Digital Customer Experience

O konferencji

Szukasz nowych sposobów na skuteczne budowanie cyfrowych doświadczeń Twoich klientów? Skorzystaj z doświadczeń zaproszonych ekspertów i dowiedz się, jak skutecznie planować działania digital CX. Dołącz do jednodniowej konferencji Digital Customer Experience. Widzimy się 2 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania sprawdzimy z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów, udowodnimy, iż tylko te firmy, które przetransformują swoją strategię i wykorzystają w swoich działaniach kanały cyfrowe osiągną przewagę konkurencyjną oraz wygrają wyścig o serca i umysły klientów. Dowiesz się także, jak z sukcesem zapewnić swoim odbiorcom satysfakcjonujące doświadczenia oraz budować ich długotrwałe zaangażowanie, a to wszystko z wykorzystaniem innowacji oraz nowych technologii.

Ponadto:

  • zdradzimy, jak skutecznie zdigitalizować ścieżkę klienta
  • podpowiemy, jak wykorzystać potencjał social mediów i usprawnić CX w kanałach cyfrowych
  • pokażemy liczne case studies z różnych branż

Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital Customer Experience, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy. Dołącz do nas i wejdź z nami w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi Twoich klientów!

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
  • Kierowników Projektów
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów

Program konferencji

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

PANEL DYSKUSYJNY - Wyzwania, z jakimi mierzą się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów

  • Małgorzata Kamińska, Dyrektor Zarządzający Pionu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta, BNP Paribas Bank Polska
  • Andrzej Anterszlak, Director Customer Experience & Mystery Shopping, Ipsos
  • Mirosław Korszeń, Customer Care Director, Amica Group
  • Jakie wyzwania stawia przed firmami digital customer experience?

09:45

Phygital = physical + digital – najmocniejszy trend 2023 roku

  • Joanna Jewell, Head of Customer Experience, uPacjenta.pl
  • Dlaczego phygital jest przyszłością Customer Experience?
  • Benefity wykorzystania phygital experience w naszych organizacjach
  • Case Study: phygital w uPacjenta
  • Jak różne marki wykorzystują phygital ?
  • Od czego zacząć?

10:15

Kompleksowy proces badawczy jako fundament transformacji doświadczeń klienckich i jego wpływ na organizację

  • Rafał Kasprzyk, Customer Experience & Innovation Manager, GASPOL
  • Jak zacząć transformację doświadczeń klienckich?
  • Badania jako podstawa klientocentrycznej strategii i wiedzy o kliencie
  • Sukces procesu badawczego a zaangażowanie (i wysiłek) organizacji
  • Praktyczne wykorzystanie wiedzy klienckiej w operacjonalizacji strategii i projektowaniu doświadczeń klientów

10:45

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji

11:05

Digitalizacja ścieżki klienta. Zmiany ewolucyjne i rewolucje na mapie podróży klienta

  • Weronika Rosiak-Jedz, Global Customer Experience Specialist, SimCorp, Product Manager i Marketing & Customer Experience Consultant, Oppa
  • Digitalizacja ścieżki klienta - zmiany ewolucyjne czy zmiany rewolucyjne? Usprawnianie ścieżki klienta czy tworzenie nowych produktów i usług?
  • Priorytetyzacja zmian oparta na mapie podróży klienta - emocje, momenty prawdy (moments of truth), kluczowe momenty (moments that matter)
  • Case study - od usługi offline do produktów cyfrowych digital health (zmiany ewolucyjne i rewolucyjne)
  • Przykłady digitalizacji ścieżek obsługi klienta z rynku

11:35

Jak tworzyć doświadczenia cyfrowe pokolenia Silver?

  • Stworzenie cyfrowych doświadczeń, które odpowiadają pokoleniu po 55 roku życia
  • Jak zapewnić większą satysfakcję i zaangażowanie Klienta z pokolenia Silver?

12:05

Wykorzystaj potencjał social mediów i usprawnij CX w kanałach cyfrowych

  • Anna Mościcka, Partner, Head of Social&Performance&Kreacja, Agencja Whites
  • Strategia komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta
  • Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok, Twitter - dostosowanie treści do różnych platform i odbiorców, tak aby wyróżniać się i angażować klientów
  • Autentyczne i nieszablonowe treści w social mediach gwarancją na przyciągnięcie klientów

12:35

Lunch

13:20

Zarządzanie wielokanałowm doświadczeniem cyfrowym klienta fundamentem budowania spójnego doświadczenia klienta

  • Katarzyna Tomczyk-Czykier, Tribe Owner w projekcie bankowość Omnikanałowa i CA24 Mobile – pełna korzyści, Dyrektor Zarządzający w obszarze Channel Excellence and Omnichannel Orchestration oraz Seamless Daily Banking,, Credit Agricole Bank Polska
  • Czy spójność kanałów cyfrowych oraz doświadczenie klienta z Doradcą w placówce jest możliwe?
  • Jakie wyzwania w spójności doświadczenia klienta napotykamy w serwisach wykorzystujących automatyzację z zastosowaniem AI?
  • Czym jest język marki? Język aplikacji, język chatbotów i telebotów i jak zachować jego spójność w interakcjach z klientami?
  • Spójność doświadczenia klienta w personalizowanych komunikatach w połączonym świcie bankowości cyfrowej i kontakcie z indywidualny doradcą

13:50

Jak AI Voicebot 4-krotnie zwiększył zaangażowanie klientów podczas badania satysfakcji?

  • Bartosz Malinowski, Head of Voicebot Department, Apifonica
  • Czym jest trend konwersacyjnej komunikacji AI?
  • Jak AI pomaga zwiększyć CX?
  • Voicebot vs badanie satysfakcji klientów
  • Case study LPP

14:20

ChatGPT – jak może zmienić cyfrowe doświadczenia Klientów?

14:50

Przerwa na kawę

15:00

UX – moc efektywnego projektowania cyfrowych doświadczeń Klienta

15:30

Digital CX w Huawei - business case z wdrożenia

  • Małgorzata Witon, Customer Experience Director, Huawei
  • Stan przed wdrożeniem
  • Proces wyboru rozwiązania
  • Wyzwania związane z digital CX
  • Koszty
  • Wzyskane wyniki
  • Stan po wdrożeniu

16:00

Digital CX - rEwolucja w XTRF

  • Oskar Malina, Customer Experience Director, XTRF Translation Management Systems
  • XTRF - czym się zajmujemy, dlaczego jest to wyjątkowe i jaka jest nasza (cyfrowa) tożsamość
  • W kontekście organizacji gdzie znajduje się klient i kto jest naszym klientem
  • Jak na przestrzeni lat zmieniała się nasza relacja z klientem i postrzeganie go?
  • Czym właściwie charakteryzują się nasi klienci w relacjach cyfrowych?
  • Digital CX - jakie stawia przed nami wyzwania?
  • Digital CX - jakie daje nam narzędzia? Z których korzystamy?
  • Digital CX - dlaczego komunikacja jest tak kluczowa? Jak sobie z nią radzimy?
  • Budowanie istotności klienta wewnątrz organizacji
  • Kilka słów na koniec

16:30

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Andrzej Anterszlak - Director Customer Experience & Mystery Shopping Ipsos
  • Joanna Jewell - Head of Customer Experience uPacjenta.pl
  • Małgorzata Kamińska - Dyrektor Zarządzający Pionu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta BNP Paribas Bank Polska
  • Rafał Kasprzyk - Customer Experience & Innovation Manager GASPOL
  • Mirosław Korszeń - Customer Care Director Amica Group
  • Oskar Malina - Customer Experience Director XTRF Translation Management Systems
  • Bartosz Malinowski - Head of Voicebot Department Apifonica
  • Anna Mościcka - Partner, Head of Social&Performance&Kreacja Agencja Whites
  • Weronika Rosiak-Jedz - Global Customer Experience Specialist, SimCorp Product Manager i Marketing & Customer Experience Consultant, Oppa
  • Katarzyna Tomczyk-Czykier - Tribe Owner w projekcie bankowość Omnikanałowa i CA24 Mobile – pełna korzyści, Dyrektor Zarządzający w obszarze Channel Excellence and Omnichannel Orchestration oraz Seamless Daily Banking, Credit Agricole Bank Polska
  • Małgorzata Witon - Customer Experience Director Huawei

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
2 295
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zapisie do 12 maja
1 795
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!