Research & Innovation forum

O konferencji

Technologie zmieniają sposób prowadzenia biznesu, a konieczność tworzenia innowacji nabiera strategicznego znaczenia. W zamieniającym się otoczeniu biznesowym działy Innowacji i R&D stały się kluczowymi elementami budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. To innowacje wymuszają zmianę modeli biznesowych i operacyjnych, sprawiają, że firmy zmieniają trzon swoich działalności, pozwalają rozwijać się i szybciej trafiać do klientów w niepewnych czasach.

Kto powinien wziąć udział?

Jeśli poszukujesz odpowiedzi na pytania:

  • Jak zostać liderem innowacyjności w 90 dni? Jak budować innowacyjne zespoły gotowe do wyzwań jutra?
  • Jak pozyskiwać i utrzymywać innowacyjnych pracowników? 5 rzeczy, które twoje zespoły i pracownicy będą teraz od ciebie oczekiwać?
  • Jak wdrażać innowacje bez specjalnego departamentu czy też w 10 krokach chcesz wiedzieć jak zbudować departament innowacji?
  • Dlaczego potrzebujemy zielonej rewolucji - startupy na ratunek planecie?
  • Dotacje, środki unijne, fundusze – jakie finansowanie wybrać na różnych etapach rozwoju innowacji?
  • Czy klienci potrzebują innowacji? Jak projektować innowacje w oparciu o potrzeby Twoich klientów?
  • Jakie są największe wyzwania w rozwoju innowacyjnych rozwiązań, jakie bariery pokonać?
  • Rozwój innowacji wewnątrz organizacji versus pozyskiwanie innowacji z zewnątrz - jaki model wybrać?

Weź udział w wydarzeniu, w trakcie którego nasi eksperci opowiedzą o swoich doświadczeniach związanych z wdrażaniem najlepszych praktyk w zakresie rozwoju innowacji.

Przyjdź i doświadcz innowacji!

Program konferencji

08:55 - Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

09:00

Jak być innowacyjnym liderem w świecie ciągłych zmian i wyzwań

  • Krzysztof Nawelski, Partner Zarządzający, IDEISO Innovation Solutions
  • Czym jest innowacyjne przywództwo w czasach VUCA i post-covidowych? 
  • Jak pozyskiwać i utrzymywać innowacyjnych pracowników? 5 rzeczy, które twoje zespoły i pracownicy będą teraz od ciebie oczekiwać
  • Jak w 7 krokach zbudować kulturę innowacyjności wewnątrz firmy 
  • Jakie są główne obawy liderów zmian w cyfrowej rzeczywistości?
  • Jakich kompetencji przywódczych potrzebujemy już dzisiaj? 
  • Jak zostać liderem innowacyjności w 90 dni? Jak budować innowacyjne zespoły gotowe do wyzwań jutra

09:30

Case study - 10 kroków jak zbudować departament innowacji

  • Katarzyna Wszoła, Dyrektor Innowacji, Grupa Veolia Polska

10:00

Jak wdrażać innowacje bez specjalnego departamentu czyli budowanie społeczności wokół innowacji

  • Monika Jasłowska, Doradczyni ds. Transformacji | Departament Rozwoju Korporacyjnego, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA

10:30

Era innowacji medycznych- sieć współpracy medycyny z biznesem

  • Karolina Tądel, Project Manager w Dziale ds. Sztucznej Inteligencji i Innowacji Technologii Medycznych, Instytut Matki i Dziecka
  • Przewaga oparta na kompetencjach i zasobach
  • Luki informacyjne, z którymi musimy się mierzyć
  • Jak budować ekosystem innowacji wokół systemu ochrony zdrowia?
  • Wykorzystanie trendów w nowoczesnych technologiach medycznych

11:00 - Przerwa

11:15

Dlaczego potrzebujemy zielonej rewolucji - startupy na ratunek planecie

  • Michał Kruszyński , CEO startupu ZNIKA, CEO Planet-A Foundation
  • Kryzysy ekologiczne nadchodzące w XXI w.
  • Zielona rewolucja w przemyśle i produkcji - gdzie jest miejsce startupów?
  • Case studies polskich startupów, które zmieniają rzeczywistość

11:45

Finansowanie rozwoju innowacji za pomocą różnych instrumentów

  • Małgorzata Walczak, Dyrektor Inwestycyjna, PFR Ventures
  • Dlaczego pozyskanie finansowania na innowacyjne projekty jest tak trudne
  • Jak działa fundusz Venture Capital 
  • Korporacyjne fundusze Venture Capital - za i przeciw
  • Na czym polega koncept „fabryka startupów” (ang. Venture Builder)
  • Jakie rozwiązanie wybrać?
  • Dotacje, środki unijne, fundusze – jakie finansowanie wybrać na różnych etapach rozwoju innowacji

12:30

Customer Innovation Map – jak projektować innowacje w oparciu o potrzeby Twoich klientów

  • Marta Łukawska Daruk, Partner, CustomerMatters
  • Czy klienci potrzebują innowacji? Kilka słów o innowacjach, usprawnieniach i potrzebach klientów
  • Czym są: Customer Journey Map, Customer Experience Map, Customer Innovation Map, Mapa As-Is (current state), Mapa To-Be (future state)
  • Przegląd modeli projektowania innowacji opartych na potrzebach klientów
  • Kilka praktycznych wskazówek dotyczących mapowania stanu obecnego i zakładanego

13:15 - Przerwa

14:15

Strategia innowacyjności

  • Aneta Pankowska, Partner, Radca Prawny, RKKW – Kwaśnicki, Wróbel & Partnerzy

Przegląd praw IP dedykowanych do ochrony różnych kategorii innowacyjnych rozwiązań

  • Na jakich obszarach biznesowych/technologiach warto koncentrować swoje działania?
  • Jak pozyskiwać innowacyjne pomysły/rozwiązania: z wewnątrz organizacja vs. z zewnątrz?
  • Jak zarządzać rozwojem innowacyjnych rozwiązań
  • Skuteczne zarządzanie ryzykiem, które jest nieuniknione w przypadku innowacji

15:00

Akceleracja rozwoju innowacyjnych rozwiązań

  • Rafał Skawski, Ekspert ds. innowacji i rozwoju opakowań, Żabka Polska
  • Jak wygląda typowy cykl rozwoju innowacji
  • Rola bramek decyzyjnych
  • Co decyduje o tym co jest innowacją
  • Największe wyzwania w rozwoju innowacyjnych rozwiązań, jakie bariery pokonać
  • W jaki sposób można przyspieszyć rozwój innowacyjnych rozwiązań

15:45

Rozwój innowacji wewnątrz organizacji versus pozyskiwanie innowacji z zewnętrza - jaki model wybrać?

  • Jakub Kaczmarski, Zastępca dyrektora Departamentu Badań i Innowacji, Centrum Łukasiewicza
  • Zalety i wady wewnętrznego pozyskiwania innowacji
  • W jaki sposób można pozyskiwać innowację z zewnątrz organizacji
  • Jakie są największe wyzwania we współpracy w zakresie innowacji z zewnętrznymi partnerami?
  • Jak zbudować efektywny scouting innowacji

16:30

PANEL DYSKUSYJNY: Innowacje napędzane przez technologię: rola ludzkich mózgów i supermózgów na przyszłość rozwoju technologii/ LUDZIE I TECHNOLOGIE

  • Moderator: Jerzy Kalinowski, Partner, Digistrat
  • Jakie zawody będą powstawać a jakie kompetencje trzeba wspomóc?

17:20 - Zakończenie Forum

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Monika Jasłowska - Doradczyni ds. Transformacji | Departament Rozwoju Korporacyjnego Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA
  • Jakub Kaczmarski - Zastępca dyrektora Departamentu Badań i Innowacji Centrum Łukasiewicza
  • Moderator: Jerzy Kalinowski - Partner Digistrat
  • Michał Kruszyński - CEO startupu ZNIKA, CEO Planet-A Foundation
  • Marta Łukawska Daruk - Partner CustomerMatters
  • Krzysztof Nawelski - Partner Zarządzający IDEISO Innovation Solutions
  • Aneta Pankowska - Partner, Radca Prawny RKKW – Kwaśnicki, Wróbel & Partnerzy
  • Rafał Skawski - Ekspert ds. innowacji i rozwoju opakowań Żabka Polska
  • Karolina Tądel - Project Manager w Dziale ds. Sztucznej Inteligencji i Innowacji Technologii Medycznych Instytut Matki i Dziecka
  • Małgorzata Walczak - Dyrektor Inwestycyjna PFR Ventures
  • Katarzyna Wszoła - Dyrektor Innowacji Grupa Veolia Polska

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
1 295
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!