Konferencja: Prawo Pracy i Wynagrodzenia 2024 – nowe problemy po ostatnich zmianach

O konferencji

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej organizowanej przez naszą firmę konferencji. Podobnie jak w poprzednich edycjach naszym celem jest przedstawienie aktualnych problemów z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy i wynagrodzeń.

Nowością podczas naszej wiosennej konferencji będzie panel specjalny „Budowanie siebie i swojego wizerunku w życiu osobistym
i biznesowym”.

Temat ten przedstawimy na zakończenie pierwszego dnia. Przed nim zapraszamy na krótką sesję networkingową, gdzie przy lampce wina będziemy mogli poznać się bliżej i podzielić się swoimi doświadczeniami zawodowymi oraz nawiązać nowe kontakty.

Kto powinien wziąć udział?

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich osób zainteresowanych zagadnieniami Prawa Pracy i Wynagrodzeń.

Program konferencji

Program konferencji: 

Dzień pierwszy

PROBLEMY Z ROZWIĄZYWANIEM UMÓW O PRACĘ PO OSTATNICH ZMIANACH PRZEPISÓW.

  1. Rozwiązanie stosunku pracy – różnice w wypowiedzeniu umowy: na okres próbny, na czas określony, na czas nieokreślony.
  2. Wniosek pracownika o zmianę rodzaju umowy lub o bardziej przewidywalne i bezpieczne warunki pracy.
  3. Dodatkowe zatrudnienie a umowa o zakazie konkurencji.
  4. Ograniczenie dopuszczalności wypowiedzenia lub rozwiązania umowy o pracę (art. 294 k.p.)
  5. Urlop opiekuńczy a szczególna ochrona stosunku pracy, przerzucenie ciężaru dowodu na pracodawcę.
  6. Elastyczna organizacja pracy – ochrona pracownika przed zwolnieniem, odwrócony ciężar dowodu.
  7. Nowe kompetencje sądów pracy:
    – nakładanie na pracodawcę obowiązku dalszego zatrudnienia pracownika do czasu prawomocnego zakończenia postępowania,
    – udzielanie zabezpieczenia przez nakazanie dalszego zatrudnienia przez pracodawcę do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.

prowadzenie: mec. Anna TELEC
Radca Prawny prowadzący kancelarię prawa pracy, były sędzia sądu pracy.

 

DYSCYPLINOWANIE PRACOWNIKÓW ORAZ WZROST ZNACZENIA KAR PORZĄDKOWYCH
PO NOWELIZACJI KODEKSU PRACY.

  1. Etapy nakładania kar – wskazówki praktyczne.
  2. Zawieszanie terminów na udzielenie kary. 
  3. Błędy popełniane podczas wysłuchanie pracownika – na co warto zwrócić uwagę.
  4. Osoby upoważnione do nakładania kar – czy muszą posiadać upoważnienie szczególne.

prowadzenie: mec. Anna TELEC
Radca Prawny prowadzący kancelarię prawa pracy, były sędzia sądu pracy.

 

ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY W ORGANIZACJI – WSKAZÓWKI PRAKTYCZNE.

  1. Moment rozpoczęcia czasu pracy – o czym należy pamiętać.
  2. Przerywanie ciągłości czasu pracy – tzw. przerwy środkowe – zasady wprowadzania.
  3. Moment zakończenia pracy – na co należy zwrócić uwagę.
  4. Niechciane nadgodziny – zasady ich unikania.   
  5. Zadaniowy system czasu pracy – kiedy się zaczyna a kiedy kończy?

prowadzenie: mec. Piotr WOJCIECHOWSKI
Adwokat specjalizujący się w prawie pracy,
były Wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Głównym Inspektoracie Pracy. 

 

PODNOSZENIE KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH PRACOWNIKÓW PO OSTATNICH ZMIANACH.

  1. Kiedy przysługuje urlop szkoleniowy w związku z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych?
  2. Czy pracownicy przebywający na urlopach z tytułu pełnienia funkcji rodzicielskich mogą się szkolić w ramach podnoszenia kwalifikacji?
  3. Jak rozliczyć czas poświęcony na podnoszenie kwalifikacji zawodowych?
  4. Jaka jest relacja między podnoszeniem kwalifikacji zawodowych, a szkoleniami o których mowa w art. 9413 Kodeksu pracy?
  5. Na jakich zasadach i w jakich okolicznościach można zawrzeć umowę szkoleniową?
  6. Jakie postanowienia można wprowadzić w umowie szkoleniowej?
  7. Jaka jest odpowiedzialność za nieprzestrzeganie przepisów dotyczących podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz innych szkoleń?

prowadzenie: Monika FRĄCZEK
Ekspertka prawa pracy, były główny specjalista w Departamencie Prawa Pracy
w Ministerstwie Rodziny Pracy i Polityki Społecznej.

 

BUDOWANIE SIEBIE I SWOJEGO WIZERUNKU W ŻYCIU OSOBISTYM I BIZNESOWYM.

  1. Dlaczego wizerunek jest ważny – znaczenie wizerunku i autoprezentacji.
  2. Tworzenie wizerunku zawodowego.
  3. Błędy wizerunkowe tzw. „złodzieje wizerunku” w zachowaniu i wyglądzie.
  4. Jak zbudować własny styl w zgodzie z osobowością.
  5. Typy kolorystyczne urody – jak znaleźć swoje kolory.
  6. Sprzymierzeńcy i wrogowie pozytywnego wizerunku.
  7. Autentyczność – spójność tego co wewnątrz i na zewnątrz.
  8. Zachowania, postawy, składniki poczucia własnej wartości.

prowadzenie:  Aneta WABIŃSKA
Doradca wizerunku, stylistka, psycholog i certyfikowany coach.

 

Dzień drugi

 

WSPÓŁPRACA PRACODAWCY ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI WG NAJNOWSZYCH INTERPRETACJI.

  1. Zakładowa organizacja związkowa i obowiązek informacyjny.
  2. Rola związku zawodowego w sprawach indywidualnych.
  3. Wprowadzenie i zmiana regulaminów pracy, wynagradzania i ZFŚS.
  4. Spór zbiorowy i akcje protestacyjne w pigułce.
  5. Nieszczelna ochrona działaczy związkowych.

prowadzenie:  dr mec. Patrycja ZAWIRSKA
Radca Prawny, Doktor nauk prawnych, Partner zarządzający w Kancelarii Zawirska Ruszczyk sp.k.

 

ISTOTNE ELEMENTY REGULAMINÓW WEWNĄTRZZAKŁADOWYCH,
ZWIĄZANE ZE ZMIANAMI W PRZEPISACH.

1. Obszar – Warunki zatrudnienia.

  • Relacje podwładnych z przełożonymi.
  • Organizacja pracy.
  • Tryb składania wniosków w relacji pracownik pracodawca.
  • Sposoby usprawiedliwiania nieobecności w pracy.
  • Sposoby korzystania z przerw w pracy i innych zwolnień od pracy.

 2. Obszar – Urlopy wypoczynkowe.

  • Zasady wykorzystania urlopu na żądanie.
  • Zasady wykorzystania urlopu zaległego.
  • Zasady korzystania z urlopu opiekuńczego i zwolnienia z powodu siły wyższej.

3. Obszar – Czas pracy.

  • Okresy rozliczeniowe czasu pracy.
  • Systemy i rozkłady czasu pracy.
  • Dodatkowe przerwy w pracy.
  • Szkolenia wliczane i niewliczane do czasu pracy.

4. Obszar – Organizacja pracy.

  • Zasady korzystania z monitoringu wizyjnego.
  • Zasady korzystania z innych monitoringów.
  • Oznaczenie przestrzeni monitorowanej.
  • Kontrola trzeźwości.

prowadzenie: mec. Karol SIERGIEJ
Radca Prawny, Wspólnik Zarządzający w Kancelarii Siergiej i Partnerzy. 

 

PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH ORZECZEŃ DLA PRACODAWCÓW Z 2023 R.
ORAZ  ZMIAN NADCHODZĄCYCH W PRAWIE PRACY W 2024 R.

1. Najważniejsze orzecznictwo w 2023 r.

  • Orzecznictwo sądów polskich.
  • Wyrok TSUE w sprawie godzin nadliczbowych pracownika zatrudnionego w niepełnym wymiarze czasu pracy.

2. Jakich zmian pracodawcy mogą się spodziewać w prawie pracy w 2024 r.?

  • Zmiany przepisów regulujących zasadę równego traktowania w zatrudnieniu, w tym implementacja Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/970 z dnia 10 maja 2023 r. w sprawie wzmocnienia stosowania zasady równości wynagrodzeń za taką samą pracę lub pracę o takiej samej wartości dla mężczyzn i kobiet poprzez mechanizmy przejrzystości wynagrodzeń i ich egzekwowania.
  • Zmiany w zakresie czasu pracy (w tym dotyczące: godzin nadliczbowych pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy; pięciodniowego tygodnia pracy czy zakazu handlu w niedzielę i święta).
  • Zmiany w zakresie wynagradzania pracowników, w tym za czas choroby jak również implementacja Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2041 Z 19.10.2022 r. w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej.
  • Nowe przepisy o sygnalistach – czy ustawodawca wdroży przepisy Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii?

prowadzenie: dr. mec. Agata MIĘTEK
Adwokat specjalizujący się w prawie pracy. Doktor nauk prawnych. 

 

WYBRANE PROBLEMY OPODATKOWANIA ŚWIADCZEŃ NA RZECZ PRACOWNIKÓW.

  1. Oświadczenia i wnioski wpływające na naliczaną zaliczkę na podatek a nowe stanowisko organów skarbowych
    – czyli pomijać czy nie dyspozycje podatników?
  2. Limity zwolnień podatkowych w 2024 roku.
  3. Połączenie zwolnienia podatkowego „zerowy PIT” i wniosku o niepobieranie zaliczki na podatek
    – kto z tego skorzystał i dlaczego tak niewielu podatników.
  4. Schemat opodatkowania świadczeń niepieniężnych a ich wycena dla pracowników i osób niebędących pracownikami.
  5. Ostatnie interpretacje ogólne i indywidualne, które warto znać.
  6. Najciekawsze orzeczenia sądowe dotyczące świadczeń pracowniczych.

prowadzenie: Elżbieta MŁYNARSKA-WEŁPA
Ekspertka ds. kadrowo-płacowych.

Czas trwania

Zajęcia będą się odbywały

w dniu 20.03.2024 – w godz. 9.00 - 17.15

w dniu 21.03.2024 – w godz. 9.00 - 16.00

Prelegenci

mec. Anna TELEC

Radca prawny, założycielka Kancelarii Prawa Pracy specjalizującej się w szeroko pojętej problematyce prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

Były wieloletni sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie odwoławczego Wydziału Pracy.

Doświadczony wykładowca prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień i problemów związanych z czasem pracy.  Prowadziła szkolenia sędziów, asystentów, aplikantów sądowych, pracowników działów personalnych i HR. Wykładowca w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.

Autorka licznych publikacji z zakresu prawa pracy na łamach m.in. “Rzeczpospolitej”, “Gazety Prawnej”, Wydawnictwa C.H.Beck, Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Współautor Komentarza do Kodeksu pracy pod redakcją dr. Krzysztofa Walczaka Wydawnictwo C.H.Beck.

Członek Stowarzyszenia Prawa Pracy. Prowadzi wykłady dla aplikantów radcowskich OIRP w Warszawie z zakresu prawa pracy.

Wykładowca w firmie DOM WIEDZY.

Prowadzone przez nią szkolenia zawsze cieszą się dobrą opinią uczestników.

mec. Patrycja ZAWIRSKA

Doktor nauk prawnych. Radca prawny. Partner zarządzający w kancelarii Zawirska Ruszczyk sp.k.

Posiada osiemnaście lat doświadczenia w doradztwie z zakresu prawa pracy.

Uznawana za jednego z najlepszych prawników w zakresie prawa pracy w Polsce przez ranking Chambers and Partners Europe nieprzerwanie od 2010 r. (od 2013 r. w “Band 3”). W rankingu The Legal 500 EMEA 2020 – 2022 została uznana za wiodącego prawnika w obszarze prawa pracy w Polsce (Leading Individual).

Autorka licznych publikacji prasowych, w tym dla: Rzeczpospolitej, Dziennika Gazety Prawnej oraz Monitora Prawa Pracy.

Patrycja Zawirska specjalizuje się w skomplikowanych procesach restrukturyzacyjnych, zarządzaniu relacjami z przedstawicielami pracowników oraz w sprawach z zakresu czasu pracy. Ma bogate doświadczenie we „wrażliwych” sporach z pracownikami (wypadki przy pracy, dyskryminacja, mobbing, naruszenie tajemnicy przedsiębiorstwa i zasad etycznych).

mec. Agata MIĘTEK

Adwokat specjalizujący się w prawie pracy. Doktor nauk prawnych.

Adwokat, ekspert w obszarze prawa pracy, posiada doświadczenie w kompleksowej obsłudze przedsiębiorców w obszarze indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zatrudnienia cudzoziemców. Reprezentuje klientów w postępowaniach sądowych, których przedmiotem są roszczenia wynikające ze stosunku pracy oraz w postępowaniach przeciwko ZUS.

Łączy pracę w Kancelarii z pracą adiunkta w Zakładzie Prawa Pracy w Akademii Leona Koźmińskiego. Jest także autorką publikacji z zakresu prawa pracy, w tym zdobyła trzecią nagrodę w XXI edycji konkursu na najlepsze prace magisterskie i doktorskie w dziedzinie pracy i polityki społecznej przyznaną przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych.

Jest autorką publikacji z zakresu prawa pracy.

Aneta WABIŃSKA

Doradca wizerunku, stylistka, psycholog i certyfikowany coach.

Od ponad 15 lat z pasją kreuje wizerunek, styl prywatny oraz biznesowy klientów dbając o to, żeby był autentyczny i w pełni odzwierciedlał m.in. osobowość, styl życia.

Równolegle prowadzi praktykę psychologiczną oraz coaching osobisty i biznesowy.

Nad wizerunkiem pracuje kompleksowo, stąd cały wachlarz działań obejmujących pracę nad wyglądem, stylizacją, wizażem, doborem kolorystyki i garderoby na zakupach, ale także w zakresie rozwoju osobistego i autoprezentacji, wzmacnianiem kompetencji w różnych obszarach życia oraz budujących markę osobistą.

Prowadzi szkolenia, warsztaty dla firm w zakresie doradztwa wizerunkowego, dress code, psychologii wizerunku, jak również coaching biznesowy.

Stworzyła dla kobiet warsztaty rozwoju osobistego i stylu  „Piękno wyrazem wewnętrznej harmonii” oraz psychologiczne „Droga do celu, jakim jesteś Ty sama”.

Monika FRĄCZEK

Prawnik specjalizujący się w prawie pracy.

Były Główny Specjalista w Departamencie Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Uczestnik prac legislacyjnych w MPiPS, Trójstronnej Komisji ds. Społeczno-Gospodarczych oraz w Parlamencie. Od wielu lat specjalizuje się w praktycznych zagadnieniach prawa pracy.

Autorka wielu opracowań z zakresu prawa pracy kierowanych do pracowników działów personalnych, a także osób zarządzających. 

Doświadczony wykładowca z zakresu prawa pracy, w szczególności z czasu pracy, dokumentacji pracowniczej, zatrudniania i zwalniania, uprawnień rodzicielskich.

Wykładowca w firmie DOM WIEDZY.

Prowadzone przez nią szkolenia zawsze cieszą się dobrą opinią uczestników.

Elżbieta MŁYNARSKA–WEŁPA

Ekspertka ds. kadrowo-płacowych.

Menedżer, konsultant i trener posiadający ponad 15-letnie doświadczenie w HR. Absolwentka Wydziału Zarządzania UW oraz studiów podyplomowych z zakresu Psychologii Zarządzania Personelem na Wydziale Psychologii UW oraz MBA dla HR w Akademii Koźmińskiego, a także licznych kursów i szkoleń z zakresu HR i prawa pracy. Doświadczenie menedżerskie zdobywała tworząc i zarządzając działami personalnymi w międzynarodowych korporacjach i firmach  outsourcingowych. Odpowiadała zarówno za obszary administracji personalnej, wynagrodzenia i benefity w wewnętrznych działach HR, jak również za obsługę i relacje z klientami firm outsourcingowych oferujących usługi administracji kadrowo-płacowej. Wieloletni praktyk HR, łączący doświadczenie menedżerskie zdobyte w „dwóch światach HR: wewnętrznym i zewnętrznym”, ekspert w zakresie znajomości prawa pracy i naliczania wynagrodzeń, specjalizuje się w projektach doradczych z obszaru HR oraz szkoleniach z zakresu prawa pracy i list płac oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego.

Prowadzone przez nią szkolenia cieszą się dobrą opinią uczestników.

mec. Piotr WOJCIECHOWSKI

Adwokat specjalizujący się w prawie pracy, ze szczególnym uwzględnieniem czasu pracy.

W latach 2004–2008 Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy.
W ramach działań Departamentu czynnie włączony we wszystkie jego prace o charakterze opiniodawczym, legislacyjnym, współpracy międzynarodowej oraz nadzorczym nad działalnością kontrolną inspektorów pracy na terenie kraju. Wcześniej pracował w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Wykładowca prawa pracy na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Autor licznych publikacji oraz uczestnik Konferencji związanych ze stosowaniem przepisów prawa pracy w praktyce.

Wykładowca w firmie DOM WIEDZY.

Prowadzone przez niego szkolenia zawsze cieszą się dobrą opinią uczestników.

mec. Karol SIERGIEJ

Radca prawny specjalizujący się w prawie pracy, ze szczególnym uwzględnieniem czasu pracy.

Wspólnik Zarządzający w kancelarii radców prawnych Siergiej i Partnerzy.

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (1995), aplikacja radcowska (1996-99), w latach 1995-2000 specjalista w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Olsztynie, od 2000 r. wspólnik kancelarii.

Kancelaria Siergiej i Partnerzy prowadzi kompleksową obsługę prawną podmiotów gospodarczych jak również osób fizycznych w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

Wykładowca w firmie DOM WIEDZY.

Prowadzone przez niego szkolenia zawsze cieszą się dobrą opinią uczestników.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Warszawa - Hotel Marriott Centrum

00-697 Warszawa

al. Jerozolimskie 65/79

woj. mazowieckie

Pracujemy na platformie ClickMeeting. Dla zapewnienia bezproblemowego przebiegu wydarzenia, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge, odradzamy korzystanie z przeglądarki Internet Explorer (jako jedyna nie współpracuje poprawnie z platformą ClickMeeting). Sugerujemy, aby zamknąć wszelkie niepotrzebne programy korzystające z Internetu lub obciążające procesor komputera.

Rejestracja

Udział stacjonarny
2 150
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa

  1. Organizatorem szkolenia jest Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. ul. Jasna 11 A, 05-506 Wilcza Góra, KRS: 0000539200, NIP: 5213687495, REGON: 360692051.
  2. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia (mailowo skan) lub rejestracja przez Internet na stronie https://dom-wiedzy.pl/ .
  3. Po otrzymaniu potwierdzenia realizacji szkolenia, kursu, konferencji zgłaszający powinien dokonać wpłaty w terminie zgodnym z potwierdzeniem, nie późniejszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem.
  4. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
  5. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami.
  6. Jeden dostęp online oznacza udział online jednej osoby.
  7. W przypadku pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia, kursu lub konferencji, jednak nie później niż 7 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia uczestnik nie zostanie obciążony kosztami. W przypadku późniejszej rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 100% wartości szkolenia, kursu lub konferencji.
  8. W przypadku odwołania szkolenia, kursu, konferencji z winy organizatora koszty zostaną zwrócone w 100%. W przypadku odwołania szkolenia, kursu, konferencji nie z winy organizatora uczestnikowi zostanie zaproponowany kolejny termin szkolenia, kursu, konferencji.
  9. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. z siedzibą w Wilczej Górze, ul. Jasna 11A w celach marketingowych oraz wysyłanie do mnie ofert drogą elektroniczną. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Moje dane osobowe udostępniam dobrowolnie, a także przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.
  10. Administratorem danych osobowych jest Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. KRS: 0000539200, NIP: 5213687495, REGON: 360692051. Dane przetwarzane są w celu i według zasad określonych w Polityce prywatności.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
  • Ulica i nr: ul. Jasna 11A
  • Kod pocztowy: 05-506
  • Miejscowość: Wilcza Góra
  • Numer NIP: 5213687495

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
05-506 Wilcza Góra, Polska ul. Jasna 11A

Organizator

Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
05-506 Wilcza Góra, Polska
ul. Jasna 11A
woj. mazowieckie
Szanowni Państwo, jesteśmy firmą szkoleniową specjalizującą się w organizacji najwyższej jakości konferencji, kursów i szkoleń dla szeroko rozumianych działów HR, obejmując zakresem obszary: prawa pracy, płac, ochrony danych osobowych i ZZL. Se...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!