O konferencji
Zapraszamy na SAS Telco Inspiration Day realizowany pod hasłem "Jak rozmawiać z klientami, aby zwiększyć przychody?"
Ujednolicenie oferty oraz podobny poziom cenowy sprawiły, że coraz trudniej jest operatorom wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągać nowych klientów. Stopa inflacji, która znacznie przekracza roczną skalę wzrostu przychodów, przyspiesza konieczność budowania dodatkowej wartości. Jednym z obszarów, który zapewnia użytkownikom tę wartość i decyduje o przewadze konkurencyjnej jest doświadczenie klienta (Customer Experience).
Dlatego telekomy inwestują w CX, aby ograniczyć zjawisko odchodzenia klientów do konkurencji, pozyskać nowych i zwiększyć przychody z istniejącej bazy klienckiej. Budowanie lepszego CX wymaga wdrożenia kompleksowych zmian i współpracy marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji czy networku.
Aby sprostać tym wyzwaniom, konieczne jest wykorzystanie najnowszych technologii, w tym analityki w czasie rzeczywistym, automatyzacji, sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML), które napędzają innowacje i minimalizują ryzyko.
- menedżerowie firm telekomunikacyjnych
- osoby z branży telekomunikacyjnej zainteresowane tematyką:
- HIPERPERSONALIZACJA KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI
- ROLA ANALITYKI W ZARZĄDZANIU KOMUNIKACJĄ Z KLIENTAMI
- DEMOKRATYZACJA ANALITYKI
Program konferencji
9:00 - 9:30 PORANNA KAWA I ŚNIADANIE
9:30 - 9:40 POWITANIE UCZESTNIKÓW
- Michał Pieprzny, Country Leader, SAS
- Artur Szymański, Telecom Lead, Customer Advisory, SAS Central Europe
9:40 - 10:20 KEYNOTE
Autentyczne relacje. Jak zrozumieć zachowania klientów w mediach cyfrowych?
- dr Karol Jachymek, Prodziekan ds. studenckich, Wydział Nauk Humanistycznych, Uniwersytet SWPS
10:20 - 10:50 Dojrzałość operatorów telekomunikacyjnych w obszarze zarządzania relacjami z klientami – omówienie wyników badania
- Dariusz Jańczuk, Customer Intelligence Practice Lead for Central & South East Europe, SAS
10:50 - 11:35 DEBATA EKSPERTÓW
Hiperpersonalizacja komunikacji - dobre praktyki, zagrożenia, pułapki
- MODERATOR: dr Karol Jachymek, Prodziekan ds. studenckich, Wydział Nauk Humanistycznych, Uniwersytet SWPS
- Marek Grabowski, Dyrektor CVM, Orange Polska
- Adam Uziembło, Kierownik Działu Zarządzania Komunikacją RTM/CM, PLAY & UPC
- Bartosz Witorzeńć, Dyrektor CRM, Bank Pekao S.A.
11:35 - 11:55 PRZERWA KAWOWA
11:55 - 12:25 Demokratyzacja analityki - trendy na przyszłość, narzędzia, organizacja
- Artur Skalski, Manager, Pre-Sales Support, Platform & Analytics, SAS
12:25 - 12:55 Demokratyzacja analityki - jak w praktyce wygląda implementacja nowego podejścia do zarządzania danymi w korporacji
- Cristina Burlacioiu, Commercial Manager, Myaccount & Data, Telekom Romania Mobile
12:55 - 13:25 Rola analityki we wspieraniu zarządzania komunikacją z klientem –
przykłady zastosowania
- Dominika Kampa, Associate Partner, McKinsey
- Krzysztof Skaskiewicz, Advisory Industry Consultant, SAS
13:25 - 14:25 LUNCH
Czas trwania
Prelegenci
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-844 Warszawa
Grzybowska 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o rejestrację na wydarzenie. Udział w konferencji jest bezpłatny.
- Nazwa firmy: SAS Institute Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Gdanska 27/31
- Kod pocztowy: 01-633
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1180085523