O konferencji
Chcesz sprawdzić, jak budować punkty „magii” na cyfrowej ścieżce klienta?
Chcesz dowiedzieć się, jaka jest rola empatii i emocji w komunikacji z klientami i budowaniu pozytywnych relacji w cyfrowym świecie?
Nie wiesz, jak wykorzystać potencjał omnikanałowości i efektywnie komunikować się z klientami w kanałach digital i offline?
Zastanawiasz się, jak skutecznie wykorzystać social media do zwiększenia efektywności obsługi klienta oraz zaangażowania i przykucia uwagi Twoich klientów?
Chcesz wiedzieć, jak inwestując w transformację cyfrową nie „zgubić” relacji z klientem?
Nie wiesz, jak efektywnie wykorzystać analizę danych do usprawnienia procesów customer care?
Postępująca cyfryzacja i innowacje nieustannie zmieniają świat obsługi klienta. Tylko te firmy, które skupią się na kanałach cyfrowych i przetransformują swoją strategię, zachwycą konsumentów, osiągną przewagę konkurencyjną oraz poprawią zyski w tych trudnych czasach. Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji online Digital Customer Experience, podczas której pokażemy najlepsze praktyki wdrażania digital CX. Zaproszeni eksperci dostarczą licznych inspiracji, które będziesz mógł przenieść i wdrożyć w swojej organizacji.
Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!
Wejdź z nami w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi Twoich klientów!
Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:
- Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
- Dyrektorów/Managerów IT
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
- Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
- Kierowników Projektów
- Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
- Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
- Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
- Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów
Program konferencji
08:25
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie.
08:30
Wyzwania i trendy w Digital CX
- Jak zmieniły się firmy i ich podejście do DCX w 2022 roku?
- Wyzwania, z jakimi mierzą się firmy, wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów?
- Nowe modele zachowań klientów
09:00
PANEL DYSKUSYJNY - Skuteczne projektowanie digitalowych doświadczeń klienta
- Metody zarządzania cyfrowymi doświadczeniami klientów
- Od cyfrowych doświadczeń klienta do wzrostu przychodów firmy
- Identyfikacja przyczyn frustracji klientów – jak zapobiegać ich powstawaniu?
- Przewidywanie potrzeb klientów i projektowanie wyjątkowych i spersonalizowanych doświadczeń online
09:45
Digital CX - Zainspiruj się najciekawszymi wdrożeniami
10:45 - Przerwa
11:00
KYC – jak skutecznie rozpoznawać klienta, ułatwiać proces, podpowiadać, okazywać, że go znamy i rozumiemy?
11:45
Budowanie wyróżników oraz punktów „magii” na cyfrowej ścieżce klienta
- Customer Journey Map - mapowanie wszystkich doświadczeń podróży klientów w celu określenia kluczowych punktów kontaktu
- Wykorzystanie danych do mierzenia i poprawiania ścieżek podróży klientów
- Skuteczny omnichannel kluczem do spersonalizowanej obsługi klientów
12:30
Emocje, empatia i budowanie relacji w cyfrowym świecie – jak zachować „czynnik ludzki” w budowaniu relacji i lojalności w kanałach digital?
- Rola empatii i emocji w komunikacji z klientami i budowaniu pozytywnych doświadczeń
- Hybrydowa obsługa klienta jako nowy trend customer experience
- Czynnik ludzki w digital customer experience - przykłady
13:15 - Przerwa
13:30
Sprawna obsługa omnichannel – spójny standard we wszystkich kanałach kontaktu
- Różnorodność odbiorców i systemów - tworzenie zintegrowanej obsługi klienta we wszystkich kanałach komunikacji
- Jak zachować spójność komunikatów we wszystkich kanałach?
- Jak efektywnie komunikować się z klientami w kanałach digital i offline?
14:15
Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok, Twitter – skuteczny i efektywny customer service w mediach społecznościowych
- Jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe, by zwiększyć efektywność cyfrowej obsługi klienta w Twojej firmie?
- Jak właściwie adresować treści do Twoich grup docelowych?
- Jak tworzyć autentyczne i nieszablonowe treści w social mediach, aby angażować i przykuć zainteresowanie i Twoich klientów?
14:45
Power language – jak pisać do klientów w digitalu, aby było prosto, jasno, relacyjnie, ale też skutecznie?
- Prosty język w czasach digital
- Komunikacja najlepszą innowacją
- Proste zasady, które zmieniają język komunikacji
15:15 - Przerwa
15:30
AI, ML, RPA vs. Jakość cyfrowej obsługi i satysfakcji klienta
- Narzędzia poprawiające procesy cyfrowej obsługi klientów
- Robotyzacja kluczem do zwiększenia szybkości procesów digital CX
- Chatboty, voiceboty – jak wpływają na doświadczenia klienta? Najlepsze praktyki
- Jak inwestując w transformację cyfrową nie „zgubić” relacji z klientem? Jak dbać o właściwy balans pomiędzy technologią a bezpośrednimi relacjami?
- Mix Human/AI – jaki mix jest najbardziej efektywny, ale również akceptowany przez klientów?
16:15
Data Analytics kluczem do usprawnienia procesów customer care
- Jak efektywnie agregować i wykorzystać dane, jakich dostarczają nam klienci w kontakcie online – narzędzia, procesy, raporty?
- Gromadzenie i zarządzanie danymi sposobem kierowania cyfrowymi zachowaniami klientów
- Wykorzystanie danych do monitorowania satysfakcji klientów i zwiększenia ich aktywności
17:00
Zakończenie konferencji.
Czas trwania
Prelegenci

Informacje o prelegentach pojawią się w późniejszym terminie.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
