O konferencji
Żyjemy w czasach nieustannej zmiany, przez co wczorajsze trendy, dzisiaj stają się standardem działania, a jutro zostaną zastąpione kolejnymi nowościami. Zmieniają się nie tylko możliwości czy rozwiązania, ale przede wszystkim zmianie ulega sytuacja gospodarcza w Polsce i na świecie, a przez to i sam rynek. Nigdy nie wiemy z jakim wyzwaniem czy kryzysem przyjdzie nam się zmierzyć za kilka godzin. Dlatego aby sprawnie funkcjonować na rynku, z powodzeniem stawiać czoła wszelkim wyzwaniom, dążyć do bezkonkurencyjności, wychodząc też przy tym naprzeciw oczekiwaniom klientów, należy te trendy śledzić, sprawdzać i co ważniejsze - wdrażać, ale tylko te, które mają szansę powodzenia w konkretnym przypadku.
Zapraszamy więc, na dwudniowe spotkanie branży, podczas którego porozmawiamy o najciekawszych (i sprawdzonych!) trendach, aktualnych wyzwaniach oraz możliwych pułapkach, ale w oparciu o realne przykłady z naszego rodzimego rynku. Konferencja SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES, która odbędzie się 7 oraz 8 lutego, w formule online, ma na celu przedstawienie najlepszych praktyk ale też otwarcie dialogu, pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces tworzenia, czy kreowania marki w social mediach.
Do współpracy zaprosiliśmy czołowych ekspertów, fantastycznych mówców, ale co najważniejsze – praktyków, zarówno od strony znanych nam marek, jak i agencji, które je wspierają. W ten sposób, na przykładzie konkretnych case studies, rozłożymy na czynniki pierwsze najważniejsze w tej chwili zagadnienia z branży, prezentując szereg rozwiązań oraz możliwości do wykorzystania w swoich startegiach.
➔ OMÓWIMY realne możliwości jakie dają nam m.in. kampanie performance’owe, marketing metaverse oraz real time marketing
➔ POZNAMY sposoby oraz przykłady budowania wizerunku marki pracodawcy w social media
➔ POSŁUCHAMY o tym jak z powodzeniem prowadzić social media w niepewnej rzeczywistości
➔ POROZMAWIAMY o tym, jak za pomocą social mediów uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych
➔ DOWIEMY SIĘ jak powinna wyglądać uczciwa i transparentna współpraca z influencerami (panel z udziałem przedstawiciela marki, agencji oraz influencera)
➔ ZAPREZENTUJEMY możliwości pracy na TikToku z nieoczywistym tematem
➔ UMIEJSCOWIMY rolę Social Mediów w aktualnej, zmieniającej się rzeczywistości oraz ich odpowiedzialność w kreowaniu rzeczywistości
Jeśli na co dzień planujesz, zarządzasz czy działasz w obszarze social mediów, nie może Cię zabraknąć na naszym wydarzeniu!
Program konferencji
Dzień I
09:00
Rozpoczęcie konferencji
- Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
09:05
PANEL DYSKUSYJNY - Zrozumieć Social Media w nowej rzeczywistości
- MODERATOR Artur Roguski, Senior Social Media Manager, Focus Nation
- Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director, partner, Bluerank
- Grzegorz Turniak, Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
- Ania Ferlin, Creative Director, Bezmięsny
- Paulina Cieślik, Social Media Specialist, Tchibo Polska
- Rola Social Media w biznesie
- Kryzysy globalne, gospodarcze i wewnętrzne, a działania w social mediach – jak wyważyć działania bez szkody dla marki
- Trendy, zmiany i najnowsze funkcjonalności kluczowych platform – z czego warto korzystać, a czego unikać w poszczególnych przypadkach
- Quo Vadis? Jak zmieniają się potrzeby oraz oczekiwania użytkowników i czy na wszystkie potrzeby możemy (i powinniśmy) reagować?
09:55
Prowadzenie kanałów w Social Mediach w niepewnych czasach
- Anna Mościcka, Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
- Tomasz Bartnik, Head of Social Media, PLL LOT
CASE STUDY LOT
- Budowanie zaufania do marki
- Mądra komunikacja w sytuacji kryzysu
- Jak prowadzić marketing w czasie zagrożenia
- Komunikacja SoMe a niepewność gospodarcza/inflacja – czy czas na zmiany w samych treściach?
10:40
METAVERSE MARKETING. „Walka o Koszyki” –efektywna kampania employer brandingowa w gamingu
- Anna Rezner, Client Service Director, Gameset i LifeTube
- Marcin Kasprzak, dyrektor marketingu i PR, Grupa Erbud
CASE STUDY ERBUD
Walka o Koszyki była pierwszą kampanią employer brandingową opartą o zjawisko metaverse. Łącząc świat realny z wirtualnym, Grupa Erbud i Gameset stworzyli wirtualną przestrzeń będą odwzorowaniem flagowej realizacji Grupy Erbud - zrewitalizowanej Hali Koszyki. Ten nowatorski pomysł wejścia firmy budowlanej w gaming wpłynął na wizerunek Grupy Erbud i przełożył się na sukces rekrutacyjny. W 2021 roku o jedno stanowisko stażowe w firmie rywalizowało ponad 11 osób. Był to absolutny rekord, stanowiący 4-krotny wzrost względem 2020 roku.
- Jakie są employer brandingowe wyzwania branży budowlanej
- Co wspólnego ma branża budowlana z gamingiem
- Jak wyglądało wejście Grupy Erbud w nowy obszar
- Jakie były efekty gamingowej kampanii employer brandignowej
11:25
Przerwa
11:45
Skuteczne kampanie performancowe w oparciu o social media
- Maciej Żybula, CEO, Bees & Honey Sp. z o.o
- Przedstawiciel marki
CASE STUDY
12:30
Jak pracować na TikToku z nieoczywistym tematem na przykładzie kampanii Amp Futbol Polska i Fortuna Pucharu Polski
- Michał Bartnicki, Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska
CASE STUDY ŁĄCZY NAS PIŁKA
- Garść liczb dotyczących TikToka w Polsce,
- Pokolenie Z i kilka ciekawostek,
CASE STUDY: #PucharTysiącaDrużyn (marzec 2021) i #ExtraSprawni (marzec-kwiecień 2021)
- Case study: #PucharTysiącaDrużyn - temat publikacji, liczba TikToków, pomysł, współpraca z influencerem @tenodpilki (Miłosz Stopiński), cel,
- Case study: #ExtraSprawni - temat publikacji, liczba TikToków, pomysł, współpraca z zawodnikami, cel.
- O trudnych tematach i success stories na TikToku.
13:15
Sprawnie, efektywnie, bez szkody dla marki, czyli jak korzystać z Real Time Marketingu
- Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta
CASE STUDY
- Kontrowersyjne kampanie, strategie jako recepta na działanie w zmiennych czasach
- Budowanie zaufania wobec RTM wewnątrz organizacji
- Szybkość i odwaga w działaniu – pułapki których można uniknąć w budowaniu zaufania z decydentami
14:00
Przerwa
14:30
PANEL DYSKUSYJNY - Influencer marketing. Uczciwe i efektywne współprace z influencerami w nowych trendach.
- MODERATOR Joanna Drabik, Członek Zarządu, Dyrektor Agencji Marketingowej HC. Expert Influencer Marketing m.in. dla Tchibo Polska, Sylveco Sp. z o.o.
- Agnieszka Kaczorowska-Pela, tancerka, aktorka, influencerka
- Stanisław Jakub Mrozowski, Expert Chicco Polska, CEO agencji ADBEAR Digital Marketing.
- Jak dobierać i ustalać współpracę, żeby wszystkie strony osiągnęły swoje cele
- Wychodzenie z pomyłek i/lub kryzysów wizerunkowych
- Najnowsze rekomendacje UOKIK dot. Influencer marketingu
- Współpraca z nano/mikroinfluencerami – nowy trend
15:20
Cyberbezpieczeństwo w niebezpiecznej rzeczywistości
- Artur Piechocki, radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT
CASE STUDY
- Zagrożenia na różnych platformach – na co uważać, jak przeciwdziałać
- Walka czy radzenie sobie z trollami?
16:10
Zakończenie pierwszego dnia konferencji.
Dzień II
09:00
PANEL DYSKUSYJNY – Odpowiedzialność Social Mediów w kreowaniu rzeczywistości
- MODERATOR Anna Mościcka, Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
- Magdalena Bigaj, założycielka i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
- Michał Bartnicki, Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska
- Czy, a raczej JAK social media zakrzywiają rzeczywistość?
- Jakie działania zabezpieczające niebezpieczne treści są lub powinny być podejmowanie przez duże platformy, m.in. Tiktok
- Odpowiedzialność Biznesu - czy mądra, rzetelna edukacja rynku, followers'ów jest kapitałem na przyszłość?
- Fake newsy
09:50
Synergia działań w Social Mediach w trudnych czasach
- Róża Szyperek, Marketing Manager, Sieć Norlandia Przedszkola
- Michał Szymański, CEO, Agencja ABCX
CASE STUDY NORLANDIA PRZEDSZKOLA
- SEO/ SEM – dobra praktyka
- Brief strategiczny : cele, target, zasady
- Atomowe rezultaty regularnych działań & analityka
- Utrzymanie & lojalność obecnych klientów
10:35
Zintegrowana międzykanałowo komunikacja w SoMe
- Kacper Kapsa, New Media Manager, X-KOM
CASE STUDY X-KOM
- Dywersyfikacja kanałów
- Budowanie zasięgów
11:20
Przerwa
11:40
Co w internecie mówi o Tobie pracownik i jak się tym tematem zaopiekować?
- Paulina Fijał, Social Media Senior Consultant, MJCC
- Przedstawiciel marki
CASE STUDY PEPCO
- Kim są ambasadorzy marki, dlaczego warto ich mieć i jak znaleźć odpowiednich?
- Ile kosztują działania z Ambasadorami?
- Ambasadorzy czy Influencerzy? Case study
- Pepco Employee advocacy jako przyszłość Employer Brandingu
12:25
10 sposobów na budowanie wizerunku marki pracodawcy w social media
- Joanna Pietrzak, dyrektor ds. komunikacji, Agencja Grow
- Łukasz Jarota, dyrektor zarządzający, Agencja Grow
CASE STUDY ALDI, GRUPY EUROCASH oraz PLAY
- Jak uprawiać marketing rekrutacyjny w social mediach na przykładzie takich firm jak Aldi, Grupa Eurocash czy Play
- Jak wdrażać skuteczne programy ambasadorskie
- Jak budować eksperckość pracowników i liderów z wykorzystaniem social mediów
- Jak realizować „real time Employer Branding”
13:10
Cyfrowy ekosystem - jak uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych
- Grzegorz Turniak, Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
- dr Monika Olszewska, starsza specjalistka ds. sprzedaży, Winkhaus Polska Beteiligungs sp. z o.o. sp.k.
CASE STUDY Winkhaus Polska Beteiligungs
Pandemia wzmocniła wieloletni trend „wszystko online”. Systematycznie rośnie waga kapitału społecznego, który warto budować i akumulować za pomocą cyfrowych narzędzi. Skoro kreowanie marek, budowanie relacji z pracownikami i kandydatami do pracy, marketing, sprzedaż odbywa się za pomocą mediów społecznościowych, warto dać pracownikom podstawową wiedzę i umiejętności w tym zakresie. Pokazać im jak mogą działać w cyfrowym ekosystemie firmy. Temu służą programy #RzecznictwoPracowników ( #EmployeeAdvocacy ), które mają z założenia charakter "Win-win". Dzięki nim korzystają obie strony: firma i pracownik. Gdy program wchodzi w obszary CSR korzystają również interesariusze społeczni wokół firmy.
Mottem najlepszych firm jest hasło: róbmy dobrze i mówmy o tym głośno. Ponieważ w wielu działaniach są zaangażowani pracownicy warto, aby oni również przekazywali informacje o tym, jak firma wspiera otoczenie społeczne. Sztuką jest zaproszenie zaangażowanych pracowników do tego, aby z własnej inicjatywy tworzyli i udostępniali treści, które przedstawiają ich aktywności. Wymaga to zarówno stworzenia odpowiednich warunków dla pracowników, jak i wyposażenia w odpowiednie narzędzia i kompetencje interesariuszy społecznych. Tak zbudowana synergia przekłada się na korzyści dla wszystkich zaangażowanych podmiotów.
- Rzecznictwo Pracowników - nowe możliwości dzięki technologii
- Różne filozofie realizacji
- Czynniki sukcesu
13:55
Przerwa
14:25
Automatyzacja działań w mediach społecznościowych poprzez umiejętną analizę danych
- Magdalena Anna Szmidt, Marketing Automation Specialist, PLAYER.PL, TVN Warner Bros. Discovery
- Data driven marketing, czyli efektywny i szybki rozwój, dzięki efektywnej analizie danych
- Umiejętności analityczne, stawianie pytań biznesowych i KPI. Wskaźniki, na które warto zwracać uwagę.
- Content is King, data is Queen. 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów? Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja?
- Jakie działania automatyzować w social mediach? Z jakich narzędzi warto korzystać?
15:10
Social selling – najlepsze praktyki sprzedaży na żywo
- Kamil Mirowski, Digital Marketing Consultant, MrSocial.pl
- Piotr Kawicki, HoReCa Sales Manager, Nestle Nespresso
CASE STUDY NESTLE NESPRESSO
16:00
Zakończenie konferencji.
Czas trwania
Prelegenci
- Michał Bartnicki - Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska
- Tomasz Bartnik - Head of Social Media, PLL LOT
- Magdalena Bigaj - założycielka i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
- Paulina Cieślik - Social Media Specialist, Tchibo Polska
- MODERATOR Joanna Drabik - Członek Zarządu, Dyrektor Agencji Marketingowej HC. Expert Influencer Marketing m.in. dla Tchibo Polska, Sylveco Sp. z o.o.
- Ania Ferlin - Creative Director, Bezmięsny
- Paulina Fijał - Social Media Senior Consultant, MJCC
- Łukasz Jarota - dyrektor zarządzający, Agencja Grow
- Agnieszka Kaczorowska-Pela - tancerka, aktorka, influencerka
- Kacper Kapsa - New Media Manager, X-KOM
- Marcin Kasprzak - dyrektor marketingu i PR, Grupa Erbud
- Piotr Kawicki - HoReCa Sales Manager, Nestle Nespresso
- Kamil Mirowski - Digital Marketing Consultant, MrSocial.pl
- MODERATOR Anna Mościcka - Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
- Anna Mościcka - Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
- Stanisław Jakub Mrozowski - Expert Chicco Polska, CEO agencji ADBEAR Digital Marketing.
- Zbigniew Nowicki - Co-Managing Director, partner, Bluerank
- dr Monika Olszewska - starsza specjalistka ds. sprzedaży, Winkhaus Polska Beteiligungs sp. z o.o. sp.k.
- Artur Piechocki - radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT
- Joanna Pietrzak - dyrektor ds. komunikacji, Agencja Grow
- Anna Rezner - Client Service Director, Gameset i LifeTube
- MODERATOR Artur Roguski - Senior Social Media Manager, Focus Nation
- Magdalena Anna Szmidt - Marketing Automation Specialist, PLAYER.PL, TVN Warner Bros. Discovery
- Michał Szymański - CEO, Agencja ABCX
- Róża Szyperek - Marketing Manager, Sieć Norlandia Przedszkola
- Grzegorz Turniak - Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
- Maciej Żybula - CEO, Bees & Honey Sp. z o.o
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
