O konferencji
Szukasz nowych sposobów na skuteczne budowanie cyfrowych doświadczeń Twoich klientów? Skorzystaj z doświadczeń zaproszonych ekspertów i dowiedz się, jak skutecznie planować działania digital CX. Dołącz do jednodniowej konferencji Digital Customer Experience. Widzimy się 2 czerwca w Warszawie.
Podczas spotkania sprawdzimy z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów, udowodnimy, iż tylko te firmy, które przetransformują swoją strategię i wykorzystają w swoich działaniach kanały cyfrowe osiągną przewagę konkurencyjną oraz wygrają wyścig o serca i umysły klientów. Dowiesz się także, jak z sukcesem zapewnić swoim odbiorcom satysfakcjonujące doświadczenia oraz budować ich długotrwałe zaangażowanie, a to wszystko z wykorzystaniem innowacji oraz nowych technologii.
Ponadto:
- zdradzimy, jak skutecznie zdigitalizować ścieżkę klienta
- podpowiemy, jak wykorzystać potencjał social mediów i usprawnić CX w kanałach cyfrowych
- pokażemy liczne case studies z różnych branż
Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital Customer Experience, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy. Dołącz do nas i wejdź z nami w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi Twoich klientów!
Uczestnikom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
- Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:
- Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
- Dyrektorów/Managerów IT
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
- Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
- Kierowników Projektów
- Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
- Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
- Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
- Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów
Program konferencji
08:30
Rejestracja uczestników, poranna kawa
08:55
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
09:00
PANEL DYSKUSYJNY - Wyzwania, z jakimi mierzą się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów
- Małgorzata Kamińska, Dyrektor Zarządzający Pionu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta, BNP Paribas Bank Polska
- Andrzej Anterszlak, Director Customer Experience & Mystery Shopping, Ipsos
- Mirosław Korszeń, Customer Care Director, Amica Group
- Jakie wyzwania stawia przed firmami digital customer experience?
09:45
Phygital = physical + digital – najmocniejszy trend 2023 roku
- Joanna Jewell, Head of Customer Experience, uPacjenta.pl
- Dlaczego phygital jest przyszłością Customer Experience?
- Benefity wykorzystania phygital experience w naszych organizacjach
- Case Study: phygital w uPacjenta
- Jak różne marki wykorzystują phygital ?
- Od czego zacząć?
10:15
Kompleksowy proces badawczy jako fundament transformacji doświadczeń klienckich i jego wpływ na organizację
- Rafał Kasprzyk, Customer Experience & Innovation Manager, GASPOL
- Jak zacząć transformację doświadczeń klienckich?
- Badania jako podstawa klientocentrycznej strategii i wiedzy o kliencie
- Sukces procesu badawczego a zaangażowanie (i wysiłek) organizacji
- Praktyczne wykorzystanie wiedzy klienckiej w operacjonalizacji strategii i projektowaniu doświadczeń klientów
10:45
Przerwa na kawę oraz networking
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji
11:05
Digitalizacja ścieżki klienta. Zmiany ewolucyjne i rewolucje na mapie podróży klienta
- Weronika Rosiak-Jedz, Global Customer Experience Specialist, SimCorp, Product Manager i Marketing & Customer Experience Consultant, Oppa
- Digitalizacja ścieżki klienta - zmiany ewolucyjne czy zmiany rewolucyjne? Usprawnianie ścieżki klienta czy tworzenie nowych produktów i usług?
- Priorytetyzacja zmian oparta na mapie podróży klienta - emocje, momenty prawdy (moments of truth), kluczowe momenty (moments that matter)
- Case study - od usługi offline do produktów cyfrowych digital health (zmiany ewolucyjne i rewolucyjne)
- Przykłady digitalizacji ścieżek obsługi klienta z rynku
11:35
Jak tworzyć doświadczenia cyfrowe pokolenia Silver?
- Stworzenie cyfrowych doświadczeń, które odpowiadają pokoleniu po 55 roku życia
- Jak zapewnić większą satysfakcję i zaangażowanie Klienta z pokolenia Silver?
12:05
Wykorzystaj potencjał social mediów i usprawnij CX w kanałach cyfrowych
- Anna Mościcka, Partner, Head of Social&Performance&Kreacja, Agencja Whites
- Strategia komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta
- Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok, Twitter - dostosowanie treści do różnych platform i odbiorców, tak aby wyróżniać się i angażować klientów
- Autentyczne i nieszablonowe treści w social mediach gwarancją na przyciągnięcie klientów
12:35
Lunch
13:20
Zarządzanie wielokanałowm doświadczeniem cyfrowym klienta fundamentem budowania spójnego doświadczenia klienta
- Katarzyna Tomczyk-Czykier, Tribe Owner w projekcie bankowość Omnikanałowa i CA24 Mobile – pełna korzyści, Dyrektor Zarządzający w obszarze Channel Excellence and Omnichannel Orchestration oraz Seamless Daily Banking,, Credit Agricole Bank Polska
- Czy spójność kanałów cyfrowych oraz doświadczenie klienta z Doradcą w placówce jest możliwe?
- Jakie wyzwania w spójności doświadczenia klienta napotykamy w serwisach wykorzystujących automatyzację z zastosowaniem AI?
- Czym jest język marki? Język aplikacji, język chatbotów i telebotów i jak zachować jego spójność w interakcjach z klientami?
- Spójność doświadczenia klienta w personalizowanych komunikatach w połączonym świcie bankowości cyfrowej i kontakcie z indywidualny doradcą
13:50
Jak AI Voicebot 4-krotnie zwiększył zaangażowanie klientów podczas badania satysfakcji?
- Bartosz Malinowski, Head of Voicebot Department, Apifonica
- Czym jest trend konwersacyjnej komunikacji AI?
- Jak AI pomaga zwiększyć CX?
- Voicebot vs badanie satysfakcji klientów
- Case study LPP
14:20
ChatGPT – jak może zmienić cyfrowe doświadczenia Klientów?
14:50
Przerwa na kawę
15:00
UX – moc efektywnego projektowania cyfrowych doświadczeń Klienta
15:30
Digital CX w Huawei - business case z wdrożenia
- Małgorzata Witon, Customer Experience Director, Huawei
- Stan przed wdrożeniem
- Proces wyboru rozwiązania
- Wyzwania związane z digital CX
- Koszty
- Wzyskane wyniki
- Stan po wdrożeniu
16:00
Digital CX - rEwolucja w XTRF
- Oskar Malina, Customer Experience Director, XTRF Translation Management Systems
- XTRF - czym się zajmujemy, dlaczego jest to wyjątkowe i jaka jest nasza (cyfrowa) tożsamość
- W kontekście organizacji gdzie znajduje się klient i kto jest naszym klientem
- Jak na przestrzeni lat zmieniała się nasza relacja z klientem i postrzeganie go?
- Czym właściwie charakteryzują się nasi klienci w relacjach cyfrowych?
- Digital CX - jakie stawia przed nami wyzwania?
- Digital CX - jakie daje nam narzędzia? Z których korzystamy?
- Digital CX - dlaczego komunikacja jest tak kluczowa? Jak sobie z nią radzimy?
- Budowanie istotności klienta wewnątrz organizacji
- Kilka słów na koniec
16:30
Zakończenie konferencji.
Czas trwania
Prelegenci
- Andrzej Anterszlak - Director Customer Experience & Mystery Shopping Ipsos
- Joanna Jewell - Head of Customer Experience uPacjenta.pl
- Małgorzata Kamińska - Dyrektor Zarządzający Pionu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta BNP Paribas Bank Polska
- Rafał Kasprzyk - Customer Experience & Innovation Manager GASPOL
- Mirosław Korszeń - Customer Care Director Amica Group
- Oskar Malina - Customer Experience Director XTRF Translation Management Systems
- Bartosz Malinowski - Head of Voicebot Department Apifonica
- Anna Mościcka - Partner, Head of Social&Performance&Kreacja Agencja Whites
- Weronika Rosiak-Jedz - Global Customer Experience Specialist, SimCorp Product Manager i Marketing & Customer Experience Consultant, Oppa
- Katarzyna Tomczyk-Czykier - Tribe Owner w projekcie bankowość Omnikanałowa i CA24 Mobile – pełna korzyści, Dyrektor Zarządzający w obszarze Channel Excellence and Omnichannel Orchestration oraz Seamless Daily Banking, Credit Agricole Bank Polska
- Małgorzata Witon - Customer Experience Director Huawei
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
