Hoffice – praca w trybie home office. Jak dbać o efektywność i zapobiegać syndromowi „Zoom fatigue”

O konferencji

Czujesz znużenie pracą w trybie home office?

Zauważasz spadek efektywności?

Męczy Cię całodniowa praca przed domowym komputerem?

Masz coraz mniej ochoty na uczestnictwo w spotkaniach online?

Pandemia postawiła nas przed wyzwaniami i koniecznością zmian zawodowej codzienności. Choć jeszcze przed 2020 r. wiele osób realizowało pewne zadania służbowe w trybie home office, to jednak nowa rzeczywistość wprowadziła nas w innowacyjne rejony. Praca online ma zarówno wady, jak i zalety. Niesie szanse, ale także zagrożenia. Spędzanie długich godzin przed komputerem we własnych czterech ścianach – bez kontaktu na żywo ze współpracownikami oraz bez możliwości złapania oddechu w firmowym biurze – po pewnym czasie nuży oraz zabija kreatywność.
Kto powinien wziąć udział?

wszystkich zainteresowanych tematem i chcących poszerzyć swoją wiedzę

 

Program konferencji

W programie webinarium:

  • Skąd się wzięło słowo „hoffice”?
  • Jak efektywnie pracować w trybie home office?
  • Czym jest syndrom „Zoom fatigue” i dlaczego się pojawia?
  • Co o efektywności pracy w domu mówią najnowsze badania?
  • Jakimi metodami zapobiegać znużeniu podczas wielotygodniowej pracy online?
  • Jak zorganizować domowe biuro, by lepiej wypełniać obowiązki?
  • W jaki sposób dbać o higienę pracy, kiedy funkcjonujemy w trybie home office?
  • Sesja Q&A

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Elżbieta Żurek

Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej

Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej o 21-letnim stażu zawodowym. Szkoli z tematu komunikacji online w warunkach New Work, marki osobistej oraz wystąpień publicznych i medialnych. Wykładowca studiów podyplomowych. Doradca osób publicznych. Edukator młodych trenerów. Dyplomowany coach. Absolwentka międzynarodowych kursów zawodowych (Niemcy, Włochy). Autorka trzech książek na temat komunikacji w biznesie. Pracuje w Polsce, Niemczech i Szwajcarii. Prowadziła szkolenia dla następujących firm i instytucji: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Bank Millennium, C. Hartwig Gdynia, Commercial Union, Danfoss, Elektrociepłownie Wybrzeże, Flextronics, Fresenius Kabi, Główny Urząd Statystyczny, GKN Driveline, Huawei, Kaufland, Komenda Główna Policji, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Zdrowia, Państwowa Straż Pożarna, Polpharma, Radmor, Skanska, Telekomunikacja Polska, UNEP/ GRID, Uniwersytet Gdański, Urząd Patentowy RP, VIVE Management, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Zarządzania w Gdańsku.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
99
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!