VIII Project Management Forum

O konferencji

Kwiecień to w kalendarzu Project Managerów w Polsce jeden z najważniejszych miesięcy. Dlaczego? Bo to właśnie 25 i 26 kwietnia odbędzie się już 8 edycja Project Management Forum.

Zaprosiliśmy znakomitych i doświadczonych ekspertów, zapraszamy również Ciebie, by wspólnie tworzyć społeczność ludzi zaangażowanych w Project Management. Zależy nam, byś na koniec opuścił nas z przeświadczeniem, że było warto!

Forum dostarczy Ci sprawdzonych technik, narzędzi i umiejętności potrzebnych do sprawnego zarządzania projektami. Bądź częścią wydarzenia, które łączy w sobie doświadczenia z wielu różnych firm i branż.

Każdy dzień zaczniemy od interakcji, integracji, praktyki w ramach krótkich sesji warsztatowych aby następnie przejść przez prelekcje które odpowiedzą m.in. na pytania:

  • Jak AI i digitalizacja wpłyną na rolę i wymagania przyszłego zawodu projektowego?
  • Jaki powinien być Lider na zwinne czasy
  • Jakich talentów potrzebujemy dzisiaj, w czasie zmian i kryzysu. Jak zatrzymać najlepszych pracowników, których potrzebuje organizacja
  • Jak kształtować Agile Mindset w zespole
  • Jak zarządzać projektem w czasie kryzysu - Czy sprawny zespół zarządzania projektami jest w stanie na siebie zarobić, jak zwinny jesteś w sytuacji kryzysu
  • Jakie korzyści a jakie zagrożenia czekają nas podczas zwinnych transformacji
  • Jak tworzyć projekty w sposób zrównoważony aby uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku

Weź udział w Forum i skorzystaj z doświadczenia naszych uznanych ekspertów oraz przedyskutuj z nimi najważniejsze wyzwania w Twojej pracy w obszarze zarządzania projektami. Zainspiruj się przedstawionymi case’ami i wykorzystaj je w swoim biznesie!

Dlaczego warto wziąć udział?

Co gwarantujemy?

  • Wiedzę na najwyższym poziomie
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów z różnych branż
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Certyfikat uczestnictwa – potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Szefów Biur Zarządzania Projektami
  • Osoby zarządzające projektami, Project Managerów
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Aplikacji
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Produktów
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Innowacji
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Rozwoju
  • Dyrektorów ds. Transformacji
  • Osoby odpowiedzialne za badania, planowanie, rozwój
  • Wszystkich zainteresowanych tematyką project management

Program konferencji

Dzień 1.

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa.

08:55

Oficjalne rozpoczęcie konferencji.

09:00

Sesja warsztatowa: pacman w akcji, czyli co robić i czego nie robić, by stworzyć dobry zespół projektowy

  • tristan tresar, Trener Biznesu, Założyciel Algorytmii

w trakcie warsztatu razem stworzymy narzędzie za pomocą, którego określimy zachowania i czynności, które in plus i in minus wpływają na stworzenie sprawnie działającego zespołu projektowego.

nic dodać, nic ująć – tylko gotowe narzędzie do wykorzystania od razu po mini – warsztacie

10:30

Jak AI i digitalizacja wpłyną na rolę i wymagania przyszłego zawodu projektowego?

  • Mariusz Kapusta, Prezes Zarządu, Leadreship Center
  • Jak zarządzać projektami z udziałem botów?
  • Czy kierownik projektu zostanie zastąpiony maszyną?
  • Czy sztuczna inteligencja sprawdzi się w zarządzaniu projektami
  • Jak wykorzystać sztuczna inteligencja i digitalizacja na optymalizację kosztów

11:15

Przerwa na kawę

11:30

Leader na zwinne czasy

  • Kompetencje zwinnego lidera
  • Jak być liderem, który współtworzy, kształtuje zespoły, ułatwia, eksperymentuje, daje przykład, skupia się na ludziach, zachęca do nowych pomysłów, tworzy możliwości rozwoju i świętuje sukcesy

12:15

Zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów (zwinny HR) czyli jak przyciągać do siebie dobrych pracowników

  • Szymon Górnik, Założyciel, Kopalnia Biznesu
  • Onboarding – jak zdalnie wdrażać w nowe projekty i do pracy
  • Praca hybrydowa – trudność z zebraniem zespołu w jednym miejscu i angażowaniem go do wspólnej pracy
  • Talenty w organizacji - jakich talentów potrzebujemy dzisiaj, w czasie zmian i kryzysu. Jak zatrzymać najlepszych pracowników, których potrzebuje organizacja
  • Jak pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród zespołów projektowych stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?

13:00

Zespół projektowy, czyli ludzie i komunikacja w zespole

  • Zapewnianie motywacji pracowników napędzającej samoorganizację pracy i zwinny Mindset
  • Jak kształtować Agile Mindset w zespole

13:45

Lunch

14:45

Wykorzystanie głosu klienta w projektach

  • Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner Zarządzający, CustomerMatters
  • Korzyści z prowadzenia projektów „z głosem klienta” (podejście human-centered)
  • Jak określać klientów i ich cele? Klienci wewnętrzni i zewnętrzni
  • Jak ustalać źródła głosu klienta, ich termin ważności, próby, klient do testów?
  • Jak zaplanować pracę z głosem klienta w projekcie?
  • Mapa doświadczeń / podróży klienta jako najgłębsze „wejście w buty klienta”

15:30

Zarządzanie projektem w kryzysie

  • Umiejętność tworzenia zwinnych kontraktów pomiędzy odbiorcą i dostawcą
  • PMO – interesariusz, sponsor – jak z nimi rozmawiać aby uchronić swój projekt i dostosować go do nowych wymagań rynkowych
  • Zmiana kolejności zaplanowanych etapów oraz wprowadzania nowych – jak zwinny jesteś w sytuacji kryzysu
  • Czy sprawny zespół zarządzania projektami jest w stanie na siebie zarobić? 
  • Optymalizacja procesów – w kontekście walki z kryzysem gospodarczym

16:15

Zakończenie pierwszego dnia.

 

Dzień 2.

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00

Gra jako konwencjonalny sposób poszerzania wiedzy o Zarządzaniu Projektem

  • Wykorzystanie gier w wielu obszarach projektowych
  • Integracja nowopowstałego zespołu, budowanie zaangażowania i jakości współpracy
  • Jak rozwiązywać konflikty poprzez zastosowanie gier?

10:30

Zarządzanie projektami z innej beczki

11:15

Przerwa na kawę

11:30

Którędy droga – ani waterfall ani agile nie są rozwiązaniem na wszystko. Czy jest inne metoda?

  • Czy PMO dla projektów Agile naprawdę istnieje? Czy może istnieć? Jak to działa?
  • Agile versus DevOps i związane z tym wyzwania organizacyjne
  • Zmienność, na którą agile nie zawsze jest odpowiedzią bo nie każda organizacja może przebudować struktury tak by on działał
  • Skalowanie agile na całą organizację
  • Jakie korzyści a jakie zagrożenia czekają nas podczas zwinnych transformacji
  • Ciemniejsza strona Agile - zagrożenia, ryzyka oraz błędy zwinnych transformacji

12:15

Duże portfolio projektów - wiele metodyk zarządzania. Jak efektywnie zarządzać portfelem projektów?

  • Mariusz Świerczyński, Dyrektor Departamentu Projektów i Inicjatyw Informatycznych, Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
  • Efektywne zarządzanie zróżnicowanymi projektami
  • Wybór właściwej metodyki zarządzania projektami
  • Umiejętne szacowanie kosztów i korzyści
  • Duże projekty zwinne w których pracuje ponad 100 osób - wybór właściwej metodyki zarządzania projektami

13:00

Lunch

14:00

Budowanie „ownershipu” jako klucz do wdrożenia zmian dla zrównoważonego rozwoju

  • Przemysław Feliga, ESG Project Manager, OTCF/4F S.A.
  • Budowanie poczucia własności i sprawczości
  • Istotność wskazywania wspólnych celów
  • Filozofia „małych kroków” (Kaizen) w procesie zmiany
  • Zrównoważony rozwój jako wspólna „waluta” przyszłości

14:45

Zrównoważony rozwój i zarządzanie projektami – moda czy konieczność

  • Ewa Palarczyk, Prezes Zarządu, GPM EMEA
  • Jak tworzyć projekty w sposób zrównoważony aby uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku

15:30

Zakończenie drugiego dnia forum.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

  •  
  • Mateusz Benyk, Product Owner Żabka Polska
  • Przemysław Feliga, ESG Project Manager OTCF/4F S.A.
  • Szymon Górnik, Założyciel Kopalnia Biznesu
  • Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner Zarządzający CustomerMatters
  • Mariusz Kapusta, Prezes Zarządu Leadreship Center
  • Ewa Palarczyk, Prezes Zarządu GPM EMEA
  • Mariusz Świerczyński, Dyrektor Departamentu Projektów i Inicjatyw Informatycznych Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
  • Tristan Tresar, Trener Biznesu, Założyciel Algorytmii
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
2 695
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
zapisy do 24 marca
2 195
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!