Writing B2B

O konferencji

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w konferencji online: Writing B2B.

W trakcie wydarzenia omówimy trzy kluczowe obszary takie jak:
- Copywriting
- Webwriting
- Storytelling ukierunkowane na przekaz w formule B2B.

Kompleksowe omówienie Writingu B2B, Znakomici, uznani Eksperci, innowacyjna formuła to tylko niektóre z niewątpliwie mocnych stron tego spotkania.

Zapraszamy do zgłoszenia udziału już dziś !
Kto powinien wziąć udział?

wszystkich zainteresowanych tematem i chcących poszerzyć swoją wiedzę

 

Program konferencji

12 uniwersalnych sposobów wywierania większego wpływu słowami w marketingu i sprzedaży B2B

Dariusz Puzyrkiewicz, Copywriter

Informacja nie sprzedaje. Komunikacja B2B to coś więcej niż prezentacja faktów i dowodów. Mam zamiar pokazać 12 sposobów zwiększania perswazyjności komunikacji przy zachowaniu pełnego profesjonalizmu i szacunku dla odbiorcy. Po zapoznaniu się z tymi metodami uczestnik będzie wiedział, jak zmienić najprostszą informację biznesową w komunikat, prowadzący odbiorcę do działania.

  • Dwie strategie perswazji - zasady i pułapki.
  • Jak stosować Matrycę Komunikacji?
  • Na czym polega kotwiczenie wartości?
  • Jak działa zmienna siła argumentacji?
  • Dlaczego należy wykorzystywać konkret zamiast abstrakcji?
  • Czym jest głębia słów i jak ożywia informacje?
  • Czym jest Siła Jednego? Jak to pomaga pokonać autorytet największego eksperta w branży? 
  • Jak stosować ilustracje korzyści?
  • Czym jest Proaktywna Personalizacja i jak ją stosować nawet w najprostszych tekstach?
  • Jak w tekstach wykorzystywać Spektrum Motywacji?
  • W jaki sposób na czytelnika działa Zasada Podwajania i jak zmienić korzyści w Nowy Standard?
  • Dlaczego Ja? Najważniejszy element każdego tekstu biznesowego

Webwriting B2B

 Anna Miotk, Ekspertka ds. PR i trenerka biznesu, autorka bloga annamiotk.pl

  • Pisanie tekstów do internetu - kilka ogólnych zasad, które warto znać
  • Niech Cię znajdą - tekst przyjazny dla wyszukiwarki
  • Komunikacja B2B - najczęściej stosowane typy tekstów
  • Podstawa sukcesu - merytoryczna strona firmowa
  • Media społecznościowe B2B - ludzie, którzy stoją za marką
  • Podziel się wiedzą, edukuj klientów - artykuł ekspercki
  • Podtrzymuj relacje z klientami - atrakcyjny newsletter firmowy
  • Google Analytics prawdę Ci powie, czyli o skuteczności słów kilka

Storytelling B2B

 Adam Zadrożny, Certyfikowany trener biznesu i psycholog

  • Jak wielkie marki używają storytellingu, aby zafascynować swoich klientów?
  • Jakie struktury narracyjne możesz wykorzystać w swoim przekazie marketingowym, aby zwiększyć szanse na emocje u odbiorców?
  • Jakie są typy historii, które przydadzą się na spotkaniach z klientami?
  • Jak uatrakcyjniać swoje historie, aby utrzymać uwagę publiczności?
  • Jaką wielka opowieść teraz kryje się marką twojej firmy, a jaką opowieść chcesz stworzyć w przyszłości?
  • Jak wykorzystywać opowieści w Social Media (Facebook, Linkedin, Instagram)?

Uczestnicy warsztatu mogą wykorzystać 15 minut darmowej konsultacji dotyczącej storytellingu w kontekście marki w ciągu miesiąca od spotkania.

Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Anna Miotk

Ekspertka ds. PR i trenerka biznesu, autorka bloga annamiotk.pl

Od 2001 roku pracuje w branży PR, od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl. Uczy pisania tekstów do internetu na kursach online oraz podczas warsztatów i szkoleń.

 

Dariusz Puzyrkiewicz

Copywriter

Copywriter od słów do sprzedaży. Od 2006 roku pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego blogu o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Szkolił pracowników takich firm, jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Sprytnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera Biblia Copywritingu i współautor Biblii E-biznesu 2. Nowy Testament. Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.

 

Adam Zadrożny

Certyfikowany trener biznesu i psycholog

Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w tematach: Wystąpienia publiczne, tworzenie prezentacji i Storytelling. Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań oraz dobrą atmosferę. Uważa, że trening wystąpień należy dokładnie dostosować do kompetencji Klienta, aby przyniósł on największe efekty. Prowadził sesje indywidualne zarówno na poziomie dyrektorskim jak i CEO. Największą motywacją dla niego jest to, że wystąpienia nad którymi pracuje mogą mieć pozytywny wpływ zarówno na klientów jak i innych pracowników w firmie. Ekspert w zakresie tworzenia biznesowych prezentacji w PowerPointcie. Podczas szkoleń pokazuje krok po kroku jak szybko tworzyć slajdy, które są estetyczne i przykuwają uwagę. Uczy jak za pomocą paru trików sprawić, aby tworzenie prezentacji było nie tylko przyjemne, ale i przybliżało twórców do ich celów biznesowych. Tworzy sprzedażowe i inwestorskie prezentacje na zamówienie. Tworzenia prezentacji uczył pracowników różnych branż w tym: ubezpieczeniowej, finansowej, czy IT.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!