Doskonałość operacyjna w produkcji

O konferencji

Doskonałość operacyjna przekłada się na osiąganie i utrzymywanie przez firmy silnej pozycji rynkowej. Kluczowym aspektem jest dostępność produktu oraz termin jego realizacji i dostarczenia do klienta, niezależnie od branży. Dziś rzeczywistość stawia przed przedsiębiorstwami nowe wyzwania - inflacja, rosnące ceny energii, problemy z dostępnością komponentów, zakłócenia w całym łańcuchu dostaw, pokazują, że żadna branża ani organizacja nie jest na nie odporna. Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek, liczy się umiejętność dopasowania, planowania i przygotowania się na różne scenariusze. To, jak dobrze zaplanujesz cały swój proces operacji, pozwoli Ci przetrwać i odnieść sukces. 

W programie m.in.:

  • Jak budować wysokoefektywne organizacje, czyli jak budować zaangażowanie pracowników oraz jak zapewniać najlepsze warunki do dodawania wartości, poprzez efektywność realizowanych procesów
  • Jak budować trwałe organizacje z wykorzystaniem służebnego przywództwa
  • Jak odpowiednio zarządzać polityką cenową w okresie dynamicznie zmieniających się cen materiałów i surowców (inflacja, ograniczony dostęp do surowców)
  • Jak być liderem, który współtworzy, kształtuje zespoły, ułatwia, eksperymentuje, daje przykład, skupia się na ludziach, zachęca do nowych pomysłów, tworzy możliwości rozwoju i świętuje sukcesy
  • Jak efektywnie mierzyć procesy oraz pracę zespołów, czyli jak wygląda transformacja IoT w IoB
  • Jakie parametry przedsiębiorstwa należy monitorować aby monitorować ryzyko utraty rentowności?

Zrozum i zastosuj doskonałość operacyjną, aby usprawnić procesy, produkty i usługi swojej organizacji w celu uzyskania trwałej przewagi konkurencyjne!

Kto powinien wziąć udział?

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak budować najlepsze plany awaryjne, czy zmienić "stare" strategie i nawyki operacyjne i dostosowywać je do obecnych wyzwań, spotkaj się z nami już 14 czerwca na pierwszej konferencji online "Doskonałość operacyjna w produkcji". Doświadczeni eksperci rynkowi, opowiedzą jak najlepiej radzić sobie w obecnej trudnej sytuacji i wspólnie zastanowimy się jakie są widoki na przyszłość.

Program konferencji

09:00

Rozpoczęcie konferencji.

09:05

Jak budować organizacje wysokoefektywne

  • Tomasz Bereźnicki, Partner Zarządzający, DPC Polska

"Firmy tak skutecznie realizują swoje cele, jak efektywne są ich procesy”… Podczas tego wystąpienia dowiesz się jakie fundamenty muszą być zachowane, aby organizacja mogła rozwijać się ponadprzeciętnie. Efektywność wykorzystania zasobów w dzisiejszych czasach jest kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej. Każdy manager zarządza dwoma podstawowymi zasobami, którymi są pracownicy oraz procesy. Umiejętnością jest z jednej strony budować zaangażowanie pracowników i powodować, aby „chciało im się chcieć”, a z drugiej strony zapewniać jak najlepsze warunki do dodawania wartości, poprzez efektywność realizowanych procesów. Doskonalenie jest procesem ciągłym, który w odpowiednich warunkach i przy zaangażowaniu pracowników i użyciu odpowiednich narzędzi może sprawić, że nasza firma będzie niedoścignionym wzorem dla konkurencji.

09:50

Lider to rola służebna – Servant Leadership

  • Dawid Bieńkowski, Human Capital Partner, Warsaw Equity Group
  • Potęga stawiania innych na pierwszym miejscu: Przywództwo służebne
  • Prowadzenie z sercem: Służebne przywództwo w działaniu
  • Budowanie trwałych organizacji z wykorzystaniem służebnego przywództwa

10:35

Standard pracy lidera – shopflor management

  • Mariusz Drewnowski, Partner, DPC Polska

Shop Floor Management jest metodą weryfikowania wyników produkcyjnych z zaangażowaniem wszystkich jednostek bezpośrednio lub pośrednio związanych z osiągnięciem wyniku. Według założen Kiyoshi Suzaki , SFM powinien skupiać się na tematach realnych:

  • Genba (Realne miejsce)
  • Genbutsu (Realne informacje)
  • Genjitsu (Fakty)

Korzyści z wprowadzenia Shop Floor Management

Największym pozytywem wprowadzenia SFM jest otwarta i szybsza komunikacja. Dodatkowo zauważa się korzyści takie jak:

  • Zwiększona wydajność operacyjna dzięki standaryzacji zarządzania.
  • Możliwość szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania sytuacji spornych.
  • Ograniczenie występowania błędów w pracy.
  • Ujawnienie luk w produkcji lub procesach.
  • Zwiększenie wydajność pracowników.

11:20

Przerwa

11:45

Wykorzystaj Lean, aby projektować i przeprowadzać zmiany

  • Jak zarządzać zmianami w firmie, aby obyło się bez uszczerbku dla wyników biznesowych Twojej firmy?
  • Efektywne zarządzanie zmianą – od czego zacząć i jak skutecznie ją osiągnąć?
  • Czego potrzebuje zespół przechodzący przez zmianę?
  • Budowanie silnego zespołu w warunkach zmiany
  • Wpływ Dyrektora Operacyjnego na eliminację oporu przed zmianą

12:30

Panel dyskusyjny: Przemysł 4.0 – czy rewolucja przemysłowa już zawitała do naszych firm?

  • Maciej Schab, Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki
  • Rozwój nowych hubów produkcyjnych na tle gospodarki chińskiej?
  • Czy i jakie zmiany w podejściu do zarządzania łańcuchem dostaw wprowadzą menedżerowie w przedsiębiorstwach produkcyjnych w związku z post-pandemicznym i wojennym otoczeniem geopolitycznym?  
  • W jaki sposób należy zmienić proces planowania finansowego w przedsiębiorstwach aby ograniczyć ryzyko strat? Jakie instrumenty finansowe stosować?
  • Jak obecne sytuacja makroekonomiczna wpłynie na procesy inwestycyjne przedsiębiorstw (rozwój firm)?
  • Jakie parametry przedsiębiorstwa należy monitorować aby monitorować ryzyko utraty rentowności?

13:15

Polityka zakupowa: Produktywność kosztów zmiennych – VCP (Variably Cost Productivity)

  • Maciej Schab, Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki
  • Wpływ obecnej sytuacji na funkcjonowanie organizacji
  • Zarządzanie polityką cenową w przedsiębiorstwach w okresie dynamicznie zmieniających się cen materiałów i surowców (inflacja, ograniczony dostęp do surowców)

14:00

Przerwa

14:40

Mierzenie procesów i pracy zespołów. IoT kończy z zamiataniem pod dywan- wzrost wydajności na nowym poziomie.

  • Sebastian Młodziński, CEO, TIMATE
  • Pierwsza połowa sukcesu - zbieranie danych
  • Druga połowa sukcesu - wykorzystanie danych 
  • Automatyzacja i autonomiczność, czyli transformacja IoT w IoB
  • Wygrywają wszyscy - benefity dla menedżerów, kierowników, pracowników 

15:25

Jak osiągnąć doskonałość operacyjną poprzez wykorzystanie AI i RPA? Jak wykorzystać Lean, aby przeprowadzić zmiany w organizacji?

16:10

Rekrutacja do działów produkcji

  • Katarzyna Radgowska, Team Leader, HRK Engineering and Manufacturing
  • Marcin Iwaniec, Senior Executive Director, HRK Engineering & Manufacturing

17:00

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  •  
  • Tomasz Bereźnicki - Partner Zarządzający DPC Polska
  • Dawid Bieńkowski - Human Capital Partner, Warsaw Equity Group
  • Mariusz Drewnowski - Partner DPC Polska
  • Marcin Iwaniec - Senior Executive Director, HRK Engineering & Manufacturing
  • Sebastian Młodziński - CEO, TIMATE
  • Katarzyna Radgowska - Team Leader, HRK Engineering and Manufacturing
  • Maciej Schab - Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
2 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zapisie do 15 maja
1 595
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!