Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z klientami

O konferencji

Konsumenci wymagają od marek wzniesienia się na nowy poziom dojrzałości cyfrowej, by lepiej rozumieć ich potrzeby i szybciej na nie reagować. Szybko zmieniające się otoczenie, a wraz z nim wymagania klientów w sieci, stawiają przed szefami marketingu coraz więcej wyzwań. Przewagę konkurencyjną w takiej cyfrowej rzeczywistości buduje się dziś najskuteczniej w oparciu o doskonalenie doświadczeń klientów z marką.

  • Co sprawia, że jedne marki podbijając serca i portfele cyfrowych konsumentów w sieci, a innym to się nie udaje?
  • Co konsumenci cenią w komunikacji digitalowej marek?
  • Co sprawia, że konsumenci chcą częstszych interakcji z markami, a w których przypadkach komunikacja cyfrowa osiąga efekt odwrotny - nie budzi zaufania lub jest zbyt natarczywa?

Na te pytania odpowiemy wraz z ekspertami w dziedzinie komunikacji digital marketingowej podczas naszej konferencji, na którą zapraszamy szefów marketingu marek konsumenckich.

Spotkanie będzie ogólnopolską premierą badania i rankingu Digital Friendly Brand Index.

Badanie zostało zrealizowane przez DELVE Partners - międzynarodową firmę doradczą wyspecjalizowaną w digital marketingu oraz polską agencję badawczą PBS. Celem tego unikalnego w skali kraju badania było zrozumienie, co konsumenci cenią dziś najbardziej w komunikacji cyfrowej z markami, a co zwyczajnie im się nie podoba. Na podstawie tej wiedzy powstała definicja marki „digital friendly”, czyli takiej, która cieszy się sympatią, a co za tym idzie, również lojalnością swoich klientów.

Raport podsumowujący badanie zawiera ranking firm, które konsumenci ocenili jako najbardziej przyjazne w wielokanałowej komunikacji cyfrowej - Digital Friendly Brand Index.

Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy wszystkich zainteresowaniem. Wstęp jest bezpłatny.

Program konferencji

09:55

Otwarcie konferencji

  • Prowadząca: Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
  • prezentacja przebiegu konferencji
  • przedstawienie ekspertów

10:00

[PANEL DYSKUSYJNY] Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z cyfrowymi klientami

  • Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu

10:30

Które marki na polskim rynku są digital friendly i podbijają serca konsumentów? [RAPORT Digital Friendly Brand Index]

  • Prelegentka: Anna Sierakowska, Global Head of Marketing, DELVE Partners
  • Prelegentka: Aleksandra Morawska-Wagner, Key Account Manager, PBS Sp. z o.o.
  • ogólnopolska premiera raportu Digital Friendly Brand Index
  • co charakteryzuje marki digital friendly wg polskich konsumentów?
  • ile komunikatów marketingowych dla klienta tygodniowo to za dużo, czyli co robią, a czego unikają marki uznane przez konsumentów za przyjazne cyfrowo?
  • dlaczego personalizacja to już nie tylko trend rynkowy, a realne oczekiwanie konsumentów?

11:00

[KEYNOTE SPEECH] Digital friendly brand w praktyce - jak rozpędzić maszynę marketingową zorientowaną na większy wzrost i przychody?

  • Greg Sobiech, Global CEO and Founder, DELVE Partners
  • personalizacja komunikacji marketingowej - światowe trendy vs. polska rzeczywistość
  • personalizacja w świecie bez cookies, czyli rola 1st party data w digital marketingu
  • od klientocentryczności do personalizacji - jak dane i technologia współpracują na rzecz udoskonalania podróży klienta z marką?
  • jakie korzyści biznesowe odnoszą firmy skutecznie personalizujące komunikację z konsumentami i klientami?

11:15

Cyfrowa transformacja marketingu: jak dane w chmurze napędzają nowoczesne i klientocentryczne strategie marketingowe?

  • Michał Wrąbel, Ekspert, DELVE Partners
  • wszystko, co musisz wiedzieć o swoich klientach: czym są Customer Data Platforms i dlaczego to najlepszy punkt cyfrowej transformacji marketingu?
  • jakiego rodzaju wiedzę możesz uzyskać z połączenia danych marketingowych w chmurze?
  • mikrosegmentacja, personalizacja i sztuczna inteligencja w służbie optymalizacji cyklu życia klienta - jakiego rodzaju projekty możesz uruchomić, posiadając CDP?
  • w jaki sposób zbierać i aktywować dane w chmurze - od czego zacząć i jakich korzyści biznesowych się spodziewać?

11:30

Jak skuteczna personalizacja zwiększa przychody ze sprzedaży w ecommerce? [CASE STUDY]

  • Michał Wrąbel, Ekspert, DELVE Partners

12:00

Marka digital friendly - perspektywa liderów rynku

  • Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
  • Adam Jankowski, E-Commerce Integration Manager, IKEA Polska
  • przedstawiciel firmy, Europa Ubezpieczenia

13:00

Podsumowanie konferencji

  • Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • przedstawiciel firmy Europa Ubezpieczenia
  • Adam Jankowski - E-Commerce Integration Manager IKEA Polska
  • Aleksandra Morawska-Wagner - Key Account Manager PBS Sp. z o.o.
  • Anna Sierakowska - Global Head of Marketing DELVE Partners
  • Greg Sobiech - Global CEO and Founder DELVE Partners
  • Beata Tomaszkiewicz - dziennikarka Puls Biznesu
  • Michał Wrąbel - Ekspert DELVE Partners

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Wstęp bezpłatny
po zgłoszeniu
0
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!