O konferencji
Technologie zmieniają sposób prowadzenia biznesu, a konieczność tworzenia innowacji nabiera strategicznego znaczenia. W zamieniającym się otoczeniu biznesowym działy Innowacji i R&D stały się kluczowymi elementami budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. To innowacje wymuszają zmianę modeli biznesowych i operacyjnych, sprawiają, że firmy zmieniają trzon swoich działalności, pozwalają rozwijać się i szybciej trafiać do klientów w niepewnych czasach.
Jeśli poszukujesz odpowiedzi na pytania:
- Jak zostać liderem innowacyjności w 90 dni? Jak budować innowacyjne zespoły gotowe do wyzwań jutra?
- Jak pozyskiwać i utrzymywać innowacyjnych pracowników? 5 rzeczy, które twoje zespoły i pracownicy będą teraz od ciebie oczekiwać?
- Jak wdrażać innowacje bez specjalnego departamentu czy też w 10 krokach chcesz wiedzieć jak zbudować departament innowacji?
- Dlaczego potrzebujemy zielonej rewolucji - startupy na ratunek planecie?
- Dotacje, środki unijne, fundusze – jakie finansowanie wybrać na różnych etapach rozwoju innowacji?
- Czy klienci potrzebują innowacji? Jak projektować innowacje w oparciu o potrzeby Twoich klientów?
- Jakie są największe wyzwania w rozwoju innowacyjnych rozwiązań, jakie bariery pokonać?
- Rozwój innowacji wewnątrz organizacji versus pozyskiwanie innowacji z zewnątrz - jaki model wybrać?
Weź udział w wydarzeniu, w trakcie którego nasi eksperci opowiedzą o swoich doświadczeniach związanych z wdrażaniem najlepszych praktyk w zakresie rozwoju innowacji.
Przyjdź i doświadcz innowacji!
Program konferencji
08:55 - Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
09:00
Jak być innowacyjnym liderem w świecie ciągłych zmian i wyzwań
- Krzysztof Nawelski, Partner Zarządzający, IDEISO Innovation Solutions
- Czym jest innowacyjne przywództwo w czasach VUCA i post-covidowych?
- Jak pozyskiwać i utrzymywać innowacyjnych pracowników? 5 rzeczy, które twoje zespoły i pracownicy będą teraz od ciebie oczekiwać
- Jak w 7 krokach zbudować kulturę innowacyjności wewnątrz firmy
- Jakie są główne obawy liderów zmian w cyfrowej rzeczywistości?
- Jakich kompetencji przywódczych potrzebujemy już dzisiaj?
- Jak zostać liderem innowacyjności w 90 dni? Jak budować innowacyjne zespoły gotowe do wyzwań jutra
09:30
Case study - 10 kroków jak zbudować departament innowacji
- Katarzyna Wszoła, Dyrektor Innowacji, Grupa Veolia Polska
10:00
Jak wdrażać innowacje bez specjalnego departamentu czyli budowanie społeczności wokół innowacji
- Monika Jasłowska, Doradczyni ds. Transformacji | Departament Rozwoju Korporacyjnego, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA
10:30
Era innowacji medycznych- sieć współpracy medycyny z biznesem
- Karolina Tądel, Project Manager w Dziale ds. Sztucznej Inteligencji i Innowacji Technologii Medycznych, Instytut Matki i Dziecka
- Przewaga oparta na kompetencjach i zasobach
- Luki informacyjne, z którymi musimy się mierzyć
- Jak budować ekosystem innowacji wokół systemu ochrony zdrowia?
- Wykorzystanie trendów w nowoczesnych technologiach medycznych
11:00 - Przerwa
11:15
Dlaczego potrzebujemy zielonej rewolucji - startupy na ratunek planecie
- Michał Kruszyński , CEO startupu ZNIKA, CEO Planet-A Foundation
- Kryzysy ekologiczne nadchodzące w XXI w.
- Zielona rewolucja w przemyśle i produkcji - gdzie jest miejsce startupów?
- Case studies polskich startupów, które zmieniają rzeczywistość
11:45
Finansowanie rozwoju innowacji za pomocą różnych instrumentów
- Małgorzata Walczak, Dyrektor Inwestycyjna, PFR Ventures
- Dlaczego pozyskanie finansowania na innowacyjne projekty jest tak trudne
- Jak działa fundusz Venture Capital
- Korporacyjne fundusze Venture Capital - za i przeciw
- Na czym polega koncept „fabryka startupów” (ang. Venture Builder)
- Jakie rozwiązanie wybrać?
- Dotacje, środki unijne, fundusze – jakie finansowanie wybrać na różnych etapach rozwoju innowacji
12:30
Customer Innovation Map – jak projektować innowacje w oparciu o potrzeby Twoich klientów
- Marta Łukawska Daruk, Partner, CustomerMatters
- Czy klienci potrzebują innowacji? Kilka słów o innowacjach, usprawnieniach i potrzebach klientów
- Czym są: Customer Journey Map, Customer Experience Map, Customer Innovation Map, Mapa As-Is (current state), Mapa To-Be (future state)
- Przegląd modeli projektowania innowacji opartych na potrzebach klientów
- Kilka praktycznych wskazówek dotyczących mapowania stanu obecnego i zakładanego
13:15 - Przerwa
14:15
Strategia innowacyjności
- Aneta Pankowska, Partner, Radca Prawny, RKKW – Kwaśnicki, Wróbel & Partnerzy
Przegląd praw IP dedykowanych do ochrony różnych kategorii innowacyjnych rozwiązań
- Na jakich obszarach biznesowych/technologiach warto koncentrować swoje działania?
- Jak pozyskiwać innowacyjne pomysły/rozwiązania: z wewnątrz organizacja vs. z zewnątrz?
- Jak zarządzać rozwojem innowacyjnych rozwiązań
- Skuteczne zarządzanie ryzykiem, które jest nieuniknione w przypadku innowacji
15:00
Akceleracja rozwoju innowacyjnych rozwiązań
- Rafał Skawski, Ekspert ds. innowacji i rozwoju opakowań, Żabka Polska
- Jak wygląda typowy cykl rozwoju innowacji
- Rola bramek decyzyjnych
- Co decyduje o tym co jest innowacją
- Największe wyzwania w rozwoju innowacyjnych rozwiązań, jakie bariery pokonać
- W jaki sposób można przyspieszyć rozwój innowacyjnych rozwiązań
15:45
Rozwój innowacji wewnątrz organizacji versus pozyskiwanie innowacji z zewnętrza - jaki model wybrać?
- Jakub Kaczmarski, Zastępca dyrektora Departamentu Badań i Innowacji, Centrum Łukasiewicza
- Zalety i wady wewnętrznego pozyskiwania innowacji
- W jaki sposób można pozyskiwać innowację z zewnątrz organizacji
- Jakie są największe wyzwania we współpracy w zakresie innowacji z zewnętrznymi partnerami?
- Jak zbudować efektywny scouting innowacji
16:30
PANEL DYSKUSYJNY: Innowacje napędzane przez technologię: rola ludzkich mózgów i supermózgów na przyszłość rozwoju technologii/ LUDZIE I TECHNOLOGIE
- Moderator: Jerzy Kalinowski, Partner, Digistrat
- Jakie zawody będą powstawać a jakie kompetencje trzeba wspomóc?
17:20 - Zakończenie Forum
Czas trwania
Prelegenci
- Monika Jasłowska - Doradczyni ds. Transformacji | Departament Rozwoju Korporacyjnego Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA
- Jakub Kaczmarski - Zastępca dyrektora Departamentu Badań i Innowacji Centrum Łukasiewicza
- Moderator: Jerzy Kalinowski - Partner Digistrat
- Michał Kruszyński - CEO startupu ZNIKA, CEO Planet-A Foundation
- Marta Łukawska Daruk - Partner CustomerMatters
- Krzysztof Nawelski - Partner Zarządzający IDEISO Innovation Solutions
- Aneta Pankowska - Partner, Radca Prawny RKKW – Kwaśnicki, Wróbel & Partnerzy
- Rafał Skawski - Ekspert ds. innowacji i rozwoju opakowań Żabka Polska
- Karolina Tądel - Project Manager w Dziale ds. Sztucznej Inteligencji i Innowacji Technologii Medycznych Instytut Matki i Dziecka
- Małgorzata Walczak - Dyrektor Inwestycyjna PFR Ventures
- Katarzyna Wszoła - Dyrektor Innowacji Grupa Veolia Polska
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210