O konferencji
79% potencjalnych pracowników wskazuje, że najważniejsze jest są nich atrakcyjne wynagrodzenie i benefity w obliczu kryzysu
69% kandydatów podkreśla jak atrakcyjna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy
47% pracowników liczy się z dobrą reputacją firmy
39% respondentów wytypowali na pierwszy plan możliwość pracy zdalnej
59% badanych podkreślają jak ważna jest dla nich kultura work-life balance*
*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022
Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 22-23 listopada 2022 r.
W programie m.in. o tym:
- jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników?
- jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje
- jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces?
- jak komunikować się z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
- jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
- jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną
- jak wdrażać w organizacji działania ESG, aby stały się DNA firmy
- jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
- jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
- jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
- jak prowadzić działalność społeczną w budowaniu wizerunku organizacji
- jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku
- jak wykorzystać Instagrama do budowania marki pracodawcy.
Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.
Program konferencji
I dzień
08:30
Rejestracja uczestników, poranna kawa.
09:00
Uroczyste otwarcie Konferencji, przywitanie uczestników
- Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu
09:05
Panel dyskusyjny: Trendy i wyzwania: Pracodawca przyszłości – jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników?
- MODERATOR Adam Wąsik, Współwłaściciel, Pracownia EB
- Monika Marczak, Head of HR Business Partnering and Talent Attraction, Wyborowa Pernod Ricard
- Ewa Krupa, Dyrektorka Kultury i Rozwoju, Orange Polska
- Anna Trochim, Head of HR, Cushman & Wakefield
- Patrycja Pazio, Employer Reputation & Engagement Consultant, McDonald’s Polska
- Anna Wojenkowska, Senior HR Business Partnerka branży Digital Industries oraz Spółki Siemens Finance, Pełnomocniczka ds. Różnorodności i Włączenia, Siemens
09:50
Wartości i kultura organizacyjna w synergii z pracownikami
- Ewa Krupa, Dyrektorka Kultury i Rozwoju, Orange Polska
Case study Orange
- Partycypacyjny model tworzenia kultury
- Stosowania wartości w życiu firmy
- Animowanie pracowników wokół wartości
- Wpływ wartości i angażowania pracowników na wyniki finansowe firmy
- Dlaczego warto i trzeba inwestować w kulturę firmy
- Jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje
10:35
Przerwa na kawę
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji!
11:00
Strategia employer branding - konsekwentne budowanie atrakcyjnej i silnej marki pracodawcy spójnej z celami biznesowymi firmy
- Anna Trochim, Head of HR, Cushman & Wakefield
Case study Cushman & Wakefield
11:45
Ambasadorzy Twojej marki na LinkedIn. Jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces? Dylematy i sukcesy koordynatora projektu
- Katarzyna Pyszczak, Ekspertka ds. Employer Brandingu, Nationale-Nederlanden
Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021
Nagroda główna w Kategorii "Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego"
Case study Nationale-Nederlanden
- Co jest Twoim celem, a co będzie wyzwaniem dla Twoich kolegów i koleżanek w programie?
- Edukacja, jak zadbać o frekwencję na szkoleniach i poziom wiedzy Twoich Ambasadorów?
- Jak się komunikować z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
- Efekty – jak je dostrzec i czy systematyczność ma z tym coś wspólnego
- Błędy, których nie warto powtarzać i sukcesy, które warto kopiować
12:30
Jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną
- Piotr Stróżyk, HR Biznes Partner, Kierownik ds. Rozwoju Pracowników, Żabka
Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2020
Wyróżnienie w Kategorii "Strategiczny projekt budujący zaangażowanie i lojalność pracowników"
Case study Żabka
- „Twoja Żabka” - case study wdrożenia ekosystemu informacji i relacji
- „Społeczność #GROW” – w cyfrowym świecie człowiek nadal robi różnicę
- „Nasze ESG” – przejrzysta, wiarygodna, różnorodna organizacja dla zaangażowanych ludzi
13:15
Lunch
14:15
Analityka w rekrutacji i employer brandingu
- Adrian Martinez, Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR, CMO & Co-founder, HR Embassy
Podczas mojej prezentacji przejdę przez cały proces ustawiania i prowadzenia analityki w rekrutacji i employer brandingu.
Pokaże Ci:
- Jak porządkować dane które obecnie posiadasz
- Jak ustalić cele dla swojej analityki
- Jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
- Jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
- Na jakie pułapki i błędy uważać w analityce rekrutacji i Employer brandingu
Uwaga: prezentacja bazowana na realnym doświadczeniu. Może skutkować zmianami w organizacji :)
15:00
Strony kariery, zakładki z ofertami, media społecznościowe – cyfrowy ekosystem jako narzędzie budowania marki pracodawcy
- Marcin Szczeblewski, Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland
Case study Toyota Motor Manufacturing Poland
- Media cyfrowe – „must have” employer brandingu
- Zakładka z ofertami pracy czy osobna strona kariery?
- Media społecznościowe – czy bać się hejtu?
- Jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
- „Jak się pani/panu podobało”, czyli pomiar i analityka
15:45
Jak w procesie rekrutacji budujemy wizerunek pracodawcy? Candidate journey – rekomendowane praktyki
- Sylwia Nadolna-Dolińska, Koordynator ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy, Budimex
Case study Budimex
- Model AIDA jako punkt wyjścia
- Wizerunek pracodawcy a elementy procesu rekrutacyjnego i rola rekrutera
- Znaczenie feedbacku i szczera komunikacja z kandydatem
- Wnioski i dobre praktyki
16:30
Zakończenie pierwszego dnia konferencji.
II dzień
08:30
Rejestracja, poranna kawa.
09:00
Onboarding i jego znaczenie w kształtowaniu idealnego miejsca pracy - w jaki sposób onboarding wpływa na wzmacnianie marki pracodawcy
- Małgorzata Fąfara, Recruitment, Selection & Onboarding Leader, IKEA Retail
Case study IKEA Retail
09:50
Employer branding czyli jak skutecznie budować zaufanie pracowników w firmie
- Agnieszka Mrówka, Kierownik zespołu Budowania Marki Pracodawcy, PKN ORLEN
- Anna Zarzycka, Kierownik projektu w zespole Budowania Marki Pracodawcy, PKN ORLEN
10:35
Przerwa na kawę
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji!
11:00
ESG - zaangażowanie społeczne i środowiskowe firmy
- Olga Ostrowska, ESG Manager, Ten Square Games
Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021
Nagroda główna w Kategorii "Strategiczny projekt budujący zaangażowanie"
Case study Ten Square Games
- Dlaczego Strategia ESG jest ważnym elementem działalności firmy – korzyści dla środowiska, biznesu i samej marki pracodawcy
- Jak wdrażać w organizacji działania na co dzień ESG tak, aby stały się DNA firmy?
- Jak prowadzić działania ESG angażujące zarówno pracowników, jak i klientów?
- Działalność ESG jako działalność edukacyjna - jak komunikować działania ESG i dlaczego warto dzielić się wiedzą z tego obszaru nawet z konkurencją?
11:45
Wellbeing - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników
- Marta Kasiewicz, Menedżer Działu Employer Brandingu i Wellbeingu, Grupa LUX MED
- Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny, Grupa LUX MED
Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021
Nagroda główna w Kategorii "Strategiczne podejście do działań well-being"
Case study Grupa LUX MED
- Rola wellbeingu w strategii employer brandingowej
- Filary dobrostanu – na czym warto się skupić?
- Menedżerowie jako kluczowi ambasadorzy wellbeingu
- Dobre praktyki – przykłady działań
- Mierniki i efektywność programu wellbeing
12:30
Wyróżniający wizerunek marki czyli jak efektywnie prowadzić kampanię employer brandingową marki na rynku
- Patrycja Pazio, Employer Reputation & Engagement Consultant, McDonald’s Polska
Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2020
Wyróżnienie w Kategorii "Diversity & Inclusion w działaniach employer branding" oraz "Program rozwoju przywództwa"
Case study McDonald's Polska
- Czym jest marka pracodawcy i dlaczego jest taka ważna?
- Silna marka pracodawcy, czyli jaka?
- Jak zbudować silną markę pracodawcy?
- Jak się wyróżnić i odpowiedzieć na potrzeby lokalnego rynku?
- Działania EB jako element strategii biznesowej – dlaczego warto? (korzyści i wyzwania)
13:15
Lunch
14:15
Employer branding w social media - jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku
- Elżbieta Szczygielska, HR Biznes Partner, ERBUD
Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021
Wyróżnienie w Kategorii "Employer branding – kampania wizerunkowa"
Case study Erbud
- Jaka jest specyfika branży budowlanej
- Jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
- Po co nam influencerzy?
- Jakie osiągnęliśmy efekty?
15:00
Konto Banku Gospodarstwa Krajowego na Instagramie – jak kształtować wizerunek instytucji finansowej z prawie 100 letnią tradycją w tym nowoczesnym medium
- Anna Mączka, p.o. Dyrektor Biura Pozyskiwania Talentów i Marki Pracodawcy, Bank Gospodarstwa Krajowego
- Anna Lipska, Ekspert ds. komunikacji online, Bank Gospodarstwa Krajowego
Case study BGK
- Jakim medium społecznościowym jest Instagram?
- Jak wykorzystujemy Instagrama w BGK do budowania marki pracodawcy?
- Jakich narzędzi używać do tworzenia grafik?
- Co publikować? A czego nie?
15:45
Diversity&Inclusion w praktyce – jak zarządzać pracownikami różnych kultur i w poszczególnych oddziałach organizacji
- Różnorodność – czyli co?
- Trendy w różnorodności - jak budować organizację równych szans na rozwój dla wszystkich
- Jak w praktyce budować różnorodne zespoły - podejście pracowników do D&I
- Trudności, wyzwania, bariery we wdrażaniu
- Czy warto? - jakie korzyści płyną z różnorodności
16:25
Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów.
Czas trwania
Prelegenci
- Małgorzata Fąfara - Recruitment, Selection & Onboarding Leader IKEA Retail
- Marta Kasiewicz - Menedżer Działu Employer Brandingu i Wellbeingu Grupa LUX MED
- Ewa Krupa - Dyrektorka Kultury i Rozwoju Orange Polska
- Anna Lipska - Ekspert ds. komunikacji online Bank Gospodarstwa Krajowego
- Monika Marczak - Head of HR Business Partnering and Talent Attraction Wyborowa Pernod Ricard
- Adrian Martinez - Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR, CMO & Co-founder HR Embassy
- Anna Mączka - p.o. Dyrektor Biura Pozyskiwania Talentów i Marki Pracodawcy Bank Gospodarstwa Krajowego
- Olga Ostrowska - ESG Manager Ten Square Games
- Patrycja Pazio - Employer Reputation & Engagement Consultant McDonald’s Polska
- Katarzyna Pyszczak - Ekspertka ds. Employer Brandingu Nationale-Nederlanden
- Dorota Sawicz - Dyrektor Personalny Grupa LUX MED
- Piotr Stróżyk - HR Biznes Partner, Kierownik ds. Rozwoju Pracowników Żabka
- Marcin Szczeblewski - Kierownik ds. Personalnych Toyota Motor Manufacturing Poland
- Elżbieta Szczygielska - HR Biznes Partner ERBUD
- Anna Trochim - Head of HR Cushman & Wakefield
- Adam Wąsik - Współwłaściciel Pracownia EB
- Anna Wojenkowska - Senior HR Business Partnerka branży Digital Industries oraz Spółki Siemens Finance, Pełnomocniczka ds. Różnorodności i Włączenia Siemens
- Agnieszka Mrówka - Kierownik zespołu Budowania Marki Pracodawcy PKN ORLEN
- Anna Zarzycka - Kierownik projektu w zespole Budowania Marki Pracodawcy PKN ORLEN
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
