Dyrektor Administracyjny 2023

O konferencji

Inflacja, wysokie ceny energii, wojna na Ukrainie a jeszcze wcześniej pandemia to tylko niektóre z wyzwań z jakimi mierzą się firmy. Na barkach dyrektora administracyjnego spoczywa uporanie się z trudnościami i sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Już po raz siódmy, mamy przyjemność zaprosić Państwa na dedykowane dyrektorom administracyjnym spotkanie - Konferencję Dyrektor Administracyjny 2023, która odbędzie się 27 lutego 2023 r. , w formule online.

Wspólnie z wybitnymi ekspertami przeanalizujemy jak zmieniła się w ciągu ostatnich lat rola szefa administracji. Prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych.

Przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w ciekawe case studies oraz prelekcje eksperckie które umożliwią Państwu znalezienie pomysłów, jakie inni wykorzystują w swojej pracy i z jakich czerpią korzyści.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas konferencji porozmawiamy o tym:

  • Jaka jest rola dyrektora administracyjnego w różnych kulturach biznesowych - jakie są nowe wyzwania i kluczowe obszary
  • Jak zoptymalizować koszty mediów – jakie działania podjąć w ramach długofalowych strategii oraz planów finansowych
  • Jak renegocjować kontrakty z dostawcami mediów, materiałów i usług
  • Jak zmienić stereotyp biurokraty w rolę silnika napędowego nowych rozwiązań w organizacji
  • Jak planować i szacować wydatki przy tak dynamicznie zmieniających się cenach
  • Jak ESG wpływa na zarządzanie biznesem - zrównoważony i odpowiedzialny rozwój fundamentem prowadzenia biznesu
  • Jak zapełnić biuro w dobie home office, jak przyciągnąć pracowników
  • Jak sprawnie i bezpiecznie uwolnić organizację od zalegającego zasobu dokumentów – powiemy o archiwizacji dokumentów, czym jest digitalizacja dokumentów oraz jak eliminować dokumentację papierową 
  • Jak zarządzać flotą pojazdów w niepewnych czasach - zwinność w zarządzaniu w celu zapewnienia mobilności organizacji.
Kto powinien wziąć udział?

Na konferencje serdecznie zapraszamy wszystkich dyrektorów i menedżerów administracyjnych oraz wszystkich zainteresowanych poruszanymi tematami.

Program konferencji

09:00

Rozpoczęcie konferencji.

09:05

Rola dyrektora administracyjnego w organizacji - wyzwania i kluczowe obszary

  • Teresa Sienkiewicz, Finance and Administration Director, Polska Woda

Administracja - konieczność czy niezbędna część każdej firmy

  • Redefinicja określenia „administrowanie”
  • Jak pandemia covid -19 zmieniła podejście do „administrowania”
  • Nowe podejście do form zarządzania administracją

Zakresy zadań Dyrektora Administracyjnego w różnych organizacjach

  • Rola dyrektora administracyjnego w różnych kulturach biznesowych
  • Priorytetyzacja rozwiązań długoterminowych przed szybkimi, krótkoterminowymi ułatwieniami

Jak wzmocnić rolę szefa administracji

  • Spójne, oparte na faktach informacje, które budują zaufanie
  • Automatyzowanie i rozwijanie procesów w celu efektywnego zarządzania i nadzoru
  • Jak zmienić stereotyp biurokraty w rolę silnika napędowego nowych rozwiązań w organizacji

09:50

Optymalizacja kosztów mediów - jak zaspokajać potrzeby związane z zaopatrzeniem w podstawowe dostawy (energię/ciepło/usługi komunalne itp.)

  • Monika Adamczyk-Śpikowska, Director of Finance and Administration - Prokurent, SCM GROUP POLSKA
  • Działania w ramach długofalowych strategii czy planów finansowych
  • Jak planować i szacować wydatki przy tak dynamicznie zmieniających się cenach
  • Analiza procesu zakupowego

10:35

Przerwa

10:50

Renegocjacja kontraktów z dostawcami mediów, materiałów i usług

  • Kuba Ruiz, Senior Counsel w praktyce Commercial, Bird& Bird

11:35

Funkcja biura w nowej rzeczywistości

  • Tomasz Zieliński, Dyrektor Administracji Holdingu, Wirtualna Polska Holding S.A.
  • Renegocjacje czy relokacja do nowego biura
  • Jak zapełnić biuro w dobie home office, jak przyciągnąć pracowników
  • Biuro - miejsce czy środowisko pracy w kontekście ludzi ale tez finansów

12:20

Organizacja ESG. Czy kulturowo jesteśmy gotowi na strategie ESG?

  • Małgorzata Niewińska, Director, Head of Workplace Strategy & Change Management, CBRE
  • Czym jest ESG i jak wpływa na zarządzanie biznesem
  • Kulturowe uwarunkowania sukcesu biznesowej strategii ESG
  • Gotowość organizacji na rynku polskim do wdrażania strategii ESG
  • Rozwiązania zapewniające zintegrowane podejście do ESG

13:05

Przerwa

13:40

Jak zarządzać pracownikami będąc nowoczesnym Dyrektorem Administracyjnym? Motywacje i coaching w czasach szalejącej inflacji, presji podwyżek i jeszcze różnych pokoleń

  • Marzena Sawicka, Dyrektor Zarządzający spółki szkoleniowo - doradczej HILLWAY Training & Consulting. Członek Zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
  • Dlaczego motywacja zewnętrzna działa najsłabiej, a jest najczęściej stosowana w firmach i administracji?
  • Co jest ważne i nadaje sens w pracy osobom z różnych pokoleń? O zarządzaniu międzypokoleniowym w praktyce rozmów menedżerskich
  • Dane z najnowszych badań rynku pracy w Polsce
  • Coaching operacyjny, czyli jak rozmawiać z pracownikami, by podążali za tym do czego dążymy? Kiedy grupowo, kiedy indywidualnie? Na co mamy wpływ jako Dyrektor, a na co nie mamy? Jak wzmacniać pożądane postawy i zachowania, a jak je korygować? Jakie konkretnie pytania zadawać w praktyce różnych rozmów menedżerskich?
  • 10 rzeczy ważnych w pracy nowoczesnego Dyrektora Administracyjnego

14:25

Robotyzacja Procesów Biznesowych (RPA) w obszarze administracji

  • Jak sprawnie i bezpiecznie uwolnić organizację od zalegającego zasobu dokumentów

15:20

Wyzwania w zarządzaniu flotą pojazdów

  • Anna Wiśniewska, Dyrektor Centrum Administracji, PKO Bank Polski S.A.
  • Flota po pandemii . Standaryzacja czy różnorodność ?
  • Zwinność w zarządzaniu w celu zapewnienia mobilności organizacji
  • Flexi flota dla nowego modelu pracy
  • Eco flota
  • Efektywność kosztowa
  • Benefity dla pracowników

16:05

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Monika Adamczyk-Śpikowska - Director of Finance and Administration - Prokurent SCM GROUP POLSKA
  • Małgorzata Niewińska - Director, Head of Workplace Strategy & Change Management CBRE
  • Kuba Ruiz - Senior Counsel w praktyce Commercial Bird& Bird
  • Marzena Sawicka - Dyrektor Zarządzający spółki szkoleniowo - doradczej HILLWAY Training & Consulting. Członek Zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
  • Teresa Sienkiewicz - Finance and Administration Director Polska Woda
  • Anna Wiśniewska - Dyrektor Centrum Administracji PKO Bank Polski S.A.
  • Tomasz Zieliński - Dyrektor Administracji Holdingu Wirtualna Polska Holding S.A.
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 20 stycznia
1 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!