O konferencji
Już od dłuższego czasu mamy okazję funkcjonować w bardzo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. I nie chodzi jedynie o następujące po sobie od przeszło dwóch lat kryzysy, ale również o istotnie zwiększającą się pozycję oraz rolę kobiet w biznesie oraz przestrzeni publicznej. Doświadczamy wspaniałych zmian toczących się w sferze polskiego oraz międzynarodowego biznesu, ale w dalszym ciągu stoimy również przed ogromnymi wyzwaniami, które niejako blokują wykorzystanie w pełni potencjału kobiet jako Liderek.
Szanowne Panie, już po raz 8. zapraszamy do udziału w dorocznej konferencji „Power to Women”, która to jest wydarzeniem skierowanym przede wszystkim do świadomych kobiet, przepełnionym inspiracjami oraz wymianą dobrych doświadczeń z ich funkcjonowania w sferze biznesu. Tegoroczna konferencja odbędzie się 16 oraz 17 maja w Warszawie i tym razem, zaprosimy do udziału w intrygujących dyskusjach, wysłuchania ciekawych historii, ale co najważniejsze zapewnimy przestrzeń do networkingu, tak bardzo potrzebnego w dzisiejszym świecie.
Jak co roku, w wyjątkowej atmosferze wymienimy się wiedzą, doświadczeniami oraz dobra energią. Ale co najważniejsze, m.in.:
- POROZMAWIAMY o tym czy istnieje optymalny sposób zarządzania w trudnych czasach?
- ZASTANOWIMY SIĘ jak skutecznie budować autorytet oraz czym rzeczywiście jest empatia w przywództwie
- OPOWIEMY O pękającym szklanym suficie, czyli o tym jak rozpocząć trudną walkę o zniwelowanie dysproporcji w wynagrodzeniach w przedsiębiorstwie
- PRZEDSTAWIMY sposoby na naturalne zachowanie parytetów w przedsiębiorstwach
- PRZEDYSKUTUJEMY przyszłość kobiet w kontekście równości i sprawiedliwości w miejscach pracy
- UMIEJSCOWIMY rolę kobiet w świecie technologii oraz męskich branżach odczarowując kilka stereotypów jednocześnie
- ZAPREZENTUJEMY znaczenie autoprezentacji w świecie biznesu oraz rolę naturalnego budowania marki osobistej
- PODDAMY POD ROZWAGĘ znaczenie feminatywów w biznesie i w powszechnym użyciu
... a to wszystko w towarzystwie wspaniałych, inspirujących kobiet!
Naszym Uczestniczkom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
- Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do networkingu
- Imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu
Jak powiedziała Minouche Shafik, dyrketorka London School of Economics „W przeszłości praca wymagała od nas mięśni. Aktualnie wymaga od nas intelektu. Ale nadchodzi era, w której praca wymagać będzie od nas serca”, a więc niewątpliwie nadchodzi era kobiet.
Zapraszam więc serdecznie do udziału w unikatowym wydarzeniu, aby wspólnie ją zaplanować.
Na konferencję zapraszamy wszystkich zainteresowanych programem wydarzenia.
Program konferencji
I dzień
08:30
Rejestracja, poranna kawa, networking
09:00
Oficjalne rozpoczęcie konferencji
- Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
KOBIETA W BIZNESIE – ZARZĄDZANIE Z KLASĄ
09:10
DYSKUSJA Liderka na czasy kryzysu - czy istnieje optymalny sposób zarządzania w trudnych czasach?
- Moderatorka: Katarzyna Talaga-Korcz, współwłaścicielka, Design Thinking Institute
- Dorota Czekaj, Prezeska Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, założycielka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
- Natalia Stroe, Country Manager Poland & Baltics, Coca-Cola Company
- Aneta Podyma, president of Unum Życie
- Dorota Mazur, CEO, Havas Creative Group Poland
- Jak wybrać optymalny sposób zarządzania w dobie kryzysu gospodarczego, wysokiej inflacji, dużego poczucia niepewności, dywersyfikacji pokoleniowej w zespołach oraz w męskim zespole?
- Czy styl zarządzania powinien być uwarunkowany charakterem pracy, dominującą płcią w zespole czy osobistymi uwarunkowaniami?
- Jakie są kompetencje przyszłości współczesnej Liderki?
10:00
Odwaga w zarządzaniu – jak przezwyciężyć strach w podejmowaniu decyzji, stawianiu granic, jak uwierzyć we własne kompetencje i słuszność decyzji
- Monika Kowal, Businesswoman, modelka, właścicielka, SOTI Natural
- Od-ważna sprawa – rola misji i pasji w biznesie
- Intuicja, doświadczenia czy specjaliści rynkowi – co będzie dla Ciebie najlepszym drogowskazem?
- Umiejętność nie-słuchania – kiedy warto ją uruchomić?
- Katalizatory odwagi – jak wzmocnić wiarę we własne pomysły?
- Ciemna strona odważnego działania – czy to się opłaca?
10:40
POWER SPEECH. Dlaczego łatwiej mówić o zamianie ról w związku/społeczeństwie niż je realnie wdrożyć. Historia Michaliny Grzesiak
- Michalina Grzesiak, Współwłaścicielka Agencji Influencer Marketingu, Storry Not Sorry
11:20
Przerwa na kawę, networking
11:50
DYSKUSJA Siła Liderki w XXI wieku – jak budować autorytet w zmiennych czasach oraz czym rzeczywiście jest empatia w przywództwie
- Ewa Wernerowicz, Prezes, Soonly Finance (dawniej Vivus)
- Weronika Mirowska, President, Grand Press Foundation
- Julia Cymerman, Kierowniczka Produkcji, Adamed
- Nina Vincenz-Krajewska, Rzeczniczka Prasowa, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
- Elżbieta Grabowska – Jabłońska, Dyrektorka Programu SOS Wiosek Dziecięcych Ustroń
- Co jest największą siłą współczesnej Liderki?
- Wszystkie jesteśmy inne, czyli różne historie budowania autorytetu w świecie biznesu.
- Mądre przywództwo bez używania siły - podkreślanie autorytetu bez władczego i czasem nawet agresywnego stylu menadżerskiego.
12:40
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna organizacji w dobie kryzysu
- Anna Choszcz-Sendrowska, Dyrektorka Działu Komunikacji i PR, SOS Wioski Dziecięce w Polsce
W czasie prelekcji opowiem o:
- komunikacji wewnętrznej w kryzysie- na przykładzie SOS Wiosek Dziecięcych
- tym jak wielki kryzys udało nam się przekuć w działania PR, które bardzo wzmocniły naszą organizację
- spójności, która jest, a na pewno powinna być, drugim imieniem komunikacji
- o roli liderki/lidera organizacji w komunikacji kryzysowej
- a także, o komunikacji opartej na wartościach, oraz o tym czy do kryzysu można się przygotować.
13:20
DYSKUSJA Pękający szklany sufit - jak rozpocząć trudną walkę o zniwelowanie dysproporcji w wynagrodzeniach w przedsiębiorstwie, czyli trudne rozmowy o pieniądzach.
- Paweł Jakubik, członek zarządu, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w chmurze, Microsoft
14:10
Przerwa na lunch
15:10
DYSKUSJA Diversity & inclusion – osobiste zaangażowanie w pozytywną zmianę
- Moderatorka: Susanna Romantsova, Ekspertka w zakresie strategicznego zarządzania różnorodnością i przywództwa włączającego, DEI Consulting
- Dorota N. Haller, CMO, Huawei oraz wice prezeska IAA międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
- Małgorzata Szumowska, Dyrektor Generalna, Niewidzialna Wystawa
- Magda Stęga, influencerka, Inspirational Speaker and Transgender Courageous Advocate
- Joanna Burnos, założycielka, LEADERIS Institute
- Jakie konkretne kroki powinnyśmy podjąć aby wspierać różnorodność i włączanie w miejscu pracy?
- W jaki sposób pracodawcy mogą zwiększyć osobiste zaangażowanie swoich pracowników i pracowniczek w kwestie DEI?
- Jakie korzyści może przynieść wsparcie DEI dla nas indywidualnie, jak i dla całego przedsiębiorstwa?
- Jakie są największe bariery, z jakimi spotykają się osoby chcące promować kwestie DEI i jak można je przezwyciężyć?
- Jakie są konkretne sposoby na to, by przekształcić osobiste zaangażowanie w działanie na poziomie organizacji, a póżniej całego społeczeństwa?
16:00
Silna Liderka w mediach społecznościowych
- Doris Maklewska, Trenerka, konsultantka i propagatorka budowania autentycznej marki osobistej, oraz marki pracodawcy za pomocą LinkedIn i Instagram
- Olimpia Jenczek, specjalista do spraw kreowania wizerunku w sieci
- Kim jest silna Liderka
- Świadome wykorzystanie social media do budowania marki online
- "Co można?" i co ze stereotypami?
- Studia przypadków
16:40
Zakończenie pierwszego dnia Konferencji, popołudniowy networking
Zapraszamy Panie na popołudniowe rozmowy przy lampce wina
II dzień
09:00
Rejestracja, poranna kawa, networking
KOBIETA NA (niezwykłym) RYNKU PRACY
09:30
Kobiety w świecie technologii – łamanie stereotypów czy naturalna kolej rzeczy?
- Dr Anita Kijanka, Właścicielka agencji Come Creations Group, Prezeska Fundacji Network Creations oraz inicjatorka międzynarodowej organizacji Strong Women in IT
- Kim są kobiety zarządzające firmami technologicznymi w Polsce i na świecie - czy tylko ukończenie Politechniki gwarantuje sukces w tej branży?
- Jakie są ich największe wyzwania i lekcje w prowadzeniu biznesu w branży nowych technologii?
- Wielka rezygnacja managerek - co to dla nas oznacza w praktyce?
- Przepracowanie i skromność - czy to obraz współczesnej liderski?
10:00
DYSKUSJA Kobieta w męskiej branży – jak jest odbierana, jak się w niej znaleźć (i odnaleźć) oraz jak zbudować swój autorytet wśród zmaskulinizowanego otoczenia.
- Moderatorka: Anita Kijanka, Właścicielka agencji Come Creations Group, Prezeska Fundacji Network Creations oraz inicjatorka międzynarodowej organizacji Strong Women in IT
- Ligia Kornowska, Lekarz, Dyrektor Zarządzająca Polskiej Federacji Szpitali, liderka Koalicji AI w zdrowiu; Prezes Fundacji Podaruj Dane i Data Lake
- Aneta Legenza, Partner, Cyber Security, EY
- Anna Turska-Tomczykowska, Partner Zarządzający w Kancelarii Ożóg Tomczykowski
- Wioletta Klimczak, Współzałożycielka i Prezeska Zarządu, Fundacja IT Girls
- Czym jest siła kobiecego zarządzania według Strong Women in IT?
- Największe wyzwania kobiet na wysokich stanowiskach?
- Siła budowania relacji i networkingu
- W jaki sposób personal branding pomoże nam w biznesie
- Mentoring - dlaczego warto i jak z niego skutecznie korzystać?
- Czy kobiety umieją się wspierać i mówic o swoich wyzwaniach zawodowych?
10:50
DYSKUSJA Zachowanie parytetów w nowoczesnym przedsiębiorstwie – naturalny proces któremu trzeba pomóc.
- Moderatorka: Agnieszka Filipiak, Zastępczyni redaktorki naczelnej, Forbes Women
- Dr Anna Kieszkowska-Grudny, współzałożycielka i prezeska Minds Of Hope | Instytut BezStresu; psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka, mentorka, pomysłodawczyni Studiów podyplomowych Akademia Przywództwa Kobiet
- Katarzyna Mazurek, CEO & Wholesale Director, Slovnaft Polska S.A.
- Paulina Walkowiak, CEO, co-founder, cux.io
- Jakk naturalnie zwiększyć liczbę kobiet w firmie i umocnić ich pozycję na wyższych stanowiskach?
- Jak wdrażać dobre zmiany i zmieniać strategię zatrudniania, żeby dążyć do zachowania parytetów?
11:40
Przerwa na kawę, networking
12:00
DYSKUSJA Słowa mają moc i znaczenie, a jakie znaczenie mają feminatywy w biznesie?
- Moderatorka: Katarzyna Haczewska, Partnerka, WE FIND; Mentorka, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
- Maciej Makselon, Redaktor wydawnictwa W.A.B., nauczyciel pisania, nauczyciel akademicki
- Anna Hołdyńska, Ekspertka ds. projektowania treści, Pracuj.pl
- Dr Monika Kożdoń- Dębecka, adiunkt i koordynatorka specjalizacji telewizyjnej na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
- O historii feminatywów słów kilka – czy to faktycznie coś nowego w naszym rodzimym języku?
- Czemu ma służyć powszechne stosowanie feminatywów i czemu tak ciężko jest nam się do nich przekonać/przyzwyczaić?
- Jak rozpocząć wdrażanie stosowania feminatywów w przedsiębiorstwie – zarządzanie zmianą wokół siebie
- Zmiana nazwy stanowiska i… co dalej? Czy o feminatywach musimy uczyć na nowo?
12:50
Utopia czy konieczność - przyszłość kobiet w kontekście równości i sprawiedliwości w miejscach pracy
- Justyna Lach, Dyrektor Marketingu, YES
W najnowszej kampanii marka YES pokazuje przyszłość, w której kobiety mogą się realizować w każdej dziedzinie, a premierka ogłasza powołanie "najbardziej kobiecego rządu" w historii Polski. Tymczasem w grudniu ubiegłego roku polski prezydent powołał 18-osobową Radę ds. Szkolnictwa Wyższego, Nauki i Innowacji złożoną...wyłącznie z mężczyzn. Co musi się zmienić, aby kobiety miały równy dostęp do stanowisk i nie czuły się dyskryminowane w miejscach pracy? Czy równa i sprawiedliwa przyszłość dla kobiet przedstawiana przez markę YES to utopijna wizja, czy konieczność?
PERSONAL BRANDING
13:30
AUTOPREZENTACJA W BIZNESIE czyli KLUCZ DO SUKCESU
- Paulina Chylewska, Dziennikarka telewizyjna, Telewizja Polsat sp. z o.o.
- Dlaczego wszystko co robimy jest autoprezentacją?
- Co ma większe znaczenia - to co mówimy czy jak to robimy?
- Co decyduje o tym jak jesteśmy postrzegane?
- Jak wyglądają różnice w postrzeganiu siebie i swojej pozycji jako eksperta wśród kobiet i mężczyzn?
- Jak wzmocnić poczucie własnej wartości?
- Jak przestać się bać oceny?
- Między innymi o tym będziemy mówić, podpowiadając jak w praktyce wykorzystać swoje atuty, by być postrzeganym jako ekspertka, specjalistka i świetna mówczyni.
14:10
Przerwa na lunch
15:00
Naturalne budowanie marki osobistej – jak robić to z klasą i bez poczucia przesady
- Joanna Stopyra-Fiedorowicz, psycholożka społeczna i PR-women przedsiębiorczych kobiet; CEO, La Mamma
15:40
DYSKUSJA Świadoma Liderka na trudne czasy, czyli o jak nie zapomnieć o kluczowej roli samorozwoju w budowaniu swojej pozycji w biznesie
- Moderatorka: Marzena Sawicka, Członek Zarządu, Polska Izba Firm Szkoleniowych; Managing Director, HILLWAY Training & Consulting
- Red. Elżbieta Jachymczak, Dziennikarka ekonomiczna, wydawca, redaktor naczelna Business Intelligence, Mentorka biznesu
- Katarzyna Trawińska, Brand Owner, Prouvé
- Agnieszka Łatkowska, Dyplomowany Coach, Mentor oraz Trener Biznesu; Menedżerka ds. komercjalizacji i rozwoju, Polska Fundacja Przedsiębiorczości
- Jak rozpoznać swoje potrzeby rozwojowe i jak je zaspakajać
- Stawianie na rozwój jednostek, czyli Learning & Development w praktyce
- Kompetencje na nowe czasy, czyli jak stać się Liderką 4.0
16:30
Zakończenie konferencji.
Czas trwania
Prelegenci
- Anna Choszcz-Sendrowska - Dyrektorka Działu Komunikacji i PR, SOS Wioski Dziecięce w Polsce
- Paulina Chylewska - Dziennikarka telewizyjna, Telewizja Polsat sp. z o.o.
- Julia Cymerman - Kierowniczka Produkcji, Adamed
- Dorota Czekaj - Prezeska Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, założycielka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
- Moderatorka: Agnieszka Filipiak - Zastępczyni redaktorki naczelnej, Forbes Women
- Elżbieta Grabowska – Jabłońska - Dyrektorka Programu SOS Wiosek Dziecięcych Ustroń
- Moderatorka: Katarzyna Haczewska - Partnerka, WE FIND; Mentorka, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
- Dorota N. Haller - CMO, Huawei oraz wice prezeska IAA międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
- Anna Hołdyńska - Ekspertka ds. projektowania treści, Pracuj.pl
- Red. Elżbieta Jachymczak - Dziennikarka ekonomiczna, wydawca, redaktor naczelna Business Intelligence, Mentorka biznesu
- Paweł Jakubik - członek zarządu, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w chmurze, Microsoft
- Olimpia Jenczek - specjalista do spraw kreowania wizerunku w sieci
- Dr Anna Kieszkowska-Grudny - współzałożycielka i prezeska Minds Of Hope | Instytut BezStresu; psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka, mentorka, pomysłodawczyni Studiów podyplomowych Akademia Przywództwa Kobiet
- Dr Anita Kijanka - Właścicielka agencji Come Creations Group, Prezeska Fundacji Network Creations oraz inicjatorka międzynarodowej organizacji Strong Women in IT
- Wioletta Klimczak - Współzałożycielka i Prezeska Zarządu, Fundacja IT Girls
- Ligia Kornowska - Lekarz, Dyrektor Zarządzająca Polskiej Federacji Szpitali, liderka Koalicji AI w zdrowiu; Prezes Fundacji Podaruj Dane i Data Lake
- Monika Kowal - Businesswoman, modelka, właścicielka, SOTI Natural
- Justyna Lach - Dyrektor Marketingu, YES
- Aneta Legenza - Partner, Cyber Security, EY
- Agnieszka Łatkowska - Dyplomowany Coach, Mentor oraz Trener Biznesu; Menedżerka ds. komercjalizacji i rozwoju, Polska Fundacja Przedsiębiorczości
- Doris Maklewska - Trenerka, konsultantka i propagatorka budowania autentycznej marki osobistej, oraz marki pracodawcy za pomocą LinkedIn i Instagram
- Maciej Makselon - Redaktor wydawnictwa W.A.B., nauczyciel pisania, nauczyciel akademicki
- Dorota Mazur - CEO, Havas Creative Group Poland
- Katarzyna Mazurek - CEO & Wholesale Director, Slovnaft Polska S.A.
- Weronika Mirowska - President, Grand Press Foundation
- Aneta Podyma - president of Unum Życie
- Moderatorka: Susanna Romantsova - Ekspertka w zakresie strategicznego zarządzania różnorodnością i przywództwa włączającego, DEI Consulting
- Moderatorka: Marzena Sawicka - Członek Zarządu, Polska Izba Firm Szkoleniowych; Managing Director, HILLWAY Training & Consulting
- Magda Stęga - influencerka, Inspirational Speaker and Transgender Courageous Advocate
- Joanna Stopyra-Fiedorowicz - psycholożka społeczna i PR-women przedsiębiorczych kobiet; CEO, La Mamma
- Natalia Stroe - Country Manager Poland & Baltics, Coca-Cola Company
- Małgorzata Szumowska - Dyrektor Generalna, Niewidzialna Wystawa
- Katarzyna Trawińska - Brand Owner, Prouvé
- Anna Turska-Tomczykowska - Partner Zarządzający w Kancelarii Ożóg Tomczykowski
- Nina Vincenz-Krajewska - Rzeczniczka Prasowa, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
- Paulina Walkowiak - CEO, co-founder, cux.io
- Ewa Wernerowicz - Prezes, Soonly Finance (dawniej Vivus)
- Joanna Burnos - założycielka, LEADERIS Institute
- Michalina Grzesiak - Współwłaścicielka Agencji Influencer Marketingu, Storry Not Sorry
- Dr Monika Kożdoń- Dębecka - adiunkt i koordynatorka specjalizacji telewizyjnej na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
- Moderatorka: Katarzyna Talaga-Korcz - współwłaścicielka, Design Thinking Institute
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
-
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.
-
Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210