O konferencji
W trakcie wydarzenia omówimy trzy kluczowe obszary takie jak:
- Copywriting
- Webwriting
- Storytelling ukierunkowane na przekaz w formule B2B.
Kompleksowe omówienie Writingu B2B, Znakomici, uznani Eksperci, innowacyjna formuła to tylko niektóre z niewątpliwie mocnych stron tego spotkania.
Zapraszamy do zgłoszenia udziału już dziś !
wszystkich zainteresowanych tematem i chcących poszerzyć swoją wiedzę
Program konferencji
12 uniwersalnych sposobów wywierania większego wpływu słowami w marketingu i sprzedaży B2B
Dariusz Puzyrkiewicz, Copywriter
Informacja nie sprzedaje. Komunikacja B2B to coś więcej niż prezentacja faktów i dowodów. Mam zamiar pokazać 12 sposobów zwiększania perswazyjności komunikacji przy zachowaniu pełnego profesjonalizmu i szacunku dla odbiorcy. Po zapoznaniu się z tymi metodami uczestnik będzie wiedział, jak zmienić najprostszą informację biznesową w komunikat, prowadzący odbiorcę do działania.
- Dwie strategie perswazji - zasady i pułapki.
- Jak stosować Matrycę Komunikacji?
- Na czym polega kotwiczenie wartości?
- Jak działa zmienna siła argumentacji?
- Dlaczego należy wykorzystywać konkret zamiast abstrakcji?
- Czym jest głębia słów i jak ożywia informacje?
- Czym jest Siła Jednego? Jak to pomaga pokonać autorytet największego eksperta w branży?
- Jak stosować ilustracje korzyści?
- Czym jest Proaktywna Personalizacja i jak ją stosować nawet w najprostszych tekstach?
- Jak w tekstach wykorzystywać Spektrum Motywacji?
- W jaki sposób na czytelnika działa Zasada Podwajania i jak zmienić korzyści w Nowy Standard?
- Dlaczego Ja? Najważniejszy element każdego tekstu biznesowego
Webwriting B2B
Anna Miotk, Ekspertka ds. PR i trenerka biznesu, autorka bloga annamiotk.pl
- Pisanie tekstów do internetu - kilka ogólnych zasad, które warto znać
- Niech Cię znajdą - tekst przyjazny dla wyszukiwarki
- Komunikacja B2B - najczęściej stosowane typy tekstów
- Podstawa sukcesu - merytoryczna strona firmowa
- Media społecznościowe B2B - ludzie, którzy stoją za marką
- Podziel się wiedzą, edukuj klientów - artykuł ekspercki
- Podtrzymuj relacje z klientami - atrakcyjny newsletter firmowy
- Google Analytics prawdę Ci powie, czyli o skuteczności słów kilka
Storytelling B2B
Adam Zadrożny, Certyfikowany trener biznesu i psycholog
- Jak wielkie marki używają storytellingu, aby zafascynować swoich klientów?
- Jakie struktury narracyjne możesz wykorzystać w swoim przekazie marketingowym, aby zwiększyć szanse na emocje u odbiorców?
- Jakie są typy historii, które przydadzą się na spotkaniach z klientami?
- Jak uatrakcyjniać swoje historie, aby utrzymać uwagę publiczności?
- Jaką wielka opowieść teraz kryje się marką twojej firmy, a jaką opowieść chcesz stworzyć w przyszłości?
- Jak wykorzystywać opowieści w Social Media (Facebook, Linkedin, Instagram)?
Uczestnicy warsztatu mogą wykorzystać 15 minut darmowej konsultacji dotyczącej storytellingu w kontekście marki w ciągu miesiąca od spotkania.
Zakończenie konferencji
Czas trwania
Prelegenci
Anna Miotk
Ekspertka ds. PR i trenerka biznesu, autorka bloga annamiotk.pl
Od 2001 roku pracuje w branży PR, od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl. Uczy pisania tekstów do internetu na kursach online oraz podczas warsztatów i szkoleń.
Dariusz Puzyrkiewicz
Copywriter
Copywriter od słów do sprzedaży. Od 2006 roku pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego blogu o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Szkolił pracowników takich firm, jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Sprytnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera Biblia Copywritingu i współautor Biblii E-biznesu 2. Nowy Testament. Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.
Adam Zadrożny
Certyfikowany trener biznesu i psycholog
Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w tematach: Wystąpienia publiczne, tworzenie prezentacji i Storytelling. Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań oraz dobrą atmosferę. Uważa, że trening wystąpień należy dokładnie dostosować do kompetencji Klienta, aby przyniósł on największe efekty. Prowadził sesje indywidualne zarówno na poziomie dyrektorskim jak i CEO. Największą motywacją dla niego jest to, że wystąpienia nad którymi pracuje mogą mieć pozytywny wpływ zarówno na klientów jak i innych pracowników w firmie. Ekspert w zakresie tworzenia biznesowych prezentacji w PowerPointcie. Podczas szkoleń pokazuje krok po kroku jak szybko tworzyć slajdy, które są estetyczne i przykuwają uwagę. Uczy jak za pomocą paru trików sprawić, aby tworzenie prezentacji było nie tylko przyjemne, ale i przybliżało twórców do ich celów biznesowych. Tworzy sprzedażowe i inwestorskie prezentacje na zamówienie. Tworzenia prezentacji uczył pracowników różnych branż w tym: ubezpieczeniowej, finansowej, czy IT.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
