O kursie
Część projektów rozbierzemy na czynniki pierwsze i pokażemy od podstaw, jak stworzyć całą animację używając dynamiki, Mographa razem z elementami modelingu. Znajdą się w nim również zagadnienia związane z użyciem deformerów, effectorów, xpresso, i kamer.
Opowiemy również o teksturowaniu, oświetleniu i renderingu. Dowiesz się o integracji Cinemy z After Effectem, aby połączyć animację 3D z elementami 2D. Pokażemy, jak można zrobić animację packshot’u (typowa animacja produktowo reklamowa) oraz jak można użyć grafiki 3D, aby uzyskać flatowy (płaski) wygląd, który można zastosować w typowych dla 2D animacjach “afterowych”.
Skupimy się na konkretnych przykładach, aby pokazać praktyczne zastosowanie każdego z tych modułów i możliwości jakie oferuje Cinema 4D! Nie są wymagane dodatkowe pluginy oraz dodatki do programu. Pokażemy, w jaki sposób można sobie ułatwić i przyspieszyć pracę, jak zorganizować i jak podejść do projektu. Po ukończeniu kursu będziesz wiedział, jak od początku do końca zrealizować swój własny pomysł!
Każdy z uczestników kursu będzie miał okazję zrobić projekt samemu, który później omówimy. Jeżeli masz swoje przykłady, które chciałbyś poddać analizie naszych ekspertów, zabierz je ze sobą. Jesteśmy zawsze otwarci na propozycje!
Ponieważ przebieg warsztatu jest mocno zależny od jego uczestników, przedstawienie pełnego, punktowego programu jest bardzo trudne. Poza tym wierzymy, że największą skuteczność mają warsztaty i szkolenia, na których wpływ mają uczestnicy. Właśnie dlatego przedstawiamy listę kilku tematów, które z pewnością poruszymy na warsztacie, jednak zastrzegamy sobie prawo do zmiany tego “programu” wraz z biegiem szkolenia.
Czego się nauczysz
- optymalizacji czasu pracy w programie Cinema 4D
- teksturowania z użyciem Body Paint oraz Photoshop
- pomocnych tricków oświetleniowych
- animacji kamery
- renderingu oraz sztuczek na jego przyspieszenie
- przeprowadzania integracji Cinemy 4D z Adobe After Effects
- dostosowania okna Cinemy do własnych potrzeb
Szkolenie jest dla osób, które znają podstawy modelingu, sprawnie poruszają się po interfejsie Cinemy, znają terminologię oraz zagadnienia związane z grafiką 3D. Dzięki temu szkoleniu nauczysz się animacji, modułu Mograph i całej masy innych rzeczy, a to wszystko poparte przykładami wziętymi prosto z profesjonalnych telewizyjnych i kinowych produkcji.
Program kursu
- Deformery
- Mograph – Cloner, Fracture Object, MoText, Effectory i inne
- Xpresso
- Teksturowanie z użyciem Body Paint’a oraz Photoshopa
- Tricki oświetleniowe
- Animacja przy użyciu modułu Mograph
- Animacja kamery
- Dynamika – Rigyd Body, Soft Body i inne
- Rendering i sztuczki na jego przyspieszenie
- Integracja Cinemy 4D z After Effects
- Organizacja projektu + praktyczne dostosowanie okna Cinemy do własnych potrzeb
- Wstęp do modułu Sketch and Toon oraz Hair
- Tips&Tricks jak usprawnić sobie pracę
Czas trwania
Prelegenci
Jerzy Drozda
Od lat prowadzi na całym świecie szkolenia i wykłady z zakresu animacji, postprodukcji i sztuki filmowej. Jego umiejętności techniczne, niezrównana kreatywność, zdolność rozwiązywania problemów umożliwiły mu realizacje projektów w szeroko rozumianej branży kreatywnej i IT, a przystępny sposób nauczania sprawił, że obecnie jest on jednym z najszerzej znanych i najchętniej oglądanych instruktorów Adobe.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
- Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
- Kod pocztowy: 03-219
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5242365558