O konferencji
serdecznie zapraszamy do udziału w 5 edycji konferencji Recruitment Day, która odbędzie się 14 kwietnia 2021 roku w formule online!
Uznani eksperci z obszaru HR podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem w zakresie:
- jak budować optymalne procesy rekrutacji,
- jak uszyć proces rekrutacji pracowników zgodnie z potrzebami firmy,
- jak rekrutować pracowników, którzy odnajdą się w nowym otoczeniu i będą pasować do panującej w przedsiębiorstwie kultury organizacyjnej,
- zasad kształtowania i doświadczeń w organizacji każdego elementu procesu rekrutacyjnego, wskazując inspirujące rozwiązania,
- nowoczesnych narzędzi wspomagających proces rekrutacji.
Konferencja obfitować będzie w liczne analizy przypadków, w trakcie których omówimy między innymi:
- jakich kompetencji u kandydatów szukamy w nowej rzeczywistości i jak je zdalnie zweryfikować
- jakie umiejętności rzeczywiście mają znaczenie dla pracodawców
- jak wybrać odpowiedniego kandydata przy ograniczeniu i braku spotkań face2face
- jakie programy rozwojowe zastosować w czasie pandemii
- co robić, aby wynieść Employee Experience w swojej firmie na wyższy poziom
- jak wspierać zaangażowanie i doświadczenie pracownicze
- jak spojrzeć na różnorodność szerzej i ciekawej podczas tworzenia kampanii wizerunkowej.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z programem konferencji oraz do przesłania zgłoszenia już dzisiaj!
- Dyrektorzy i Managerowie ds. Rekrutacji i Selekcji
- HR Managerowie
- Specjaliści ds. Rekrutacji
- HR Biznes Partnerzy
- Headhunterzy
- Osoby zajmujące się rekrutacją bez względu na stanowisko, jakie zajmują.
Program konferencji
08:25 Powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji
- Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu
08:30 Rekrutacja online, praca online – jakich kompetencji u kandydatów szukamy w nowej rzeczywistości i jak je zdalnie zweryfikować?
- Marta Pogorzelska, HR Manager, Boehringer Ingelheim
- Magdalena Mamaj, Junior HR Business Partner, Boehringer Ingelheim
Case study Boehringer Ingelheim
Kandydaci w procesach rekrutacyjnych coraz częściej wpisują w CV kompetencje, których jeszcze półtora roku temu nikt by się nie spodziewał. Na przykład – umiejętność godzenia pracy z pomaganiem dziecku w nauce zdalnej lub zarządzanie zespołem wyłącznie w formie online.
Czy te umiejętności rzeczywiście mają znaczenie dla pracodawców? A jeśli kandydat takiej wiedzy nie nabył lub ma problem z ich opanowaniem – czy to wpływa na jego wartość jako pracownika? I wreszcie – jeśli te kompetencje są pożądane przez pracodawców, to jak zweryfikować czy kandydat faktycznie je posiada?
Wszyscy sprawdzamy i testujemy różne formy i nowe narzędzia wspierające działy HR w procesach rekrutacyjnych czasów wirtualnych. Magdalena Mamaj i Marta Pogorzelska podzielą się swoimi doświadczeniami z ostatnich miesięcy i odkryją przed Państwem, co zadziałało a co nie.
09:10 Jak wybrać odpowiedniego kandydata przy ograniczeniu i braku spotkań face2face. Rola komunikacji w procesie – od ogłoszenia rekrutacyjnego po onboarding
- Andrzej Kapera, Dyrektor zarządzający, Agencja Ancymony (Schulz)
Laureat Siły Przyciągania 2020
Nagroda główna w kategorii: Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego
Case study Agencja Ancymony (Schulz)
2020 rok bezdyskusyjnie przyspieszył wprowadzanie nowych rozwiązań, nabranie elastycznego podejścia do prowadzenia biznesu oraz decyzje o szeregu zmian. To nie był czas dla tych, którzy boją się wychodzić poza ramy. Lockdown, dystans społeczny i przejście w tryb home office miało duży wpływ na wygląd procesu rekrutacji oraz podejmowanie decyzji przez samych kandydatów.
Podczas mojego wystąpienia podzielę się z Państwem moją wiedzą i doświadczeniami w poniższych obszarach:
- Co tak naprawdę zmieniła pandemia w obszarze rekrutacji?
- Jak przekuć pozorne trudności w sukces?
- Które narzędzia pomogą w wyborze odpowiedniego kandydata oraz ograniczą ryzyko?
- Jak stworzyć skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne oraz jak przeprowadzić rozmowę z kandydatem?
- Kto powinien prowadzić rekrutację? Kiedy mówi się o efektywnej rekrutacji?
- Na co zwracać szczególną uwagę w rozmowie z pracodawcą i o co warto zapytać?
09:50 Jak zdalnie budować zaangażowanie pracowników
- Agata Prandzioch, HR Business Partner, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
- Jacek Jarocki, Senior Digital Transformation Manager | Starszy Kierownik ds. Transformacji Cyfrowej, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
Case study NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
Na przykładzie casu dotyczącego pracowników liniowych i nieliniowych pracujących w fabryce NUTRICIA w Opolu.
- Praktyczne narzędzia wspierające bieżącą komunikację i biskość w zarządzaniu pracownikami w biurach i na linii produkcyjnej
- Od procesów, programów, narzędzi motywacyjnych, po komunikatory i eventy on-line dla wszystkich poziomów w organizacji
10:30 Przerwa
10:50 Candidate experience - czy znasz opinie swoich kandydatów z procesów rekrutacyjnych
- Karolina Gebura-Nowak, Talent Acquisition & Employer Branding Manager Poland & Baltic States, Philip Morris International
Case study Philip Morris International
- Jak budowac i badać doświadczenia kandydatów z procesów rekrutacyjnych? I czy warto je badać?
- Czy kandydat to nasz potencjalny klient?
- Co to jest kultura rekrutacyjna firmy?
- Rekrutacja a marka pracodawcy – czy jedno z drugim w ogóle ma coś wspólnego?
11:30 Rozwój pracowników kadry menadżerskiej w czasie pandemii – case study McDonald’s Polska
- Artur Czarnecki, Manager, Learning Leader, McDonald’s Polska Sp. z o.o
Laureat Siły Przyciągania 2020
Wyróżnienie w kategorii: Diversity & Inclusion w działaniach employer branding
Wyróżnienie w kategorii : Program rozwoju przywództwa
Case study McDonald's Polska
1. Zarys stanu rozwiązań rozwojowych w organizacji w przeddzień pandemii
a. Programy rozwojowe
b. Metody szkoleniowe
c. Liczby
2. Z czym musieliśmy sobie poradzić w momencie lockdown’u
3. Pandemia
a. Rozwój kadry menadżerskiej restauracji – warsztaty w nowej rzeczywistości
b. Rozwiązania szkoleniowe na miarę bieżącej sytuacji
c. Rozwój pracowników HQ
d. Utrzymanie zaangażowania pracowników HQ (rozwiązania Home Office)
e. Wsparcie ponownego otwarcia restauracji / zadbanie o komfort (pewność dobrego przygotowania) pracowników restauracji
4. Co z nami zostanie na dłużej?
12:10 Programy rozwojowe w czasie pandemii na przykładzie Future Leaders oraz Go beyond Limits w Nokii
- Ewelina Łońska, Competence Development Manager, Nokia
Laureat Siły Przyciągania 2020
Nagroda główna w kategorii: Employer branding - kampania wizerunkowa
Wyróżnienie w kategorii : Program rozwoju przywództwa
Case study Nokia Solutions and Networks
1. Grupa docelowa programów:
- Future Leaders – przyszli managerowie i liderzy
- Go beyond Limits – managerowie liniowi
2. Why programów:
- Future Leaders – przygotowanie pracowników do objęcia roli lidera
- Go beyond Limits – Rozwój kompetencji managerskich w oparciu o 12 pytań Gallupa
3. Różnica między tradycyjnymi programami rozwojowymi a tymi w czasie pandemii
- Sposób prowadzenia szkoleń
- Blended learning
- Rekrutacja do programów
- Ewaluacja programów
4. Rola mentoringu w programach rozwojowych
- Mentoring w Future Leaders – zaangażowanie line managerów oraz 2nd line managerów
- Mentoring w Nokii
12:50 Przerwa
13:30 Aplikacja VWP jako wsparcie sprawnej komunikacji wewnętrznej w sytuacji izolacji i dystansu społecznego
- Marzena Leśnicka, Employer branding i komunikacja wewnętrzna, Volkswagen Poznań
Case study Volkswagen Poznań
Podczas mojego wystąpienia przedstawię w jaki sposób Aplikacja mobilna wsparła wewnętrzne działania komunikacyjne Volkswagen Poznań w okresie pandemii. Przy okazji przedstawię jak przebiegało wdrożenie aplikacji, a także z jakim odbiorem się spotkała wśród naszych pracowników. Opowiem także o innych działaniach komunikacyjnych, które realizowaliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszej załogi.
14:10 Employee Experience = personalizacja + komunikacja – praktyczne podejście
- Olga Żółkiewicz, Employer Branding & Employee Experience Consultant w 7N/ bloger na www.how2hr.pl
Laureat Siły Przyciągania 2020
Nagroda główna w kategorii: Employee experience
Case study 7N
Rok 2020 pokazał nam wszystkim jak istotną rolę na Human Experience Journey odgrywa Employee Experience. Negatywne doświadczenia przekładają się na mniejszą motywację do pracy oraz większą rotację. Co zatem robić, aby wynieść Employee Experience w swojej firmie na wyższy poziom?
O tym opowiem podczas mojego wystąpienia. Będzie o komunikacji, personalizacji i o tym, że wcale nie liczba działań, czy ich cena świadczą o sukcesie. Całość poparta przykładami z rynku.
14:50 Wspólnie budujemy markę pracodawcy - o tym jak wspierać zaangażowanie i doświadczenie pracownicze poprzez Employer Branding
- Magdalena Sapieżko, HR Marketing and EB Specialist, Roche Polska
Laureat Siły Przyciągania 2020
Wyróżnienie w kategorii: Strategiczne podejście do działań well-being
Case study Roche Polska
- Jakie wnioski płyną z badań nad zaangażowaniem i doświadczeniem pracowniczym?
- Employer Branding jako szansa na zaangażowanie pracowników w strategię budowania i promocji marki pracodawcy
- Związek między pozytywnym doświadczeniem pracowniczym a możliwością współtworzenia inicjatyw EB
- Case study Roche Global IT Solution Centre: Zaangażowanie pracowników w budowanie kultury i strategii well-being w organizacji
15:30 Przerwa
15:50 Wejdź do świata Między Innymi w Capgemini – o kampanii EB-owo-CSR-owej w dobie pandemii
- Karolina Kubala, Employer Branding Process Lead, Capgemini Polska
Laureat Siły Przyciągania 2020
Nagroda główna w kategorii: Diversity & Inclusion w działaniach employer branding
Case study Capgemini Polska
„Inny? To nie on, ten czy tamten. W Capgemini wszyscy jesteśmy inni. Młodzi, starzy, dzietni, bezdzietni, z innych krajów, z Polski. A bycie Między Innymi wzbogaca, bo można poznać, dowiedzieć się, doświadczyć więcej. MIĘDZY INNYMI DOŚWIADCZYSZ WIĘCEJ”
- Różnorodność w miejscu pracy – hit czy kit. Sytuacja wyjściowa w firmie Capgemini
- Nieoczywiste oczywistości, czyli jak spojrzeć na różnorodność szerzej i ciekawej podczas tworzenia kampanii wizerunkowej
- Pracownicy w światłach jupiterów – angażowanie własnych ludzi ma sens
- COVID-19- niespodziewane i nagłe redefiniowanie kampanii i jej kanałów na nowo
- Kampania wizerunkowa w nowej online’owej rzeczywistości – zewnętrznie i wewnętrznie
16:30 Jak efektywnie współpracować z firmą rekrutacyjną?
- Ewelina Skocz, Managing Partner, BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory
- Na co zwrócić uwagę w zapisach umownych?
- Co się zmieniło podczas pandemii?
- Jak prowadzić rekrutacje poufne na najwyższe/kluczowe stanowiska w firmie?
17:10 Zakończenie konferencji
Czas trwania
Prelegenci
- Artur Czarnecki - Manager, Learning Leader McDonald’s Polska Sp. z o.o
- Karolina Gebura-Nowak - Talent Acquisition & Employer Branding Manager Poland & Baltic States Philip Morris International
- Jacek Jarocki - Senior Digital Transformation Manager | Starszy Kierownik ds. Transformacji Cyfrowej NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
- Andrzej Kapera - Dyrektor zarządzający Agencja Ancymony (Schulz)
- Karolina Kubala - Employer Branding Process Lead Capgemini Polska
- Marzena Leśnicka - Employer branding i komunikacja wewnętrzna Volkswagen Poznań
- Ewelina Łońska - Competence Development Manager Nokia
- Magdalena Mamaj - Junior HR Business Partner Boehringer Ingelheim
- Marta Pogorzelska - HR Manager Boehringer Ingelheim
- Agata Prandzioch - HR Business Partner NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
- Magdalena Sapieżko - HR Marketing and EB Specialist Roche Polska
- Ewelina Skocz - Managing Partner BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory
- Olga Żółkiewicz - Employer Branding & Employee Experience Consultant w 7N/ bloger na www.how2hr.pl
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
-
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.
-
Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.
Masz pytania? Napisz do nas
