VI Akademia Lidera

O konferencji

„Zarządzanie to robienie rzeczy właściwie, przywództwo to robienie właściwych rzeczy”. 

Peter F. Drucker 

Bycie dobrym, świadomym liderem wymaga wysiłku, zaangażowania i ciągłego, ustawicznego rozwoju. To nie tylko wyznaczanie, realizowanie i rozliczanie celów czy gaszenie codziennych pożarów. To również wgląd w potrzeby własne, jak i całego zespołu. To umiejętność holistycznego spojrzenia na grupę oraz dostrzeganie potencjału oraz zagrożeń pojedynczych jednostek. To wreszcie świadomość swoich możliwości i gotowość do ich efektywnego wykorzystania w rozwoju biznesu. 

Dobry, świadomy i zaangażowany lider nieustannie poszukuje inspiracji do robienia właściwych rzeczy, ponieważ wie, że jego działania mają realne przełożenie na funkcjonowanie zespołu. I właśnie dlatego, od przeszło dwóch lat organizujemy Akademię Lidera, której głównym celem jest budowanie kompetencji menedżerskich oraz zdobywanie niezbędnych umiejętności interpersonalnych - tak istotnych – we właściwym zarządzaniu zespołem.

W ramach cyku VI Akademii Lidera uzyskasz odpowiedzi na pytania:

  • Jak skutecznie budować poczucie docenienia w ludziach i przeciwdziałać great resignation.
  • W jaki sposób wyznaczać cele własne i zespołowe. Czy cel powinien być związany z projektem czy z procesem? Czy powinien być elementem wartości, a może strategii?
  • W jaki sposób zarządzać i komunikować zmianę w turbulentnych czasach? Jak odczarować strach przed zmianą?
  • W jaki sposób zarządzać różnorodnością poprzez przywództwo włączające?
  • Jakie są nowoczesne i efektywne narzędzia rekrutacji online i co zrobić, aby doświadczenia kandydata z procesu rekrutacji były jak najlepsze?

Odpowiedzi na te i inne pytania, udzielą znakomici eksperci podczas cyklu webinarów w ramach VI Akademii Lidera. Jest to jedno wydarzenie zapewniające kompleksową wiedzę menedżerską, na temat doskonalenia Twoich umiejętności miękkich.

 

VI Akademia Lidera to: 

  • cykl pięciu spotkań budujących kompetencje menadżerskie
  • praktyczny program doskonalenia miękkich umiejętności interpersonalnych niezbędnych w zarządzaniu zespołem
  • 5 indywidualnie przygotowanych treningów, zbudowanych przez znakomitych ekspertów.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dzięki udziałowi w Akademii Lidera:

  • Rozwiniesz swoje kompetencje menedżerskie zarówno na niwie biznesowej jak i trenerskiej
  • Podniesiesz umiejętności miękkie z zakresu przywództwa, komunikacji, budowania zespołu i rozwoju własnego
  • Odkryjesz w sobie szerokie możliwości menadżerskie i będziesz miał możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych.

5 spotkań = 5 obszarów doskonalenia

Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie.

Kto powinien wziąć udział?

Serdecznie zapraszamy:

  • liderów
  • menedżerów
  • kierowników
  • zarządzających projektami
  • przyszłych liderów
  • wszystkich zainteresowanych tematem

Program konferencji

1 webinar | Akademia Lidera | 27 września 2022 r

10:00 - 11:30 Docenianie jasną stroną lidera, czyli jak skutecznie budować poczucie docenienia w ludziach i przeciwdziałać great resignation

  • Iwona Grochowska, Autorka programu dla liderów „Akademia Doceniania”, psycholog, trener biznesu i wykładowca akademicki. CEO i współzałożycielka Nais, aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników
  • Czym jest docenianie w pracy i jak odróżnić je od chwalenia? 
  • Rola doceniania w budowaniu lojalności zespołów. 
  • Różne poziomy doceniania w firmie i kto ma najwięcej do powiedzenia na każdym z nich?
  • Gdzie szukać powodów do doceniania? 
  • 4 języki doceniania i jak ich sprawnie używać? 

Sesja pytań i odpowiedzi.

 

2 webinar | Akademia Lidera | 4 października 2022 r

10:00 - 11:30 Wyznaczanie celów zespołu ( i własnych), czyli jak przekuć metodykę ze świata sportu zawodowego do biznesu

  • Jakub B. Bączek, Trener mentalny mistrzów świata i olimpijczyków
  • Cel wynikowy, czy cel zadaniowy?
  • Cel związany z projektem, czy cel związany z procesem?
  • Cel jako element wartości, czy cel jako element strategii?

Wreszcie: cel indywidualny, czy cel drużynowy? To pytania, które zadajemy sobie w sporcie na najwyższym poziomie. A samo stawianie celów jest dla sportowców umiejętnością bazową. To w oparciu o cele właśnie, buduje się kalendarz pracy sportowca. A błędy popełnione w wyznaczaniu celów na początku sezonu, mogą doprowadzić do utraty dużej ilości energii w trakcie.

Zapraszam do dyskusji o niuansach stawiania celów.

Pokażę metody pracy ze świata zawodowego sportu, a tam nie idzie się na łatwiznę…

Sesja pytań i odpowiedzi.

 

3 webinar | Akademia Lidera | 11 października 2022 r

10:00 - 11:30 Zarządzanie zmianą w turbulentnych czasach, czyli jak się komunikować i współgrać z zespołem

  • Katarzyna Janczuk, trener umiejętności psychologicznych w biznesie

1. Neuronauka w zarządzaniu zmianą.

  • dlaczego ludzka natura nie lubi zmian?
  • skąd „nieracjonalne” zachowania w biznesie i trudne sytuacje w zarządzaniu zmianą?
  • opór, niekonstruktywne dyskusje, czarne scenariusze, spiskowe teorie.
  • Model SCARF( z ang. szalik) w zarządzaniu zmianą: jak pomóc ludziom wyjść ze strefy przetrwania?; jak efektywnie komunikować się z zespołem?; jak wzmocnić poczucie sprawczości pracowników?

2. SCARF w praktyce, wdrażanie modelu do prowadzenia motywujących, wspierających i efektywnych zarządczo rozmów.

3. Bank pomysłów i pytań.

 

4 webinar | Akademia Lidera | 18 października 2022 r

10:00 - 11:30 Lider w procesie rekrutacji. Jakie narzędzia rekrutacji online wybrać, jak wspierać dział HR oraz co zrobić, aby doświadczenia kandydata z procesu rekrutacji były jak najlepsze.

  • Adam Wąsik, PracowniaEB, Współwłaściciel
  • Czy dzisiaj ogłoszenia rekrutacyjne to wszystko na czym skupiać powinien się pracodawca?
  • Jak wygląda cały proces rekrutacji z punktu widzenia zaangażowanego lidera? Etapy i ich waga. 
  • Czy kandydat = klient i jaki EB ma wpływ na biznes?
  • Czym jest Candidate Experience i dlaczego ma znaczenie?
  • Jakie są skuteczne rodzaje „boardingów” w firmie, jaki udział w nich ma lider oraz jakie mają one znaczenie?

Sesja pytań i odpowiedzi.

 

5 webinar | Akademia Lidera | 25 października 2022 r

10:00 - 11:30 Przywództwo włączające oraz zarządzanie różnorodnością

  • Susanna Romantsova, Prezeska, DEI Alliance

Przywództwo włączajace 

  • 6 kluczowych cech lidera/-ki włączającego/-ej 
  • Unconscious Bias (nieświadome uprzedzenia) w procesie podejmowania decyzji
  • Przywództwo a komunikacja (język wykluczający, mikroagresję, paternalizm) 

Zarządzanie różnorodnością

  • Systemy i procesy
  • Dynamika zespołu
  • Przygotowanie strategii

Sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

5 dni

Prelegenci

  • Jakub B. Bączek - Trener mentalny mistrzów świata i olimpijczyków
  • Iwona Grochowska - Autorka programu dla liderów „Akademia Doceniania”, psycholog, trener biznesu i wykładowca akademicki. CEO i współzałożycielka Nais, aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników
  • Katarzyna Janczuk - Trener umiejętności psychologicznych w biznesie
  • Susanna Romantsova - Prezeska, DEI Alliance
  • Adam Wąsik - PracowniaEB, Współwłaściciel

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę po okresie promocji
1 795
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 2 września
1 395
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!