Klient w czasach zmiany

O konferencji

Budowanie dobrych i długotrwałych relacji z klientem ma olbrzymi, jeśli nie kluczowy, wpływ na powodzenie biznesu. Zaraz po tym jakiej jakości usługę lub produkt mamy do zaoferowania, to to w jaki sposób poznamy, zaciekawimy, zadbamy, a nawet pożegnamy na chwilę naszego klienta, w dużej mierze zdeterminuje jego późniejsze decyzje zakupowe. To czy zostanie z nami na dłużej, czy wróci po przerwie do grona naszych stałych klientów, czy poleci nam swoim bliskim znajomym lub czy podzieli się o nas dobrą opinią, zależy tylko od nas.

To nie są puste slogany, którymi opatrzyliśmy się przez ostatnie lata, zwłaszcza w czasach szalejącej inflacji, kryzysu gospodarczego czy inaczej mówiąc – w czasach nieustających zmian.

Zapraszam serdecznie do udziału w zupełnie nowej konferencji „KLIENT w czasach zmiany”, która odbędzie się 29-30 marca w formule online. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientem.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas konferencji:

➔ POZNAMY najlepsze rynkowe przykłady budowania długotrwałych i dobrych relacji z klientami w czasach kryzysu

➔ POROZMAWIAMY o tym czego potrzebuje współczesny klient, zwłaszcza w czasie olbrzymiej inflacji

➔ DOWIEMY SIĘ w jaki sposób tworzyć, zmieniać strategie budowania relacji z klientem, aby działać bardziej świadomie i wybierać efektywniejsze działania bez szkody dla klienta i wizerunku marki 

➔ POSŁUCHAMY o efektywnej komunikacji z klientem oraz o tym czy jest możliwe szukanie złotego środka

➔ UMIEJSCOWIMY rolę inflacji oraz kryzysu w poziomie retencji klientów 

➔ OMÓWIMY możliwości perspektywicznego zakończenia relacji z klientem, tak aby wrócił w „lepszych czasach”

➔ ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi na temat klienta w czasach kryzysu

➔ Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ również nad tym, jak funkcjonować w biznesie oszczędniej, jedynie nie marnując niepotrzebnie czasu, budżetów oraz naszych zasobów

A to wszystko w towarzystwie znakomitych ekspertów-praktyków. Już wkrótce pokażemy wszystkie sylwetki naszych prelegentów!

Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:

  • działów marketingu
  • działów utrzymania klienta
  • działów obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
  • działów sprzedaży 
  • działów ds. rozwoju produktu, biznesu
  • działów ds. relacji i komunikacji z klientem
  • działów customer experience 
  • agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego oraz contact center

Program konferencji

Dzień I.

09:00

Oficjalne rozpoczęcie Konferencji.

09:10

PANEL DYSKUSYJNY Zachowania konsumenckie w kryzysie - okiem ekspertów

  • Jakie decyzje podejmują klienci w czasach kryzysu?
  • Jakie wartości, zachowania determinują wybór klientów
  • Czego klienci oczekują od marek w trudnych czasach? Co jest ważne dla klienta? Transparentność, różnorodność, sprawiedliwość i inkluzywność, idea zrównoważonego rozwoju
  • Czy utrzymujemy zaufanie do marki/produktu, pomimo rosnących cen czy szukamy tańszych zamienników? 
  • Jak historycznie postępowali klienci w kryzysie

10:10

Kultura organizacyjna - Strategia marketingowa - Relacje z klientami – dobra praktyka holistycznego zarządzania marką o której mówi się DOBRZE

  • TIPS & TRICKS - Czego NIE ROBIĆ tworząc strategię budowania relacji z klientem na trudne czasy 
  • Skuteczne, konsekwentne egzekwowanie strategii opartej na relacji z klientami

10:55

Przerwa

11:15

Siła marki w czasach kryzysu oraz w obliczu szumu informacyjnego

  • Co wyróżnia markę na przeładowanym rynku?
  • Czy tylko cena i promocje wyróżnią nas w kryzysie? 
  • Co determinuje wybór klientów? Transparentność, różnorodność, sprawiedliwość i inkluzywność, idea zrównoważonego rozwoju

12:00

Sophie's Choice. Trudne wybory w czasach kryzysu - budowanie długotrwałych relacji z klientem czy szybka sprzedaż i łatwy zysk?

  • Opieka posprzedażowa to nie tylko slogan, czyli dlaczego kluczowa jest interakcja z klientem?
  • Modele subskrypcyjne skuteczną strategią budowania długotrwałych relacji
  • Radical Design – tworzenie innowacji w tworzeniu startegii 

12:45

It is better to be roughly right than precisely wrong. Świadome zarządzanie danymi w czasach kryzysu

  • Zadawanie właściwych pytań, właściwym ludziom, we właściwym czasie, czyli jak nie utopić budżetu w zbyt dużej ilości analiz oraz jak nie utonąć w morzu Big Data
  • Analysis paralysis – „korek analityczny” i jego tragiczne skutki. Nie podjęcie decyzji na wskutek zbyt dużej ilości danych to też koszt. Zadawanie dobrych pytań, robienie skutecznych badań - jest kluczem do podjęcia (odpowiednich) decyzji.
  • Monitoring klientów – pośpiech nie jest wskazany, czyli mądre i przemyślane reagowanie na zmiany 

13:35

Przerwa

14:10

Monitorowanie zachowań klientów w praktyce/ Customer Journey

  • Jak dowiedzieć się gdzie szukać naszego klienta
  • Jak wspierać go w procesie decyzyjnym
  • Gdzie szukać słabych puntów

14:55

Efektywne wykorzystanie robotyzacji oraz AI w budowaniu relacji z klientem – czy to ma sens?

15:40

Analiza klienta a nowe obostrzenia prawne

  • dyrektywa omnibus
  • 3rd party cookies

16:25

Zakończenie pierwszego dnia Konferencji.

 

Dzień II.

09:00

Działania wspierające budowanie dobrych, długotrwałych relacji z klientem, a walka o budżety – trudne rozmowy o pieniądzach w kryzysie

  • Redukcja marnotrawstwa budżetów najlepszą metodą oszczędzania. Korygowanie strategii, działań, narzędzi – czy wszystko do czego przywykliśmy, z czego korzystaliśmy do tej pory jest potrzebne, efektywne i czy się opłaca? 
  • Nauka optymalnego inwestowania, czyli czego dobrego uczą nas kryzysy?

09:50

Prosta (i efektywna) komunikacja z klientem kluczem do wzajemnego zrozumienia

  • Jak skutecznie wdrożyć prostą komunikację w przedsiębiorstwie
  • Czy personalizacja jest wciąż potrzebna?

10:35

Omnichannel w praktyce – jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i nie zwariować

  • Jak badać którymi kanałami komunikować się z klientami
  • Generacyjne uprzedzenia – czy silversi chcą tylko kontaktu offline, a alfy online?
  • Efektywna komunikacja z klientem w SM – czy musimy być zawsze dostępni?

11:20

Przerwa

11:40

Angażowanie klienta, jako holistyczna strategii marki. Łączyć, nie dzielić - budowanie mostu między Customer Experiance, marketingiem a brandingiem.

  • Dlaczego nasi klienci są naszymi najlepszymi ambasadorami/influencerami i jak ich do tego nakłonić?
  • Budowanie zaangażowania w kanałach elektronicznych (www, e-mailingi, sms, aplikacje mobilne)

CHURN w trudnych czasach – czy inflacja jest jedynym powodem odejść klientów?

  • Sposoby na utrzymanie klienta w czasach niepewności
  • Monitorowanie relacji z klientami – jak wykryć ryzyko (oraz powodów) retencji 

13:10

Przerwa

13:40

Endingeering. Rozstanie z rozsądku, czyli jak perspektywicznie zakończyć relację z klientem

  • Wiele relacji skończy się w kryzysie, to jak zakończymy je dziś, wpłynie na powodzenie jej wznowienia w przyszłości

14:25

Czy wciąż możemy rozmawiać o lojalności, kiedy kluczem jest dobry produkt i niska cena w niepewnych czasach?

  • Budowanie zrównoważonych programów lojalnościowych w czasach wysokiej inflacji
  • Marżowość działań lojalnościowych – jak tworzyć, badać i wyciągać wnioski z działań (elastyczność w podejściu) 

15:40

Zakończenie Konferencji.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
2 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 24 lutego
1 695
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!