V Employer branding w praktyce

O konferencji

79% potencjalnych pracowników wskazuje, że najważniejsze jest są nich atrakcyjne wynagrodzenie i benefity w obliczu kryzysu

69% kandydatów podkreśla jak atrakcyjna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy 

47% pracowników liczy się z dobrą reputacją firmy 

39% respondentów wytypowali na pierwszy plan możliwość pracy zdalnej

59% badanych podkreślają jak ważna jest dla nich kultura work-life balance*

*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022

 

Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 22-23 listopada 2022 r. 

Dlaczego warto wziąć udział?

W programie m.in. o tym:

  • jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników? 
  • jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje
  • jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces?
  • jak komunikować się z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
  • jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
  • jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną
  • jak wdrażać w organizacji działania ESG, aby stały się DNA firmy
  • jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
  • jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
  • jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
  • jak prowadzić działalność społeczną w budowaniu wizerunku organizacji
  • jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku
  • jak wykorzystać Instagrama do budowania marki pracodawcy.
Kto powinien wziąć udział?

Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.

Program konferencji

I dzień

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa.

09:00

Uroczyste otwarcie Konferencji, przywitanie uczestników

  • Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:05

Panel dyskusyjny: Trendy i wyzwania: Pracodawca przyszłości – jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników?

  • MODERATOR Adam Wąsik, Współwłaściciel, Pracownia EB
  • Monika Marczak, Head of HR Business Partnering and Talent Attraction, Wyborowa Pernod Ricard
  • Ewa Krupa, Dyrektorka Kultury i Rozwoju, Orange Polska
  • Anna Trochim, Head of HR, Cushman & Wakefield
  • Patrycja Pazio, Employer Reputation & Engagement Consultant, McDonald’s Polska
  • Anna Wojenkowska, Senior HR Business Partnerka branży Digital Industries oraz Spółki Siemens Finance, Pełnomocniczka ds. Różnorodności i Włączenia, Siemens

09:50

Wartości i kultura organizacyjna w synergii z pracownikami

  • Ewa Krupa, Dyrektorka Kultury i Rozwoju, Orange Polska

Case study Orange

  • Partycypacyjny model tworzenia kultury
  • Stosowania wartości w życiu firmy
  • Animowanie pracowników wokół wartości
  • Wpływ wartości i angażowania pracowników na wyniki finansowe firmy
  • Dlaczego warto i trzeba inwestować w kulturę firmy
  • Jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje

10:35

Przerwa na kawę

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji!

11:00

Strategia employer branding - konsekwentne budowanie atrakcyjnej i silnej marki pracodawcy spójnej z celami biznesowymi firmy

  • Anna Trochim, Head of HR, Cushman & Wakefield

Case study Cushman & Wakefield

11:45

Ambasadorzy Twojej marki na LinkedIn. Jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces? Dylematy i sukcesy koordynatora projektu

  • Katarzyna Pyszczak, Ekspertka ds. Employer Brandingu, Nationale-Nederlanden

Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

Nagroda główna w Kategorii "Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego"

Case study Nationale-Nederlanden

  • Co jest Twoim celem, a co będzie wyzwaniem dla Twoich kolegów i koleżanek w programie?
  • Edukacja, jak zadbać o frekwencję na szkoleniach i poziom wiedzy Twoich Ambasadorów?
  • Jak się komunikować z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
  • Efekty – jak je dostrzec i czy systematyczność ma z tym coś wspólnego
  • Błędy, których nie warto powtarzać i sukcesy, które warto kopiować

12:30

Jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną

  • Piotr Stróżyk, HR Biznes Partner, Kierownik ds. Rozwoju Pracowników, Żabka

Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2020

Wyróżnienie w Kategorii "Strategiczny projekt budujący zaangażowanie i lojalność pracowników"

Case study Żabka

  • „Twoja Żabka” - case study wdrożenia ekosystemu informacji i relacji
  • „Społeczność #GROW” – w cyfrowym świecie człowiek nadal robi różnicę
  • „Nasze ESG” – przejrzysta, wiarygodna, różnorodna organizacja dla zaangażowanych ludzi

13:15

Lunch

14:15

Analityka w rekrutacji i employer brandingu

  • Adrian Martinez, Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR, CMO & Co-founder, HR Embassy

Podczas mojej prezentacji przejdę przez cały proces ustawiania i prowadzenia analityki w rekrutacji i employer brandingu. 

Pokaże Ci: 

  • Jak porządkować dane które obecnie posiadasz
  • Jak ustalić cele dla swojej analityki
  • Jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
  • Jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
  • Na jakie pułapki i błędy uważać w analityce rekrutacji i Employer brandingu

Uwaga: prezentacja bazowana na realnym doświadczeniu. Może skutkować zmianami w organizacji :)

15:00

Strony kariery, zakładki z ofertami, media społecznościowe – cyfrowy ekosystem jako narzędzie budowania marki pracodawcy

  • Marcin Szczeblewski, Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland

Case study Toyota Motor Manufacturing Poland

  • Media cyfrowe – „must have” employer brandingu
  • Zakładka z ofertami pracy czy osobna strona kariery?
  • Media społecznościowe – czy bać się hejtu?
  • Jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
  • „Jak się pani/panu podobało”, czyli pomiar i analityka

15:45

Jak w procesie rekrutacji budujemy wizerunek pracodawcy? Candidate journey – rekomendowane praktyki

  • Sylwia Nadolna-Dolińska, Koordynator ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy, Budimex

Case study Budimex

  • Model AIDA jako punkt wyjścia
  • Wizerunek pracodawcy a elementy procesu rekrutacyjnego i rola rekrutera
  • Znaczenie feedbacku i szczera komunikacja z kandydatem
  • Wnioski i dobre praktyki

16:30

Zakończenie pierwszego dnia konferencji.

 

II dzień

08:30

Rejestracja, poranna kawa.

09:00

Onboarding i jego znaczenie w kształtowaniu idealnego miejsca pracy - w jaki sposób onboarding wpływa na wzmacnianie marki pracodawcy

  • Małgorzata Fąfara, Recruitment, Selection & Onboarding Leader, IKEA Retail

Case study IKEA Retail

09:50

Employer branding czyli jak skutecznie budować zaufanie pracowników w firmie

  • Agnieszka Mrówka, Kierownik zespołu Budowania Marki Pracodawcy, PKN ORLEN
  • Anna Zarzycka, Kierownik projektu w zespole Budowania Marki Pracodawcy, PKN ORLEN

10:35

Przerwa na kawę

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji!

11:00

ESG - zaangażowanie społeczne i środowiskowe firmy

  • Olga Ostrowska, ESG Manager, Ten Square Games

Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

Nagroda główna w Kategorii "Strategiczny projekt budujący zaangażowanie"

Case study Ten Square Games

  • Dlaczego Strategia ESG jest ważnym elementem działalności firmy – korzyści dla środowiska, biznesu i samej marki pracodawcy
  • Jak wdrażać w organizacji działania na co dzień ESG tak, aby stały się DNA firmy?
  • Jak prowadzić działania ESG angażujące zarówno pracowników, jak i klientów?
  • Działalność ESG jako działalność edukacyjna - jak komunikować działania ESG i dlaczego warto dzielić się wiedzą z tego obszaru nawet z konkurencją? 

11:45

Wellbeing - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników

  • Marta Kasiewicz, Menedżer Działu Employer Brandingu i Wellbeingu, Grupa LUX MED
  • Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny, Grupa LUX MED

Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

Nagroda główna w Kategorii "Strategiczne podejście do działań well-being"

Case study Grupa LUX MED

  • Rola wellbeingu w strategii employer brandingowej
  • Filary dobrostanu – na czym warto się skupić?
  • Menedżerowie jako kluczowi ambasadorzy wellbeingu
  • Dobre praktyki – przykłady działań
  • Mierniki i efektywność programu wellbeing

12:30

Wyróżniający wizerunek marki czyli jak efektywnie prowadzić kampanię employer brandingową marki na rynku

  • Patrycja Pazio, Employer Reputation & Engagement Consultant, McDonald’s Polska

Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2020

Wyróżnienie w Kategorii "Diversity & Inclusion w działaniach employer branding" oraz "Program rozwoju przywództwa"

Case study McDonald's Polska

  • Czym jest marka pracodawcy i dlaczego jest taka ważna?
  • Silna marka pracodawcy, czyli jaka?
  • Jak zbudować silną markę pracodawcy?
  • Jak się wyróżnić i odpowiedzieć na potrzeby lokalnego rynku?
  • Działania EB jako element strategii biznesowej – dlaczego warto? (korzyści i wyzwania)

13:15

Lunch

14:15

Employer branding w social media - jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku

  • Elżbieta Szczygielska, HR Biznes Partner, ERBUD

Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

Wyróżnienie w Kategorii "Employer branding – kampania wizerunkowa"

Case study Erbud

  • Jaka jest specyfika branży budowlanej
  • Jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
  • Po co nam influencerzy?
  • Jakie osiągnęliśmy efekty?

15:00

Konto Banku Gospodarstwa Krajowego na Instagramie – jak kształtować wizerunek instytucji finansowej z prawie 100 letnią tradycją w tym nowoczesnym medium

  • Anna Mączka, p.o. Dyrektor Biura Pozyskiwania Talentów i Marki Pracodawcy, Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Anna Lipska, Ekspert ds. komunikacji online, Bank Gospodarstwa Krajowego

Case study BGK

  • Jakim medium społecznościowym jest Instagram?
  • Jak wykorzystujemy Instagrama w BGK do budowania marki pracodawcy?
  • Jakich narzędzi używać do tworzenia grafik?
  • Co publikować? A czego nie?

15:45

Diversity&Inclusion w praktyce – jak zarządzać pracownikami różnych kultur i w poszczególnych oddziałach organizacji

  • Różnorodność – czyli co?
  • Trendy w różnorodności - jak budować organizację równych szans na rozwój dla wszystkich
  • Jak w praktyce budować różnorodne zespoły - podejście pracowników do D&I
  • Trudności, wyzwania, bariery we wdrażaniu
  • Czy warto? - jakie korzyści płyną z różnorodności

16:25

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

  •  
  • Małgorzata Fąfara - Recruitment, Selection & Onboarding Leader IKEA Retail
  • Marta Kasiewicz - Menedżer Działu Employer Brandingu i Wellbeingu Grupa LUX MED
  • Ewa Krupa - Dyrektorka Kultury i Rozwoju Orange Polska
  • Anna Lipska - Ekspert ds. komunikacji online Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Monika Marczak - Head of HR Business Partnering and Talent Attraction Wyborowa Pernod Ricard
  • Adrian Martinez - Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR, CMO & Co-founder HR Embassy
  • Anna Mączka - p.o. Dyrektor Biura Pozyskiwania Talentów i Marki Pracodawcy Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Olga Ostrowska - ESG Manager Ten Square Games
  • Patrycja Pazio - Employer Reputation & Engagement Consultant McDonald’s Polska
  • Katarzyna Pyszczak - Ekspertka ds. Employer Brandingu Nationale-Nederlanden
  • Dorota Sawicz - Dyrektor Personalny Grupa LUX MED
  • Piotr Stróżyk - HR Biznes Partner, Kierownik ds. Rozwoju Pracowników Żabka
  • Marcin Szczeblewski - Kierownik ds. Personalnych Toyota Motor Manufacturing Poland
  • Elżbieta Szczygielska - HR Biznes Partner ERBUD
  • Anna Trochim - Head of HR Cushman & Wakefield
  • Adam Wąsik - Współwłaściciel Pracownia EB
  • Anna Wojenkowska - Senior HR Business Partnerka branży Digital Industries oraz Spółki Siemens Finance, Pełnomocniczka ds. Różnorodności i Włączenia Siemens
  • Agnieszka Mrówka - Kierownik zespołu Budowania Marki Pracodawcy PKN ORLEN
  • Anna Zarzycka - Kierownik projektu w zespole Budowania Marki Pracodawcy PKN ORLEN
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
2 595
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 21 października
2 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!