O konferencji
Działy Contact Center, jak mało które, muszą niezwykle skrupulatnie śledzić trendy oraz reagować na nowe wyzwania rynkowe. Aktualna sytuacja gospodarcza oraz kolejne, narastające kryzysy, motywują do ciągłego rozwoju, a czasami do przeorganizowywania pracy, stworzenia nowych schematów czy reguł działania.
Dotychczasowe strategie oraz procesy z pewnością zostaną zweryfikowane przez rynek w nadchodzącym, trudnym dla nas wszystkich, czasie, zwłaszcza w kontekście budowania relacji z klientami, pracownikami czy też na polu strategii biznesowej. To czy przetrwamy, czy wyjdziemy z tego obronną ręką, czy nawet osiągniemy bezkonkurencyjność w swojej dziedzinie, zależy w dużej mierze od naszych działań oraz decyzji.
Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 20 kwietnia w Warszawie. Podczas konferencji porozmawiamy o największych wyzwaniach, najważniejszych bolączkach branży, ale również o skutecznych rozwiązaniach oraz narzędziach, które pomagają je przezwyciężać.
Tym razem spotkamy się osobiście, żeby w inspirującej, ale i niezobowiązującej atmosferze przedyskutować kierunki, które warto obrać w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie konkurencyjności rynkowej.
Podczas tegorocznej edycji skupimy się na trzech najważniejszych filarach: wykorzystaniu nowych technologii w działach Contact Center, metodyce skutecznego nimi zarządzania oraz tworzeniu strategii budowania długotrwałych relacji z klientami za ich pośrednictwem.
W trakcie konferencji m.in.:
➔ OMÓWIMY rolę sztucznej inteligencji oraz botów w skutecznej i efektywnej obsłudze klienta
➔ POZNAMY nowoczesne narzędzia w służbie budowania dobrych i długotrwałych relacji z klientami
➔ POSŁUCHAMY o tym jak stworzyć i egzekwować perfekcyjne standardy, zachwycić klienta i skutecznie zbudować relację w kanale o dużej zmienności
➔ POROZMAWIAMY o rekrutacji, zarządzaniu oraz motywowaniu pracowników Contact Center w czasach kryzysu
➔ DOWIEMY SIĘ jak zadbać o cyberbezpieczeństwo swoje i swoich klientów
➔ ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi w oparciu o data driven w Contact Center
Kogo spotkają Państwo wśród uczestników?
- Dyrektorów i Managerów
- Liderów
- przedstawicieli działów contact center
Program konferencji
08:30
Rejestracja, poranna kawa.
08:55
Oficjalne rozpoczęcie konferencji
- Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
09:00
Rola sztucznej inteligencji oraz botów w skutecznej i efektywnej obsłudze klienta
- Tomasz Bartkowicz, Dyrektor Contact Center, Lottomerkury Sp. z o.o.
- Dobre praktyki wykorzystywania nowoczesnych technologii w CC, czyli kiedy boty będą skuteczne i pożądane, a kiedy powinien wkroczyć człowiek. Jak wyważyć działania, żeby przynosiły korzyść dla firmy, pracowników oraz klientów?
- Jak poradzić sobie z niechęcią klientów do korzystania z takich rozwiązań?
- Nowoczesne technologie jako element optymalizacji procesów oraz kosztów zatrudnienia, ALE bez szkody dla wizerunku marki oraz doświadczenia klientów
09:40
Świadome zarządzanie danymi w oparciu o data driven w Contact Center
- Bogumił Perzyna, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct, LINK4
- Analityka, dane i raporty - na co zwracać uwagę i co jest kluczowe w kolekcjonowaniu danych oraz wyciąganiu na ich podstawie trafnych wniosków
- CRM jako podstawowe źródło danych o kliencie – jak stworzyć system w którym szybko można pozyskać informację o kliencie i JAK przekonać pracowników do rzetelnego jego wypełniania/ jak zaprojektować system, aby klient czuł, że znamy jego historię, a pracownik żeby nie miał trudności w jej poznaniu
- Omnikanałowość w praktyce – wyzwania, zagrożenia i ogromne możliwości. Jak stworzyć perfekcyjne standardy obsługi w różnych kanałach komunikacyjnych
10:20
Cyberbezpieczeństwo w niebezpiecznych czasach – jak zadbać o cyberbezpieczeństwo swoje i swoich klientów
- Lech Cempura, Regional Sales Manager, Mobile Technology, ICT, Cybersecurity, T Mobile
- Wymieńmy wszystkie sposoby myślenia o cyberbezpieczeństwe
- Wróćmy trochę do historii, historii Zimnej Wojny.
- Malware, phishing, ransomware, spoofing - trochę teorii nie zaszkodzi
- Jadę na wakacje - OC, AC, Zielona Karta aż tyle bezpieczeństwa. A co jeśli twój samochód jest częścią cyberprzestrzeni?
- A gdyby tak cyberbezpieczeństwo przeliczyć na pieniądze?
- Chcę być bezpieczny, mam budżet, ale czy odrazu wszystko wydawać na hardware i software?
- A co ty zrobisz? Decyzja należy do ciebie.
11:00
Przerwa na kawę oraz networking
11:20
Nowoczesne narzędzia w służbie budowania dobrych i długotrwałych relacji z klientami, czyli skuteczne sposoby przebicia się przez SZUM INFORMACYJNY
- Praca na zdarzeniach (Event Based Marketing, Real Time Marketing)
- Jak efektywnie personalizować komunikację oraz wdrażać marketing zdarzeniowy, aby klient mógł poczuć się unikatowy i odpowiednio zaopiekowany?
- Wzbudzanie zaufania klienta – jak przekonać, że jeśli podzieli się wiedzą o sobie, to dostanie najlepszy możliwy produkt, usługę lub sposób obsługi
- Czego oczekuje klient w obsłudze? Czy musimy być „zawsze dostępni”?
12:00
Sprzedaż w Call Center Obsługowym Standard czy Konieczność ? Czyli krótko o tym jak już nie być tylko Centrum kosztowym ale generować przychód.
- Patrycja Mikutaniec, dyrektor departamentu sprzedaży, LUX MED SP. Z O.O.
- Dlaczego sprzedaż w obsłudze Klienta staje się w obecnych czasach koniecznością.
- Z jakimi wyzwaniami przy wprowadzeniu sprzedaży musicie się liczyć
- Jak taka sprzedaż działa, co można sprzedawać i w jaki sposób – szczególnie biorąc pod uwagę wyśrubowane KPI obsługowe.
- Dlaczego sprzedaż w obsłudze Klienta jest bardzo dobrze odbierana przez Klientów.
- Jak pokonać obawy przed sprzedażą i jak zmotywować osoby pracujące bezpośrednio z Klientem do tego aby proponowali produkty Waszej firmy.
- A dla tych co wprowadzili sprzedaż w obsłudze Klienta - garść pomysłów na to jak taką sprzedaż zwiększyć.
12:30
EFEKT WOW, jak stworzyć i egzekwować perfekcyjne standardy, zachwycić klienta i skutecznie zbudować relację w kanale o dużej zmienności
- Agnieszka Tarasewicz, Dyrektor Obsługi Klienta, EKOVOLTIS sp. z o. o.
- Elementarna wiedza - kto jest naszym klientem, czego oczekuje & potrzebuje?
- Emocje i wiedza w obsłudze klienta.
- Czym są standardy obsługi klienta i po co je w ogóle wprowadzać w firmie?
- Definicje efektu WOW – po czym poznamy, że mamy efekt WOW? Projektowanie efektu WOW.
- Stres test firmy i jej obsługi klienta - reklamacja
- Mierzenie satysfakcji klientów i badanie satysfakcji pracowników – jak wyniki ze sobą korelują i co nam mówią?
13:10
Czy klienci będą ,,umierać” z powodu jakości obsługi ? O tym jak praca na emocjach może stać się tajną bronią pracowników CC. Czy przez telefon możliwe jest zbudowanie dobrych, długotrwałych relacji z klientem, które staną się wyróżnikiem na rynku?
- Krzysztof Łosiakowski, Dyrektor Contact Center, CUK Ubezpieczenia
- Projektowanie dobrych doświadczeń klientów przyniesie wymierne korzyści dla wyników sprzedażowych firmy – Customer Experience jako holistyczna strategia firmy.
- Jakość obsługi jako podstawa w czasach kryzysu
- Zróżnicowana grupa klientów – jak przygotować się do rozmowy z kilkoma pokoleniami?
13:50
Przerwa na lunch
14:40
PANEL DYSKUSYJNY Rekrutacja oraz zarządzanie pracownikami CC w czasach kryzysu
- Malwina Głowacka, Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL
- Wyzwania rekrutacyjne – jak sobie z nimi radzić
- Skuteczne procesy rekrutacyjne w trudnych czasach
- Jak skutecznie pozyskać i utrzymać pracownika, który jest odpowiedzialny za coraz bardziej złożone zadania, w dobie automatyzacji i robotyzacji procesów?
- Przeciwdziałanie retencji pracowników
15:30
Działy zróżnicowane pokoleniowo w czasach pracy zdalnej- czy to wyzwanie, które warto podjąć?
- Magdalena Słobodzian, MBA, Certyfikowany trener i coach biznesu, Lean Coach, Członek Zarządu Pekao Direct Sp. z o.o.
- Jak pracować z zespołem zróżnicowanym pokoleniowo?
- Jak czerpać korzyści z różnorodności zespołowej w czasach pracy zdalnej?
- Jak zadbać o efektywność zespołu rozproszonego?
16:10
Trudna sztuka motywacji – jak motywować pracowników działów CC?
- Sylwia Głuchowska-Jaszczuk, Zastępca Kierownika Contact Center, LOT Polish Airlines
- Jak projektować wynagrodzenia oraz systemy premiowe w czasach kryzysu
- Inne sposoby angażowania pracowników, budowania ich motywacji
- LIDER na trudne czasy - zarządzanie rozwojem jednostek
16:50
Zakończenie konferencji.
Czas trwania
Prelegenci
- Tomasz Bartkowicz, Dyrektor Contact Center, Lottomerkury Sp. z o.o.
- Lech Cempura, Regional Sales Manager, Mobile Technology, ICT, Cybersecurity, T Mobile
- Malwina Głowacka, Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL
- Sylwia Głuchowska-Jaszczuk, Zastępca Kierownika Contact Center, LOT Polish Airlines
- Krzysztof Łosiakowski, Dyrektor Contact Center, CUK Ubezpieczenia
- Patrycja Mikutaniec, dyrektor departamentu sprzedaży, LUX MED SP. Z O.O.
- Bogumił Perzyna, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct, LINK4
- Magdalena Słobodzian, MBA, Certyfikowany trener i coach biznesu, Lean Coach, Członek Zarządu Pekao Direct Sp. z o.o.
- Agnieszka Tarasewicz, Dyrektor Obsługi Klienta, EKOVOLTIS sp. z o. o.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210