Komunikacja wewnętrzna

O konferencji

Funkcjonowanie firm w nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie stawia dziś komunikację wewnętrzną na strategicznym i priorytetowym miejscu w wielu organizacjach. Aby osiągać cele biznesowe, radzić sobie w sytuacjach trudnych wizerunkowo, w czasie zmian i kryzysów, skuteczna i efektywna komunikacja wewnętrzna jest niezbędna. Dobrze prowadzona ma realne przełożenie na zachowania pracowników, pomaga przejść firmie przez trudne momenty z silnym wsparciem zespołów oraz daje możliwość właściwego reagowania na emocje i nastroje pracowników.

Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji Komunikacja wewnętrzna, która odbędzie się 29 marca 2023 r. w Warszawie. Dołącz do grona ekspertów i poznaj case studies zaproszonych firm.

  • Sprawdzimy, jakie są trendy i wyzwania w komunikacji wewnętrznej w 2023 roku
  • Zastanowimy się, jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach, jeśli działamy globalnie i lokalnie
  • Pokażemy, jak umiejscowić działania D&I w centrum inicjatyw komunikacji wewnętrznej
  • Doradzimy, jak tworzyć efektywną i angażującą komunikację uwzględniającą różne pokolenia w miejscu pracy
  • Przedstawimy kluczowe narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną
  • Sprawdzimy, jak mierzyć i projektować działania komunikacji wewnętrznej
Dlaczego warto wziąć udział?

#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#10 prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Kilkudziesiędziu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Dajemy Ci inspiracje, wiedzę, możliwość poznania znakomitych praktyków, czas na networking oraz możliwość rozwoju. W zamian liczymy na Twoją obecność i zaangażowanie oraz otwarty umysł.

 

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Dyrektorów Działów Komunikacji i PR, Komunikacji Wewnętrznej, Komunikacji Korporacyjnej
  • Managerów ds. Komunikacji, ds. PR
  • Dyrektorów Działów HR
  • Managerów HR
  • Employer Branding Managerów
  • Kierowników projektów komunikacyjnych

Program konferencji

08:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa.

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

PANEL DYSKUSYJNY – Trendy i wyzwania w komunikacji wewnętrznej w 2023 roku

  • Moderator: Adriana Borucka, Founder & Managing Partner PinPoint/iComms
  • Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz, Head of Internal and Engagement Communications, Ringier Axel Springer Polska
  • Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann
  • Krzysztof Rapacz, Global Internal Communications Manager, RTB House
  • Jacek Ławrecki, Dyrektor ds. Komunikacji, Fortum
  • Jan Mróz, VP, communications & public affairs director, Warner Bros. Discovery PL
  • Paulina Łukaszuk, Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy, Akademia Leona Koźmińskiego

Komunikacja wewnętrzna od kilku lat przechodzi dużą zmianę – w jej zakres wchodzą nowe obszary (video, podcasty, analityka), zmieniają się także oczekiwania co do kompetencji ekspertów zajmujących się tym tematem. A to wszystko dlatego, że zmieniają się potrzeby i wyzwania oraz idące za nimi trendy.

Podczas tego panelu wraz z gośćmi przeanalizujemy bieżące potrzeby organizacji oraz pracowników w odniesieniu do komunikacji wewnętrznej. Przyjrzymy się także wynikom zarówno lokalnych i globalnych badań dotyczących trendów w komunikacji wewnętrznej.

09:45

Strategie komunikacji wewnętrznej w czasach kryzysu

  • Agata Kozłowska, Kierowniczka Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej, Wonga Polska

Czy w niepewnych czasach powinniśmy budować komunikację na podstawie strategii, czy też musimy się skupić na tu i teraz? Jeżeli budować strategię, to w jaki sposób, aby była przydatna w zmieniających się okolicznościach biznesowych, społecznych, rynkowych? W jaki planować działania, tak aby realnie wspierały firmę w realizacji celów strategicznych? Podczas tego wystąpienia na nowo przyjrzymy się strategii komunikacji wewnętrznej.

10:15

Globalnie i lokalnie – jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach

  • Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann

Komunikacja w firmach rozproszonych geograficznie to duże wyzwanie. Z jednej strony podstawowa zasada komunikacji mówi o dopasowaniu jej do grupy odbiorców, a te różnią się od siebie w zależności od lokalizacji. Z drugiej strony spójność komunikacji będzie decydowała o sile marki i silnej społeczności budowanej na wspólnych wartościach. Zachowanie balansu jest kluczem, pytanie jak to zrobić…

10:45

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji!

11:05

D&I w centrum inicjatyw komunikacji wewnętrznej

  • Karolina Szelągowska, Internal Communication Expert, Mercer

O tym, że główną cechą dobrej komunikacji jest jej inkluzywność wiemy od wielu lat. Teraz czas pójść dalej – postawić inkluzywność w centrum wszystkich działań komunikacyjnych. Dotyczy to tak narzędzi, kanałów, samych komunikatów jak i kultury komunikacji prezentowanej przez liderów w organizacji. Jak w takim razie robić komunikację, która pozwoli łączyć ludzi, jednocześnie wspierając różnorodność, tak istotną dla dobrego funkcjonowania naszych pracowników.

11:35

Pokolenia w miejscu pracy - jak tworzyć efektywną i angażującą komunikację?

  • Paulina Łukaszuk, Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy, Akademia Leona Koźmińskiego

Różnice pokoleniowe to fakt. Wiele się o nich mówi w kontekście trudności jakie za sobą niosą. Ta prelekcja będzie o tym jak dopasować komunikację do różnych odbiorców, jako krok 1 do jej efektywności. Pójdziemy jednak także o krok dalej – zastanowimy się jak komunikacja, w oparciu o mocne strony różnych pokoleń, może pomóc budować silną, dobrze współpracującą społeczność.

12:05

Pracownik ambasadorem Twojej firmy. Komunikacja wewnętrzna jako sposób do budowania silnej marki pracodawcy

  • Magdalena Gębala, Internal Communication & Employer Branding Professional, Shell

Wiarygodna i autentyczna komunikacja firmy wymaga zaangażowania pracowników. Jednocześnie mierzymy się z wyzwaniem jakim jest spadające zaangażowanie pracowników. Jak w takim razie budować postawy ambasadorskie, w jaki sposób zapewnić spójność działania ambasadorów, liderów i zespołu komunikacji? I najważniejsze – w jaki sposób gratyfikować naszych ambasadorów, aby ich zaangażowanie było długofalowe?

12:35

Lunch

13:30

Komunikacja z pracownikami produkcyjnymi. Jak komunikować, jak utrzymać zaangażowanie i poczucie bycia częścią zespołu?

  • Marcin Szczeblewski, Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland
  • Marta Sikora, Starsza Specjalistka w Zespole People&Culture, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.

Pracownicy produkcyjni to z reguły bardzo duża społeczność, do której najtrudniej dotrzeć z komunikacją. Jednak ta grupa ma ogromny potencjał, to często właśnie oni decydują o wizerunku naszej organizacji w społeczności lokalnej, to od nich także zależy sprawność działania organizacji. W tej części przyjrzymy się case’om, które pozwolą uczestnikom wybrać najlepsze narzędzia i wdrożyć je tak, aby zbudować realny dialog z tą grupą.

14:00

Narzędzia digitalowe wspierające komunikację wewnętrzną

  • Krzysztof Rapacz, Global Internal Communications Manager, RTB House

Digital workplace to już codzienność osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Teraz przed nami wyzwanie jak najlepiej wykorzystać szeroką gamę narzędzi, tak aby dotrzeć z przekazem do odbiorców i nie spowodować efektu przebodźcowania. I najważniejsze – czy da się zbudować całą komunikację w oparciu o narzędzia digitalowe bez spotkań i tradycyjnych form komunikacji synchronicznej.

14:30

Zarządzanie treściami zamieszczanymi w mediach społecznościowych, intranecie czy na blogach firmowych

  • Michał Pietrzykowski, Head of Internal Communication and Company Culture, Green Caffè Nero

Dobry jakościowo content w komunikacji to podstawa. Jednak nieważne jak dobre są treści, kluczowe będzie ich dobre rozdystrybuowanie w grupie odbiorców. Jak w takim razie przenieść dobre praktyki z marketingu 360 na obszar komunikacji wewnętrznej i budować dialog z pracownikami wykorzystując różne rodzaje treści, dopasowane do kanałów.

15:00

Podcasty jako pomocne narzędzie do prowadzenia efektywnej komunikacji wewnętrznej

Rośnie rola i wykorzystanie podcastów w komunikacji wewnętrznej. Technologia stała się bardziej przystępna, nasi odbiory otworzyli się na ten format komunikacyjny. Kiedy najlepiej wykorzystać podcast? Kto powinien go prowadzić? Jak badać efektywność podcastów jako kanału komunikacji? Na te pytania odpowie nam ekspert z firmy, gdzie podcasty na stałe wpisały się w proces komunikacji.

15:30

Data driven internal communications, czyli mierzenie i projektowanie działań komunikacyjnych

  • Adriana Borucka, Founder & Managing Partner, PinPoint/iComms

Mierzenie efektywności komunikacji to podstawa do wdrażania usprawnień. Podczas tej prelekcji poruszymy takie zagadnienia jak:

  • główne mierniki efektywności w komunikacji wewnętrznej
  • rodzaje badań jakościowych i ilościowych, które dają dobre dane
  • mierzenie efektywności działań w online
  • benchmarki, czyli jak i do kogo się porównywać.

Dodatkowo zajmiemy się tematem wyboru kluczowych danych, tak aby pomiary nie stały się kolejnym żmudnym zadaniem, które nie przełoży się na realizację celów biznesowych.

16:00

Sesja pytań i odpowiedzi.

16:30

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Adriana Borucka, Founder & Managing Partner PinPoint/iComms
  • Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann
  • Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz, Head of Internal and Engagement Communications Ringier Axel Springer Polska
  • Magdalena Gębala, Internal Communication & Employer Branding Professional Shell
  • Agata Kozłowska, Kierowniczka Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej Wonga Polska
  • Jacek Ławrecki, Dyrektor ds. Komunikacji Fortum
  • Paulina Łukaszuk, Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy Akademia Leona Koźmińskiego
  • Jan Mróz, VP, communications & public affairs director Warner Bros. Discovery PL
  • Michał Pietrzykowski, Head of Internal Communication and Company Culture Green Caffè Nero
  • Krzysztof Rapacz, Global Internal Communications Manager RTB House
  • Marcin Szczeblewski, Kierownik ds. Personalnych Toyota Motor Manufacturing Poland
  • Karolina Szelągowska, Internal Communication Expert Mercer
  • Marta Sikora, Starsza Specjalistka w Zespole People&Culture Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
2 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 24 lutego
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!