Modern Production Summit 2021

O konferencji

Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w konferencji odbywającej się 19 maja 2021 roku online: Modern Production Summit 2021.

W trakcie konferencji zaprezentujemy najnowsze trendy oraz rozwiązania pozwalające efektywnie zarządzać produkcją, na którą spojrzymy przez pryzmat technologii, ludzi i strategii.

Program konferencji oparty będzie między innymi o analizy przypadków (tzw. case studies) oraz prelekcje oparte na praktyce zarządzania zakładem produkcyjnym.

Zachęcamy do przesłania zgłoszenia już dzisiaj!
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnictwo w konferencji Modern Production Summit 2021 pozwoli:

  • Poznać ciekawe case'y, mające realne zastosowanie w zakładach produkcyjnych
  • Wzmocnić swoje umiejętności miękkie w zakresie motywowania czy budowania relacji z innymi działami
  • Dowiedzieć się, w którą stronę podążać będzie produkcja i utrzymanie ruchu
  • Uzyskać odpowiedź na nurtujące Państwa pytania czy wątpliwości
  • Spojrzeć na produkcję od strategicznej strony
Kto powinien wziąć udział?
  • menedżerów odpowiedzialnych za działanie zakładów produkcyjnych

Program konferencji

Środa, 19 maja

08:55 Przywitanie Uczestników

  • Ewelina Stęplewska, Project Manager, Puls Biznesu
  •  5 min.

09:00 Czy jesteśmy gotowi na robotyzację i AI w polskich zakładach produkcyjnych?

  • Tomasz Król, Certyfikowany doradca zdroworozsądkowego zarządzania procesami wg. Teorii Ograniczeń Goldratta. Założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert zewnętrzny Fundacji Platformy Przemysłu Przyszłości
  • Warunki konieczne do robotyzacji i cyfryzacji w przedsiębiorstwie
  • Przeszkody skutecznych wdrożeń 
  • Najczęściej popełniane błędy we wdrożeniach
  • Skuteczne rozwiązania z zakresu robotyzacji w produkcji
  •  40 min.

09:40 Efektywne wykorzystanie narzędzi kalkulacyjnych w obszarze produkcyjnym, magazynowym i utrzymania ruchu - CASE STUDY

  • Tobiasz Lorenc, Dyrektor produkcji w Nestfoam ; JDG wdrożenia i konsultacje z zakresu G-Suite
  • Po co mierzymy? 
  • KPI - dobrze postawione pytania, czyli co chcesz wiedzieć? 
  • Omówienie dostępnych na rynku narzędzi 
  • Praktyczne wykorzystanie powszechnych narzędzi w skuteczny sposób - Moje doświadczenia z Google Sheets - case study
  •  50 min.

10:30 Zabezpieczenie prawidłowego łańcucha dostaw – aspekty prawne

  • Paulina Jakubowska, Associate, Hoogells
  • Stabilność dostaw – praktyczne problemy prawne
  • Zabezpieczenie prawne stabilności dostaw
  • Wadliwość materiałów produkcyjnych
  • Incoterms – czy warto stosować?
  •  50 min.

11:20 Przerwa

  •  10 min.

11:30 Przemysl 4.0? - jak iść cyklem optymalizacji, ale przy ogranicznych zasobach. Zasoby inżynieryjne ograniczają nas, jak połączyć zmiany inżynieryjne z produkcyjną. Czy normy też nas nie ograniczają ?

  • Paweł Andersz, Vice President / CIO, MB Pneumatyka
  • Jak bardzo normy i standardy nie są dostosowane do dzisiejszego świata ciągłych zmian
  • Czy standardy zarządzania projektami pomagają ?
  • Analizy finansowe jako dane wsadowe
  • Jak argumentować zmiany, jak namówić do nich klientów ?
  • Metody optymalizacji bez obciążania zasobów
  •  40 min.

12:10 Zarządzanie strategiczne obszarem produkcji małoseryjnej- CASE STUDY

  • Maciej Małożewski, Dyrektor Produkcji u czołowego producenta systemów aluminiowych
  • Analiza posiadanych zasobów produkcyjnych

Definicja zasobu

Zasób w rozumieniu zespołu produkcyjnego

  • Określenie celów

Co to jest cel

Praktyczne spojrzenie

Cel, a dostępne zasoby

  • Budowa schematu organizacyjnego

Matryca kompetencji

Zespół, który ma wysoką zdolność adaptacji

Planowanie długoterminowe zasobów ludzkich

  • Jak rozwinąć produkcję od 20 do 800 osób w 6 lat-case study
  •  50 min.

13:00 Przerwa

  •  30 min.

13:30 Cyfrowa ewolucja w zakładzie produkcyjnym okien i kołnierzy dachowych VELUX w Namysłowie

  • Bartłomiej Rozpęda, Dyrektor Produkcji, VELUX
  • Znaczenie zmian w zakresie cyfryzacji w dużej organizacji produkcyjnej
  • Zarządzenie zmianą kluczem do skutecznej transformacji
  • Cyfrowa przemiana solidną podstawą do ciągłego doskonalenia
  • Wykorzystanie potencjału technologii cyfrowych w różnych dziedzinach funkcjonowania fabryki
  •  50 min.

14:20 Transformacja Działu Technicznego jako odpowiedź na wyzwania technologiczne i biznesowe-CASE STUDY

  • Paweł Skoczyński, Dyrektor Techniczny, VELUX (NB-PL Sp. z o.o.)
  • Case study budowy i integracji zespołów technicznych w fabrykach okien i okuć firmy VELUX w Gnieźnie
  • Zmiana roli i odpowiedzialności Utrzymania Ruchu – od utrzymania do kreowania
  • Współdzielenie zasobów i kompetencji w obliczu trudności na rynku pracy
  • Wykorzystanie potencjału benchmarku wewnętrznego do poprawy procesów
  • Przykłady projektów i efekty wprowadzonych działań
  •  50 min.

15:10 Przerwa

  •  10 min.

15:20 Jak motywować by zmotywować?

  • Agnieszka Ptasińska, Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Psycholożka, Dyplomowany PwC Business Coach
  • Marta Rolnik, Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Coach i psycholożka
  • Przepis na idealną demotywację- co demotywuje najczęściej?
  • Co mówią o motywacji najnowsze odkrycia naukowców?
  • Jak zwiększać zaangażowanie w pracę poprzez codzienne rytuały w zespole? Case study z branży produkcyjnej
  • "Narzędziownik" lidera: narzędzia do wdrożenia od razu:
  • 3 kroki do przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
  •  50 min.

16:10 Współpraca produkcji z działem sprzedaży. Czyli jak pogodzić wodę z ogniem?

  • Tomasz Kalko, Trener, Coach, Mentor, Mówca Motywacyjny oraz Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem.Dyrektor ds. Rozwoju, w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI.
  • Dlaczego dział handlowy walczy z produkcją?
  • Jak uniknąć zbędnych emocji?
  • Jak zweryfikować poziom priorytetów w oczekiwaniach działu handlowego?
  • Propozycja modelu skutecznej komunikacji
  •  30 min.

16:40 Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień, od 8:55 do 16:45

Prelegenci

  • Paweł Andersz - Vice President / CIO, MB Pneumatyka
  • Paulina Jakubowska - Associate, Hoogells
  • Tomasz Kalko - Trener, Coach, Mentor, Mówca Motywacyjny oraz Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem.Dyrektor ds. Rozwoju, w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI.
  • Tomasz Król - Certyfikowany doradca zdroworozsądkowego zarządzania procesami wg. Teorii Ograniczeń Goldratta. Założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert zewnętrzny Fundacji Platformy Przemysłu Przyszłości
  • Tobiasz Lorenc - Dyrektor produkcji w Nestfoam ; JDG wdrożenia i konsultacje z zakresu G-Suite
  • Maciej Małożewski - Dyrektor Produkcji u czołowego producenta systemów aluminiowych
  • Agnieszka Ptasińska - Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Psycholożka, Dyplomowany PwC Business Coach
  • Marta Rolnik - Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Coach i psycholożka
  • Bartłomiej Rozpęda - Dyrektor Produkcji, VELUX
  • Paweł Skoczyński - Dyrektor Techniczny, VELUX (NB-PL Sp. z o.o.)

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Konferencja online Early Bird
cena za osobę przy zgłoszeniu do 9 kwietnia
795
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Konferencja online
cena za osobę przy zgłoszeniu po 9 kwietnia
1 195
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.

  2. Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!