Prawo w rękach PR-owca

O konferencji

PR-owcy oraz działy komunikacji w swojej codziennej pracy napotykają na liczne zadania, które wymagają od nich wiedzy prawnej.

Tworzenie komunikatów do social mediów, prowadzenie strony internetowej czy konta na Facebooku rodzi wiele pytań. Czy można korzystać ze zdjęcia ściągniętego z internetu? Czy można zamieścić publikacje z gazety na temat firmy, którą reprezentujemy? Czy można dowolnie linkować ciekawe publikacje na tematy dla nas ważne?

W sytuacjach kryzysowych czy aferach, PR-owiec również musi wiedzieć, jak może działać, aby skutecznie i szybko zarządzać kryzysem przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z obowiązującym prawem.

Pojawiają się wówczas liczne dylematy - czy dziennikarz może dowolnie wejść do gabinetu i nagrywać rozmowę oczekując natychmiastowych odpowiedzi? Ile mamy czasu na odpowiedź na zadane mailem pytania od dziennikarza? Czy możemy jakkolwiek zatrzymać serie nieprawdziwych informacji o naszych produktach lub usługach? Czy takie informacje może rozpowszechniać nasza konkurencja?

A gdy wybuchnie afera medialna - czy mamy jakieś środki prawne, żeby się bronić? Czy działania dziennikarza zawsze będą usprawiedliwione? Czego możemy oczekiwać od redakcji, gazet, portali? Czy w końcu uczestnikom debaty w internecie wszystko wolno? Czy mogą o naszej firmie powiedzieć cokolwiek? Czy istnieje anonimowość?

Pytań i wątpliwości pojawia się wiele. Dlatego też zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję online Prawo w rękach PR-owca. Przewodnik prawny dla PR-owców i działów komunikacji, która w całości będzie poświęcona ramom prawnym w branży public relations.

Na całodniowym szkoleniu odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, pokażemy narzędzia prawne i internetowe oraz sposób pracy prawników i specjalistów ds. public relations.

Dołącz do nas i weź udział w tym wyjątkowym spotkaniu, podczas którego poszerzysz swoją wiedzę na temat tego, jakie wyzwania stawia przed branżą public relations aktualne prawodawstwo.
Kto powinien wziąć udział?

Serdecznie zapraszamy:

  • dział komunikacji
  • dział PR

Program konferencji

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

Prawo w służbie PR

  • adw. Maciej Ślusarek, Adwokat, Wspólnik Zarządzający, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • adw. Hanna Marcinkiewicz, Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Co wolno dziennikarzom?: kogo mogą pytać? czego mogą oczekiwać? czy jest obowiązek przekazywania informacji? czy mogą dowolnie nagrywać?
  • Współpraca z dziennikarzami. Czego możemy oczekiwać, czego możemy wymagać?
  • Współpraca z redakcjami, portalami i influenecerami: reklama natywna; ukryta promocja
  • Afera medialna. Czy można się do tego przygotować?
  • Możliwe działania prawne po wybuchy afery medialnej 
  • Odpowiedzialność redakcji, gazet, portali
  • Odpowiedzialność komentatorów, platform takich jak FB, Twitter, Google. Anonimowość i prawo do bycia zapomnianym 

11:00 - Przerwa

11:20

PANEL DYSKUSYJNY - Czy prawo może być narzędziem skutecznego PR?

  • adw. Maciej Ślusarek, Adwokat, Wspólnik Zarządzający, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Przemysław Mitraszewski, Prezes Zarządu Lighthouse, Prezes Związku Firm Public Relations

12:20 - Przerwa

12:30

Odbicie marki w cyfrowym lustrze

Mariusz Wolski, Bezpieczeństwo IT

  • Nasz cyfrowy ślad, czyli obalamy mit anonimowości w internecie
  • Fałszowanie cyfrowych zasobów firmy – monitoring zdjęć, fake newsów, stron i profilów w mediach społecznościowych
  • Ochrona reputacji C-LEVEL, czyli jak chronić kluczowe osoby w firmie, które są znane opinii publicznej, udzielają się w mediach lub na forum społeczności biznesowej
  • Niezadowolony pracownik w mediach społecznościowych. O jednej opinii, która może narazić markę na straty wizerunkowe i stworzyć falę nie do zatrzymania – monitoring, analiza, powiązania
  • Cyberprzestępca na rybach – co tak naprawdę włamywacze szukają na zdjęciach udostępnianych przez firmę lub jej pracowników
  • Budowanie kultury odpowiedzialności w firmie - czyli jak stworzyć skuteczny program świadomości pojedynczych pracowników w zakresie bezpieczeństwa firmy

13:30 - Przerwa

14:00

Komunikacja zgodna z prawem

  • adw. Maciej Ślusarek, Adwokat, Wspólnik Zarządzający, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • adw. Maciej Kubiak, Adwokat, Wspólnik, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • adw. Maciej Dudek, Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Co mogę jako PR-owiec prezentować w zarządzanych kanałach? - zdjęcia; linkowanie; embedowanie; wizerunki; materiały prasowe; materiały filmowe; archiwa
  • Wymagania prawne związane w komunikacją: regulaminy, zbieranie danych, wymagane zgody
  • Jak prezentować nasze informacje? - reklama; reklama porównawcza; obowiązki influencerów
  • Co zrobić, by wzmocnić ochronę elementów naszej komunikacji? - możliwe znaki towarowe; prawa do materiałów; NDA; ochrona informacji poufnych
  • Prawo w ochronie przed działaniami konkurencji: reklama porównawcza; tajemnica przedsiębiorstwa; zakaz namawiana do niewykonywania umów

16:00

Podsumowanie, zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • adw. Maciej Dudek - Adwokat LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • adw. Maciej Kubiak - Adwokat, Wspólnik LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • adw. Hanna Marcinkiewicz - Adwokat LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Przemysław Mitraszewski - Prezes Zarządu Lighthouse, Prezes Związku Firm Public Relations
  • adw. Maciej Ślusarek - Adwokat, Wspólnik Zarządzający LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Mariusz Wolski - Bezpieczeństwo IT

 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę po okresie promocji
1 895
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 10 czerwca
1 395
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!