Recruitment Days 2023

O konferencji

17% pracowników w ciągu ostatnich sześciu miesięcy zmieniło pracę

44% wskazuje, że najczęstszym powodem zmiany pracy jest wyższe wynagrodzenie u nowego pracodawcy oraz chęć rozwoju zawodowego

średni czas poszukiwania pracy wynosi 2,7 miesiąca

66% pracowników uważa, że znalazłoby pracę tak samo dobrą lub lepszą od obecnej *

 

Już 19-20 kwietnia zapraszamy na siódmą odsłonę konferencji Recruitment Days!

To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów z zakresu rekrutacji. Ideą spotkań jest budowanie i pogłębianie wiedzy z zakresu procesu rekrutacyjnego.

Powiemy jak zmienia się rola rekrutera, proces rekrutacyjny i "candidate experience" w erze digitalizacji oraz jakie są globalne trendy technologiczne wspierające rekrutację.

W trakcie konferencji zaproszeni Eksperci podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. Uszyć go na własne potrzeby i znaleźć pracowników, którzy sprawnie odnajdą się w firmie, akceptując jej kulturę organizacyjną. 

Podczas konferencji odpowiemy na pytania:

  • jakie są trendy w rekrutacji i jak zmienił się rynek w ciągu ostatnich lat
  • jakie są elementy procesu rekrutacyjnego, wskażemy ciekawe i inspirujące rozwiązania
  • jakie są trudności w pozyskiwaniu kandydatów oraz jakich rozwiązań szukać, jak zachęcać i utrzymać pracownika w firmie
  • jak zaplanować efektywne spotkanie rekrutacyjne, co jest tak naprawdę ważne w efektywnym procesie doboru pracowników?
  • jak serwisy społecznościowe mogą wspierać przeprowadzanie skutecznej rekrutacji w firmie?
  • jakie są nowe technologie i konkretne narzędzia czyli digitalizacja i automatyzacja procesów HR
  • jakie są mierniki i jak oszacować budżet potrzebny na rekrutację - dlaczego warto mierzyć wskaźniki lejka rekrutacyjnego?
  •  jakie są trudności w pracy w rozproszonej strukturze i jak z nimi walczyć
  • co biznesowo wnosi różnorodność, jak kultura organizacyjna wpływa na wellbeing?
  • jak ważny jest employer branding, jak wspierać zaangażowanie i budować doświadczenie pracownicze,
  • jakie czynniki budują pozytywne doświadczenia kandydatów w procesie rekrutacyjnym
  • czy ocena pracownicza ma wpływ na zaangażowanie pracowników.
Kto powinien wziąć udział?

Kogo spotkają Państwo wśród uczestników?

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względy na stanowisko, jakie zajmują.

Program konferencji

Dzień 1.

08:30

Rejestracja uczestników

09:00

Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:05

PANEL DYSKUSYJNY: Trendy i kreatywne spojrzenie na rekrutację. Jak zmienił się rynek w ciągu ostatnich lat

  • MODERATOR Aneta Czernek, Executive Director, HRK S.A.
  • Monika Maćkiewicz, CEO, ReJobs Recruitment Consulting, współpracuje z Grupą Hortex
  • Patrycja Adamczyk, Head of People, Kinguin
  • Agnieszka Sutowicz, People & Culture Manager, Sapiency
  • Marta Barcicka, Dyrektor Departamentu HR, Centralny Ośrodek Informatyki

09:50

Jawność wynagrodzeń

  • Łukasz Szalkowski, Dyrektor Personalny, Ghelamco Poland
  • Plany legislacji UE w zakresie jawności wynagrodzeń
  • Sprawiedliwe wynagradzanie - co to znaczy?
  • Polskie realia w zakresie wynagrodzeń pracowników
  • Kontekst społeczny
  • Jak przygotować firmy i pracowników

10:30

Pokolenie wchodzące na rynek pracy – oczekiwania a rzeczywistość

  • Magdalena Ulasińska, HR Business Partnerka, Wirtualna Polska Media S.A.
  • Katarzyna Dylik, HR Biznes Partnerka, Wirtualna Polska Media S.A.

Panuje powszechne oczekiwanie, aby nowe pokolenie wchodzące na rynek pracy dostosowało się do sposobu pracy poprzednich pokoleń. Tymczasem rzeczywistość jest inna. Młode pokolenie ma inne potrzeby i inne nawyki, gdzie indziej również leży ich źródło motywacji. Do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych potrzebne jest efektywne współdziałanie różnych pokoleń.

  • Co motywuje młodych ludzi?
  • Czego potrzebują, żeby czuć zaangażowanie?
  • Jak utrzymać partnerstwo mimo różnic wieku i doświadczenia?

11:10

Przerwa kawowa

11:30

Trudności w pozyskaniu kandydatów – jakich rozwiązań szukać, jak zachęcić i utrzymać pracownika

  • Marta Barcicka, Dyrektor Departamentu HR, Centralny Ośrodek Informatyki
  • Analiza danych – ilu fachowców IT brakuje np. w UE, Polsce, etc.
  • Świadomość kandydata IT ( Covid, praca zdalna, projekty, ogólna sytuacja gospodarcza w kraju i na świecie, etc.)
  • Modele współpracy
  • Motywacja kandydata
  • Konkurencja na rynku
  • Candidate expierience

12:10

Rekrutacja online czy offline – jak zaplanować efektywne spotkanie rekrutacyjne

  • Patrycja Adamczyk, Head of People, Kinguin
  • Efektywne spotkanie rekrutacyjne – czyli tak właściwie jakie? O celu spotkania i o nie traceniu celu z oczu
  • Spotkanie online a offline – czy faktycznie wpływa na efektywność rekrutacji?
  • Co jest tak naprawdę ważne w efektywnym procesie doboru pracowników?

12:50

Wykorzystanie social media do rekrutacji

  • Monika Witoń, Head of Marketing & PR, HRK S.A.
  • Ewa Paprocka, Senior Executive Manager, HRK S.A.
  • Jak serwisy społecznościowe mogą wspierać przeprowadzanie skutecznej rekrutacji w firmie?

13:30

Lunch

14:30

Mierniki sukcesu w rekrutacji

  • Miłosz Jankowski, Manager Działu Pozyskiwania Talentów i Budowania Wizerunku Pracodawcy, Leroy Merlin Polska
  • Data driven jako jeden z głównych trendów HR
  • Wskaźniki:

- czy długość ma znaczenie? w procesie rekrutacyjnym tak! 

- jak oszacować budżet potrzebny na rekrutację - dlaczego warto mierzyć wskaźniki lejka rekrutacyjnego?

- candidate experience - źródłem wskazówek czego oczekują Kandydaci

- customer experience interesariusza wewnętrznego - podstawą do budowania zaufania na linii biznes-HR

  • Quick wins dla działów HR

15:10

Onboarding - dlaczego tak często zostawiamy pracownika "głodnego"?

  • Aleksandra Lemańska-Czajka, Head of CoE for Transformation & Performance, Expondo; Właścicielka LemanSkills
  • Co robi pracownikowi, zespołowi i organizacji kiepski onboarding? 
  • Fazy rozwoju pracownika w organizacji, a jego "głody" i jak onboarding wpływa na ich "nakarmienie"
  • Holistyczne patrzenie na proces - struktura zamiast bałaganu i "sprawdzam" zamiast "zakładam"

16:00

Zakończenie 1 dnia konferencji.

 

Dzień 2.

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Kompetencje przyszłości. Jak je kształtować w procesie rekrutacji

09:50

Działania HR w rozproszonej strukturze

  • Patrycja Chojnacka, Global HR Director, Booksy
  • Tradycja vs nowoczesność – na jaką strukturę postawić
  • Jak bardzo praca w rozproszonej strukturze różni się od tradycyjnej
  • Najpowszechniejsze trudności w pracy w rozproszonej strukturze i jak z nimi walczyć
  • Budowa skutecznego HRu w pracy zdalnej
  • Kwestie międzykulturowe w rozproszonej strukturze
  • Komunikacja, komunikacja inaczej wszyscy zginiemy
  • Co zbędne, a co niezbędne
  • D&I w pracy zdalnej

10:30

Diversity & Inclusion Management - strategią w rekrutacji i utrzymaniu Pracowników w organizacji

  • Monika Maćkiewicz, CEO, ReJobs Recruitment Consulting, współpracuje z Grupą Hortex
  • Background Diversity, Inclusion w budowaniu strategii długofalowej biznesowej
  • Trendy 2023 - Diversity i rola Inclusion
  • Czynniki, które determinują Challenge Diversity, Inclusion & ... ?
  • Dobre praktyki Diversity, Inclusion oparte na pięciu kluczowych obszarach zwiększające efekty i dynamikę wdrożenia
  • Pozyskiwanie i utrzymanie Pracowników w organizacji jako kluczowy obszar strategii DEI...
  • Impact Diversity, Inclusion na nowe modele biznesowe, rozwój mający pozytywne korelacje na wyniki finansowe i rentowność Firmy

11:10

Przerwa kawowa

11:30

Well-being – jaka jest rola menadżera w tworzeniu organizacji wellbeingowej

  • Magdalena Bylinowicz, Senior Executive Director, HRK S.A.
  • Wellbeing w firmie a kultura organizacyjna
  • Jak kultura organizacyjna wpływa na wellbeing?
  • Jak wspierać kulturę dobrostanu w firmie?
  • Sposób mierzenia efektywności wdrożonych działań

12:10

Employer branding – jak ważny jest wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji, jak wspierać zaangażowanie i budować doświadczenie pracownicze

  • Martyna Skalska, Employer Branding Lead, Philip Morris Polska
  • Gdzie zaczyna się EB w rekrutacji?
  • EB w rekrutacji - co jest niewidoczne dla oka?
  • Jak pracownicy chcą, aby budować ich zaangażowanie? Jaka jest w tym rola EB? 

12:50

Istota roli Hiring Managera w procesie Candidate Experience

  • Paulina Truszkiewicz, Recruitment Expert Lead, ING Bank Śląski
  • Rekrutacja czyli sprzedaż
  • Czynniki budujące pozytywne doświadczenia kandydatów w procesie rekrutacyjnym
  • Budowanie świadomości Hiring Managerów nt. ich roli w procesie
  • Od aplikacji do onboardingu

13:30

Lunch

14:30

Ocena pracownicza - wpływ na zaangażowanie pracowników i employee experience

  • Krzysztof Szymczak, Managing Partner, Master Management Poland
  • Wzmacnianie efektywności biznesowej wykorzystując analizę danych do zarządzania talentami
  • Tworzenie równych szans na rozwój i wzrost
  • Eliminacja stronniczości i uprzedzeń w selekcji kandydatów
  • Budowanie zwycięskich zespołów dzięki różnorodności i integracji

15:10

Digitalizacja i automatyzacja procesów HR – nowe technologie, konkretne narzędzia

  • Paweł Wróbel, Dyrektor d.s. Wynagrodzeń i Benefitów, Citi Europe PLC
  • Wybór najlepszego narzędzia i planowanie wdrożenia
  • Pułapki, ryzyka oraz sposoby na ich uniknięcie
  • Zmiany w technologii i trendy warte śledzenia

16:00

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

  • Patrycja Adamczyk, Head of People Kinguin
  • Marta Barcicka, Dyrektor Departamentu HR Centralny Ośrodek Informatyki
  • Magdalena Bylinowicz, Senior Executive Director HRK S.A.
  • Patrycja Chojnacka, Global HR Director Booksy
  • Aneta Czernek, Executive Director HRK S.A.
  • Katarzyna Dylik, HR Biznes Partnerka Wirtualna Polska Media S.A.
  • Miłosz Jankowski, Manager Działu Pozyskiwania Talentów i Budowania Wizerunku Pracodawcy Leroy Merlin Polska
  • Aleksandra Lemańska-Czajka, Head of CoE for Transformation & Performance, Expondo; Właścicielka LemanSkills
  • Monika Maćkiewicz, CEO, ReJobs Recruitment Consulting, współpracuje z Grupą Hortex
  • Ewa Paprocka, Senior Executive Manager HRK S.A.
  • Martyna Skalska, Employer Branding Lead Philip Morris Polska
  • Agnieszka Sutowicz, People & Culture Manager Sapiency
  • Łukasz Szalkowski, Dyrektor Personalny Ghelamco Poland
  • Krzysztof Szymczak, Managing Partner Master Management Poland
  • Paulina Truszkiewicz, Recruitment Expert Lead ING Bank Śląski
  • Magdalena Ulasińska, HR Business Partnerka Wirtualna Polska Media S.A.
  • Monika Witoń, Head of Marketing & PR HRK S.A.
  • Paweł Wróbel, Dyrektor d.s. Wynagrodzeń i Benefitów Citi Europe PLC

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
2 595
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 17 marca
2 195
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!