O konferencji
Kwiecień to w kalendarzu Project Managerów w Polsce jeden z najważniejszych miesięcy. Dlaczego? Bo to właśnie 25 i 26 kwietnia odbędzie się już 8 edycja Project Management Forum.
Zaprosiliśmy znakomitych i doświadczonych ekspertów, zapraszamy również Ciebie, by wspólnie tworzyć społeczność ludzi zaangażowanych w Project Management. Zależy nam, byś na koniec opuścił nas z przeświadczeniem, że było warto!
Forum dostarczy Ci sprawdzonych technik, narzędzi i umiejętności potrzebnych do sprawnego zarządzania projektami. Bądź częścią wydarzenia, które łączy w sobie doświadczenia z wielu różnych firm i branż.
Każdy dzień zaczniemy od interakcji, integracji, praktyki w ramach krótkich sesji warsztatowych aby następnie przejść przez prelekcje które odpowiedzą m.in. na pytania:
- Jak AI i digitalizacja wpłyną na rolę i wymagania przyszłego zawodu projektowego?
- Jaki powinien być Lider na zwinne czasy
- Jakich talentów potrzebujemy dzisiaj, w czasie zmian i kryzysu. Jak zatrzymać najlepszych pracowników, których potrzebuje organizacja
- Jak kształtować Agile Mindset w zespole
- Jak zarządzać projektem w czasie kryzysu - Czy sprawny zespół zarządzania projektami jest w stanie na siebie zarobić, jak zwinny jesteś w sytuacji kryzysu
- Jakie korzyści a jakie zagrożenia czekają nas podczas zwinnych transformacji
- Jak tworzyć projekty w sposób zrównoważony aby uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku
Weź udział w Forum i skorzystaj z doświadczenia naszych uznanych ekspertów oraz przedyskutuj z nimi najważniejsze wyzwania w Twojej pracy w obszarze zarządzania projektami. Zainspiruj się przedstawionymi case’ami i wykorzystaj je w swoim biznesie!
Co gwarantujemy?
- Wiedzę na najwyższym poziomie
- Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów z różnych branż
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
- Certyfikat uczestnictwa – potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!
Do udziału zapraszamy:
- Dyrektorów/Managerów IT
- Szefów Biur Zarządzania Projektami
- Osoby zarządzające projektami, Project Managerów
- Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Aplikacji
- Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Produktów
- Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Innowacji
- Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Rozwoju
- Dyrektorów ds. Transformacji
- Osoby odpowiedzialne za badania, planowanie, rozwój
- Wszystkich zainteresowanych tematyką project management
Program konferencji
Dzień 1.
08:30
Rejestracja uczestników, poranna kawa.
08:55
Oficjalne rozpoczęcie konferencji.
09:00
Sesja warsztatowa: pacman w akcji, czyli co robić i czego nie robić, by stworzyć dobry zespół projektowy
- tristan tresar, Trener Biznesu, Założyciel Algorytmii
w trakcie warsztatu razem stworzymy narzędzie za pomocą, którego określimy zachowania i czynności, które in plus i in minus wpływają na stworzenie sprawnie działającego zespołu projektowego.
nic dodać, nic ująć – tylko gotowe narzędzie do wykorzystania od razu po mini – warsztacie
10:30
Jak AI i digitalizacja wpłyną na rolę i wymagania przyszłego zawodu projektowego?
- Mariusz Kapusta, Prezes Zarządu, Leadreship Center
- Jak zarządzać projektami z udziałem botów?
- Czy kierownik projektu zostanie zastąpiony maszyną?
- Czy sztuczna inteligencja sprawdzi się w zarządzaniu projektami
- Jak wykorzystać sztuczna inteligencja i digitalizacja na optymalizację kosztów
11:15
Przerwa na kawę
11:30
Leader na zwinne czasy
- Kompetencje zwinnego lidera
- Jak być liderem, który współtworzy, kształtuje zespoły, ułatwia, eksperymentuje, daje przykład, skupia się na ludziach, zachęca do nowych pomysłów, tworzy możliwości rozwoju i świętuje sukcesy
12:15
Zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów (zwinny HR) czyli jak przyciągać do siebie dobrych pracowników
- Szymon Górnik, Założyciel, Kopalnia Biznesu
- Onboarding – jak zdalnie wdrażać w nowe projekty i do pracy
- Praca hybrydowa – trudność z zebraniem zespołu w jednym miejscu i angażowaniem go do wspólnej pracy
- Talenty w organizacji - jakich talentów potrzebujemy dzisiaj, w czasie zmian i kryzysu. Jak zatrzymać najlepszych pracowników, których potrzebuje organizacja
- Jak pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród zespołów projektowych stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?
13:00
Zespół projektowy, czyli ludzie i komunikacja w zespole
- Zapewnianie motywacji pracowników napędzającej samoorganizację pracy i zwinny Mindset
- Jak kształtować Agile Mindset w zespole
13:45
Lunch
14:45
Wykorzystanie głosu klienta w projektach
- Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner Zarządzający, CustomerMatters
- Korzyści z prowadzenia projektów „z głosem klienta” (podejście human-centered)
- Jak określać klientów i ich cele? Klienci wewnętrzni i zewnętrzni
- Jak ustalać źródła głosu klienta, ich termin ważności, próby, klient do testów?
- Jak zaplanować pracę z głosem klienta w projekcie?
- Mapa doświadczeń / podróży klienta jako najgłębsze „wejście w buty klienta”
15:30
Zarządzanie projektem w kryzysie
- Umiejętność tworzenia zwinnych kontraktów pomiędzy odbiorcą i dostawcą
- PMO – interesariusz, sponsor – jak z nimi rozmawiać aby uchronić swój projekt i dostosować go do nowych wymagań rynkowych
- Zmiana kolejności zaplanowanych etapów oraz wprowadzania nowych – jak zwinny jesteś w sytuacji kryzysu
- Czy sprawny zespół zarządzania projektami jest w stanie na siebie zarobić?
- Optymalizacja procesów – w kontekście walki z kryzysem gospodarczym
16:15
Zakończenie pierwszego dnia.
Dzień 2.
08:30
Rejestracja uczestników, poranna kawa
09:00
Gra jako konwencjonalny sposób poszerzania wiedzy o Zarządzaniu Projektem
- Wykorzystanie gier w wielu obszarach projektowych
- Integracja nowopowstałego zespołu, budowanie zaangażowania i jakości współpracy
- Jak rozwiązywać konflikty poprzez zastosowanie gier?
10:30
Zarządzanie projektami z innej beczki
11:15
Przerwa na kawę
11:30
Którędy droga – ani waterfall ani agile nie są rozwiązaniem na wszystko. Czy jest inne metoda?
- Czy PMO dla projektów Agile naprawdę istnieje? Czy może istnieć? Jak to działa?
- Agile versus DevOps i związane z tym wyzwania organizacyjne
- Zmienność, na którą agile nie zawsze jest odpowiedzią bo nie każda organizacja może przebudować struktury tak by on działał
- Skalowanie agile na całą organizację
- Jakie korzyści a jakie zagrożenia czekają nas podczas zwinnych transformacji
- Ciemniejsza strona Agile - zagrożenia, ryzyka oraz błędy zwinnych transformacji
12:15
Duże portfolio projektów - wiele metodyk zarządzania. Jak efektywnie zarządzać portfelem projektów?
- Mariusz Świerczyński, Dyrektor Departamentu Projektów i Inicjatyw Informatycznych, Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
- Efektywne zarządzanie zróżnicowanymi projektami
- Wybór właściwej metodyki zarządzania projektami
- Umiejętne szacowanie kosztów i korzyści
- Duże projekty zwinne w których pracuje ponad 100 osób - wybór właściwej metodyki zarządzania projektami
13:00
Lunch
14:00
Budowanie „ownershipu” jako klucz do wdrożenia zmian dla zrównoważonego rozwoju
- Przemysław Feliga, ESG Project Manager, OTCF/4F S.A.
- Budowanie poczucia własności i sprawczości
- Istotność wskazywania wspólnych celów
- Filozofia „małych kroków” (Kaizen) w procesie zmiany
- Zrównoważony rozwój jako wspólna „waluta” przyszłości
14:45
Zrównoważony rozwój i zarządzanie projektami – moda czy konieczność
- Ewa Palarczyk, Prezes Zarządu, GPM EMEA
- Jak tworzyć projekty w sposób zrównoważony aby uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku
15:30
Zakończenie drugiego dnia forum.
Czas trwania
Prelegenci
- Mateusz Benyk, Product Owner Żabka Polska
- Przemysław Feliga, ESG Project Manager OTCF/4F S.A.
- Szymon Górnik, Założyciel Kopalnia Biznesu
- Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner Zarządzający CustomerMatters
- Mariusz Kapusta, Prezes Zarządu Leadreship Center
- Ewa Palarczyk, Prezes Zarządu GPM EMEA
- Mariusz Świerczyński, Dyrektor Departamentu Projektów i Inicjatyw Informatycznych Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
- Tristan Tresar, Trener Biznesu, Założyciel Algorytmii
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
