O konferencji
Budowanie dobrych i długotrwałych relacji z klientem ma olbrzymi, jeśli nie kluczowy, wpływ na powodzenie biznesu. Zaraz po tym jakiej jakości usługę lub produkt mamy do zaoferowania, to to w jaki sposób poznamy, zaciekawimy, zadbamy, a nawet pożegnamy na chwilę naszego klienta, w dużej mierze zdeterminuje jego późniejsze decyzje zakupowe. To czy zostanie z nami na dłużej, czy wróci po przerwie do grona naszych stałych klientów, czy poleci nam swoim bliskim znajomym lub czy podzieli się o nas dobrą opinią, zależy tylko od nas.
To nie są puste slogany, którymi opatrzyliśmy się przez ostatnie lata, zwłaszcza w czasach szalejącej inflacji, kryzysu gospodarczego czy inaczej mówiąc – w czasach nieustających zmian.
Zapraszam serdecznie do udziału w zupełnie nowej konferencji „KLIENT w czasach zmiany”, która odbędzie się 29-30 marca w formule online. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientem.
Podczas konferencji:
➔ POZNAMY najlepsze rynkowe przykłady budowania długotrwałych i dobrych relacji z klientami w czasach kryzysu
➔ POROZMAWIAMY o tym czego potrzebuje współczesny klient, zwłaszcza w czasie olbrzymiej inflacji
➔ DOWIEMY SIĘ w jaki sposób tworzyć, zmieniać strategie budowania relacji z klientem, aby działać bardziej świadomie i wybierać efektywniejsze działania bez szkody dla klienta i wizerunku marki
➔ POSŁUCHAMY o efektywnej komunikacji z klientem oraz o tym czy jest możliwe szukanie złotego środka
➔ UMIEJSCOWIMY rolę inflacji oraz kryzysu w poziomie retencji klientów
➔ OMÓWIMY możliwości perspektywicznego zakończenia relacji z klientem, tak aby wrócił w „lepszych czasach”
➔ ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi na temat klienta w czasach kryzysu
➔ Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ również nad tym, jak funkcjonować w biznesie oszczędniej, jedynie nie marnując niepotrzebnie czasu, budżetów oraz naszych zasobów
A to wszystko w towarzystwie znakomitych ekspertów-praktyków. Już wkrótce pokażemy wszystkie sylwetki naszych prelegentów!
Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:
- działów marketingu
- działów utrzymania klienta
- działów obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
- działów sprzedaży
- działów ds. rozwoju produktu, biznesu
- działów ds. relacji i komunikacji z klientem
- działów customer experience
- agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego oraz contact center
Program konferencji
Dzień I.
09:00
Oficjalne rozpoczęcie Konferencji.
09:10
PANEL DYSKUSYJNY Zachowania konsumenckie w kryzysie - okiem ekspertów
- Jakie decyzje podejmują klienci w czasach kryzysu?
- Jakie wartości, zachowania determinują wybór klientów
- Czego klienci oczekują od marek w trudnych czasach? Co jest ważne dla klienta? Transparentność, różnorodność, sprawiedliwość i inkluzywność, idea zrównoważonego rozwoju
- Czy utrzymujemy zaufanie do marki/produktu, pomimo rosnących cen czy szukamy tańszych zamienników?
- Jak historycznie postępowali klienci w kryzysie
10:10
Kultura organizacyjna - Strategia marketingowa - Relacje z klientami – dobra praktyka holistycznego zarządzania marką o której mówi się DOBRZE
- TIPS & TRICKS - Czego NIE ROBIĆ tworząc strategię budowania relacji z klientem na trudne czasy
- Skuteczne, konsekwentne egzekwowanie strategii opartej na relacji z klientami
10:55
Przerwa
11:15
Siła marki w czasach kryzysu oraz w obliczu szumu informacyjnego
- Co wyróżnia markę na przeładowanym rynku?
- Czy tylko cena i promocje wyróżnią nas w kryzysie?
- Co determinuje wybór klientów? Transparentność, różnorodność, sprawiedliwość i inkluzywność, idea zrównoważonego rozwoju
12:00
Sophie's Choice. Trudne wybory w czasach kryzysu - budowanie długotrwałych relacji z klientem czy szybka sprzedaż i łatwy zysk?
- Opieka posprzedażowa to nie tylko slogan, czyli dlaczego kluczowa jest interakcja z klientem?
- Modele subskrypcyjne skuteczną strategią budowania długotrwałych relacji
- Radical Design – tworzenie innowacji w tworzeniu startegii
12:45
It is better to be roughly right than precisely wrong. Świadome zarządzanie danymi w czasach kryzysu
- Zadawanie właściwych pytań, właściwym ludziom, we właściwym czasie, czyli jak nie utopić budżetu w zbyt dużej ilości analiz oraz jak nie utonąć w morzu Big Data
- Analysis paralysis – „korek analityczny” i jego tragiczne skutki. Nie podjęcie decyzji na wskutek zbyt dużej ilości danych to też koszt. Zadawanie dobrych pytań, robienie skutecznych badań - jest kluczem do podjęcia (odpowiednich) decyzji.
- Monitoring klientów – pośpiech nie jest wskazany, czyli mądre i przemyślane reagowanie na zmiany
13:35
Przerwa
14:10
Monitorowanie zachowań klientów w praktyce/ Customer Journey
- Jak dowiedzieć się gdzie szukać naszego klienta
- Jak wspierać go w procesie decyzyjnym
- Gdzie szukać słabych puntów
14:55
Efektywne wykorzystanie robotyzacji oraz AI w budowaniu relacji z klientem – czy to ma sens?
15:40
Analiza klienta a nowe obostrzenia prawne
- dyrektywa omnibus
- 3rd party cookies
16:25
Zakończenie pierwszego dnia Konferencji.
Dzień II.
09:00
Działania wspierające budowanie dobrych, długotrwałych relacji z klientem, a walka o budżety – trudne rozmowy o pieniądzach w kryzysie
- Redukcja marnotrawstwa budżetów najlepszą metodą oszczędzania. Korygowanie strategii, działań, narzędzi – czy wszystko do czego przywykliśmy, z czego korzystaliśmy do tej pory jest potrzebne, efektywne i czy się opłaca?
- Nauka optymalnego inwestowania, czyli czego dobrego uczą nas kryzysy?
09:50
Prosta (i efektywna) komunikacja z klientem kluczem do wzajemnego zrozumienia
- Jak skutecznie wdrożyć prostą komunikację w przedsiębiorstwie
- Czy personalizacja jest wciąż potrzebna?
10:35
Omnichannel w praktyce – jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i nie zwariować
- Jak badać którymi kanałami komunikować się z klientami
- Generacyjne uprzedzenia – czy silversi chcą tylko kontaktu offline, a alfy online?
- Efektywna komunikacja z klientem w SM – czy musimy być zawsze dostępni?
11:20
Przerwa
11:40
Angażowanie klienta, jako holistyczna strategii marki. Łączyć, nie dzielić - budowanie mostu między Customer Experiance, marketingiem a brandingiem.
- Dlaczego nasi klienci są naszymi najlepszymi ambasadorami/influencerami i jak ich do tego nakłonić?
- Budowanie zaangażowania w kanałach elektronicznych (www, e-mailingi, sms, aplikacje mobilne)
CHURN w trudnych czasach – czy inflacja jest jedynym powodem odejść klientów?
- Sposoby na utrzymanie klienta w czasach niepewności
- Monitorowanie relacji z klientami – jak wykryć ryzyko (oraz powodów) retencji
13:10
Przerwa
13:40
Endingeering. Rozstanie z rozsądku, czyli jak perspektywicznie zakończyć relację z klientem
- Wiele relacji skończy się w kryzysie, to jak zakończymy je dziś, wpłynie na powodzenie jej wznowienia w przyszłości
14:25
Czy wciąż możemy rozmawiać o lojalności, kiedy kluczem jest dobry produkt i niska cena w niepewnych czasach?
- Budowanie zrównoważonych programów lojalnościowych w czasach wysokiej inflacji
- Marżowość działań lojalnościowych – jak tworzyć, badać i wyciągać wnioski z działań (elastyczność w podejściu)
15:40
Zakończenie Konferencji.
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
