SAS Telco Inspiration Day

O konferencji

Zapraszamy na SAS Telco Inspiration Day realizowany pod hasłem "Jak rozmawiać z klientami, aby zwiększyć przychody?"

Ujednolicenie oferty oraz podobny poziom cenowy sprawiły, że coraz trudniej jest operatorom wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągać nowych klientów. Stopa inflacji, która znacznie przekracza roczną skalę wzrostu przychodów, przyspiesza konieczność budowania dodatkowej wartości. Jednym z obszarów, który zapewnia użytkownikom tę wartość i decyduje o przewadze konkurencyjnej jest doświadczenie klienta (Customer Experience).

Dlatego telekomy inwestują w CX, aby ograniczyć zjawisko odchodzenia klientów do konkurencji, pozyskać nowych i zwiększyć przychody z istniejącej bazy klienckiej. Budowanie lepszego CX wymaga wdrożenia kompleksowych zmian i współpracy marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji czy networku.

Aby sprostać tym wyzwaniom, konieczne jest wykorzystanie najnowszych technologii, w tym analityki w czasie rzeczywistym, automatyzacji, sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML), które napędzają innowacje i minimalizują ryzyko.

Kto powinien wziąć udział?
  1. menedżerowie firm telekomunikacyjnych
  2. osoby z branży telekomunikacyjnej zainteresowane tematyką:
    1. HIPERPERSONALIZACJA KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI
    2. ROLA ANALITYKI W ZARZĄDZANIU KOMUNIKACJĄ Z KLIENTAMI
    3. DEMOKRATYZACJA ANALITYKI

Program konferencji

9:00 - 9:30 PORANNA KAWA I ŚNIADANIE

9:30 - 9:40 POWITANIE UCZESTNIKÓW

  • Michał Pieprzny, Country Leader, SAS
  • Artur Szymański, Telecom Lead, Customer Advisory, SAS Central Europe

9:40 - 10:20 KEYNOTE
Autentyczne relacje. Jak zrozumieć zachowania klientów w mediach cyfrowych?

  • dr Karol Jachymek, Prodziekan ds. studenckich, Wydział Nauk Humanistycznych, Uniwersytet SWPS

10:20 - 10:50 Dojrzałość operatorów telekomunikacyjnych w obszarze zarządzania relacjami z klientami – omówienie wyników badania

  • Dariusz Jańczuk, Customer Intelligence Practice Lead for Central & South East Europe, SAS

10:50 - 11:35 DEBATA EKSPERTÓW
Hiperpersonalizacja komunikacji - dobre praktyki, zagrożenia, pułapki

  • MODERATOR: dr Karol Jachymek, Prodziekan ds. studenckich, Wydział Nauk Humanistycznych, Uniwersytet SWPS
  • Marek Grabowski, Dyrektor CVM, Orange Polska
  • Adam Uziembło, Kierownik Działu Zarządzania Komunikacją RTM/CM, PLAY & UPC
  • Bartosz Witorzeńć, Dyrektor CRM, Bank Pekao S.A.

11:35 - 11:55 PRZERWA KAWOWA

11:55 - 12:25 Demokratyzacja analityki - trendy na przyszłość, narzędzia, organizacja

  • Artur Skalski, Manager, Pre-Sales Support, Platform & Analytics, SAS

12:25 - 12:55 Demokratyzacja analityki - jak w praktyce wygląda implementacja nowego podejścia do zarządzania danymi w korporacji

  • Cristina Burlacioiu, Commercial Manager, Myaccount & Data, Telekom Romania Mobile

12:55 - 13:25 Rola analityki we wspieraniu zarządzania komunikacją z klientem –
przykłady zastosowania

  • Dominika Kampa, Associate Partner, McKinsey
  • Krzysztof Skaskiewicz, Advisory Industry Consultant, SAS

13:25 - 14:25 LUNCH

Czas trwania

09:00-14:30

Prelegenci

Cristina Burlacioiu
Commercial Manager Myaccount & Data
Telekom Romania Mobile
Cristina has 20 years of experience in data science, competitive intelligence & market research field in various strategy departments in marketing, commercial or digital within telco and financial industries. She was responsible of business impacts of new products/offers/portfolio launches/reshapes, managing quantitative and qualitative analysis, modeling consumer behavior and assuring best forecast and budget hypothesis, planning and model building for best customer targeting. Cristina graduated 2 MSc: International Business (ASE) and Mathematics & Computer science (Bucharest University) in Romania and has a Ph.D in Cybernetics and Statistics. Currently, she is manager of Digital Care and Data Analytics at Telekom Mobile Romania and statistics professor at EMBA program within ASEBUSS – The Institute for Business Administration in Bucharest.
Marek Grabowski
B2C Customer Value Management Director
Orange Polska
Customer-obsessed leader with over 20 years of professional experience in the telecommunications industry, with a diverse background in business transformation and proven skills in innovation implementation as well as corporate and functional telecommunications strategy to successfully manage various business units, including Customer Journey Management, B2B Call Centre operations (2000+ FTE), sales and customer service strategy or B2B strategy. Passionate about new technologies and tools to support business efficiency, e.g. artificial intelligence, machine learning. so it's no coincidence that he is currently excelling in his role as Tribe Lader Customer Value B2C constantly improving the MarTech landscape with ML, NBO, NBA and HouseHold or real-time events. It can be said of him that "data is his fuel," so he shares his experience as a Customer Value & Experience Leader, integrating all business units in Orange Poland around the hyper-personal customer experience, making sure it is where it should be. An active mentor, he is a member of the Orange Polska Ethics Committee (since 2010) and an Expert in the Polish branch of the Business and Industry Advisory Committee OECD representing OPL (since 2011).His managerial experience makes him believe in the value of leadership by example and the daily development of the team, and his positive and open attitude helps him promote and integrate change in his environment. Marek is a graduate of the Warsaw School of Economics and the University of Warsaw. He also holds an Executive MBA from the University of Illinois at Urbana Champaign.
Karol Jachymek
Prodziekan ds. studenckich
Wydział Nauk Humanistycznych Uniwersytet SWPS
Karol Jachymek – kulturoznawca, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Kultury i Mediów, prodziekan ds. studenckich Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Współtwórca i wykładowca School of Ideas – nowoczesnego kierunku służącego projektowaniu innowacji społecznych i biznesowych. Ekspert w obszarze edukacji, kultury młodzieżowej, zmian generacyjnych (zwłaszcza Gen Z i Gen Alpha), komunikacji w (nowych) nowych mediach i trendów w popkulturze. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla szkół, instytucji kultury, organizacji pozarządowych i klientów biznesowych z zakresu współczesnych praktyk medialnych, komunikacji międzypokoleniowej (skierowanej zwłaszcza do Gen Z i Gen Alpha) i komunikacji w social mediach (ze szczególnym uwzględnieniem TikToka), a także myślenia projektowego (Design Thinking) i kreatywnych metod warsztatowych. Pracował m.in. dla Centrum Nauki Kopernik, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Centrum Nauki Experyment, NASK, Sektora 3.0, Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Fundacji Orange, Narodowego Centrum Kultury i Centrum Cyfrowego. Badacz i konsultant projektów z zakresu komunikacji, mediów cyfrowych i przemian generacyjnych. Popularyzator wiedzy i ekspert medialny.
Dominika Kampa
Associate Partner
McKinsey
Dominika Kampa jest Partnerką Lokalną londyńskiego biura McKinsey & Company. Doradza klientom z sektora telekomunikacji, mediów i technologii (TMT) w Polsce i na świecie. W swojej pracy świadczy usługi z zakresu marketingu i sprzedaży oraz operacji opartych na doskonaleniu procesów za pomocą rozwiązań cyfrowych i analitycznych. Ponadto jest częścią centrum badawczo-rozwojowego QuantumBlack, AI by McKinsey, zajmującego się tematami sztucznej inteligencji.
Adam Uziembło
Kierownik Działu Zarządzania Komunikacją RTM/CM
PLAY & UPC
Adam Uziembło - ponad 18 letnie doświadczenie w obszarze analitycznego CRM zdobywał pracując w działach analitycznych operatorów komórkowych Orange i Polkomtel, jak również realizując projekty BI w firmie Data Force Group. Aktualnie od wielu lat związany z firmą PLAY. Odpowiedzialny za zarządzanie komunikacją bezpośrednią, budowanie relacji z klientami i rozwój systemów rekomendacyjnych w PLAY i UPC. Z sukcesami wdrożył i rozwija platformę Real Time Marketing/Campaign Management oraz system rekomendacyjny Next Best Action, integrując wsparcie procesów biznesowych we wszystkich kanałach komunikacji w jednym miejscu. W życiu zawodowym skupia się na praktycznym wykorzystaniu wiedzy, rozwiązań analitycznych oraz sztucznej inteligencji w celach automatyzacji i zwiększania efektywności działań marketingowych, jak również dostarczaniu pozytywnych doświadczeń dla klientów we wszystkich punktach styku. Entuzjasta ciągłego usprawniania procesów biznesowych, poszukiwania nowych innowacyjnych rozwiązań jak również poznawania i wykorzystywania nowych źródeł danych umożliwiających lepsze zrozumienie i zaadresowanie potrzeb klientów. Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej ze specjalizacją Systemy Informatyczne Wspomagania Decyzji.
Bartosz Witorzeńć
Dyrektor CRM
Bank Pekao S.A.
Dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM) w Banku Pekao z 15 letnim doświadczeniem w Bankowości Detalicznej i SME. Bartosz swoją karierę w obszarze bankowości rozpoczął w mBanku gdzie pracował 10 lat w różnych obszarach banku na stanowisku lidera CRM, linii biznesowej czy Doradcy Zarządu ds. Inicjatyw Strategicznych. Następnie w Idea Banku początkowo jako Dyrektor Departamentu Klienta Grupy i CRM a następnie Dyrektor Marketingu i CRM. Z sukcesami wdrażał środowiska CRM (Campaign Manager, Hurtownia Danych, Real-Time Marketing Platform, CRM operacyjny, aCRM – modelowanie predykcyjne, VideoBOT), marketingowe platformy transakcyjne (mOkazje), optymalizował procesy, wdrażał rozwiązania mobilne (aplikacja mobilna mBanku) czy optymizował efektywność z działań marketingowych performance. W 2022 roku wdrożył pierwszy w Polsce CRM analityczny w Chmurze. Wielokrotnie występuje na międzynarodowych konferencjach w tematach CRM / AI / Machine Learning / Optymalizacji Procesów.
Dariusz Jańczuk
Customer Intelligence Practice Lead for Central & South East Europe
SAS
Dariusz Jańczuk, kierując praktyką Customer Intelligence, odpowiada za klientów SAS z regionu Europy Centralnej oraz Południowo-Wschodniej. Od kilkunastu lat zajmuje się promocją rozwiązań klasy CRM analitycznego, w tym nowych trendów, takich jak digitalizacja czy hiper-personalizacja sterowana sztuczną inteligencją. Wykorzystuje swoją wiedzę do znoszenia barier komunikacyjnych pomiędzy środowiskiem odbiorców biznesowych i architektów technicznych. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej.
Michał Pieprzny
Country Leader, Executive
SAS Central Europe
Michał Pieprzny stoi na czele polskiego oddziału SAS, globalnego partnera biznesowego dla przedsiębiorstw i instytucji w obszarze analityki, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji (AI). Odpowiada za rozwój strategii, sprzedaż oprogramowania i usług, wsparcie klientów we wszystkich obszarach współpracy oraz wdrażanie procesów biznesowych umożliwiających ekspansję firmy na rynku. Posiada szerokie kompetencje w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii do wsparcia rozwoju przedsiębiorstw i transformacji procesów biznesowych. Od ponad 15 lat wspiera zarządy firm z Europy Środkowo-Wschodniej w obszarze planowania strategicznego, stymulacji wzrostu sprzedaży, rozwoju ekosystemu partnerów, optymalizacji kosztów i zapewnienia długofalowej efektywności organizacyjnej. Doświadczenie zdobywał w Deloitte, grupie American Express oraz McKinsey&Company.
Artur Skalski
Manager, Pre-Sales Support, Platform & Analytics
SAS
n/a
Krzysztof Skalski
Advisory Industry Consultant
SAS
Krzysztof posiada ponad 20 lat doświadczeń w zakresie praktycznego wykorzystania zaawansowanej analityki (AI/ML) do personalizacji i optymalizacji kontaktów z klientami. Jako konsultant i doradca biznesowy współpracował z wieloma organizacjami w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym i telekomunikacyjnym w Polsce. Uczestniczył w innowacyjnych wdrożeniach z zakresu zarządzania kampaniami, real-time marketingu, tworzenia środowisk ML na potrzeby CRM, transformacji cyfrowej i budowania wartości klienta. Odpowiadał także za rozwój biznesu Customer Intelligence w Polsce i Europie Środkowej.
Artur Szymański
Telecom Lead, Customer Advisory, Central Europe
SAS
Artur Szymański pracuje w SAS od 2021 roku i obecnie jest liderem obszaru telekomunikacji w Europie Centralnej w ramach pionu Customer Advisory. Od ponad 20 lat jest związany z rynkiem telekomunikacyjnym – pracował u czterech operatorów komórkowych w Polsce oraz Wielkiej Brytanii, głównie na styku obszaru marketingu, finansów i BI. Ponadto, Artur jest członkiem CIMA od 2007 roku. Obecnie w SAS zajmuje się promowaniem rozwiązań analitycznych pośród firm z sektora TMT, a także wskazywaniem bezpośrednich korzyści, jakie można osiągnąć przy ich implementacji.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

ADN Centrum Konferencyjne, Browary Warszawskie

00-844 Warszawa

Grzybowska 56

woj. mazowieckie

Rejestracja

Udział bezpłatny
Prosimy o rejestrację
0
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o rejestrację na wydarzenie. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SAS Institute Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Gdanska 27/31
  • Kod pocztowy: 01-633
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1180085523

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

SAS Institute Sp. z o.o.
01-633 Warszawa, Polska
ul. Gdanska 27/31
woj. mazowieckie
SAS Institute to międzynarodowa firma informatyczna z siedzibą w Cary w stanie Karolina Północna w Stanach Zjednoczonych. Została założona w 1976 roku przez Jamesa Goodnighta i Johna Sallisa. Głównym produktem firmy jest oprogramowanie SAS, które jes...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!