Social media best practices

O konferencji

Żyjemy w czasach nieustannej zmiany, przez co wczorajsze trendy, dzisiaj stają się standardem działania, a jutro zostaną zastąpione kolejnymi nowościami. Zmieniają się nie tylko możliwości czy rozwiązania, ale przede wszystkim zmianie ulega sytuacja gospodarcza w Polsce i na świecie, a przez to i sam rynek. Nigdy nie wiemy z jakim wyzwaniem czy kryzysem przyjdzie nam się zmierzyć za kilka godzin. Dlatego aby sprawnie funkcjonować na rynku, z powodzeniem stawiać czoła wszelkim wyzwaniom, dążyć do bezkonkurencyjności, wychodząc też przy tym naprzeciw oczekiwaniom klientów, należy te trendy śledzić, sprawdzać i co ważniejsze - wdrażać, ale tylko te, które mają szansę powodzenia w konkretnym przypadku. 

 

Zapraszamy więc, na dwudniowe spotkanie branży, podczas którego porozmawiamy o najciekawszych (i sprawdzonych!) trendach, aktualnych wyzwaniach oraz możliwych pułapkach, ale w oparciu o realne przykłady z naszego rodzimego rynku. Konferencja SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES, która odbędzie się 7 oraz 8 lutego, w formule online, ma na celu przedstawienie najlepszych praktyk ale też otwarcie dialogu, pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces tworzenia, czy kreowania marki w social mediach.

Do współpracy zaprosiliśmy czołowych ekspertów, fantastycznych mówców, ale co najważniejsze – praktyków, zarówno od strony znanych nam marek, jak i agencji, które je wspierają. W ten sposób, na przykładzie konkretnych case studies, rozłożymy na czynniki pierwsze najważniejsze w tej chwili zagadnienia z branży, prezentując szereg rozwiązań oraz możliwości do wykorzystania w swoich startegiach.

Dlaczego warto wziąć udział?

➔ OMÓWIMY realne możliwości jakie dają nam m.in. kampanie performance’owe, marketing metaverse oraz real time marketing

➔ POZNAMY sposoby oraz przykłady budowania wizerunku marki pracodawcy w social media

➔ POSŁUCHAMY o tym jak z powodzeniem prowadzić social media w niepewnej rzeczywistości

➔ POROZMAWIAMY o tym, jak za pomocą social mediów uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych

➔ DOWIEMY SIĘ jak powinna wyglądać uczciwa i transparentna współpraca z influencerami (panel z udziałem przedstawiciela marki, agencji oraz influencera)

➔ ZAPREZENTUJEMY możliwości pracy na TikToku z nieoczywistym tematem  

➔ UMIEJSCOWIMY rolę Social Mediów w aktualnej, zmieniającej się rzeczywistości oraz ich odpowiedzialność w kreowaniu rzeczywistości

Kto powinien wziąć udział?

Jeśli na co dzień planujesz, zarządzasz czy działasz w obszarze social mediów, nie może Cię zabraknąć na naszym wydarzeniu! 

Program konferencji

Dzień I

09:00

Rozpoczęcie konferencji

  • Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:05

PANEL DYSKUSYJNY - Zrozumieć Social Media w nowej rzeczywistości

  • MODERATOR Artur Roguski, Senior Social Media Manager, Focus Nation
  • Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director, partner, Bluerank
  • Grzegorz Turniak, Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
  • Ania Ferlin, Creative Director, Bezmięsny
  • Paulina Cieślik, Social Media Specialist, Tchibo Polska
  • Rola Social Media w biznesie 
  • Kryzysy globalne, gospodarcze i wewnętrzne, a działania w social mediach – jak wyważyć działania bez szkody dla marki
  • Trendy, zmiany i najnowsze funkcjonalności kluczowych platform – z czego warto korzystać, a czego unikać w poszczególnych przypadkach 
  • Quo Vadis? Jak zmieniają się potrzeby oraz oczekiwania użytkowników i czy na wszystkie potrzeby możemy (i powinniśmy) reagować?

09:55

Prowadzenie kanałów w Social Mediach w niepewnych czasach

  • Anna Mościcka, Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
  • Tomasz Bartnik, Head of Social Media, PLL LOT

CASE STUDY LOT

  • Budowanie zaufania do marki
  • Mądra komunikacja w sytuacji kryzysu
  • Jak prowadzić marketing w czasie zagrożenia
  • Komunikacja SoMe a niepewność gospodarcza/inflacja – czy czas na zmiany w samych treściach?

10:40

METAVERSE MARKETING. „Walka o Koszyki” –efektywna kampania employer brandingowa w gamingu

  • Anna Rezner, Client Service Director, Gameset i LifeTube
  • Marcin Kasprzak, dyrektor marketingu i PR, Grupa Erbud

CASE STUDY ERBUD

Walka o Koszyki była pierwszą kampanią employer brandingową opartą o zjawisko metaverse. Łącząc świat realny z wirtualnym, Grupa Erbud i Gameset stworzyli wirtualną przestrzeń będą odwzorowaniem flagowej realizacji Grupy Erbud - zrewitalizowanej Hali Koszyki. Ten nowatorski pomysł wejścia firmy budowlanej w gaming wpłynął na wizerunek Grupy Erbud i przełożył się na sukces rekrutacyjny. W 2021 roku o jedno stanowisko stażowe w firmie rywalizowało ponad 11 osób. Był to absolutny rekord, stanowiący 4-krotny wzrost względem 2020 roku.

  • Jakie są employer brandingowe wyzwania branży budowlanej
  • Co wspólnego ma branża budowlana z gamingiem
  • Jak wyglądało wejście Grupy Erbud w nowy obszar
  • Jakie były efekty gamingowej kampanii employer brandignowej

11:25

Przerwa

11:45

Skuteczne kampanie performancowe w oparciu o social media

  • Maciej Żybula, CEO, Bees & Honey Sp. z o.o
  • Przedstawiciel marki

CASE STUDY

12:30

Jak pracować na TikToku z nieoczywistym tematem na przykładzie kampanii Amp Futbol Polska i Fortuna Pucharu Polski

  • Michał Bartnicki, Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska

CASE STUDY ŁĄCZY NAS PIŁKA

  • Garść liczb dotyczących TikToka w Polsce, 
  • Pokolenie Z i kilka ciekawostek, 

CASE STUDY: #PucharTysiącaDrużyn (marzec 2021) i #ExtraSprawni (marzec-kwiecień 2021)

  • Case study: #PucharTysiącaDrużyn - temat publikacji, liczba TikToków, pomysł, współpraca z influencerem @tenodpilki (Miłosz Stopiński), cel,
  • Case study: #ExtraSprawni - temat publikacji, liczba TikToków, pomysł, współpraca z zawodnikami, cel.
  • O trudnych tematach i success stories na TikToku.

13:15

Sprawnie, efektywnie, bez szkody dla marki, czyli jak korzystać z Real Time Marketingu

  • Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta

CASE STUDY 

  • Kontrowersyjne kampanie, strategie jako recepta na działanie w zmiennych czasach
  • Budowanie zaufania wobec RTM wewnątrz organizacji 
  • Szybkość i odwaga w działaniu – pułapki których można uniknąć w budowaniu zaufania z decydentami 

14:00

Przerwa

14:30

PANEL DYSKUSYJNY - Influencer marketing. Uczciwe i efektywne współprace z influencerami w nowych trendach.

  • MODERATOR Joanna Drabik, Członek Zarządu, Dyrektor Agencji Marketingowej HC. Expert Influencer Marketing m.in. dla Tchibo Polska, Sylveco Sp. z o.o.
  • Agnieszka Kaczorowska-Pela, tancerka, aktorka, influencerka
  • Stanisław Jakub Mrozowski, Expert Chicco Polska, CEO agencji ADBEAR Digital Marketing.
  • Jak dobierać i ustalać współpracę, żeby wszystkie strony osiągnęły swoje cele
  • Wychodzenie z pomyłek i/lub kryzysów wizerunkowych
  • Najnowsze rekomendacje UOKIK dot. Influencer marketingu
  • Współpraca z nano/mikroinfluencerami – nowy trend

15:20

Cyberbezpieczeństwo w niebezpiecznej rzeczywistości

  • Artur Piechocki, radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT

CASE STUDY

  • Zagrożenia na różnych platformach – na co uważać, jak przeciwdziałać
  • Walka czy radzenie sobie z trollami?

16:10

Zakończenie pierwszego dnia konferencji.

 

Dzień II

09:00

PANEL DYSKUSYJNY – Odpowiedzialność Social Mediów w kreowaniu rzeczywistości

  • MODERATOR Anna Mościcka, Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
  • Magdalena Bigaj, założycielka i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
  • Michał Bartnicki, Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska
  • Czy, a raczej JAK social media zakrzywiają rzeczywistość?
  • Jakie działania zabezpieczające niebezpieczne treści są lub powinny być podejmowanie przez duże platformy, m.in. Tiktok
  • Odpowiedzialność Biznesu - czy mądra, rzetelna edukacja rynku, followers'ów jest kapitałem na przyszłość? 
  • Fake newsy 

09:50

Synergia działań w Social Mediach w trudnych czasach

  • Róża Szyperek, Marketing Manager, Sieć Norlandia Przedszkola
  • Michał Szymański, CEO, Agencja ABCX

CASE STUDY NORLANDIA PRZEDSZKOLA

  • SEO/ SEM – dobra praktyka
  • Brief strategiczny : cele, target, zasady
  • Atomowe rezultaty regularnych działań & analityka
  • Utrzymanie & lojalność obecnych klientów

10:35

Zintegrowana międzykanałowo komunikacja w SoMe

  • Kacper Kapsa, New Media Manager, X-KOM

CASE STUDY X-KOM

  • Dywersyfikacja kanałów
  • Budowanie zasięgów 

11:20

Przerwa

11:40

Co w internecie mówi o Tobie pracownik i jak się tym tematem zaopiekować?

  • Paulina Fijał, Social Media Senior Consultant, MJCC
  • Przedstawiciel marki

CASE STUDY PEPCO

  • Kim są ambasadorzy marki, dlaczego warto ich mieć i jak znaleźć odpowiednich?
  • Ile kosztują działania z Ambasadorami?
  • Ambasadorzy czy Influencerzy? Case study
  • Pepco Employee advocacy jako przyszłość Employer Brandingu

12:25

10 sposobów na budowanie wizerunku marki pracodawcy w social media

  • Joanna Pietrzak, dyrektor ds. komunikacji, Agencja Grow
  • Łukasz Jarota, dyrektor zarządzający, Agencja Grow

CASE STUDY ALDI, GRUPY EUROCASH oraz PLAY

  • Jak uprawiać marketing rekrutacyjny w social mediach na przykładzie takich firm jak Aldi, Grupa Eurocash czy Play
  • Jak wdrażać skuteczne programy ambasadorskie
  • Jak budować eksperckość pracowników i liderów z wykorzystaniem social mediów
  • Jak realizować „real time Employer Branding”

13:10

Cyfrowy ekosystem - jak uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych

  • Grzegorz Turniak, Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
  • dr Monika Olszewska, starsza specjalistka ds. sprzedaży, Winkhaus Polska Beteiligungs sp. z o.o. sp.k.

CASE STUDY Winkhaus Polska Beteiligungs

Pandemia wzmocniła wieloletni trend „wszystko online”. Systematycznie rośnie waga kapitału społecznego, który warto budować i akumulować za pomocą cyfrowych narzędzi. Skoro kreowanie marek, budowanie relacji z pracownikami i kandydatami do pracy, marketing, sprzedaż odbywa się za pomocą mediów społecznościowych, warto dać pracownikom podstawową wiedzę i umiejętności w tym zakresie. Pokazać im jak mogą działać w cyfrowym ekosystemie firmy. Temu służą programy #RzecznictwoPracowników ( #EmployeeAdvocacy ), które mają z założenia charakter "Win-win". Dzięki nim korzystają obie strony: firma i pracownik. Gdy program wchodzi w obszary CSR korzystają również interesariusze społeczni wokół firmy. 

Mottem najlepszych firm jest hasło: róbmy dobrze i mówmy o tym głośno. Ponieważ w wielu działaniach są zaangażowani pracownicy warto, aby oni również przekazywali informacje o tym, jak firma wspiera otoczenie społeczne. Sztuką jest zaproszenie zaangażowanych pracowników do tego, aby z własnej inicjatywy tworzyli i udostępniali treści, które przedstawiają ich aktywności. Wymaga to zarówno stworzenia odpowiednich warunków dla pracowników, jak i wyposażenia w odpowiednie narzędzia i kompetencje interesariuszy społecznych. Tak zbudowana synergia przekłada się na korzyści dla wszystkich zaangażowanych podmiotów.

  • Rzecznictwo Pracowników - nowe możliwości dzięki technologii
  • Różne filozofie realizacji 
  • Czynniki sukcesu

 

13:55

Przerwa

14:25

Automatyzacja działań w mediach społecznościowych poprzez umiejętną analizę danych

  • Magdalena Anna Szmidt, Marketing Automation Specialist, PLAYER.PL, TVN Warner Bros. Discovery
  • Data driven marketing, czyli efektywny i szybki rozwój, dzięki efektywnej analizie danych
  • Umiejętności analityczne, stawianie pytań biznesowych i KPI. Wskaźniki, na które warto zwracać uwagę.
  • Content is King, data is Queen. 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów? Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja?
  • Jakie działania automatyzować w social mediach? Z jakich narzędzi warto korzystać?

15:10

Social selling – najlepsze praktyki sprzedaży na żywo

  • Kamil Mirowski, Digital Marketing Consultant, MrSocial.pl
  • Piotr Kawicki, HoReCa Sales Manager, Nestle Nespresso

CASE STUDY NESTLE NESPRESSO

16:00

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

  •  
  • Michał Bartnicki - Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska
  • Tomasz Bartnik - Head of Social Media, PLL LOT
  • Magdalena Bigaj - założycielka i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
  • Paulina Cieślik - Social Media Specialist, Tchibo Polska
  • MODERATOR Joanna Drabik - Członek Zarządu, Dyrektor Agencji Marketingowej HC. Expert Influencer Marketing m.in. dla Tchibo Polska, Sylveco Sp. z o.o.
  • Ania Ferlin - Creative Director, Bezmięsny
  • Paulina Fijał - Social Media Senior Consultant, MJCC
  • Łukasz Jarota - dyrektor zarządzający, Agencja Grow
  • Agnieszka Kaczorowska-Pela - tancerka, aktorka, influencerka
  • Kacper Kapsa - New Media Manager, X-KOM
  • Marcin Kasprzak - dyrektor marketingu i PR, Grupa Erbud
  • Piotr Kawicki - HoReCa Sales Manager, Nestle Nespresso
  • Kamil Mirowski - Digital Marketing Consultant, MrSocial.pl
  • MODERATOR Anna Mościcka - Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
  • Anna Mościcka - Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
  • Stanisław Jakub Mrozowski - Expert Chicco Polska, CEO agencji ADBEAR Digital Marketing.
  • Zbigniew Nowicki - Co-Managing Director, partner, Bluerank
  • dr Monika Olszewska - starsza specjalistka ds. sprzedaży, Winkhaus Polska Beteiligungs sp. z o.o. sp.k.
  • Artur Piechocki - radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT
  • Joanna Pietrzak - dyrektor ds. komunikacji, Agencja Grow
  • Anna Rezner - Client Service Director, Gameset i LifeTube
  • MODERATOR Artur Roguski - Senior Social Media Manager, Focus Nation
  • Magdalena Anna Szmidt - Marketing Automation Specialist, PLAYER.PL, TVN Warner Bros. Discovery
  • Michał Szymański - CEO, Agencja ABCX
  • Róża Szyperek - Marketing Manager, Sieć Norlandia Przedszkola
  • Grzegorz Turniak - Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
  • Maciej Żybula - CEO, Bees & Honey Sp. z o.o 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
1 695
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapisy do 13 stycznia
1 195
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!