Trendy Contact Center 2023

O konferencji

Działy Contact Center, jak mało które, muszą niezwykle skrupulatnie śledzić trendy oraz reagować na nowe wyzwania rynkowe. Aktualna sytuacja gospodarcza oraz kolejne, narastające kryzysy, motywują do ciągłego rozwoju, a czasami do przeorganizowywania pracy, stworzenia nowych schematów czy reguł działania.

Dotychczasowe strategie oraz procesy z pewnością zostaną zweryfikowane przez rynek w nadchodzącym, trudnym dla nas wszystkich, czasie, zwłaszcza w kontekście budowania relacji z klientami, pracownikami czy też na polu strategii biznesowej. To czy przetrwamy, czy wyjdziemy z tego obronną ręką, czy nawet osiągniemy bezkonkurencyjność w swojej dziedzinie, zależy w dużej mierze od naszych działań oraz decyzji.

Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 20 kwietnia w Warszawie. Podczas konferencji porozmawiamy o największych wyzwaniach, najważniejszych bolączkach branży, ale również o skutecznych rozwiązaniach oraz narzędziach, które pomagają je przezwyciężać.

Tym razem spotkamy się osobiście, żeby w inspirującej, ale i niezobowiązującej atmosferze przedyskutować kierunki, które warto obrać w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie konkurencyjności rynkowej.

Podczas tegorocznej edycji skupimy się na trzech najważniejszych filarach: wykorzystaniu nowych technologii w działach Contact Center, metodyce skutecznego nimi zarządzania oraz tworzeniu strategii budowania długotrwałych relacji z klientami za ich pośrednictwem. 

 

W trakcie konferencji m.in.: 

➔ OMÓWIMY rolę sztucznej inteligencji oraz botów w skutecznej i efektywnej obsłudze klienta

➔ POZNAMY nowoczesne narzędzia w służbie budowania dobrych i długotrwałych relacji z klientami

➔ POSŁUCHAMY o tym jak stworzyć i egzekwować perfekcyjne standardy, zachwycić klienta i skutecznie zbudować relację w kanale o dużej zmienności

➔ POROZMAWIAMY o rekrutacji, zarządzaniu oraz motywowaniu pracowników Contact Center w czasach kryzysu

➔ DOWIEMY SIĘ jak zadbać o cyberbezpieczeństwo swoje i swoich klientów

➔ ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi w oparciu o data driven w Contact Center

Kto powinien wziąć udział?

Kogo spotkają Państwo wśród uczestników?

  • Dyrektorów i Managerów
  • Liderów
  • przedstawicieli działów contact center

Program konferencji

08:30

Rejestracja, poranna kawa.

08:55

Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

Rola sztucznej inteligencji oraz botów w skutecznej i efektywnej obsłudze klienta

  • Tomasz Bartkowicz, Dyrektor Contact Center, Lottomerkury Sp. z o.o.
  • Dobre praktyki wykorzystywania nowoczesnych technologii w CC, czyli kiedy boty będą skuteczne i pożądane, a kiedy powinien wkroczyć człowiek. Jak wyważyć działania, żeby przynosiły korzyść dla firmy, pracowników oraz klientów?
  • Jak poradzić sobie z niechęcią klientów do korzystania z takich rozwiązań?
  • Nowoczesne technologie jako element optymalizacji procesów oraz kosztów zatrudnienia, ALE bez szkody dla wizerunku marki oraz doświadczenia klientów

09:40

Świadome zarządzanie danymi w oparciu o data driven w Contact Center

  • Bogumił Perzyna, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct, LINK4
  • Analityka, dane i raporty - na co zwracać uwagę i co jest kluczowe w kolekcjonowaniu danych oraz wyciąganiu na ich podstawie trafnych wniosków
  • CRM jako podstawowe źródło danych o kliencie – jak stworzyć system w którym szybko można pozyskać informację o kliencie i JAK przekonać pracowników do rzetelnego jego wypełniania/ jak zaprojektować system, aby klient czuł, że znamy jego historię, a pracownik żeby nie miał trudności w jej poznaniu
  • Omnikanałowość w praktyce – wyzwania, zagrożenia i ogromne możliwości. Jak stworzyć perfekcyjne standardy obsługi w różnych kanałach komunikacyjnych

10:20

Cyberbezpieczeństwo w niebezpiecznych czasach – jak zadbać o cyberbezpieczeństwo swoje i swoich klientów

  • Lech Cempura, Regional Sales Manager, Mobile Technology, ICT, Cybersecurity, T Mobile
  • Wymieńmy wszystkie sposoby myślenia o cyberbezpieczeństwe
  • Wróćmy trochę do historii, historii Zimnej Wojny. 
  • Malware, phishing, ransomware, spoofing - trochę teorii nie zaszkodzi
  • Jadę na wakacje - OC, AC, Zielona Karta aż tyle bezpieczeństwa. A co jeśli twój samochód jest częścią cyberprzestrzeni?
  • A gdyby tak cyberbezpieczeństwo przeliczyć na pieniądze?
  • Chcę być bezpieczny, mam budżet, ale czy odrazu wszystko wydawać na hardware i software?  
  • A co ty zrobisz? Decyzja należy do ciebie.

11:00

Przerwa na kawę oraz networking

11:20

Nowoczesne narzędzia w służbie budowania dobrych i długotrwałych relacji z klientami, czyli skuteczne sposoby przebicia się przez SZUM INFORMACYJNY

  • Praca na zdarzeniach (Event Based Marketing, Real Time Marketing)
  • Jak efektywnie personalizować komunikację oraz wdrażać marketing zdarzeniowy, aby klient mógł poczuć się unikatowy i odpowiednio zaopiekowany?
  • Wzbudzanie zaufania klienta – jak przekonać, że jeśli podzieli się wiedzą o sobie, to dostanie najlepszy możliwy produkt, usługę lub sposób obsługi
  • Czego oczekuje klient w obsłudze? Czy musimy być „zawsze dostępni”?

12:00

Sprzedaż w Call Center Obsługowym Standard czy Konieczność ? Czyli krótko o tym jak już nie być tylko Centrum kosztowym ale generować przychód.

  • Patrycja Mikutaniec, dyrektor departamentu sprzedaży, LUX MED SP. Z O.O.
  • Dlaczego sprzedaż w obsłudze Klienta staje się w obecnych czasach koniecznością.
  • Z jakimi wyzwaniami przy wprowadzeniu sprzedaży musicie się liczyć
  • Jak taka sprzedaż działa, co można sprzedawać i w jaki sposób – szczególnie biorąc pod uwagę wyśrubowane KPI obsługowe.
  • Dlaczego sprzedaż w obsłudze Klienta jest bardzo dobrze odbierana przez Klientów.
  • Jak pokonać obawy przed sprzedażą i jak zmotywować osoby pracujące bezpośrednio z Klientem do tego aby proponowali produkty Waszej firmy.
  • A dla tych co wprowadzili sprzedaż w obsłudze Klienta - garść pomysłów na to jak taką sprzedaż zwiększyć.

12:30

EFEKT WOW, jak stworzyć i egzekwować perfekcyjne standardy, zachwycić klienta i skutecznie zbudować relację w kanale o dużej zmienności

  • Agnieszka Tarasewicz, Dyrektor Obsługi Klienta, EKOVOLTIS sp. z o. o.
  • Elementarna wiedza - kto jest naszym klientem, czego oczekuje & potrzebuje?
  • Emocje i wiedza w obsłudze klienta.
  • Czym są standardy obsługi klienta i po co je w ogóle wprowadzać w firmie?
  • Definicje efektu WOW – po czym poznamy, że mamy efekt WOW? Projektowanie efektu WOW.
  • Stres test firmy i jej obsługi klienta - reklamacja
  • Mierzenie satysfakcji klientów i badanie satysfakcji pracowników – jak wyniki ze sobą korelują i co nam mówią?

13:10

Czy klienci będą ,,umierać” z powodu jakości obsługi ? O tym jak praca na emocjach może stać się tajną bronią pracowników CC. Czy przez telefon możliwe jest zbudowanie dobrych, długotrwałych relacji z klientem, które staną się wyróżnikiem na rynku?

  • Krzysztof Łosiakowski, Dyrektor Contact Center, CUK Ubezpieczenia
  • Projektowanie dobrych doświadczeń klientów przyniesie wymierne korzyści dla wyników sprzedażowych firmy – Customer Experience jako holistyczna strategia firmy. 
  • Jakość obsługi jako podstawa w czasach kryzysu
  • Zróżnicowana grupa klientów – jak przygotować się do rozmowy z kilkoma pokoleniami? 

13:50

Przerwa na lunch

14:40

PANEL DYSKUSYJNY Rekrutacja oraz zarządzanie pracownikami CC w czasach kryzysu

  • Malwina Głowacka, Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL
  • Wyzwania rekrutacyjne – jak sobie z nimi radzić
  • Skuteczne procesy rekrutacyjne w trudnych czasach
  • Jak skutecznie pozyskać i utrzymać pracownika, który jest odpowiedzialny za coraz bardziej złożone zadania, w dobie automatyzacji i robotyzacji procesów?
  • Przeciwdziałanie retencji pracowników

15:30

Działy zróżnicowane pokoleniowo w czasach pracy zdalnej- czy to wyzwanie, które warto podjąć?

  • Magdalena Słobodzian, MBA, Certyfikowany trener i coach biznesu, Lean Coach, Członek Zarządu Pekao Direct Sp. z o.o.
  • Jak pracować z zespołem zróżnicowanym pokoleniowo?
  • Jak czerpać korzyści z różnorodności zespołowej w czasach pracy zdalnej?
  • Jak zadbać o efektywność zespołu rozproszonego?

16:10

Trudna sztuka motywacji – jak motywować pracowników działów CC?

  • Sylwia Głuchowska-Jaszczuk, Zastępca Kierownika Contact Center, LOT Polish Airlines
  • Jak projektować wynagrodzenia oraz systemy premiowe w czasach kryzysu
  • Inne sposoby angażowania pracowników, budowania ich motywacji
  • LIDER na trudne czasy - zarządzanie rozwojem jednostek

16:50

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Tomasz Bartkowicz, Dyrektor Contact Center, Lottomerkury Sp. z o.o.
  • Lech Cempura, Regional Sales Manager, Mobile Technology, ICT, Cybersecurity, T Mobile
  • Malwina Głowacka, Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL
  • Sylwia Głuchowska-Jaszczuk, Zastępca Kierownika Contact Center, LOT Polish Airlines
  • Krzysztof Łosiakowski, Dyrektor Contact Center, CUK Ubezpieczenia
  • Patrycja Mikutaniec, dyrektor departamentu sprzedaży, LUX MED SP. Z O.O.
  • Bogumił Perzyna, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct, LINK4
  • Magdalena Słobodzian, MBA, Certyfikowany trener i coach biznesu, Lean Coach, Członek Zarządu Pekao Direct Sp. z o.o.
  • Agnieszka Tarasewicz, Dyrektor Obsługi Klienta, EKOVOLTIS sp. z o. o.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
2 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 24 marca
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!