Digital Customer Experience

O konferencji

Zastanawiasz się, jak skutecznie projektować digitalowe doświadczenia klientów?

Chcesz sprawdzić, jak budować punkty „magii” na cyfrowej ścieżce klienta?

Chcesz dowiedzieć się, jaka jest rola empatii i emocji w komunikacji z klientami i budowaniu pozytywnych relacji w cyfrowym świecie?

Nie wiesz, jak wykorzystać potencjał omnikanałowości i efektywnie komunikować się z klientami w kanałach digital i offline?

Zastanawiasz się, jak skutecznie wykorzystać social media do zwiększenia efektywności obsługi klienta oraz zaangażowania i przykucia uwagi Twoich klientów?

Chcesz wiedzieć, jak inwestując w transformację cyfrową nie „zgubić” relacji z klientem?

Nie wiesz, jak efektywnie wykorzystać analizę danych do usprawnienia procesów customer care?

Postępująca cyfryzacja i innowacje nieustannie zmieniają świat obsługi klienta. Tylko te firmy, które skupią się na kanałach cyfrowych i przetransformują swoją strategię, zachwycą konsumentów, osiągną przewagę konkurencyjną oraz poprawią zyski w tych trudnych czasach. Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji online Digital Customer Experience, podczas której pokażemy najlepsze praktyki wdrażania digital CX. Zaproszeni eksperci dostarczą licznych inspiracji, które będziesz mógł przenieść i wdrożyć w swojej organizacji.

Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!

Wejdź z nami w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi Twoich klientów!
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
  • Kierowników Projektów
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów

Program konferencji

08:25

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie.

08:30

Wyzwania i trendy w Digital CX

  • Jak zmieniły się firmy i ich podejście do DCX w 2022 roku?
  • Wyzwania, z jakimi mierzą się firmy, wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów?
  • Nowe modele zachowań klientów

09:00

PANEL DYSKUSYJNY - Skuteczne projektowanie digitalowych doświadczeń klienta

  • Metody zarządzania cyfrowymi doświadczeniami klientów
  • Od cyfrowych doświadczeń klienta do wzrostu przychodów firmy
  • Identyfikacja przyczyn frustracji klientów – jak zapobiegać ich powstawaniu?
  • Przewidywanie potrzeb klientów i projektowanie wyjątkowych i spersonalizowanych doświadczeń online

09:45

Digital CX - Zainspiruj się najciekawszymi wdrożeniami

10:45 - Przerwa

11:00

KYC – jak skutecznie rozpoznawać klienta, ułatwiać proces, podpowiadać, okazywać, że go znamy i rozumiemy?

11:45

Budowanie wyróżników oraz punktów „magii” na cyfrowej ścieżce klienta

  • Customer Journey Map - mapowanie wszystkich doświadczeń podróży klientów w celu określenia kluczowych punktów kontaktu
  • Wykorzystanie danych do mierzenia i poprawiania ścieżek podróży klientów
  • Skuteczny omnichannel kluczem do spersonalizowanej obsługi klientów

12:30

Emocje, empatia i budowanie relacji w cyfrowym świecie – jak zachować „czynnik ludzki” w budowaniu relacji i lojalności w kanałach digital?

  • Rola empatii i emocji w komunikacji z klientami i budowaniu pozytywnych doświadczeń
  • Hybrydowa obsługa klienta jako nowy trend customer experience
  • Czynnik ludzki w digital customer experience - przykłady

13:15 - Przerwa

13:30

Sprawna obsługa omnichannel – spójny standard we wszystkich kanałach kontaktu

  • Różnorodność odbiorców i systemów - tworzenie zintegrowanej obsługi klienta we wszystkich kanałach komunikacji
  • Jak zachować spójność komunikatów we wszystkich kanałach?
  • Jak efektywnie komunikować się z klientami w kanałach digital i offline?

14:15

Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok, Twitter – skuteczny i efektywny customer service w mediach społecznościowych

  • Jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe, by zwiększyć efektywność cyfrowej obsługi klienta w Twojej firmie?
  • Jak właściwie adresować treści do Twoich grup docelowych?
  • Jak tworzyć autentyczne i nieszablonowe treści w social mediach, aby angażować i przykuć zainteresowanie i Twoich klientów?

14:45

Power language – jak pisać do klientów w digitalu, aby było prosto, jasno, relacyjnie, ale też skutecznie?

  • Prosty język w czasach digital
  • Komunikacja najlepszą innowacją
  • Proste zasady, które zmieniają język komunikacji

15:15 - Przerwa

15:30

AI, ML, RPA vs. Jakość cyfrowej obsługi i satysfakcji klienta

  • Narzędzia poprawiające procesy cyfrowej obsługi klientów
  • Robotyzacja kluczem do zwiększenia szybkości procesów digital CX
  • Chatboty, voiceboty – jak wpływają na doświadczenia klienta? Najlepsze praktyki
  • Jak inwestując w transformację cyfrową nie „zgubić” relacji z klientem? Jak dbać o właściwy balans pomiędzy technologią a bezpośrednimi relacjami?
  • Mix Human/AI – jaki mix jest najbardziej efektywny, ale również akceptowany przez klientów?

16:15

Data Analytics kluczem do usprawnienia procesów customer care

  • Jak efektywnie agregować i wykorzystać dane, jakich dostarczają nam klienci w kontakcie online – narzędzia, procesy, raporty?
  • Gromadzenie i zarządzanie danymi sposobem kierowania cyfrowymi zachowaniami klientów
  • Wykorzystanie danych do monitorowania satysfakcji klientów i zwiększenia ich aktywności

17:00

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Informacje o prelegentach pojawią się w późniejszym terminie.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 22 czerwiec 2022

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
2 395
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zapisie do 20 maja
1 895
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zapisie do 1 kwietnia
1 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Komputer z dostępem do Internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!