Shared Services & Multi-Sourcing III

O konferencji

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w III konferencji: Shared Services& Multi-Sourcing w formule online.

Ostatni czas byl przełomowy dla wielu organizacji, które musiały znaleźć nowe pomysły na własne funkcjonowanie. Znalezienie najbardziej optymalnego modelu pracy, satysfakcjonującego zarówno Pracodawcę czy Pracownika także było i jest sporym wyzwaniem. Czas pandemii pokazał, że tworzenie planów awaryjnych jak i różnych scenariuszy działania w sytuacjach kryzysowych ma głębokie uzasadnienie. Istotna jest także umiejętność wyciągania wniosków, weryfikacji utartych modeli działania, szukania pomysłów na rozwój. Inwestowanie versus oszczędzanie także wymaga wielu decyzji, które poprzedzić musi solidne badanie i liczne analizy. Pokażemy zatem jak strategicznie podejść do procesów w CUW , bazując na trudnych doświadczeniach pandemii oraz jak przygotować się na potencjalne kryzysy, wyciągając wnioski na przyszłość. Opowiemy jak nowe sytuacje rozwiązali inni i jakie praktyczne konkluzje z nich płyną.

Powiemy o Pracownikach, Klientach i Procesach czyli o tym co stanowi istotę pracy SSC.
Dlaczego warto wziąć udział?

W programie m.in.:

  • Czego nauczyla nas pandemia
  • Nowy lider na nowe czasy - kompetencje, zadania, wyzwania
  • Nowe modele biznesowe, a rola lidera
  • Ewolucja Cost arbitrażu w branży SSC
  • Praktyczne sposoby na optymalizację kosztów w SSC
  • Co warto automatyzować
  • Jak ustalić czy i co warto robotyzować
  • Case study rozwiazań, które warto zaimplementować w SSC 
  • Tworzenie organizacji klientocentrycznej
  • Case study: Elastyczne rozwiązania w zakresie lokalizacji i czasu pracy
  • Zarządzanie projektami (PMO) jako centrum usług wspólnych (SSC)
  • Jak dobrać optymalną strategię dla swojej organizacji
  • Podniesienie efektywności działania Centrum Usług Wspólnych
  • Jak się przygotować na nowe scenariusze i nie dać się zaskoczyć w przyszłości
  • Zasady działania CUW - główne założenia umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA), która zawierana jest między CUW, a spółką będącą jego klientem wewnętrznym
  • Przejęcie pracowników od klienta – tryb, wymogi formalne, ryzyka
  • CUW jako środek do stworzenia jednolitych standardów w organizacji i dobrych praktyk między pracownikami

Udział pozwoli Państwu;

  • poznać nowe trendy, wyzwania i pomysły na praktyczne rozwiązania
  • zadać pytania, i co najbardziej istotne, uzyskać kompetentną odpowiedź
  • poznać perspektywy rozwoju branży
  • przygotować się na przyszłe scenariusze i nie dać się zaskoczyć
  • skonsultować wątpliwości natury prawnej dot. CUW
Kto powinien wziąć udział?
  • liderów
  • menedżerów
  • osób zajmujących się automatyzacją
  • zarządzających projektami
  • wszystkich zainteresowanych tematem

Program konferencji

08:55 - Rozpoczęcie konferencji

  •  Ewelina Stęplewska, Project manager, Puls Biznesu

09:00

Leadership w CUW - nowe modele przywództwa jako odpowiedzieć na nowe czasy

  • Małgorzata Bieniaszewska, Właścicielka i kreatorka MB Pneumatyka
  • Nowy lider na nowe czasy-kompetencje, zadania, wyzwania
  • Jaki rodzaj przywództwa ma dzisiaj rację bytu?
  • Nowe modele biznesowe, a rola lidera

09:50

Oszczędności w CUW

  • Roland Pac, Doświadczony, wieloletni Dyrektor Shared Serviców : The Royal Bank of Scotland, IAG, FRoSTA I Coty.
  • Co jest obecnie priorytetem tworzenia CUW
  • Ewolucja Cost arbitrażu w branży SSC
  • Praktyczne sposoby na optymalizację kosztów w SSC
  • Przyszłość – nowe wyzwania w zakresie kosztów

10:50

Automatyzacja i robotyzacja w CUW

  • Karol Wawrzynowski, Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Grupy Jeronimo Martins w Polsce świadczącej usługi księgowe dla sieci Biedronka i Hebe
  • Co warto automatyzować
  • Jak ustalić czy i co warto robotyzować
  • Case study rozwiazań, które warto zaimplementować w SSC 

11:40

Budowanie dobrych relacji na styku: klient- pracownik

  • Karolina Kania, Business Development Manager, Teleperformance Poland
  • Victor Stanescu, Commercial Director, Teleperformance Poland
  • Tworzenie organizacji klientocentrycznej
  • Zadowolony pracownik jako istotny element sukcesu organizacji
  • Rola managerów we wspieraniu relacji klient- pracownicy 

12:50

Case study: Elastyczne rozwiązania w zakresie lokalizacji i czasu pracy

  • Anna Jarczewska, Dyrektor ds. HR, Standard Chartered Global Business Services Polska
  • Czego nauczyła nas pandemia?
  • Jak kształtowaliśmy naszą strategię „nowej normalności?
  • Jakie rozwiązania wdrożyliśmy?

13:40

Zarządzanie projektami (PMO) jako centrum usług wspólnych (SSC)

  • Tomasz Leśniowski, Prezes Zarządu International Project Management Association Polska, Członek Zarządu pm2pm sp. z o. o., Wiceprezes Zarządu GPM EMEA Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w Tomsystem Sp. z o.o.
  • Podejście projektowe do pracy
  • Podział zadań
  • Jak podzielić projekt na etapy
  • Terminowość
  • Pieniądze w projekcie

14:40

Strategie działania w CUW

  • Mariusz Pietrzak, Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
  • Jak dobrać optymalną strategię dla swojej organizacji
  • Podniesienie efektywnosci dzialania centrum uslug wspólnych
  • Jak się przygotować na nowe scenariusze i nie dać się zaskoczyć w przyszłości
  • Wnioski z ostatniego roku dla SSC

15:30

Jak budować organizacje wysokoefektywne dzięki Strategii Lean

  •  omasz Bereźnicki, Partner Zarządzajacy, DPC Polska

Budowanie organizacji, gdzie procesy są efektywne, a pracownicy zmotywowani do działania, to wyzwanie wielu managerów. Miarą takiego działania jest skuteczność: w obsłudze klienta, osiągania celów organizacji oraz satysfakcji pracowników. Jak tworzyć warunki, aby pracownikom chciało się chcieć, a realizowane procesy był pozbawione niepotrzebnych strat, tego dowiemy się podczas wystąpienia dotyczącego budowania organizacji wysokoefektywnych.

16:00

Satysfakcja klienta jako najważniejszy element strategii operacyjnej każdego CUW i BPO

  • Szymon Stadnik, Współzałożyciel oraz Dyrektor Centrum Operacyjnego Szwajcarskiej grupy outsourcingowej FRISTA w Polsce
  • Proces ciągłego doskonalenia poprzez angażowanie pracowników
  • Jak budować wartość dodaną dla swojego klienta?
  • Jak umożliwić długotrwałą transformację w organizacji, gdzie ludzie stanowią najważniejsze aktywo?
  • Wnioski z okresu pracy zdalnej podczas pandemii

16:30

Aspekty praktyczno-prawne funkcjonowania CUW

  • Mirosława Żytkowska-Kocik, Adwokat , wspólnik w BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy
  • Patrycja Gorgoń-Wróbel, Radca prawny w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Zasady działania CUW - główne założenia umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA), która zawierana jest między CUW, a spółką będącą jego klientem wewnętrznym - wymagany standard usług – np. w umowie na usługi księgowe czy usługi prawnicze
  • Przejęcie pracowników od klienta – tryb, wymogi formalne, ryzyka
  • CUW jako środek do stworzenia jednolitych standardów w organizacji i dobrych praktyk między pracownikami

Wystąpienie połączone z sesją pytań i odpowiedzi. Zachęcamy Państwa do przygotowania pytań, powiązanych z powyższymi zaganieniami i zadaniach ich Ekspertom prawnym podczas sesji.

17:10 - Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Tomasz Bereźnicki, Partner Zarządzajacy, DPC Polska
  • Małgorzata Bieniaszewska, Właścicielka i kreatorka MB Pneumatyka
  • Patrycja Gorgoń-Wróbel, Radca prawny w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Anna Jarczewska, Dyrektor ds. HR, Standard Chartered Global Business Services Polska
  • Karolina Kania, Business Development Manager, Teleperformance Poland
  • Tomasz Leśniowski, Prezes Zarządu International Project Management Association Polska, Członek Zarządu pm2pm sp. z o. o., Wiceprezes Zarządu GPM EMEA Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w Tomsystem Sp. z o.o.
  • Roland Pac, Doświadczony, wieloletni Dyrektor Shared Serviców : The Royal Bank of Scotland, IAG, FRoSTA I Coty.
  • Mariusz Pietrzak, Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
  • Szymon Stadnik, Współzałożyciel oraz Dyrektor Centrum Operacyjnego Szwajcarskiej grupy outsourcingowej FRISTA w Polsce
  • Victor Stanescu, Commercial Director, Teleperformance Poland
  • Karol Wawrzynowski, Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Grupy Jeronimo Martins w Polsce świadczącej usługi księgowe dla sieci Biedronka i Hebe
  • Mirosława Żytkowska-Kocik, Adwokat, wspólnik w BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
1 595
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 3 września
1 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!