O konferencji
Dołącz do nas 28 kwietnia w formule online. Po raz kolejny zabierzemy Cię w podróż do zrozumienia potrzeb Twoich klientów i wskażemy jak się z nimi komunikować za pomocą atrakcyjnych treści.
Dowiesz się także:
- jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję,
- jak dobrze przeanalizować swoich klientów,
- jakie są różnice w komunikacji B2B a B2C w praktyce,
- dlaczego warto posługiwać się prostym językiem w komunikacji marketingowej.
Zarejestruj udział już dziś, by w przyjaznej formule poznać trendy w treściach, które w świecie przesyconym komunikatami marketingowymi, zainteresują odbiorców.
- Copywriter
- Webwriter
- wszyscy zainteresowani tematem konferencji
Program konferencji
09:00 - Przywitanie Uczestników
09:05 - Oferty, które sprzedają – jak wyróżnić się w tłumie za pomoca świetnych tekstów?
Adam Zadrożny, Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w temacie komunikacji biznesowej
- Po pierwsze nie nudzić – jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję
- Struktura oferty – krok po kroku jak stworzyć dobrej długości ofertę
- Rola nagłówków – jak znaleźć równowagę między tytułem z podręcznika a clickbaitem z internetu
- Dopasowanie tekstu – jak dobrze przeanalizować swoich klientów
- Wciągnij w historię – jak poprzez storytelling możesz przykuć uwage swoich odbiorców
- Rola case study – pokaż, że twój produkt działa
- Magia perswazji – co psychologia mówi nam o przekonywaniu i jak możemy to wykorzystać podczas pisania ofert?
- Jak pokazac esencję swojego rozwiązania?
- Złote zasady tworzenia nowoczesnych ofert
10:35 - Przerwa
10:50 - Pisanie pod SEO
Marcin Kordowski, CEO, MarcinKordowski.com
- Do kogo kierujemy nasz przekaz: Persona
- Różnice w komunikacji B2B a B2C
- Pillar Pages struktura treści
- Analiza słów kluczowych
- Jak pisać chwytliwe tytuły?
- Intencja czytających jak pisać przyjazne treści dla robotów i ludzi
- Praktyczne ćwiczenie optymalizacja artykułu blogowego
12:20 - Przerwa
12:50 - Pisanie prostym językiem w marketingu
Marcin Grocki, Specjalista od prostego języka w ING Banku Śląskim
Karolina Żurowska, Specjalistka od prostego języka w ING Banku Śląskim
- Dlaczego warto posługiwać sie prostym językiem w komunikacji marketingowej
- Co oznacza prosty język-case studies
- Jaką komunikację cenią odbiorcy
- Wymierne zalety i korzyści posługiwania sie prostym językiem
- Czy każda branża moze stosować te zasady
- Jak zmienić swój styl na prostszy
- Praktyczne podpowiedzi i wskazówki połączone z ćwiczeniem w zakresie prostego pisania
3:50 - Przerwa
14:00 - Co dziala na odbiorców - sprawdzone działania motywujące do zakupu
Agata Zych, Content marketing leader, Allegro
- Trendy w treściach e-commerce. Jakie formy artykułów mają najlepszy CTR
- Zasady optymalizacji treści artykułu e-commerce. Jakie artykuły lubią współcześni użytkownicy
- Eksperci i influencerzy, czyli nowa forma poradnika shopingowego - case study Allegro
- Dlaczego treści to już za mało?Jak wspierać treści sprzedażowe w social mediach
15:00 - Zakończenie konferencji
Czas trwania
Prelegenci
Marcin Grocki
Specjalista od prostego języka w ING Banku Śląskim
Marcin Kordowski
CEO, MarcinKordowski.com
Adam Zadrożny
Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w temacie komunikacji biznesowej
Agata Zych
Content marketing leader, Allegro
Karolina Żurowska
Specjalistka od prostego języka w ING Banku Śląskim
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210