O konferencji
Jak wynika z najnowszego raportu Randstad Employer Brand Research 2022 wynagrodzenie jest główną motywacją dla pracowników na całym świecie do zmiany pracy. Dla Polaków istotna jest także przyjazna atmosfera (69%), a tuż za nią bezpieczeństwo zatrudnienia (67%).
Często wynagrodzenie składa się nie tylko z części stałej, ale także z dodatkowych świadczeń, na które może liczyć pracownik. Ruchoma część wynagrodzenia pozwala dbać o zdrowie, wspiera rozwój i przyczynia się do poprawy samopoczucia i jakości życia.
Niewątpliwie wysoka pensja ma znaczenie, ale coraz więcej pracowników przyznaje, że same zarobki nie przesądzają o satysfakcji z pracy.
Zapraszamy do udziału w konferencji „Wynagrodzenia i benefity 2023”, która zaplanowana jest w dniach 25-26 stycznia 2023 r. , w Warszawie.
W programie m.in.:
- Jak kształtują się trendy w nowej rzeczywistości - wynagradzanie pracowników w trudnych realiach rynku
- Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- Rola wynagrodzenia w rozwoju pracownika
- Czy zawsze rynkowe wynagrodzenie oznacza rynkowe kompetencje, czyli jak oceniać adekwatność wynagrodzenia w stosunku do posiadanych kompetencji
- Akcje, fantomy, premie czy nagrody? Elastyczne sposoby wynagradzania pracowników
- Motywacyjna funkcja tabeli płac versus wynagrodzenie zasadnicze i podwyżka
- Przekazywanie informacji o zmianach w wynagrodzeniach i systemach premiowania
- Jawność wynagrodzeń – jako sposób na transparentną politykę firmy
- Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
- Jak odpowiednio wybierać rozwiązania i wdrażać benefity w organizacji
- Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów
- Talenty w organizacji - jak je mierzyć, oceniać i doceniać
- Co i kiedy się zmieni w związku z tzw. Dyrektywą Work-Life Balance
- Czy praca zdalna oraz dbanie o dobrostan pracowników są dzisiaj dla nich wartościowymi benefitami?
Konferencja skierowana jest do Dyrektorów, Kierowników i Managerów do spraw:
- Personalnych (HR, Zasobów Ludzkich)
- Compensation & Benefits
- Kadr, Płac i Wynagrodzeń
- Narzędzi HR
- Polityki Wynagrodzeń
- Analiz wynagrodzeń
- Świadczeń pracowniczych
- Świadczeń pozapłacowych
Program konferencji
Dzień 1.
08:30
Rejestracja uczestników, poranna kawa
09:00
Rozpoczęcie konferencji
- Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu
09:05
PANEL DYSKUSYJNY: Jak kształtują się trendy w nowej rzeczywistości - wynagradzanie pracowników w trudnych realiach rynku
- MODERATOR Oskar Sobolewski, Ekspert emerytalny i rynku pracy, HRK Payroll Consulting, twórca i założyciel inicjatywy Debata Emerytalna
- Olga Onufrzak, Compensation and Benefits Expert
- Anna Michałowska, Director of Employment and Payroll, Grupa EWL
- Presja inflacyjna a podwyżki wynagrodzeń
10:00
Rola wynagrodzenia w rozwoju pracownika
- Paweł Skrzeliński, Compensation & HR Analysis Manager, PEPCO Europe
- Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- Wynagradzać za stanowisko czy umiejętności?
- Narzędzia systemu wynagrodzeń a efektywność organizacji
- Polityka awansów z perspektywy Comp&Ben
10:50
Przerwa na kawę
11:20
Skill matrix jako podstawa polityki wynagradzania
- Natalia Dernowska, Dyrektor ds. HR, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, HASCO
- Czy na pewno najlepiej płacimy tym, którzy najwięcej potrafią i mają najwyższe kompetencje, czyli jak analizować skill matrix w powiązaniu z wynagrodzeniami
- Czy zawsze rynkowe wynagrodzenie oznacza rynkowe kompetencje, czyli jak oceniać adekwatność wynagrodzenia w stosunku do posiadanych kompetencji
- Jak zdiagnozować ryzyko personalne, czyli co nam grozi, jeśli nie docenimy finansowo pracownika z najwyższymi kompetencjami
12:10
PANEL DYSKUSYJNY: Kształtowanie systemów wynagrodzeń we współczesnych czasach gospodarczych - zmiany w naliczaniu wynagrodzeń
- MODERATOR Monika Smulewicz, Monika Smulewicz, Partner w Grant Thornton, Założycielka i CEO HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkim
- Barbara Krogulska, Human Resources Director, Benefit Systems Oddział Fitness
- Małgorzata Górska, People Culture and Communication Director, Burda International Poland
13:00
Lunch
14:00
Akcje, fantomy, premie czy nagrody? Elastyczne sposoby wynagradzania pracowników
- Bartosz Tomanek, Adwokat, starszy prawnik, PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler
- Akcjonariat pracowniczy – jak go wprowadzić i o czym pamiętać?
- Akcje fantomowe – elastyczność i nowoczesność. Wady i zalety z praktycznego punktu widzenia
- Premie i nagrody – jak sprawić, aby były atrakcyjne dla pracodawcy i pracownika
- A może w bitcoinach? Kryptowaluta jako element wynagradzania
14:50
Podwyżka wynagrodzenia zasadniczego czy premia? Wynagradzanie za stanowisko czy umiejętności? - co motywuje pracownika
- Amelia Burblis, Manager HR & Payroll Manager, Hortex
- Motywacyjna funkcja tabeli płac versus wynagrodzenie zasadnicze i podwyżka
- Regulacja problematyki wynagradzania za pracę dot. jednolitego stanowiska przez cały zespół o różnej randze kompetencji i zakresie wykonywanych zadań
- Podwyżka w pracy dla wybranych czy dla wszystkich?
- Czy premia zawsze bardziej motywuje niż wynagrodzenie zasadnicze?
- Kiedy zastosować premię a podwyżkę
15:40
Przekazywanie informacji o zmianach w wynagrodzeniach i systemach premiowania – jak z komunikacji uczynić narzędzie motywacji
- Ewa Hołowczak, Konsultant HR, HR Dyrektor, Vapiano
- Po co nam dobra komunikacja w obszarze wynagrodzeń
- Optymalna strategia komunikacji
- Właściwe kanały
- Dopracowane narzędzia komunikacji zmian w wynagrodzeniach (TRS, Bonus Letter, Polityki i regulaminy)
- Zaangażowanie managerów
- Jakich błędów unikać
16:20
Jawność wynagrodzeń – jako sposób na transparentną politykę firmy
17:00
Zakończenie 1 dnia konferencji.
Dzień 2.
08:30
Rozpoczęcie konferencji.
09:00
Rejestracja uczestników, poranna kawa.
09:05
Dyskryminacja płacowa? Jak zapewnić spójność wynagrodzeń, w tym eliminować gender pay gaps?
- Magdalena Szymczak-Stępień, Director, Group Performance and Total Rewards, Allegro Mall Group
09:45
Presja pracowników na wzrost wynagrodzeń w dzisiejszej sytuacji makroekonomicznej - czyli jak radzić sobie w świecie dwucyfrowej inflacji – praktyczne przykłady działań w Coca-Cola HBC Polska
- Wojciech Śliwa, Rewards Manager, Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie
- Presja pracowników, czyli z czym mamy do czynienia?
- Porozmawiajmy o emocjach patrząc na liczby: czyli czego dowiemy się z analityki wewnętrznej, a o czym powiedzą nam raporty płacowe
- Źródła finansowania pracowników w firmie, czy tylko budżet operacyjny nam pomoże?
- Rola partnera społecznego oraz managerów w procesie zmiany, czy zaangażowanie można „kupić”?
10:25
Co wpływa na skuteczność i wydajność pracownika - pozapłacowe finansowanie może również dobrze motywować- Inicjatywy wspierające motywowanie
- Olga Onufrzak, Compensation and Benefits Expert
- Skuteczność i wydajność - o co tak naprawdę chodzi?
- Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
- Pozapłacowe czyli bezkosztowe?
- 'Dla pracowników' czy 'z pracownikami'?
- Inicjatywy wspierające motywowanie
11:05
Przerwa kawowa
11:25
PANEL DYSKUSYJNY: Benefity - jak odpowiednio wybierać rozwiązania i wdrażać benefity w organizacji – jakich błędów unikać
- Agnieszka Barańska, HR Manager, Panasonic Marketing Europe
- Amelia Burblis, Manager HR & Payroll Manager, Hortex
- Anna Józefczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor Benefit
- Kinga Kowalczyk-Staręga, Compensation and Benefits Expert, Volkswagen Financial Services Polska
12:10
Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów
- Kinga Kowalczyk-Staręga, Compensation and Benefits Expert, Volkswagen Financial Services Polska
- Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów
- Analiza danych HR – czy wiemy dokładnie co i dlaczego oferujemy?
- Jeszcze benefity, czy już pakiet korzyści pracownika
- Co o firmie mówią wybory pracowników i czy kafeteria zawsze oznacza wybór
- Komunikacja do pracowników
- Komunikacja do kandydatów
12:50
Talenty w organizacji - jak je mierzyć, oceniać i doceniać? Jakich talentów potrzebujemy dzisiaj, w czasie zmian i kryzysu. Jak zatrzymać najlepszych pracowników, których potrzebuje organizacja
- Justyna Lipowska, Executive Manager, HRK S.A.
13:30
Lunch
14:30
Analizowanie danych w zarządzaniu polityką benefitową
- Anna Józefczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor Benefit
Zwrócę uwagę na potrzebę krytycznego podejścia do danych zewnętrznych - publikowanych badań i raportów. Przyjrzymy się różnicom wynikającym z przyjętych założeń oraz tego, kto przeprowadza badanie.
Czy można się nimi kierować, czy tylko inspirować?
Zastanowimy się, jakie dane wewnętrzne możemy wykorzystać w budowaniu polityki benefitowej firmy, co może być ich źródłem, czy tyko ankiety?
Potrzeba jako główny czynnik kształtujący benefity.
15:10
Równość rodzicielstwa w praktyce – jak przygotować się na wdrożenie dyrektywy Work-Life Balance w Polsce
- Monika Dziurnikowska-Stefańska, Talent Acquisition Executive, PMI Poland & Baltic States
- Karolina Andrian, Prezeska Fundacji SHARE THE CARE
- Dlaczego wdrożenie dyrektywy Work-Life Balance opłaca się pracodawcom?
- Jakie zmiany dla pracodawców niesie ze sobą wdrożenie dyrektyw wlb?
- Jak przygotować swoją organizację na wdrożenie dyrektywy wlb?
- Jak budować równość rodzicielską w organizacji, która odpowiada na potrzeby pracowników i wspiera działania DEI w organizacji
15:50
Czy praca zdalna oraz dbanie o dobrostan pracowników są dzisiaj dla nich wartościowymi benefitami?
- Anna Wardecka, Dyrektor Zarządzająca ds. HR, Grupa PZU
- Marlena Chojecka-Bek, Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju, Grupa PZU
- Perspektywa pracownika, a perspektywa pracodawcy – jak pogodzić zmieniające się oczekiwania pracowników w zakresie pracy zdalnej z dbałością o efektywność procesów?
- Czy ta inwestycja się opłaca? Za co realnie odpowiada HR w kontekście budowania przyjaznego środowiska pracy?
- Podejście PZU - jak połączyliśmy wdrażanie modelu hybrydowego i realizowanie strategii wellbeingowej
16:30
Zakończenie konferencji.
Czas trwania
Prelegenci
- Agnieszka Barańska - HR Manager Panasonic Marketing Europe
- Amelia Burblis - Manager HR & Payroll Manager Hortex
- Marlena Chojecka-Bek - Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju Grupa PZU
- Natalia Dernowska - Dyrektor ds. HR, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami HASCO
- Ewa Hołowczak - Konsultant HR, HR Dyrektor Vapiano
- Anna Józefczyk - Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych Mentor Benefit
- Kinga Kowalczyk-Staręga - Compensation and Benefits Expert Volkswagen Financial Services Polska
- Anna Michałowska - Director of Employment and Payroll Grupa EWL
- Olga Onufrzak - Compensation and Benefits Expert
- Paweł Skrzeliński - Compensation & HR Analysis Manager PEPCO Europe
- Bartosz Tomanek - Adwokat, starszy prawnik PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler
- Anna Wardecka - Dyrektor Zarządzająca ds. HR Grupa PZU
- Karolina Andrian - Prezeska Fundacji SHARE THE CARE
- Monika Dziurnikowska-Stefańska - Talent Acquisition Executive PMI Poland & Baltic States
- Małgorzata Górska - People Culture and Communication Director Burda International Poland
- Barbara Krogulska - Human Resources Director Benefit Systems Oddział Fitness
- Justyna Lipowska - Executive Manager HRK S.A.
- Monika Smulewicz - Partner w Grant Thornton, Założycielka i CEO HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkim
- Oskar Sobolewski - Ekspert emerytalny i rynku pracy, HRK Payroll Consulting, twórca i założyciel inicjatywy Debata Emerytalna
- Magdalena Szymczak-Stępień - Director, Group Performance and Total Rewards Allegro Mall Group
- Wojciech Śliwa - Rewards Manager Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
