskilling pracowników
  • Citizen development jako uzupełnienie tradycyjnej automatyzacji procesów

15:15

Wykorzystanie machine learningu w wykrywaniu e-maili phishingowych w bankowości -case study

  • Pascal Głowacki, Data Scientist, Standard Chartered

16:00

Robotyzacja i automatyzacja w SSC i BPO - aspekty prawne

  • Tomasz Zalewski, Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird
  • Modele kontraktowe korzystania z rozwiązań automatyzujących pracę
  • Prawne due diligence przed wyborem rozwiązania
  • Automatyzacja a dotychczasowe umowy licencyjne na oprogramowanie
  • Stosowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji – odpowiedzialność, ryzyka prawne

16:45

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • ​​​​​​Pascal Głowacki - Data Scientist, Standard Chartered
  • Piotr Kempa - R&D Director, OEX VCC
  • Marcin Kolasa - IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA
  • Piotr Krawczyk - Business Development Manager, OEX VCC
  • Mariusz Pietrzak - Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
  • Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz - Customer Service Project Manager, FRISTA
  • Szymon Stadnik - CEO firmy outsourcingowej ITELENCE
  • Sebastian Szachnowski - Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group
  • Dawid Wójcicki - założyciel i CEO spółki Vee S.A.
  • Tomasz Zalewski - Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird
  • Wiktor Doktór - Prezes, Pro Progressio
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
2 295
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 9 września
1 795
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!