Forum Menedżerów Służby Zdrowia Online

O konferencji

Forum Menedżerów Służby Zdrowia to wyjątkowa seria spotkań przeznaczona dla kadry zarządzającej placówkami medycznymi. Program obejmuje aktualne i najbardziej interesujące tematy, takie jak prawo medyczne, zatrudnianie w sektorze medycznym, współpraca z NFZ, obsługa pacjentów, marketing medyczny, dotacje unijne, bezpieczeństwo funkcjonowania placówki, współpraca zespołowa, zarządzanie oddziałem, jakość w medycynie i wiele innych!

Kto powinien wziąć udział?

Wydarzenie jest kierowane kadrze zarządzającej podmiotami leczniczymi:

  • Dyrektorowie
  • Menedżerowie
  • Kierownicy
  • Właściciele
  • Prezesi
  • Koordynatorzy

Program konferencji

Dzień I

  1. Sprawne zarządzanie budżetem placówki medycznej - Jak optymalizować koszty?
  2. Jak przeprowadzić wewnętrzny audyt zgodności z RODO w placówkach ochrony zdrowia? 
  3. 5 faz zarządzania zespołem, które musi znać każdy menedżer. 
  4. Wspierasz czy szkodzisz? Czyli o destrukcyjnych praktykach zespołowych i ich alternatywach. 
  5. Co robić gdy pracownicy sabotują normy i cele zespołowe?
  6. Obsługa pacjentów z użyciem voicebota.  Wyzwania i sukcesy.
  7. Wizerunkowe tsunami – jak uniknąć kryzysów w ochronie zdrowia?
  8. Odpowiedzialność sprzedających w transakcjach fuzji i przejęć - co powinni wiedzieć właściciele placówek medycznych?
  9. Podatki w placówce medycznej. Od nowa.
  10. Co by było, gdyby Ciebie lub Twojego wspólnika jutro nie było? Jak zadbać o sukcesję w placówce medycznej?
  11. Jak ograniczyć odpowiedzialność placówki za błędy medyczne?
  12. Zgoda na udzielenie świadczenia zdrowotnego – aspekty prawne i praktyczne w odniesieniu do pacjentów w różnym wieku i stanie świadomości.

Dzień II

  1. Czynniki sukcesu w zarządzaniu placówką medyczną.
  2. Trzy kluczowe aspekty efektywnego zarządzania placówką medyczną.
  3. Doświadczenia pacjentów -co na nie wpływa i jak je mierzyć, żeby mieć wpływ?
  4. Online czy offline? Digitalizacja usług medycznych, czyli czego oczekują różne pokolenia pacjentów.
  5. Jak zapewnić wygodę i bezpieczeństwo w placówce medycznej pacjentom z różnymi rodzajami niepełnosprawności?Jak budować przejrzystość cenową i unikać nieporozumień dotyczących kosztów leczenia? Reklamacje związane z wysokością opłat za usługi medyczne.
  6. Moje Zdrowie –nowy program profilaktyczny w ramach NFZ.
  7. Cyberbezpieczeństwo w ochronie zdrowia -czego możemy się spodziewać po Krajowym Systemie CyberbezpieczeństwaKSC2.0?
  8. Prawne i praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta w placówkach ochrony zdrowia.

Czas trwania

Dzień 1 - 9:00-15:30
Dzień 2 - 9:30-14:30

Forma zajęć

Prelegenci

Maciej Gibiński
Doktor nauk prawnych, adwokat. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych.

Katarzyna Łempicka
Jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl. 

Rafał Siemeniec
Rafał posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w doradztwie transakcyjnym, obejmującym projekty fuzji i przejęć, transakcje joint venture oraz nieruchomości. Doradzał inwestorom krajowym i zagranicznym, w tym z sektora ochrony zdrowia, produkcyjnego, budowlanego oraz spółkom z udziałem Skarbu Państwa. Specjalizuje się w transakcjach na udziałach (share deal), majątku spółek (asset deal) oraz wspólnych przedsięwzięciach. Posiada doświadczenie w postępowaniach koncentracyjnych przed Prezesem UOKiK, nadzorze nad analizami due diligence oraz w bieżącej obsłudze korporacyjnej spółek, w tym ich zakładaniu, przekształceniach i likwidacji

Ewelina Nazarko-Ludwiczak
Ewelina Nazarko Ludwiczak jest ekspertem komunikacji obszaru medycyny i zdrowia z ponad 20 letnim doświadczeniem. Stworzyła i zarządzała pierwszym działem PR w szpitalu publicznym (Instytut „Pomnik– Centrum Zdrowia Dziecka”). Autorka kampanii społecznych, wykładowca MBA, właścicielka firmy ENMEDICA CONSULTING. Laureatka nagród branży PR.

Agnieszka Rudnicka-Szymczak 
Członek zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” (System P1).

Katarzyna Adamska
Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji.

dr Anna Martens
Jest prezesem firmy badawczo-szkoleniowej OnData. Od lat jej pasją i pracą są badania User i Customer Experience. Doktorat z literaturoznawstwa zrobiła na paryskiej Sorbonie, a umiejętności badawcze pogłębiała zdobywając kolejne certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT). Od 2008 roku bada, wykłada i szkoli. W tym czasie przeprowadziła już pewnie ponad 10 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Szkoli z badań marketingowych i Data Storytelling. Badania prowadzi dla wielu branż, w tym transportowej, budowlanej, produkcyjnej, usługowej i medycznej. Data Storytelling. Badania prowadzi dla wielu branż, w tym transportowej, budowlanej, produkcyjnej, usługowej i medycznej.

Przemysław Kosiński
Radca prawny i partner Kancelarii Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych. Osoba z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w prawie korporacyjnym. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w sprawach gospodarczych, w szczególności w zakresie sukcesji i przekształceń działalności gospodarczych w spółki kapitałowe. Sprawny negocjator i dokładny analityk. Ceni sobie biznesowy networking i budowanie dobrych relacji. Od 2012 roku nieprzerwanie publikuje na łamach dwumiesięcznika „Radca prawny”, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.


Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Konferencja w czasie rzeczywistym, realizowany za pośrednictwem platformy ZOOM
Spotkanie realizowane za pośrednictwem platformy Zoom.
Konferencja realizowana na platformie Zoom.

Rejestracja

Pakiet I
Udział w dwóch dniach konferencji
332
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 350 zł)
  • udział w zajęciach
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
Pakiet II
30 dniowy dostęp do nagrań z wykładów
475
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • 30-dniowy dostęp do nagrania z konferencji
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin uczestnictwa w szkoleniach Rozdział I Postanowienia ogólne §1. 1. Szkolenie firmy Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o.o., zwane w dalszej części Regulaminu Szkoleniem, odbywa się w terminie i miejscu wskazanym przez Mazowieckie Centrum Biznesowe z o.o., zwane w dalszej części Regulaminu Organizatorem. 2. Organizatorem Szkolenia jest firma Mazowieckie Centrum Biznesowe z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa. 3. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników. 4. Zgłaszającym jest przedsiębiorca, który zgłasza Uczestnika na szkolenie. 5. Uczestnikiem jest osoba zgłoszona przez Zgłaszającego. 6. Organizator zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie zgodnie z ofertą i zapewnić Uczestnikom materiały szkoleniowe. 7. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia w planowanym terminie, z przyczyn od niego niezależnych (zdarzenie noszące cechy siły wyższej, choroba prelegenta, jak również w przypadku liczby zgłoszeń mniejszej niż 30 Uczestników.) W  przypadku odwołania Szkolenia, Organizator zaproponuje w ciągu tygodnia inny termin realizacji jego realizacji lub (w przypadku Szkoleń płatnych) zwrot opłaty za szkolenia w pełnej wysokości. 8. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programów szkoleniowych oraz do zmiany osoby prelegenta w każdym czasie. 9. Oficjalny serwis internetowy znajduje się pod adresem: http://www.mcbkonferencje.pl Rozdział II Uczestnictwo w Szkoleniu §1 1. Warunkami uczestnictwa w Szkoleniu są: a) Zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu można dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl lub przez rozmowę telefoniczną. b)  W przypadku szkoleń płatnych - uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Organizatora. Opłatę za udział w Szkoleniu należy przesłać zgodnie z informacjami na konto wskazane przez Organizatora. Organizator wystawi fakturę VAT lub paragon fiskalny tytułem dokonanych wpłat. 2. Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu upływa  najpóźniej na 7 dni przed Szkoleniem. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w miarę dostępności miejsc, z zastrzeżeniem o braku możliwości złożenia rezygnacji. 3. Za termin dostarczenia zgłoszenia przyjmuje się datę jego wpływu do skrzynki e- mailowej Organizatora lub rozmowy telefonicznej. 4. Aby zgłoszenie telefoniczne było skuteczne i prawnie wiążące, Organizator wyśle e- maila do Zgłaszającego z potwierdzeniem danych Uczestników. 5. Zgłoszenie na szkolenie w jakiejkolwiek formie jest wiążącą umową oraz jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków przez Zgłaszającego. 6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez jednostki prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora. Rozdział III Rezygnacja z udziału w Szkoleniu §1 1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Szkoleniu. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Szkoleniu powinna być dokonana w formie elektronicznej na adres mailowy Organizatora. 2. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Szkoleniu płatnym: a) gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji do 10. dnia przed rozpoczęciem Konferencji, Organizator zwróci Zgłaszającemu wpłaconą kwotę, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział; b) gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed planowanym terminem szkolenia, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę. Gdy opłata nie została jeszcze dokonana, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta. c) gdy Organizator nie otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a Uczestnik nie będzie uczestniczył w Szkoleniu, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę. Gdy opłata nie została jeszcze dokonana, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta. 3. Zmiana Uczestnika szkolenia przez Zgłaszającego jest nieodpłatna. 4. Zmiana Uczestnika szkolenia przez Zgłaszającego powinna nastąpić po uprzednim zgłoszeniu tego faktu do Organizatora. Rozdział IV Odpłatność za szkolenie §1 1. Informacje dotyczące płatności za uczestnictwo w Szkoleniu są zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl, bądź w wiadomości elektronicznej przesłanej przez Organizatora. 2. Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot Zgłaszający. 3. W przypadku szkoleń bezpłatnych, podmioty spoza grupy dedykowanej są zobowiązane do uiszczenia kwoty wskazanej przez Organizatora. 4. Na podstawie braku płatności faktury proforma, Organizator może wydać decyzję o wykreśleniu Uczestnika z listy. 5. Jeśli uczestnik nie reprezentuje podmiotu leczniczego, wówczas obowiązuje go dodatkowa opłata 499zł netto/os do wybranego pakietu. ROZDZIAŁ V UWAGI ORGANIZACYJNE §1 Techniczna strona szkolenia 1. Na co najmniej 45 minut przed wyznaczoną godziną szkolenia pracownik Organizatora pozostaje do dyspozycji Uczestników w celu: weryfikacji listy obecności oraz wydania materiałów szkoleniowych. §2 Prawa i obowiązki uczestnika w ramach szkolenia 1. Koszty wynikające z dojazdu na szkolenie spoczywają na uczestniku szkolenia. 2. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z roku 1997, nr 133, poz. 883), Zgłaszający wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu organizowania i realizacji szkoleń. 3. Podane przez Uczestnika dane osobowe będą przetwarzane, w celu realizacji zadań związanych z obsługą szkolenia i informowania o ofercie, przez Mazowieckie Centrum Biznesowe z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa. Uczestnikowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania. ROZDZIAŁ VI ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU §1 1. Uczestnictwo jest równoznaczne z wyrażeniem zezwolenia na korzystanie z wizerunku (w tym głosu). 2. Wizerunek, głos, wypowiedzi w całości lub w postaci dowolnych fragmentów mogą być utrwalane, przetwarzane i rozpowszechnianie. 3. Nagrania mogą być wykorzystane jako materiał promocyjny lub do celów komercyjnych poprzez sprzedaż nagranych audycji. 4. Przetwarzanie, utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku (w tym głosu), imienia i nazwiska, informacji na mój temat oraz wypowiedzi nie wiąże się z obowiązkiem zapłaty na rzecz uczestnika ani jakiejkolwiek osoby trzeciej wynagrodzenia lub odszkodowania z tego tytułu, jak również nie jest ograniczone czasowo, ilościowo lub terytorialnie. 5. Uczestnik ma prawo do wycofania zgody na wykorzystanie wizerunku w każdym momencie.  ROZDZIAŁ VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE §1 1. Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl 2. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Szkoleniu będą rozstrzygane przez 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego. 4. Szkolenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504). 5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Szkolenia. 6. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania. 7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl 8. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
  • Ulica i nr: Modlińska 6/202
  • Kod pocztowy: 03-216
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5252591635

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
03-216 Warszawa, Polska Modlińska 6/202

Organizator

Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
03-216 Warszawa, Polska
Modlińska 6/202
woj. mazowieckie
Zajmujemy się podnoszeniem kompetencji zawodowych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych. W naszych spotkaniach uczestniczą nie tylko menedżerowie i dyrektorzy, ale również cały personel. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz w...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!