Writing Masterclass

O konferencji

Chcesz pisać w prosty i skuteczny sposób, aby zachęcić klientów do zakupu? Zależy Ci, by nie powielać szablonowych treści, które Twoi odbiorcy widzieli już dziesiątki razy? Czujesz konieczność by wykrzesać z siebie nowe pomysły i stać się najbardziej kreatywną wersją siebie?

Dołącz do nas 28 kwietnia w formule online. Po raz kolejny zabierzemy Cię w podróż do zrozumienia potrzeb Twoich klientów i wskażemy jak się z nimi komunikować za pomocą atrakcyjnych treści.

Dowiesz się także:
- jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję,
- jak dobrze przeanalizować swoich klientów,
- jakie są różnice w komunikacji B2B a B2C w praktyce,
- dlaczego warto posługiwać się prostym językiem w komunikacji marketingowej.

Zarejestruj udział już dziś, by w przyjaznej formule poznać trendy w treściach, które w świecie przesyconym komunikatami marketingowymi, zainteresują odbiorców.
Kto powinien wziąć udział?
  • Copywriter
  • Webwriter
  • wszyscy zainteresowani tematem konferencji

 

Program konferencji

09:00 - Przywitanie Uczestników

09:05 - Oferty, które sprzedają – jak wyróżnić się w tłumie za pomoca świetnych tekstów?

Adam Zadrożny, Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w temacie komunikacji biznesowej

  • Po pierwsze nie nudzić – jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję
  • Struktura oferty – krok po kroku jak stworzyć dobrej długości ofertę
  • Rola nagłówków – jak znaleźć równowagę między tytułem z podręcznika a clickbaitem z internetu 
  • Dopasowanie tekstu – jak dobrze przeanalizować swoich klientów 
  • Wciągnij w historię – jak poprzez storytelling możesz przykuć uwage swoich odbiorców
  • Rola case study – pokaż, że twój produkt działa
  • Magia perswazji – co psychologia mówi nam o przekonywaniu i jak możemy to wykorzystać podczas pisania ofert?
  • Jak pokazac esencję swojego rozwiązania?
  • Złote zasady tworzenia nowoczesnych ofert

10:35 - Przerwa

10:50 - Pisanie pod SEO

Marcin Kordowski, CEO, MarcinKordowski.com

  • Do kogo kierujemy nasz przekaz: Persona
  • Różnice w komunikacji B2B a B2C
  • Pillar Pages struktura treści
  • Analiza słów kluczowych
  • Jak pisać chwytliwe tytuły?
  • Intencja czytających jak pisać przyjazne treści dla robotów i ludzi
  • Praktyczne ćwiczenie optymalizacja artykułu blogowego

12:20 - Przerwa

12:50 - Pisanie prostym językiem w marketingu

Marcin Grocki, Specjalista od prostego języka w ING Banku Śląskim

Karolina Żurowska, Specjalistka od prostego języka w ING Banku Śląskim

  • Dlaczego warto posługiwać sie prostym językiem w komunikacji marketingowej
  • Co oznacza prosty język-case studies
  • Jaką komunikację cenią odbiorcy
  • Wymierne zalety i korzyści posługiwania sie prostym językiem 
  • Czy każda branża moze stosować te zasady
  • Jak zmienić swój styl na prostszy 
  • Praktyczne podpowiedzi i wskazówki połączone z ćwiczeniem w zakresie prostego pisania

3:50 - Przerwa

14:00 - Co dziala na odbiorców - sprawdzone działania motywujące do zakupu

Agata Zych, Content marketing leader, Allegro

  • Trendy w treściach e-commerce. Jakie formy artykułów mają najlepszy CTR
  • Zasady optymalizacji treści artykułu e-commerce. Jakie artykuły lubią współcześni użytkownicy
  • Eksperci i influencerzy, czyli nowa forma poradnika shopingowego - case study Allegro
  • Dlaczego treści to już za mało?Jak wspierać treści sprzedażowe w social mediach

15:00 - Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Marcin Grocki

Specjalista od prostego języka w ING Banku Śląskim

Marcin Kordowski

CEO, MarcinKordowski.com

Adam Zadrożny

Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w temacie komunikacji biznesowej

Agata Zych

Content marketing leader, Allegro

Karolina Żurowska

Specjalistka od prostego języka w ING Banku Śląskim

Gdzie i kiedy

Online 28 kwiecień 2022

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
895
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Komputer z dostępem do Internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!