O konferencji
Konsumenci wymagają od marek wzniesienia się na nowy poziom dojrzałości cyfrowej, by lepiej rozumieć ich potrzeby i szybciej na nie reagować. Szybko zmieniające się otoczenie, a wraz z nim wymagania klientów w sieci, stawiają przed szefami marketingu coraz więcej wyzwań. Przewagę konkurencyjną w takiej cyfrowej rzeczywistości buduje się dziś najskuteczniej w oparciu o doskonalenie doświadczeń klientów z marką.
- Co sprawia, że jedne marki podbijając serca i portfele cyfrowych konsumentów w sieci, a innym to się nie udaje?
- Co konsumenci cenią w komunikacji digitalowej marek?
- Co sprawia, że konsumenci chcą częstszych interakcji z markami, a w których przypadkach komunikacja cyfrowa osiąga efekt odwrotny - nie budzi zaufania lub jest zbyt natarczywa?
Na te pytania odpowiemy wraz z ekspertami w dziedzinie komunikacji digital marketingowej podczas naszej konferencji, na którą zapraszamy szefów marketingu marek konsumenckich.
Spotkanie będzie ogólnopolską premierą badania i rankingu Digital Friendly Brand Index.
Badanie zostało zrealizowane przez DELVE Partners - międzynarodową firmę doradczą wyspecjalizowaną w digital marketingu oraz polską agencję badawczą PBS. Celem tego unikalnego w skali kraju badania było zrozumienie, co konsumenci cenią dziś najbardziej w komunikacji cyfrowej z markami, a co zwyczajnie im się nie podoba. Na podstawie tej wiedzy powstała definicja marki „digital friendly”, czyli takiej, która cieszy się sympatią, a co za tym idzie, również lojalnością swoich klientów.
Raport podsumowujący badanie zawiera ranking firm, które konsumenci ocenili jako najbardziej przyjazne w wielokanałowej komunikacji cyfrowej - Digital Friendly Brand Index.
Zapraszamy wszystkich zainteresowaniem. Wstęp jest bezpłatny.
Program konferencji
09:55
Otwarcie konferencji
- Prowadząca: Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
- prezentacja przebiegu konferencji
- przedstawienie ekspertów
10:00
[PANEL DYSKUSYJNY] Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z cyfrowymi klientami
- Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
10:30
Które marki na polskim rynku są digital friendly i podbijają serca konsumentów? [RAPORT Digital Friendly Brand Index]
- Prelegentka: Anna Sierakowska, Global Head of Marketing, DELVE Partners
- Prelegentka: Aleksandra Morawska-Wagner, Key Account Manager, PBS Sp. z o.o.
- ogólnopolska premiera raportu Digital Friendly Brand Index
- co charakteryzuje marki digital friendly wg polskich konsumentów?
- ile komunikatów marketingowych dla klienta tygodniowo to za dużo, czyli co robią, a czego unikają marki uznane przez konsumentów za przyjazne cyfrowo?
- dlaczego personalizacja to już nie tylko trend rynkowy, a realne oczekiwanie konsumentów?
11:00
[KEYNOTE SPEECH] Digital friendly brand w praktyce - jak rozpędzić maszynę marketingową zorientowaną na większy wzrost i przychody?
- Greg Sobiech, Global CEO and Founder, DELVE Partners
- personalizacja komunikacji marketingowej - światowe trendy vs. polska rzeczywistość
- personalizacja w świecie bez cookies, czyli rola 1st party data w digital marketingu
- od klientocentryczności do personalizacji - jak dane i technologia współpracują na rzecz udoskonalania podróży klienta z marką?
- jakie korzyści biznesowe odnoszą firmy skutecznie personalizujące komunikację z konsumentami i klientami?
11:15
Cyfrowa transformacja marketingu: jak dane w chmurze napędzają nowoczesne i klientocentryczne strategie marketingowe?
- Michał Wrąbel, Ekspert, DELVE Partners
- wszystko, co musisz wiedzieć o swoich klientach: czym są Customer Data Platforms i dlaczego to najlepszy punkt cyfrowej transformacji marketingu?
- jakiego rodzaju wiedzę możesz uzyskać z połączenia danych marketingowych w chmurze?
- mikrosegmentacja, personalizacja i sztuczna inteligencja w służbie optymalizacji cyklu życia klienta - jakiego rodzaju projekty możesz uruchomić, posiadając CDP?
- w jaki sposób zbierać i aktywować dane w chmurze - od czego zacząć i jakich korzyści biznesowych się spodziewać?
11:30
Jak skuteczna personalizacja zwiększa przychody ze sprzedaży w ecommerce? [CASE STUDY]
- Michał Wrąbel, Ekspert, DELVE Partners
12:00
Marka digital friendly - perspektywa liderów rynku
- Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
- Adam Jankowski, E-Commerce Integration Manager, IKEA Polska
- przedstawiciel firmy, Europa Ubezpieczenia
13:00
Podsumowanie konferencji
- Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
Czas trwania
Prelegenci
- przedstawiciel firmy Europa Ubezpieczenia
- Adam Jankowski - E-Commerce Integration Manager IKEA Polska
- Aleksandra Morawska-Wagner - Key Account Manager PBS Sp. z o.o.
- Anna Sierakowska - Global Head of Marketing DELVE Partners
- Greg Sobiech - Global CEO and Founder DELVE Partners
- Beata Tomaszkiewicz - dziennikarka Puls Biznesu
- Michał Wrąbel - Ekspert DELVE Partners
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
