HR Summit 2024

O konferencji

Dołącz do uczestników 11. edycji HR Summit - najważniejszego wydarzenia w roku dla specjalistów, managerów, kierowników i dyrektorów HR!

W dniach 16-17 września w Warszawie odkryjesz najnowsze trendy i innowacje, które kształtują przyszłość zarządzania zasobami ludzkimi.

Zarezerwuj swoje miejsce już teraz i:

  • poznaj strategie budowania bardziej efektywnych relacji z zarządem i biznesem,
  • zdobądź wiedzę na temat przyszłości pracy zdalnej,
  • eksploruj możliwości digitalizacji i automatyzacji w HR,
  • dowiedz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w codziennej pracy,
  • bądź na bieżąco z nadchodzącymi zmianami prawnymi w obszarze HR.
  • ulepsz komunikację wewnętrzną oraz efektywnie wdrażaj kulturę organizacyjną.

HR Summit to nie tylko prelekcje i dyskusje panelowe, ale również doskonała okazja do networkingu zarówno w ciągu dnia, jak i podczas spotkania specjalnego na zakończenie pierwszego dnia. Nie przegap szansy na wartościowe kontakty i unikatowe doświadczenia! Zapisz się już dziś i bądź częścią tej inspirującej podróży przez świat Human Resources.

Kto powinien wziąć udział?

Wydarzenie kierowane do specjalistów, managerów, kierowników i dyrektorów HR.

Program konferencji

I dzień

08:00

Rejestracja uczestników i poranny networking

09:00

Otwarcie konferencji

  • Agnieszka Stojak, dyrektor personalny, członek zarządu, Bonnier Business Polska
  • Łukasz Suchenek, project manager, Bonnier Business Polska

TRENDY

09:20

Dyskusja panelowa: Ewolucja rynku pracy – kogo zastąpi sztuczna inteligencja a kogo będziemy zatrudniać?

  • Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu odpowiedzialna za obszar strategii personalnej, Chief People Officer, Grupa Żabka
  • Anna Podlewska, dyrektorka ds. strategicznych inicjatyw HR, Credit Agricole Bank Polska
  • dr Iwo Zmyślony, HR Business Partner, Centrum Projektów Polska Cyfrowa
  • Jakie są prognozy dotyczące wpływu sztucznej inteligencji na rynek pracy w najbliższych latach i jakie zmiany mogą nastąpić w związku z rosnącym wykorzystaniem AI
  • Etyczne i społeczne wyzwania związane z rosnącą rolą sztucznej inteligencji
  • Jakie umiejętności i kwalifikacje będą potrzebne pracownikom, aby dostosować się do zmieniającego się rynku pracy i jak odpowiedzieć na te potrzeby
  • Skutki starzenia się społeczeństwa

10:00

Praca hybrydowa dzisiaj i jutro

  • Agnieszka Bukowska, liderka HR i usług, Bank BPH, Grupa GE Aerospace
  • Krzysztof Sas-Bojarski, HR director, regional people experts lead for Eastern Europe, Middle East and Africa, S&P Global
  • Analiza aktualnych trendów i przyszłości pracy hybrydowej
  • Praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego zarządzania pracą hybrydową
  • Perspektywa na ewolucję pracy hybrydowej w kontekście dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego
  • Korzyści oraz wyzwania związanych z modelem pracy hybrydowej

10:35

Trendy w zatrudnieniu 2024: Różnorodność na rynku pracy

  • Yuriy Grygorenko, główny analityk Centrum Analitycznego, dyrektor ds. sprzedaży, Gremi Personal
  • Karolina Szleszyńska, wiceprezeska zarządu, Gremi Personal
  • Rola obcokrajowców na polskim rynku pracy: trendy, prognozy i wyzwania
  • Adaptacja pracowników w kontekście różnic kulturowych
  • Wielopokoleniowość w miejscu pracy: jak skutecznie zarządzać zespołem różnych pokoleń
  • Idealny profil pracownika w dynamicznym środowisku biznesowym
  • Analiza wyzwań branży w kontekście różnorodności kadrowej
  • Aktualna polityka migracyjna a zatrudnienie: implikacje dla firm

11:10

Przerwa networkingowa

PRAWO I FINANSE

11:40

Zmiany w prawie 2024/2025

  • Implementacja dyrektyw unijnych
  • Ochrona sygnalistów
  • Wpływ obowiązku raportowania ESG opartego na dyrektywie CSRD na HR
  • Analiza wpływu zmian prawnych na praktyki HR: Jakie nowe wyzwania stawiają przed firmami?
  • Praktyczne wskazówki: Jak adaptować się do zmieniającego się środowiska prawno-regulacyjnego w obszarze HR

12:15

Optymalne zarządzanie czasem - Jak wykorzystać rezerwy urlopowe dla dobra pracowników i firmy

  • Strategie motywacyjne oparte na elastycznym korzystaniu z urlopów, które stymulują zaangażowanie pracowników i tworzą korzystne środowisko pracy
  • Praktyczne techniki planowania i zarządzania urlopami, które zapewniają ciągłość działalności firmy, jednocześnie promując dobrostan pracowników
  • Jak elastyczne polityki urlopowe mogą być dostosowane do różnorodnych potrzeb pracowników i specyfiki działalności firmy, tworząc korzystne środowisko pracy i zwiększając efektywność biznesową

12:50

Sygnaliści w akcji: Kreowanie zdrowego środowiska pracy wobec mobbingu

  • Marta Kopeć, partner zarządzający, KKZ Kopeć & Zaborowski
  • Czy mobbing w firmie to temat ważny i pilny czy ważny ale niepilny?
  • Jak pomóc pracownikowi i firmie jednocześnie, czyli o procedurach antymobbingowych.
  • Czy implementacja dyrektywy o sygnalistach zmieni oblicze postępowań wyjaśniających?
  • Ile kosztuje mobbing?

ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

13:25

Reskilling i upskilling - jak w dobie AI i automatyzacji zachować najlepszych pracowników

  • Karina Popieluch, konsultant, trener biznesu, wykładowca akademicki, coach ICC, założycielka, KaiZen HR i KaiZen IT
  • Strategie reskillingu i upskillingu jako kluczowego narzędzia w utrzymaniu i rozwijaniu najlepszych pracowników w erze AI i automatyzacji
  • Przykłady działań i programów, które dział HR może wdrożyć w celu dostosowania umiejętności pracowników do zmieniających się wymagań rynku pracy
  • Korzyści dla pracowników i organizacji wynikające z inwestowania w rozwój umiejętności w kontekście rozwoju technologicznego i zmieniających się potrzeb biznesowych

14:00

Learning&Development fusion czyli jak łączymy rozwój, technologię i szybkość biznesową w Wirtualnej Polsce

  • Justyna Stańczyk-Tomaszewska, learning & development partner, Grupa Wirtualna Polska
  • Magdalena Ulasińska, development & engagement director, Grupa Wirtualna Polska
  • Jak łączyć wyzwania biznesu z rozwojem
  • Jak tworzyć atrakcyjne i angażujące programy rozwojowe, które nie będą zakłócały codziennej pracy
  • Jak promować wśród pracowników wartość ciągłego rozwoju i motywować do aktywnego uczestnictwa w szkoleniach
  • Jak mierzyć wpływ rozwoju i ciągle ulepszać projekty learning&development

14:35

Lunch

WYNAGRODZENIA I BENEFITY

15:35

Dyskusja panelowa: Pozafinansowe motywowanie pracowników

  • Jacek Głowacz, dyrektor personalny, ROHLIG SUUS Logistics
  • Krzysztof Wiśniak, regionalny lider personalny na Europę, Owens Corning
  • Strategie i narzędzia pozafinansowego motywowania pracowników, takie jak nagrody niematerialne, rozwiązania z zakresu work-life balance, czy programy rozwojowe
  • Jak mierzyć efektywność pozafinansowych metod motywowania
  • Rola kultury organizacyjnej i przywództwa w budowaniu środowiska pracy sprzyjającego motywacji pracowników bez konieczności wykorzystywania środków finansowych

16:15

Krótkie story o tym, jak obniżyliśmy rotację w Contact Center

  • Jarosław Nieradko, menadżer ds. rekrutacji i onboardingu w contact center, Santander Consumer Bank
  • Wysoka rotacja? A skąd ona się w ogóle bierze i co złego nam robi?
  • Po co w ogóle obniżać rotację, skoro radzimy sobie z uzupełnianiem wakatów?
  • Kiedy okazuje się, że Exit Interview wcale nie jest zbawieniem na wysoką rotację
  • Story, o tym jak elastyczność i dopasowanie do osób kandydujących jeszcze bardziej pogorszyły sprawę
  • Jest fajnie i chcemy, żeby było jeszcze lepiej – czyli o planach na dalsze zmniejszanie rotacji

16:50

Dlaczego ludzie odchodzą z firmy i dlaczego jednak zazwyczaj chodzi o pieniądze?

  • Łukasz Mytnik, total rewards consultant
  • Mitologia "rynku pracodawcy" i "rynku pracownika"
  • Jak stanowisko pracy wartościują pracodawcy a jak pracownicy?  
  • Wektory motywacji w życiu zawodowym pracownika
  • Zarządzanie ryzykiem transakcyjnym w relacji pracodawca-pracownik czyli jak trzymać w ryzach koszty dobrowolnych odejść motywowanych finansowo

17:25

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

  • Łukasz Suchenek, project manager, Bonnier Business Polska

 

II dzień

08:00

Rejestracja uczestników i poranny networking

09:00

Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji

TRENDY

09:05

Nowa era produktywności: korzyści i wyzwania 35-godzinnego Tygodnia Pracy

  • Marta Lech-Maciejewska, właścicielka, Spadiora
  • Korzyści i wyzwania związane z wprowadzeniem 35-godzinnego tygodnia pracy 
  • Modele organizacji czasu pracy, które mogą być zastosowane w ramach 35-godzinnego tygodnia pracy, w tym elastyczne godziny pracy, skrócone tygodnie robocze i praca zdalna
  • Potencjalne efekty wprowadzenia 35-godzinnego tygodnia pracy na efektywność pracy, zaangażowanie pracowników, równowagę między życiem zawodowym a prywatnym oraz innowacyjność organizacji

09:40

Dyskusja panelowa: Rola HR Business Partnera - Most łączący dział HR z celami biznesowymi

  • Katarzyna Konieczna, Senior HR Audytor, Top Employers Institute
  • Anna Mistewicz, HR head, Angelini Pharma
  • Jolanta Wiewióra, dyrektor pionu relacji z pracownikami, PKO Bank Polski
  • Rola HR Business Partnera jako kluczowego gracza w zapewnieniu synergii między strategią działu HR a celami biznesowymi organizacji
  • Konkretne działania i strategie wspierające realizację celów biznesowych poprzez identyfikowanie i rozwijanie kluczowych kompetencji pracowników oraz budowanie zdolności adaptacyjnych organizacji
  • Korzyści wynikające z silnej współpracy między HR Business Partnerem a liderami biznesowymi, takie jak lepsze zrozumienie potrzeb biznesowych, szybsza reakcja na zmiany rynkowe oraz zwiększona innowacyjność i konkurencyjność organizacji

10:05

Międzypokoleniowe (nie) porozumienia

  • moderator: Grzegorz Święch, współzałożyciel, członek zarządu, Fundacja OFF school
  • Dominik Gajewski-Harvey, ekspert ds. prawnych, Muzyka
  • Zuza Karcz, członkini zarządu, Fundacja OFF school
  • Wiktoria Nowak, project managerka, Fundacja OFF school

Czy dotychczasowi menadżerowie/menadżerki w dużych organizacjach stają się zakładnikami oczekiwań i wartości generacji Z i Zalfa? W dobie szybkich zmian społecznych i technologicznych oraz ewolucji standardów pracy, młode osoby wnoszą nowe wyzwania i możliwości dla firm na całym świecie. W tym panelu przyjrzymy się dynamicznym (a czasem też napiętym) relacjom i mechanizmom funkcjonujących między młodymi talentami a strukturami korporacyjnymi. Omówimy, jak młode pokolenia wpływają na kształtowanie polityk pracowniczych, oczekiwania dotyczące zachowania równowagi między życiem prywatnym a zawodowym oraz ich rosnącą potrzebę sensownej i wartościowej pracy. Rozważymy również, jak te zmiany wpływają na liderów i strategie biznesowe, stawiając pytanie: kto ma się do kogo tutaj dostosować?

WELLBEING, DIVERSITY, EQUITY & INCLUSION

10:35

Badanie potrzeb i satysfakcji pracowników – klucz do budowania efektywnych programów wellbeingowych

  • Rola badania potrzeb i satysfakcji pracowników jako kluczowego elementu w kształtowaniu skutecznych programów wellbeingowych
  • Korzyści wynikające z regularnego badania potrzeb i satysfakcji pracowników 
  • Metody zbierania informacji od pracowników na temat ich potrzeb i satysfakcji oraz analiza danych związanych z wynikami pracy i poziomem zaangażowania
  • Sposoby wykorzystania zebranych danych do projektowania i wdrażania spersonalizowanych programów wellbeingowych, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby i oczekiwania pracowników

11:05

Dyskusja panelowa: DEI w Polsce – chwilowa moda, trend czy standard?

  • moderatorka: Katarzyna Gaweł, head of diversity, equity & inclusion (DEI), Ringier Axel Springer Polska
  • Katarzyna Czajka, dyrektor ds. procesów HR i komunikacji, DHL eCommerce
  • Jakub Poddany, ekspert, Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej
  • po co nam różnorodne zespoły, jak je budować i jak z nich czerpać
  • praktyczne działania wspierające różnorodność, równość i inkluzywność w organizacjach
  • aktualne wyzwania związane z DEI w Polsce
  • światowe praktyki w obszarze DEI, z których warto korzystać

11:40

Przerwa networkingowa

TRANSFORMACJA CYFROWA DZIAŁÓW HR

12:10

Temat zostanie przedstawiony wkrótce

  • Sylwia Siejka, Konsultant ds HR, Soneta
  • Juliusz Tomeczek, Dyrektor Produktu, TRIVA

12:45

Lean i cyfrowe rozwiązania w nowoczesnym HR

  • Piotr Andryszak, Head of HR Services Europe, Signify

Dowiedz się, jak cyfrowa transformacja HR może znacząco poprawić funkcjonowanie Twojej firmy. Przedstawię case study, które pokazuje, jak przyjęcie narzędzi cyfrowych i metodyk Lean optymalizuje procesy HR, zwiększa efektywność i redukuje marnotrawstwo. Podzielę się doświadczeniami w identyfikowaniu obszarów do usprawnień, co prowadzi do większej wydajności, lepszego zaangażowania pracowników oraz bardziej pozytywnej kultury pracy. Pokażę, jak automatyzacja rutynowych zadań umożliwia działowi HR skupienie się na strategicznych inicjatywach. Dzięki moim wskazówkom Twoja firma stanie się bardziej zwinna, poprawi zadowolenie pracowników i osiągnie sukces biznesowy.

13:20

Optymalizacja efektywności działań HR poprzez automatyzację

  • Witold Kisielewski, ekspert inżynier, ING Hubs
  • Patrycja Pyszny-Pająk, data management expert, coach, ING Hubs
  • Wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji do przewidywania krytycznych zmian w organizacji
  • Harmonogramowanie działań przy użyciu automatycznych systemów
  • Komunikacja z pracownikami i kandydatami poprzez narzędzia cyfrowe
  • Usprawnienie procesów poprzez zastosowanie technologii AI

13:55

Lunch

ANALITYKA W HR

14:55

W jaki sposób mierzyć efektywność działań HR i biznesu - co mierzyć i jak z tymi danymi pracować

  • Kinga Makowska, osoba współtworząca, ERebel, HRrebels
  • Jak mierzyć i analizować efektywność benefitów
  • Jak mierzyć rozwój pracowników - rola analiz HR w zarządzaniu talentami
  • Dane a rekrutacja - jak mierzyć skuteczność strategii rekrutacyjnych

15:30

Jak wdrożyć analitykę HR? – kluczowe wyzwania i dobre praktyki

  • Karol Wolski, partner zarządzający, Mocni w HR
  • Najczęstsze wyzwania w analityce HR – jak sobie z nimi poradzić?
  • Od plików MS Excel po Chat GPT – jak dziś analizować dane HR, aby „wycisnąć” z nich jak najwięcej?
  • Dashboard HR – kluczowe narzędzie zarządzania polityką personalną – jak powinien wyglądać?
  • Błędy i trudności, na które warto zwracać uwagę wdrażając analitykę HR

KULTURA ORGANIZACJI

16:05

Skuteczna komunikacja w firmie produkcyjnej – case study

  • Marcin Szczeblewski, kierownik ds. personalnych, Toyota Manufacturing Poland
  • Firma produkcyjna, czyli prezes i operator pod jednych dachem
  • „One size fits all” – jak tworzyć komunikaty do różnorodnej załogi
  • Na papierze i na ekranie – dywersyfikacja kanałów
  • „Zaangażowana załoga” – przyczyna czy efekt dobrej komunikacji?
  • „GO LIVE” - praktyczne przykłady rozwiązań

16:40

Offboarding w czasach zmian: Kluczowa rola w kształtowaniu kultury organizacyjnej

  • Justyna Orzeł, sekretarz generalna, wiceprezeska, Carrefour Polska

W obecnej trudnej sytuacji na rynku, gdy konieczne są restrukturyzacje, proces offboardingu nabiera szczególnego znaczenia. Podczas dowiesz się, dlaczego warto zadbać o profesjonalny i empatyczny offboarding. Poznasz wpływ offboardingu na postrzeganie firmy przez pracowników i wpływ przebiegu procesu na poczucie stabilizacji pracowników; oraz dlaczego jest lustrzanym odbiciem kultury organizacyjnej. Przyjrzymy się także praktycznym krokom, które warto podjąć, aby proces offboardingu był skuteczny i korzystny dla wszystkich zaangażowanych stron.

17:15

Zakończenie konferencji

  • Łukasz Suchenek, project manager, Bonnier Business Polska

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

PRELEGENCI

  • Piotr Andryszak - Head of HR Services Europe Signify
  • Jolanta Bańczerowska - członkini zarządu odpowiedzialna za obszar strategii personalnej, Chief People Officer Grupa Żabka
  • Agnieszka Bukowska - liderka HR i usług Bank BPH, Grupa GE Aerospace
  • Katarzyna Czajka - dyrektor ds. procesów HR i komunikacji DHL eCommerce
  • Dominik Gajewski-Harvey - ekspert ds. prawnych Muzyka
  • Katarzyna Gaweł - head of diversity, equity & inclusion (DEI) Ringier Axel Springer Polska
  • Jacek Głowacz - dyrektor personalny ROHLIG SUUS Logistics
  • Yuriy Grygorenko - główny analityk Centrum Analitycznego, dyrektor ds. sprzedaży Gremi Personal
  • Zuza Karcz - członkini zarządu Fundacja OFF school
  • Witold Kisielewski - ekspert inżynier ING Hubs
  • Katarzyna Konieczna - Senior HR Audytor Top Employers Institute
  • Marta Kopeć - partner zarządzający KKZ Kopeć & Zaborowski
  • Marta Lech-Maciejewska - właścicielka Spadiora
  • Kinga Makowska - osoba współtworząca, ERebel HRrebels
  • Anna Mistewicz - HR head Angelini Pharma
  • Łukasz Mytnik - total rewards consultant
  • Jarosław Nieradko - menadżer ds. rekrutacji i onboardingu w contact center Santander Consumer Bank
  • Wiktoria Nowak - project managerka Fundacja OFF school
  • Justyna Orzeł - sekretarz generalna, wiceprezeska Carrefour Polska
  • Jakub Poddany - ekspert Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej
  • Anna Podlewska - dyrektorka ds. strategicznych inicjatyw HR Credit Agricole Bank Polska
  • Karina Popieluch - konsultant, trener biznesu, wykładowca akademicki, coach ICC, założycielka KaiZen HR i KaiZen IT
  • Patrycja Pyszny-Pająk - data management expert, coach ING Hubs
  • Krzysztof Sas-Bojarski - HR director, regional people experts lead for Eastern Europe, Middle East and Africa S&P Global
  • Sylwia Siejka - Konsultant ds HR Soneta
  • Justyna Stańczyk-Tomaszewska - learning & development partner Grupa Wirtualna Polska
  • Agnieszka Stojak - dyrektor personalny, członek zarządu Bonnier Business Polska
  • Łukasz Suchenek - project manager Bonnier Business Polska
  • Marcin Szczeblewski - kierownik ds. personalnych Toyota Manufacturing Poland
  • Karolina Szleszyńska - wiceprezeska zarządu Gremi Personal
  • Grzegorz Święch - współzałożyciel, członek zarządu Fundacja OFF school
  • Juliusz Tomeczek - Dyrektor Produktu TRIVA
  • Magdalena Ulasińska - development & engagement director Grupa Wirtualna Polska
  • Jolanta Wiewióra - dyrektor pionu relacji z pracownikami PKO Bank Polski
  • Krzysztof Wiśniak - regionalny lider personalny na Europę Owens Corning
  • Karol Wolski - partner zarządzający Mocni w HR
  • dr Iwo Zmyślony - HR Business Partner Centrum Projektów Polska Cyfrowa

 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Novotel Warszawa Airport

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
3 195
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 26 lipca
2 795
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!