VIII Power to Women

O konferencji

Już od dłuższego czasu mamy okazję funkcjonować w bardzo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. I nie chodzi jedynie o następujące po sobie od przeszło dwóch lat kryzysy, ale również o istotnie zwiększającą się pozycję oraz rolę kobiet w biznesie oraz przestrzeni publicznej. Doświadczamy wspaniałych zmian toczących się w sferze polskiego oraz międzynarodowego biznesu, ale w dalszym ciągu stoimy również przed ogromnymi wyzwaniami, które niejako blokują wykorzystanie w pełni potencjału kobiet jako Liderek.

Szanowne Panie, już po raz 8. zapraszamy do udziału w dorocznej konferencji „Power to Women”, która to jest wydarzeniem skierowanym przede wszystkim do świadomych kobiet, przepełnionym inspiracjami oraz wymianą dobrych doświadczeń z ich funkcjonowania w sferze biznesu. Tegoroczna konferencja odbędzie się 16 oraz 17 maja w Warszawie i tym razem, zaprosimy do udziału w intrygujących dyskusjach, wysłuchania ciekawych historii, ale co najważniejsze zapewnimy przestrzeń do networkingu, tak bardzo potrzebnego w dzisiejszym świecie. 

Jak co roku, w wyjątkowej atmosferze wymienimy się wiedzą, doświadczeniami oraz dobra energią. Ale co najważniejsze, m.in.:

  • POROZMAWIAMY o tym czy istnieje optymalny sposób zarządzania w trudnych czasach?  
  • ZASTANOWIMY SIĘ jak skutecznie budować autorytet oraz czym rzeczywiście jest empatia w przywództwie
  • OPOWIEMY O pękającym szklanym suficie, czyli o tym jak rozpocząć trudną walkę o zniwelowanie dysproporcji w wynagrodzeniach w przedsiębiorstwie
  • PRZEDSTAWIMY sposoby na naturalne zachowanie parytetów w przedsiębiorstwach
  • PRZEDYSKUTUJEMY przyszłość kobiet w kontekście równości i sprawiedliwości w miejscach pracy 
  • UMIEJSCOWIMY rolę kobiet w świecie technologii oraz męskich branżach odczarowując kilka stereotypów jednocześnie
  • ZAPREZENTUJEMY znaczenie autoprezentacji w świecie biznesu oraz rolę naturalnego budowania marki osobistej
  • PODDAMY POD ROZWAGĘ znaczenie feminatywów w biznesie i w powszechnym użyciu  

... a to wszystko w towarzystwie wspaniałych, inspirujących kobiet!

Dlaczego warto wziąć udział?

Naszym Uczestniczkom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do networkingu 
  • Imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu

Jak powiedziała Minouche Shafik, dyrketorka London School of Economics „W przeszłości praca wymagała od nas mięśni. Aktualnie wymaga od nas intelektu. Ale nadchodzi era, w której praca wymagać będzie od nas serca”, a więc niewątpliwie nadchodzi era kobiet.

Zapraszam więc serdecznie do udziału w unikatowym wydarzeniu, aby wspólnie ją zaplanować.

Kto powinien wziąć udział?

Na konferencję zapraszamy wszystkich zainteresowanych programem wydarzenia.

Program konferencji

I dzień

08:30

Rejestracja, poranna kawa, networking

09:00

Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

KOBIETA W BIZNESIE – ZARZĄDZANIE Z KLASĄ

09:10

DYSKUSJA Liderka na czasy kryzysu - czy istnieje optymalny sposób zarządzania w trudnych czasach?

  • Moderatorka: Katarzyna Talaga-Korcz, współwłaścicielka, Design Thinking Institute
  • Dorota Czekaj, Prezeska Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, założycielka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
  • Natalia Stroe, Country Manager Poland & Baltics, Coca-Cola Company
  • Aneta Podyma, president of Unum Życie
  • Dorota Mazur, CEO, Havas Creative Group Poland
  • Jak wybrać optymalny sposób zarządzania w dobie kryzysu gospodarczego, wysokiej inflacji, dużego poczucia niepewności, dywersyfikacji pokoleniowej w zespołach oraz w męskim zespole?
  • Czy styl zarządzania powinien być uwarunkowany charakterem pracy, dominującą płcią w zespole czy osobistymi uwarunkowaniami?
  • Jakie są kompetencje przyszłości współczesnej Liderki?

10:00

Odwaga w zarządzaniu – jak przezwyciężyć strach w podejmowaniu decyzji, stawianiu granic, jak uwierzyć we własne kompetencje i słuszność decyzji

  • Monika Kowal, Businesswoman, modelka, właścicielka, SOTI Natural
  • Od-ważna sprawa – rola misji i pasji w biznesie
  • Intuicja, doświadczenia czy specjaliści rynkowi – co będzie dla Ciebie najlepszym drogowskazem?
  • Umiejętność nie-słuchania – kiedy warto ją uruchomić?
  • Katalizatory odwagi – jak wzmocnić wiarę we własne pomysły?
  • Ciemna strona odważnego działania – czy to się opłaca?

10:40

POWER SPEECH. Dlaczego łatwiej mówić o zamianie ról w związku/społeczeństwie niż je realnie wdrożyć. Historia Michaliny Grzesiak

  • Michalina Grzesiak, Współwłaścicielka Agencji Influencer Marketingu, Storry Not Sorry

11:20

Przerwa na kawę, networking

11:50

DYSKUSJA Siła Liderki w XXI wieku – jak budować autorytet w zmiennych czasach oraz czym rzeczywiście jest empatia w przywództwie

  • Ewa Wernerowicz, Prezes, Soonly Finance (dawniej Vivus)
  • Weronika Mirowska, President, Grand Press Foundation
  • Julia Cymerman, Kierowniczka Produkcji, Adamed
  • Nina Vincenz-Krajewska, Rzeczniczka Prasowa, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
  • Elżbieta Grabowska – Jabłońska, Dyrektorka Programu SOS Wiosek Dziecięcych Ustroń
  • Co jest największą siłą współczesnej Liderki? 
  • Wszystkie jesteśmy inne, czyli różne historie budowania autorytetu w świecie biznesu.
  • Mądre przywództwo bez używania siły - podkreślanie autorytetu bez władczego i czasem nawet agresywnego stylu menadżerskiego. 

12:40

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna organizacji w dobie kryzysu

  • Anna Choszcz-Sendrowska, Dyrektorka Działu Komunikacji i PR, SOS Wioski Dziecięce w Polsce

W czasie prelekcji opowiem o:

  • komunikacji wewnętrznej w kryzysie- na przykładzie SOS Wiosek Dziecięcych
  • tym jak wielki kryzys udało nam się przekuć w działania PR, które bardzo wzmocniły naszą organizację
  • spójności, która jest, a na pewno powinna być, drugim imieniem komunikacji
  • o roli liderki/lidera organizacji w komunikacji kryzysowej
  • a także, o komunikacji opartej na wartościach, oraz o tym czy do kryzysu można się przygotować.

13:20

DYSKUSJA Pękający szklany sufit - jak rozpocząć trudną walkę o zniwelowanie dysproporcji w wynagrodzeniach w przedsiębiorstwie, czyli trudne rozmowy o pieniądzach.

  • Paweł Jakubik, członek zarządu, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w chmurze, Microsoft

14:10

Przerwa na lunch

15:10

DYSKUSJA Diversity & inclusion – osobiste zaangażowanie w pozytywną zmianę

  • Moderatorka: Susanna Romantsova, Ekspertka w zakresie strategicznego zarządzania różnorodnością i przywództwa włączającego, DEI Consulting
  • Dorota N. Haller, CMO, Huawei oraz wice prezeska IAA międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
  • Małgorzata Szumowska, Dyrektor Generalna, Niewidzialna Wystawa
  • Magda Stęga, influencerka, Inspirational Speaker and Transgender Courageous Advocate
  • Joanna Burnos, założycielka, LEADERIS Institute
  • Jakie konkretne kroki powinnyśmy podjąć aby wspierać różnorodność i włączanie w miejscu pracy?
  • W jaki sposób pracodawcy mogą zwiększyć osobiste zaangażowanie swoich pracowników i pracowniczek w kwestie DEI?
  • Jakie korzyści może przynieść wsparcie DEI dla nas indywidualnie, jak i dla całego przedsiębiorstwa?
  • Jakie są największe bariery, z jakimi spotykają się osoby chcące promować kwestie DEI i jak można je przezwyciężyć?
  • Jakie są konkretne sposoby na to, by przekształcić osobiste zaangażowanie w działanie na poziomie organizacji, a póżniej całego społeczeństwa? 

16:00

Silna Liderka w mediach społecznościowych

  • Doris Maklewska, Trenerka, konsultantka i propagatorka budowania autentycznej marki osobistej, oraz marki pracodawcy za pomocą LinkedIn i Instagram
  • Olimpia Jenczek, specjalista do spraw kreowania wizerunku w sieci
  • Kim jest silna Liderka
  • Świadome wykorzystanie social media do budowania marki online
  • "Co można?" i co ze stereotypami?
  • Studia przypadków

16:40

Zakończenie pierwszego dnia Konferencji, popołudniowy networking

Zapraszamy Panie na popołudniowe rozmowy przy lampce wina

 

II dzień

09:00

Rejestracja, poranna kawa, networking

KOBIETA NA (niezwykłym) RYNKU PRACY

09:30

Kobiety w świecie technologii – łamanie stereotypów czy naturalna kolej rzeczy?

  • Dr Anita Kijanka, Właścicielka agencji Come Creations Group, Prezeska Fundacji Network Creations oraz inicjatorka międzynarodowej organizacji Strong Women in IT
  • Kim są kobiety zarządzające firmami technologicznymi w Polsce i na świecie - czy tylko ukończenie Politechniki gwarantuje sukces w tej branży?
  • Jakie są ich największe wyzwania i lekcje w prowadzeniu biznesu w branży nowych technologii?
  • Wielka rezygnacja managerek - co to dla nas oznacza w praktyce?
  • Przepracowanie i skromność - czy to obraz współczesnej liderski? 

10:00

DYSKUSJA Kobieta w męskiej branży – jak jest odbierana, jak się w niej znaleźć (i odnaleźć) oraz jak zbudować swój autorytet wśród zmaskulinizowanego otoczenia.

  • Moderatorka: Anita Kijanka, Właścicielka agencji Come Creations Group, Prezeska Fundacji Network Creations oraz inicjatorka międzynarodowej organizacji Strong Women in IT
  • Ligia Kornowska, Lekarz, Dyrektor Zarządzająca Polskiej Federacji Szpitali, liderka Koalicji AI w zdrowiu; Prezes Fundacji Podaruj Dane i Data Lake
  • Aneta Legenza, Partner, Cyber Security, EY
  • Anna Turska-Tomczykowska, Partner Zarządzający w Kancelarii Ożóg Tomczykowski
  • Wioletta Klimczak, Współzałożycielka i Prezeska Zarządu, Fundacja IT Girls
  • Czym jest siła kobiecego zarządzania według Strong Women in IT?
  • Największe wyzwania kobiet na wysokich stanowiskach?
  • Siła budowania relacji i networkingu
  • W jaki sposób personal branding pomoże nam w biznesie
  • Mentoring - dlaczego warto i jak z niego skutecznie korzystać?
  • Czy kobiety umieją się wspierać i mówic o swoich wyzwaniach zawodowych? 

10:50

DYSKUSJA Zachowanie parytetów w nowoczesnym przedsiębiorstwie – naturalny proces któremu trzeba pomóc.

  • Moderatorka: Agnieszka Filipiak, Zastępczyni redaktorki naczelnej, Forbes Women
  • Dr Anna Kieszkowska-Grudny, współzałożycielka i prezeska Minds Of Hope | Instytut BezStresu; psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka, mentorka, pomysłodawczyni Studiów podyplomowych Akademia Przywództwa Kobiet
  • Katarzyna Mazurek, CEO & Wholesale Director, Slovnaft Polska S.A.
  • Paulina Walkowiak, CEO, co-founder, cux.io
  • Jakk naturalnie zwiększyć liczbę kobiet w firmie i umocnić ich pozycję na wyższych stanowiskach?
  • Jak wdrażać dobre zmiany i zmieniać strategię zatrudniania, żeby dążyć do zachowania parytetów?

11:40

Przerwa na kawę, networking

12:00

DYSKUSJA Słowa mają moc i znaczenie, a jakie znaczenie mają feminatywy w biznesie?

  • Moderatorka: Katarzyna Haczewska, Partnerka, WE FIND; Mentorka, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
  • Maciej Makselon, Redaktor wydawnictwa W.A.B., nauczyciel pisania, nauczyciel akademicki
  • Anna Hołdyńska, Ekspertka ds. projektowania treści, Pracuj.pl
  • Dr Monika Kożdoń- Dębecka, adiunkt i koordynatorka specjalizacji telewizyjnej na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
  • O historii feminatywów słów kilka – czy to faktycznie coś nowego w naszym rodzimym języku?
  • Czemu ma służyć powszechne stosowanie feminatywów i czemu tak ciężko jest nam się do nich przekonać/przyzwyczaić?
  • Jak rozpocząć wdrażanie stosowania feminatywów w przedsiębiorstwie – zarządzanie zmianą wokół siebie
  • Zmiana nazwy stanowiska i… co dalej? Czy o feminatywach musimy uczyć na nowo?

12:50

Utopia czy konieczność - przyszłość kobiet w kontekście równości i sprawiedliwości w miejscach pracy

  • Justyna Lach, Dyrektor Marketingu, YES

W najnowszej kampanii marka YES pokazuje przyszłość, w której kobiety mogą się realizować w każdej dziedzinie, a premierka ogłasza powołanie "najbardziej kobiecego rządu" w historii Polski. Tymczasem w grudniu ubiegłego roku polski prezydent powołał 18-osobową Radę ds. Szkolnictwa Wyższego, Nauki i Innowacji złożoną...wyłącznie z mężczyzn. Co musi się zmienić, aby kobiety miały równy dostęp do stanowisk i nie czuły się dyskryminowane w miejscach pracy? Czy równa i sprawiedliwa przyszłość dla kobiet przedstawiana przez markę YES to utopijna wizja, czy konieczność?

PERSONAL BRANDING

13:30

AUTOPREZENTACJA W BIZNESIE czyli KLUCZ DO SUKCESU

  • Paulina Chylewska, Dziennikarka telewizyjna, Telewizja Polsat sp. z o.o.
  • Dlaczego wszystko co robimy jest autoprezentacją?
  • Co ma większe znaczenia - to co mówimy czy jak to robimy? 
  • Co decyduje o tym jak jesteśmy postrzegane?
  • Jak wyglądają różnice w postrzeganiu siebie i swojej pozycji jako eksperta wśród kobiet i mężczyzn?
  • Jak wzmocnić poczucie własnej wartości? 
  • Jak przestać się bać oceny? 
  • Między innymi o tym będziemy mówić, podpowiadając jak w praktyce wykorzystać swoje atuty, by być postrzeganym jako ekspertka, specjalistka i świetna mówczyni. 

14:10

Przerwa na lunch

15:00

Naturalne budowanie marki osobistej – jak robić to z klasą i bez poczucia przesady

  • Joanna Stopyra-Fiedorowicz, psycholożka społeczna i PR-women przedsiębiorczych kobiet; CEO, La Mamma

15:40

DYSKUSJA Świadoma Liderka na trudne czasy, czyli o jak nie zapomnieć o kluczowej roli samorozwoju w budowaniu swojej pozycji w biznesie

  • Moderatorka: Marzena Sawicka, Członek Zarządu, Polska Izba Firm Szkoleniowych; Managing Director, HILLWAY Training & Consulting
  • Red. Elżbieta Jachymczak, Dziennikarka ekonomiczna, wydawca, redaktor naczelna Business Intelligence, Mentorka biznesu
  • Katarzyna Trawińska, Brand Owner, Prouvé
  • Agnieszka Łatkowska, Dyplomowany Coach, Mentor oraz Trener Biznesu; Menedżerka ds. komercjalizacji i rozwoju, Polska Fundacja Przedsiębiorczości
  • Jak rozpoznać swoje potrzeby rozwojowe i jak je zaspakajać
  • Stawianie na rozwój jednostek, czyli Learning & Development w praktyce
  • Kompetencje na nowe czasy, czyli jak stać się Liderką 4.0

16:30

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

  • Anna Choszcz-Sendrowska - Dyrektorka Działu Komunikacji i PR, SOS Wioski Dziecięce w Polsce
  • Paulina Chylewska - Dziennikarka telewizyjna, Telewizja Polsat sp. z o.o.
  • Julia Cymerman - Kierowniczka Produkcji, Adamed
  • Dorota Czekaj - Prezeska Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, założycielka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
  • Moderatorka: Agnieszka Filipiak - Zastępczyni redaktorki naczelnej, Forbes Women
  • Elżbieta Grabowska – Jabłońska - Dyrektorka Programu SOS Wiosek Dziecięcych Ustroń
  • Moderatorka: Katarzyna Haczewska - Partnerka, WE FIND; Mentorka, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
  • Dorota N. Haller - CMO, Huawei oraz wice prezeska IAA międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
  • Anna Hołdyńska - Ekspertka ds. projektowania treści, Pracuj.pl
  • Red. Elżbieta Jachymczak - Dziennikarka ekonomiczna, wydawca, redaktor naczelna Business Intelligence, Mentorka biznesu
  • Paweł Jakubik - członek zarządu, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w chmurze, Microsoft
  • Olimpia Jenczek - specjalista do spraw kreowania wizerunku w sieci
  • Dr Anna Kieszkowska-Grudny - współzałożycielka i prezeska Minds Of Hope | Instytut BezStresu; psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka, mentorka, pomysłodawczyni Studiów podyplomowych Akademia Przywództwa Kobiet
  • Dr Anita Kijanka - Właścicielka agencji Come Creations Group, Prezeska Fundacji Network Creations oraz inicjatorka międzynarodowej organizacji Strong Women in IT
  • Wioletta Klimczak - Współzałożycielka i Prezeska Zarządu, Fundacja IT Girls
  • Ligia Kornowska - Lekarz, Dyrektor Zarządzająca Polskiej Federacji Szpitali, liderka Koalicji AI w zdrowiu; Prezes Fundacji Podaruj Dane i Data Lake
  • Monika Kowal - Businesswoman, modelka, właścicielka, SOTI Natural
  • Justyna Lach - Dyrektor Marketingu, YES
  • Aneta Legenza - Partner, Cyber Security, EY
  • Agnieszka Łatkowska - Dyplomowany Coach, Mentor oraz Trener Biznesu; Menedżerka ds. komercjalizacji i rozwoju, Polska Fundacja Przedsiębiorczości
  • Doris Maklewska - Trenerka, konsultantka i propagatorka budowania autentycznej marki osobistej, oraz marki pracodawcy za pomocą LinkedIn i Instagram
  • Maciej Makselon - Redaktor wydawnictwa W.A.B., nauczyciel pisania, nauczyciel akademicki
  • Dorota Mazur - CEO, Havas Creative Group Poland
  • Katarzyna Mazurek - CEO & Wholesale Director, Slovnaft Polska S.A.
  • Weronika Mirowska - President, Grand Press Foundation
  • Aneta Podyma - president of Unum Życie
  • Moderatorka: Susanna Romantsova - Ekspertka w zakresie strategicznego zarządzania różnorodnością i przywództwa włączającego, DEI Consulting
  • Moderatorka: Marzena Sawicka - Członek Zarządu, Polska Izba Firm Szkoleniowych; Managing Director, HILLWAY Training & Consulting
  • Magda Stęga - influencerka, Inspirational Speaker and Transgender Courageous Advocate
  • Joanna Stopyra-Fiedorowicz - psycholożka społeczna i PR-women przedsiębiorczych kobiet; CEO, La Mamma
  • Natalia Stroe - Country Manager Poland & Baltics, Coca-Cola Company
  • Małgorzata Szumowska - Dyrektor Generalna, Niewidzialna Wystawa
  • Katarzyna Trawińska - Brand Owner, Prouvé
  • Anna Turska-Tomczykowska - Partner Zarządzający w Kancelarii Ożóg Tomczykowski
  • Nina Vincenz-Krajewska - Rzeczniczka Prasowa, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
  • Paulina Walkowiak - CEO, co-founder, cux.io
  • Ewa Wernerowicz - Prezes, Soonly Finance (dawniej Vivus)
  • Joanna Burnos - założycielka, LEADERIS Institute
  • Michalina Grzesiak - Współwłaścicielka Agencji Influencer Marketingu, Storry Not Sorry
  • Dr Monika Kożdoń- Dębecka - adiunkt i koordynatorka specjalizacji telewizyjnej na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
  • Moderatorka: Katarzyna Talaga-Korcz - współwłaścicielka, Design Thinking Institute

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena promocyjna
za zapisy do 14 kwietnia
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
2 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.

  2. Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!