Wynagrodzenia i benefity 2023

O konferencji

Jak wynika z najnowszego raportu Randstad Employer Brand Research 2022 wynagrodzenie jest główną motywacją dla pracowników na całym świecie do zmiany pracy. Dla Polaków istotna jest także przyjazna atmosfera (69%), a tuż za nią bezpieczeństwo zatrudnienia (67%).

Często wynagrodzenie składa się nie tylko z części stałej, ale także z dodatkowych świadczeń, na które może liczyć pracownik. Ruchoma część wynagrodzenia pozwala dbać o zdrowie, wspiera rozwój i przyczynia się do poprawy samopoczucia i jakości życia. 

Niewątpliwie wysoka pensja ma znaczenie, ale coraz więcej pracowników przyznaje, że same zarobki nie przesądzają o satysfakcji z pracy. 

Zapraszamy do udziału w konferencji „Wynagrodzenia i benefity 2023”, która zaplanowana jest w dniach 25-26 stycznia 2023 r. , w Warszawie.

W programie m.in.:

  • Jak kształtują się trendy w nowej rzeczywistości - wynagradzanie pracowników w trudnych realiach rynku
  • Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • Rola wynagrodzenia w rozwoju pracownika
  • Czy zawsze rynkowe wynagrodzenie oznacza rynkowe kompetencje, czyli jak oceniać adekwatność wynagrodzenia w stosunku do posiadanych kompetencji
  • Akcje, fantomy, premie czy nagrody? Elastyczne sposoby wynagradzania pracowników
  • Motywacyjna funkcja tabeli płac versus wynagrodzenie zasadnicze i podwyżka
  • Przekazywanie informacji o zmianach w wynagrodzeniach i systemach premiowania
  • Jawność wynagrodzeń – jako sposób na transparentną politykę firmy
  • Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
  • Jak odpowiednio wybierać rozwiązania i wdrażać benefity w organizacji 
  • Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów
  • Talenty w organizacji - jak je mierzyć, oceniać i doceniać
  • Co i kiedy się zmieni w związku z tzw. Dyrektywą Work-Life Balance
  • Czy praca zdalna oraz dbanie o dobrostan pracowników są dzisiaj dla nich wartościowymi benefitami?
Kto powinien wziąć udział?

Konferencja skierowana jest do Dyrektorów, Kierowników i Managerów do spraw:

  • Personalnych (HR, Zasobów Ludzkich)
  • Compensation & Benefits
  • Kadr, Płac i Wynagrodzeń
  • Narzędzi HR
  • Polityki Wynagrodzeń
  • Analiz wynagrodzeń
  • Świadczeń pracowniczych
  • Świadczeń pozapłacowych

Program konferencji

Dzień 1.

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00

Rozpoczęcie konferencji

  • Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:05

PANEL DYSKUSYJNY: Jak kształtują się trendy w nowej rzeczywistości - wynagradzanie pracowników w trudnych realiach rynku

  • MODERATOR Oskar Sobolewski, Ekspert emerytalny i rynku pracy, HRK Payroll Consulting, twórca i założyciel inicjatywy Debata Emerytalna
  • Olga Onufrzak, Compensation and Benefits Expert
  • Anna Michałowska, Director of Employment and Payroll, Grupa EWL
  • Presja inflacyjna a podwyżki wynagrodzeń

10:00

Rola wynagrodzenia w rozwoju pracownika

  • Paweł Skrzeliński, Compensation & HR Analysis Manager, PEPCO Europe
  • Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • Wynagradzać za stanowisko czy umiejętności?
  • Narzędzia systemu wynagrodzeń a efektywność organizacji
  • Polityka awansów z perspektywy Comp&Ben

10:50

Przerwa na kawę

11:20

Skill matrix jako podstawa polityki wynagradzania

  • Natalia Dernowska, Dyrektor ds. HR, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, HASCO
  • Czy na pewno najlepiej płacimy tym, którzy najwięcej potrafią i mają najwyższe kompetencje, czyli jak analizować skill matrix w powiązaniu z wynagrodzeniami
  • Czy zawsze rynkowe wynagrodzenie oznacza rynkowe kompetencje, czyli jak oceniać adekwatność wynagrodzenia w stosunku do posiadanych kompetencji
  • Jak zdiagnozować ryzyko personalne, czyli co nam grozi, jeśli nie docenimy finansowo pracownika z najwyższymi kompetencjami

12:10

PANEL DYSKUSYJNY: Kształtowanie systemów wynagrodzeń we współczesnych czasach gospodarczych - zmiany w naliczaniu wynagrodzeń

  • MODERATOR Monika Smulewicz, Monika Smulewicz, Partner w Grant Thornton, Założycielka i CEO HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkim
  • Barbara Krogulska, Human Resources Director, Benefit Systems Oddział Fitness
  • Małgorzata Górska, People Culture and Communication Director, Burda International Poland

13:00

Lunch

14:00

Akcje, fantomy, premie czy nagrody? Elastyczne sposoby wynagradzania pracowników

  • Bartosz Tomanek, Adwokat, starszy prawnik, PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler
  • Akcjonariat pracowniczy – jak go wprowadzić i o czym pamiętać?
  • Akcje fantomowe – elastyczność i nowoczesność. Wady i zalety z praktycznego punktu widzenia
  • Premie i nagrody – jak sprawić, aby były atrakcyjne dla pracodawcy i pracownika
  • A może w bitcoinach? Kryptowaluta jako element wynagradzania

14:50

Podwyżka wynagrodzenia zasadniczego czy premia? Wynagradzanie za stanowisko czy umiejętności? - co motywuje pracownika

  • Amelia Burblis, Manager HR & Payroll Manager, Hortex
  • Motywacyjna funkcja tabeli płac versus wynagrodzenie zasadnicze i podwyżka
  • Regulacja problematyki wynagradzania za pracę dot. jednolitego stanowiska przez cały zespół o różnej randze kompetencji i zakresie wykonywanych zadań
  • Podwyżka w pracy dla wybranych czy dla wszystkich?
  • Czy premia zawsze bardziej motywuje niż wynagrodzenie zasadnicze?
  • Kiedy zastosować premię a podwyżkę

15:40

Przekazywanie informacji o zmianach w wynagrodzeniach i systemach premiowania – jak z komunikacji uczynić narzędzie motywacji

  • Ewa Hołowczak, Konsultant HR, HR Dyrektor, Vapiano
  • Po co nam dobra komunikacja w obszarze wynagrodzeń
  • Optymalna strategia komunikacji
  • Właściwe kanały
  • Dopracowane narzędzia komunikacji zmian w wynagrodzeniach (TRS, Bonus Letter, Polityki i regulaminy)
  • Zaangażowanie managerów
  • Jakich błędów unikać

16:20

Jawność wynagrodzeń – jako sposób na transparentną politykę firmy

17:00

Zakończenie 1 dnia konferencji.

 

Dzień 2.

08:30

Rozpoczęcie konferencji.

09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa.

09:05

Dyskryminacja płacowa? Jak zapewnić spójność wynagrodzeń, w tym eliminować gender pay gaps?

  • Magdalena Szymczak-Stępień, Director, Group Performance and Total Rewards, Allegro Mall Group

09:45

Presja pracowników na wzrost wynagrodzeń w dzisiejszej sytuacji makroekonomicznej - czyli jak radzić sobie w świecie dwucyfrowej inflacji – praktyczne przykłady działań w Coca-Cola HBC Polska

  • Wojciech Śliwa, Rewards Manager, Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie
  • Presja pracowników, czyli z czym mamy do czynienia?
  • Porozmawiajmy o emocjach patrząc na liczby: czyli czego dowiemy się z analityki wewnętrznej, a o czym powiedzą nam raporty płacowe
  • Źródła finansowania pracowników w firmie, czy tylko budżet operacyjny nam pomoże?
  • Rola partnera społecznego oraz managerów w procesie zmiany, czy zaangażowanie można „kupić”?

10:25

Co wpływa na skuteczność i wydajność pracownika - pozapłacowe finansowanie może również dobrze motywować- Inicjatywy wspierające motywowanie

  • Olga Onufrzak, Compensation and Benefits Expert
  • Skuteczność i wydajność - o co tak naprawdę chodzi?
  • Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
  • Pozapłacowe czyli bezkosztowe?
  • 'Dla pracowników' czy 'z pracownikami'?
  • Inicjatywy wspierające motywowanie 

11:05

Przerwa kawowa

11:25

PANEL DYSKUSYJNY: Benefity - jak odpowiednio wybierać rozwiązania i wdrażać benefity w organizacji – jakich błędów unikać

  • Agnieszka Barańska, HR Manager, Panasonic Marketing Europe
  • Amelia Burblis, Manager HR & Payroll Manager, Hortex
  • Anna Józefczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor Benefit
  • Kinga Kowalczyk-Staręga, Compensation and Benefits Expert, Volkswagen Financial Services Polska

12:10

Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów

  • Kinga Kowalczyk-Staręga, Compensation and Benefits Expert, Volkswagen Financial Services Polska
  • Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów  
  • Analiza danych HR – czy wiemy dokładnie co i dlaczego oferujemy?
  • Jeszcze benefity, czy już pakiet korzyści pracownika 
  • Co o firmie mówią wybory pracowników i czy kafeteria zawsze oznacza wybór
  • Komunikacja do pracowników 
  • Komunikacja do kandydatów

12:50

Talenty w organizacji - jak je mierzyć, oceniać i doceniać? Jakich talentów potrzebujemy dzisiaj, w czasie zmian i kryzysu. Jak zatrzymać najlepszych pracowników, których potrzebuje organizacja

  • Justyna Lipowska, Executive Manager, HRK S.A.

13:30

Lunch

14:30

Analizowanie danych w zarządzaniu polityką benefitową

  • Anna Józefczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor Benefit

Zwrócę uwagę na potrzebę krytycznego podejścia do danych zewnętrznych - publikowanych badań i raportów. Przyjrzymy się różnicom wynikającym z przyjętych założeń oraz tego, kto przeprowadza badanie.

Czy można się nimi kierować, czy tylko inspirować?

Zastanowimy się, jakie dane wewnętrzne możemy wykorzystać w budowaniu polityki benefitowej firmy, co może być ich źródłem, czy tyko ankiety?

Potrzeba jako główny czynnik kształtujący benefity.

15:10

Równość rodzicielstwa w praktyce – jak przygotować się na wdrożenie dyrektywy Work-Life Balance w Polsce

  • Monika Dziurnikowska-Stefańska, Talent Acquisition Executive, PMI Poland & Baltic States
  • Karolina Andrian, Prezeska Fundacji SHARE THE CARE
  • Dlaczego wdrożenie dyrektywy Work-Life Balance opłaca się pracodawcom?
  • Jakie zmiany dla pracodawców niesie ze sobą wdrożenie dyrektyw wlb?
  • Jak przygotować swoją organizację na wdrożenie dyrektywy wlb?
  • Jak budować równość rodzicielską w organizacji, która odpowiada na potrzeby pracowników i wspiera działania DEI w organizacji

15:50

Czy praca zdalna oraz dbanie o dobrostan pracowników są dzisiaj dla nich wartościowymi benefitami?

  • Anna Wardecka, Dyrektor Zarządzająca ds. HR, Grupa PZU
  • Marlena Chojecka-Bek, Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju, Grupa PZU
  • Perspektywa pracownika, a perspektywa pracodawcy – jak pogodzić zmieniające się oczekiwania pracowników w zakresie pracy zdalnej z dbałością o efektywność procesów?
  • Czy ta inwestycja się opłaca? Za co realnie odpowiada HR w kontekście budowania przyjaznego środowiska pracy?
  • Podejście PZU - jak połączyliśmy wdrażanie modelu hybrydowego i realizowanie strategii wellbeingowej

16:30

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

  •  
  • Agnieszka Barańska - HR Manager Panasonic Marketing Europe
  • Amelia Burblis - Manager HR & Payroll Manager Hortex
  • Marlena Chojecka-Bek - Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju Grupa PZU
  • Natalia Dernowska - Dyrektor ds. HR, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami HASCO
  • Ewa Hołowczak - Konsultant HR, HR Dyrektor Vapiano
  • Anna Józefczyk - Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych Mentor Benefit
  • Kinga Kowalczyk-Staręga - Compensation and Benefits Expert Volkswagen Financial Services Polska
  • Anna Michałowska - Director of Employment and Payroll Grupa EWL
  • Olga Onufrzak - Compensation and Benefits Expert
  • Paweł Skrzeliński - Compensation & HR Analysis Manager PEPCO Europe
  • Bartosz Tomanek - Adwokat, starszy prawnik PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler
  • Anna Wardecka - Dyrektor Zarządzająca ds. HR Grupa PZU
  • Karolina Andrian - Prezeska Fundacji SHARE THE CARE
  • Monika Dziurnikowska-Stefańska - Talent Acquisition Executive PMI Poland & Baltic States
  • Małgorzata Górska - People Culture and Communication Director Burda International Poland
  • Barbara Krogulska - Human Resources Director Benefit Systems Oddział Fitness
  • Justyna Lipowska - Executive Manager HRK S.A.
  • Monika Smulewicz - Partner w Grant Thornton, Założycielka i CEO HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkim
  • Oskar Sobolewski - Ekspert emerytalny i rynku pracy, HRK Payroll Consulting, twórca i założyciel inicjatywy Debata Emerytalna
  • Magdalena Szymczak-Stępień - Director, Group Performance and Total Rewards Allegro Mall Group
  • Wojciech Śliwa - Rewards Manager Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
2 595
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 16 grudnia
2 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!