Konferencja

Recruitment Day

O konferencji

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do udziału w 5 edycji konferencji Recruitment Day, która odbędzie się 14 kwietnia 2021 roku w formule online!

Uznani eksperci z obszaru HR podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem w zakresie:
- jak budować optymalne procesy rekrutacji,
- jak uszyć proces rekrutacji pracowników zgodnie z potrzebami firmy,
- jak rekrutować pracowników, którzy odnajdą się w nowym otoczeniu i będą pasować do panującej w przedsiębiorstwie kultury organizacyjnej,
- zasad kształtowania i doświadczeń w organizacji każdego elementu procesu rekrutacyjnego, wskazując inspirujące rozwiązania,
- nowoczesnych narzędzi wspomagających proces rekrutacji.

Konferencja obfitować będzie w liczne analizy przypadków, w trakcie których omówimy między innymi:
- jakich kompetencji u kandydatów szukamy w nowej rzeczywistości i jak je zdalnie zweryfikować
- jakie umiejętności rzeczywiście mają znaczenie dla pracodawców
- jak wybrać odpowiedniego kandydata przy ograniczeniu i braku spotkań face2face
- jakie programy rozwojowe zastosować w czasie pandemii
- co robić, aby wynieść Employee Experience w swojej firmie na wyższy poziom
- jak wspierać zaangażowanie i doświadczenie pracownicze
- jak spojrzeć na różnorodność szerzej i ciekawej podczas tworzenia kampanii wizerunkowej.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z programem konferencji oraz do przesłania zgłoszenia już dzisiaj!
Kto powinien wziąć udział?
  • Dyrektorzy i Managerowie ds. Rekrutacji i Selekcji
  • HR Managerowie
  • Specjaliści ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerzy
  • Headhunterzy
  • Osoby zajmujące się rekrutacją bez względu na stanowisko, jakie zajmują.

Program konferencji

08:25 Powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

  • Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu

08:30 Rekrutacja online, praca online – jakich kompetencji u kandydatów szukamy w nowej rzeczywistości i jak je zdalnie zweryfikować?

  • Marta Pogorzelska, HR Manager, Boehringer Ingelheim
  • Magdalena Mamaj, Junior HR Business Partner, Boehringer Ingelheim

Case study Boehringer Ingelheim

Kandydaci w procesach rekrutacyjnych coraz częściej wpisują w CV kompetencje, których jeszcze półtora roku temu nikt by się nie spodziewał. Na przykład – umiejętność godzenia pracy z pomaganiem dziecku w nauce zdalnej lub zarządzanie zespołem wyłącznie w formie online.

Czy te umiejętności rzeczywiście mają znaczenie dla pracodawców? A jeśli kandydat takiej wiedzy nie nabył lub ma problem z ich opanowaniem – czy to wpływa na jego wartość jako pracownika? I wreszcie – jeśli te kompetencje są pożądane przez pracodawców, to jak zweryfikować czy kandydat faktycznie je posiada?

Wszyscy sprawdzamy i testujemy różne formy i nowe narzędzia wspierające działy HR w procesach rekrutacyjnych czasów wirtualnych. Magdalena Mamaj i Marta Pogorzelska podzielą się swoimi doświadczeniami z ostatnich miesięcy i odkryją przed Państwem, co zadziałało a co nie.

09:10 Jak wybrać odpowiedniego kandydata przy ograniczeniu i braku spotkań face2face. Rola komunikacji w procesie – od ogłoszenia rekrutacyjnego po onboarding

  • Andrzej Kapera, Dyrektor zarządzający, Agencja Ancymony (Schulz)

Laureat Siły Przyciągania 2020

Nagroda główna w kategorii: Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego 

Case study Agencja Ancymony (Schulz)

2020 rok bezdyskusyjnie przyspieszył wprowadzanie nowych rozwiązań, nabranie elastycznego podejścia do prowadzenia biznesu oraz decyzje o szeregu zmian. To nie był czas dla tych, którzy boją się wychodzić poza ramy. Lockdown, dystans społeczny i przejście w tryb home office miało duży wpływ na wygląd procesu rekrutacji oraz podejmowanie decyzji przez samych kandydatów.

Podczas mojego wystąpienia podzielę się z Państwem moją wiedzą i doświadczeniami w poniższych obszarach:

  • Co tak naprawdę zmieniła pandemia w obszarze rekrutacji?
  • Jak przekuć pozorne trudności w sukces?
  • Które narzędzia pomogą w wyborze odpowiedniego kandydata oraz ograniczą ryzyko?
  • Jak stworzyć skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne oraz jak przeprowadzić rozmowę z kandydatem?
  • Kto powinien prowadzić rekrutację? Kiedy mówi się o efektywnej rekrutacji?
  • Na co zwracać szczególną uwagę w rozmowie z pracodawcą i o co warto zapytać?

09:50 Jak zdalnie budować zaangażowanie pracowników

  • Agata Prandzioch, HR Business Partner, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
  • Jacek Jarocki, Senior Digital Transformation Manager | Starszy Kierownik ds. Transformacji Cyfrowej, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne

Case study NUTRICIA Zakłady Produkcyjne

Na przykładzie casu dotyczącego pracowników liniowych i nieliniowych pracujących w fabryce NUTRICIA w Opolu.

  • Praktyczne narzędzia wspierające bieżącą komunikację i biskość w zarządzaniu pracownikami w biurach i na linii produkcyjnej
  • Od procesów, programów, narzędzi motywacyjnych, po komunikatory i eventy on-line dla wszystkich poziomów w organizacji

10:30 Przerwa

10:50 Candidate experience - czy znasz opinie swoich kandydatów z procesów rekrutacyjnych

  • Karolina Gebura-Nowak, Talent Acquisition & Employer Branding Manager Poland & Baltic States, Philip Morris International

Case study Philip Morris International

  • Jak budowac i badać doświadczenia kandydatów z procesów rekrutacyjnych? I czy warto je badać?
  • Czy kandydat to nasz potencjalny klient?
  • Co to jest kultura rekrutacyjna firmy?
  • Rekrutacja a marka pracodawcy – czy jedno z drugim w ogóle ma coś wspólnego?

11:30 Rozwój pracowników kadry menadżerskiej w czasie pandemii – case study McDonald’s Polska

  • Artur Czarnecki, Manager, Learning Leader, McDonald’s Polska Sp. z o.o

Laureat Siły Przyciągania 2020

Wyróżnienie w kategorii: Diversity & Inclusion w działaniach employer branding

Wyróżnienie w kategorii : Program rozwoju przywództwa

Case study McDonald's Polska

1. Zarys stanu rozwiązań rozwojowych w organizacji w przeddzień pandemii

a. Programy rozwojowe

b. Metody szkoleniowe

c. Liczby

2. Z czym musieliśmy sobie poradzić w momencie lockdown’u

3. Pandemia

a. Rozwój kadry menadżerskiej restauracji – warsztaty w nowej rzeczywistości

b. Rozwiązania szkoleniowe na miarę bieżącej sytuacji

c. Rozwój pracowników HQ

d. Utrzymanie zaangażowania pracowników HQ (rozwiązania Home Office)

e. Wsparcie ponownego otwarcia restauracji / zadbanie o komfort (pewność dobrego przygotowania) pracowników restauracji

4. Co z nami zostanie na dłużej?

12:10 Programy rozwojowe w czasie pandemii na przykładzie Future Leaders oraz Go beyond Limits w Nokii

  • Ewelina Łońska, Competence Development Manager, Nokia

Laureat Siły Przyciągania 2020

Nagroda główna w kategorii: Employer branding - kampania wizerunkowa 

Wyróżnienie w kategorii : Program rozwoju przywództwa

Case study Nokia Solutions and Networks

1. Grupa docelowa programów:

  • Future Leaders – przyszli managerowie i liderzy
  • Go beyond Limits – managerowie liniowi

2. Why programów:

  • Future Leaders – przygotowanie pracowników do objęcia roli lidera
  • Go beyond Limits – Rozwój kompetencji managerskich w oparciu o 12 pytań Gallupa 

3. Różnica między tradycyjnymi programami rozwojowymi a tymi w czasie pandemii

  • Sposób prowadzenia szkoleń
  • Blended learning
  • Rekrutacja do programów
  • Ewaluacja programów

4. Rola mentoringu w programach rozwojowych

  • Mentoring w Future Leaders – zaangażowanie line managerów oraz 2nd line managerów
  • Mentoring w Nokii

12:50 Przerwa

13:30 Aplikacja VWP jako wsparcie sprawnej komunikacji wewnętrznej w sytuacji izolacji i dystansu społecznego

  • Marzena Leśnicka, Employer branding i komunikacja wewnętrzna, Volkswagen Poznań

Case study Volkswagen Poznań

Podczas mojego wystąpienia przedstawię w jaki sposób Aplikacja mobilna wsparła wewnętrzne działania komunikacyjne Volkswagen Poznań w okresie pandemii. Przy okazji przedstawię jak przebiegało wdrożenie aplikacji, a także z jakim odbiorem się spotkała wśród naszych pracowników. Opowiem także o innych działaniach komunikacyjnych, które realizowaliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszej załogi.

14:10 Employee Experience = personalizacja + komunikacja – praktyczne podejście

  • Olga Żółkiewicz, Employer Branding & Employee Experience Consultant w 7N/ bloger na www.how2hr.pl

Laureat Siły Przyciągania 2020

Nagroda główna w kategorii: Employee experience

Case study 7N

Rok 2020 pokazał nam wszystkim jak istotną rolę na Human Experience Journey odgrywa Employee Experience. Negatywne doświadczenia przekładają się na mniejszą motywację do pracy oraz większą rotację. Co zatem robić, aby wynieść Employee Experience w swojej firmie na wyższy poziom?

O tym opowiem podczas mojego wystąpienia. Będzie o komunikacji, personalizacji i o tym, że wcale nie liczba działań, czy ich cena świadczą o sukcesie. Całość poparta przykładami z rynku.

14:50 Wspólnie budujemy markę pracodawcy - o tym jak wspierać zaangażowanie i doświadczenie pracownicze poprzez Employer Branding

  • Magdalena Sapieżko, HR Marketing and EB Specialist, Roche Polska

Laureat Siły Przyciągania 2020

Wyróżnienie w kategorii: Strategiczne podejście do działań well-being

Case study Roche Polska

  • Jakie wnioski płyną z badań nad zaangażowaniem i doświadczeniem pracowniczym?
  • Employer Branding jako szansa na zaangażowanie pracowników w strategię budowania i promocji marki pracodawcy
  • Związek między pozytywnym doświadczeniem pracowniczym a możliwością współtworzenia inicjatyw EB
  • Case study Roche Global IT Solution Centre: Zaangażowanie pracowników w budowanie kultury i strategii well-being w organizacji

15:30 Przerwa

15:50 Wejdź do świata Między Innymi w Capgemini – o kampanii EB-owo-CSR-owej w dobie pandemii

  • Karolina Kubala, Employer Branding Process Lead, Capgemini Polska

Laureat Siły Przyciągania 2020

Nagroda główna w kategorii: Diversity & Inclusion w działaniach employer branding

Case study Capgemini Polska

„Inny? To nie on, ten czy tamten. W Capgemini wszyscy jesteśmy inni. Młodzi, starzy, dzietni, bezdzietni, z innych krajów, z Polski. A bycie Między Innymi wzbogaca, bo można poznać, dowiedzieć się, doświadczyć więcej. MIĘDZY INNYMI DOŚWIADCZYSZ WIĘCEJ”

  • Różnorodność w miejscu pracy – hit czy kit. Sytuacja wyjściowa w firmie Capgemini
  • Nieoczywiste oczywistości, czyli jak spojrzeć na różnorodność szerzej i ciekawej podczas tworzenia kampanii wizerunkowej
  • Pracownicy w światłach jupiterów – angażowanie własnych ludzi ma sens
  • COVID-19- niespodziewane i nagłe redefiniowanie kampanii i jej kanałów na nowo
  • Kampania wizerunkowa w nowej online’owej rzeczywistości – zewnętrznie i wewnętrznie

16:30 Jak efektywnie współpracować z firmą rekrutacyjną?

  • Ewelina Skocz, Managing Partner, BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory
  • Na co zwrócić uwagę w zapisach umownych?
  • Co się zmieniło podczas pandemii?
  • Jak prowadzić rekrutacje poufne na najwyższe/kluczowe stanowiska w firmie?

17:10 Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień, od 8:25 do 17:10

Prelegenci

Cytat
  • Artur Czarnecki - Manager, Learning Leader McDonald’s Polska Sp. z o.o
  • Karolina Gebura-Nowak - Talent Acquisition & Employer Branding Manager Poland & Baltic States Philip Morris International
  • Jacek Jarocki - Senior Digital Transformation Manager | Starszy Kierownik ds. Transformacji Cyfrowej NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
  • Andrzej Kapera - Dyrektor zarządzający Agencja Ancymony (Schulz)
  • Karolina Kubala - Employer Branding Process Lead Capgemini Polska
  • Marzena Leśnicka - Employer branding i komunikacja wewnętrzna Volkswagen Poznań
  • Ewelina Łońska - Competence Development Manager Nokia
  • Magdalena Mamaj - Junior HR Business Partner Boehringer Ingelheim
  • Marta Pogorzelska - HR Manager Boehringer Ingelheim
  • Agata Prandzioch - HR Business Partner NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
  • Magdalena Sapieżko - HR Marketing and EB Specialist Roche Polska
  • Ewelina Skocz - Managing Partner BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory
  • Olga Żółkiewicz - Employer Branding & Employee Experience Consultant w 7N/ bloger na www.how2hr.pl

Gdzie i kiedy

Online 15 kwietnia 2021

Weź udział

Konferencja online
cena za osobę
1495 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.

  2. Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.

Komputer z dostępem do Internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!