O konferencji
Reprezentujesz SSC lub BPO? Chcesz poznać jakie rozwiązania w zakresie automatyzacji wdrożyli reprezentanci centrów usług wspólnych? Zależy Ci by uczyć się na doświadczeniach innych i uniknąć błędów. Dołącz do nas 25 października w Warszawie.
Liczne case studies, możliwość wymiany doświadczeń, przygotowania się do automatyzacji lub poprawienia własnych procesów to tylko niektóre z mocnych stron wydarzenia.
Dowiesz się m.in:
- Dlaczego automatyzować procesy
- Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
- Jak przygotować procesy do automatyzacji
- Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów
- Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code
- Jak szacować oszczędności
- Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?
- Jak Citizen development może uzupełnić tradycyjną automatyzację procesów
- Czy automatyzacja się opłaca
- Jak stosować rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i jaką niesie to za sobą odpowiedzialność i ryzyka prawne
Dołącz do nas, poznaj doświadczenia wielu firm z zakresu automatyzacji, zapytaj, podyskutuj, by wrócić do firmy z gotowymi pomysłami i odpowiedziami na ważne pytania.
Zgłoś swój udział już dziś!
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem konferencji.
Program konferencji
08:30
Rejestracja Uczestników, poranna kawa.
09:00
Przywitanie Uczestników.
09:10
Automatyzacja procesów w SSC/BPO okiem eksperta
- Wiktor Doktór, Prezes, Pro Progressio
- Jakie są obecne trendy w automatyzacji procesów w branży?
- Jak wielu dostawców realnie decyduje się na takie działania?
- Czy dla którejś branży jest to „must have”, a czy któraś ma jeszcze czas na ten krok?
- Jakie są obustronne korzyści wdrażania automatyzacji i czy automatyzacja procesów może przynosić realne oszczędności dla biznesu?
09:40
Przygotowanie do wdrożenia świadomej automatyzacji w centrum usług wspólnych i BPO
- Szymon Stadnik, CEO firmy outsourcingowej ITELENCE
- Dlaczego automatyzować procesy?
- Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
- Jak przygotować procesy do automatyzacji
- Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów
10:25
Case study optymalizacji procesu automatyzacji we Frista
- Marcin Kolasa, IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA
- Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz, Customer Service Project Manager, FRISTA
- Najpierw optymalizuj proces później automatyzuj - Jakie są możliwości dzisiejszych automatyzacji i co powinniśmy automatyzować
- Z jakich technologii korzystamy i co automatyzujemy w Frista
- Jak rozpoczynamy automatyzację – szacowanie oszczędności, mapa procesu, proces developmentu (samodzielnie lub z partnerem), bliska współpraca z właścicielem procesu
- Proces Consignment u naszego klienta – jak wyglądała sytuacja przed i po
11:10
Przerwa na kawę i networking
11:30
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta w CUW
- Piotr Kempa, R&D Director, OEX VCC
- Piotr Krawczyk, Business Development Manager, OEX VCC
- Jak rozwój automatyzacji i robotyzacji wpłynie na rozwój usług customer service?
- Czy boty zastąpią ludzi, czy będą stanowiły uzupełnienie i wsparcie procesów sprzedażowo - obsługowych?
- Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?
12:15
Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code
- Mariusz Pietrzak, Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
- Efektywne podejście do automatyzacji procesów
- Czy automatyzacja się opłaca - blaski i cienie automatyzacji
- Przykłady realizacji automatyzacji – case study:
Automatyzacja procesów bankowych
Automatyzacja procesu księgowania faktur
Automatyzacje w obszarze HR
13:00
"Czy sztuczna inteligencja może skutecznie obsłużyć klienta? Case study telefonicznych kontaktów z pacjentami
- Dawid Wójcicki, założyciel i CEO spółki Vee S.A.
- Kim jest Vee
- Doświadczenie w realizacji przez Vee celów biznesowych klientów (obszary działania, procesy, efekty biznesowe)
- Postawione przed Vee cele biznesowe wdrożeń w branży medycznej
- Vee jako element łańcucha obsługi pacjenta
- Osiągnięte rezultaty wdrożeń
- Realizowana przez Vee standaryzacja doświadczenia w obszarze potwierdzana terminów
13:45
Przerwa na lunch
14:30
Digitalizacja HR poprzez upskilling, automatyzację i citizen development
- Sebastian Szachnowski, Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group
- Automatyzacja procesów HR
- Digitalizacja procesów HR i paperless HR
- Zespoły produktowe i uspskilling pracowników
- Citizen development jako uzupełnienie tradycyjnej automatyzacji procesów
15:15
Wykorzystanie machine learningu w wykrywaniu e-maili phishingowych w bankowości -case study
- Pascal Głowacki, Data Scientist, Standard Chartered
16:00
Robotyzacja i automatyzacja w SSC i BPO - aspekty prawne
- Tomasz Zalewski, Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird
- Modele kontraktowe korzystania z rozwiązań automatyzujących pracę
- Prawne due diligence przed wyborem rozwiązania
- Automatyzacja a dotychczasowe umowy licencyjne na oprogramowanie
- Stosowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji – odpowiedzialność, ryzyka prawne
16:45
Zakończenie konferencji.
Czas trwania
Prelegenci
- Pascal Głowacki - Data Scientist, Standard Chartered
- Piotr Kempa - R&D Director, OEX VCC
- Marcin Kolasa - IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA
- Piotr Krawczyk - Business Development Manager, OEX VCC
- Mariusz Pietrzak - Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
- Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz - Customer Service Project Manager, FRISTA
- Szymon Stadnik - CEO firmy outsourcingowej ITELENCE
- Sebastian Szachnowski - Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group
- Dawid Wójcicki - założyciel i CEO spółki Vee S.A.
- Tomasz Zalewski - Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird
- Wiktor Doktór - Prezes, Pro Progressio
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
