Kurs

ITIL® Foundation with ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

O kursie

Szkolenie ITIL® 4 wprowadza uaktualnioną wersję modelu zarządzania usługami IT. Wersja 4 przejmuje wybrane elementy z poziomu Practitioner, szczególnie pryncypia. ITIL® 4 wprowadza także, w duchu myślenia systemowego, sposób zarządzania produktami oraz usługami jako łańcuchami wartości, od wyrażonego zapotrzebowania do mierzalnej wartości. Praktyki ITIL® są osadzone w spójnym ekosystemie, w którym produkty i usługi są dostarczane w nieprzerwanym cyklu tworzenia, testowania, wdrażania, informacji zwrotnej i doskonalenia

Cel projektu szkoleniowego
Zrozumienie pryncypiów, kluczowych pojęć i wymiarów zarządzania usługami
Pozyskanie sprawności w wykorzystaniu praktyk ITIL®
Przygotowanie do egzaminu ITIL® 4 Foundation

Egzamin ITIL4®

Egzamin w formie online
-Czas trwania egzaminu 60 minut
-Test jednokrotnego wyboru
-Minimalny próg zaliczenia to 26 punktów na 40
-Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora - osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzamin przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Kto powinien wziąć udział?
  • Kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT planujących doskonalenie wewnętrznych procesów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® 4, pracowników firm świadczących usługi IT
  • Osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i zdając egzamin uzyskać "Foundation Certificate In IT Service Management" (ITIL® 4 Edition)

Program kursu

  1. Wprowadzenie
  2. Kluczowe koncepcje zarządzania usługami
    • Wartość i jej tworzenie
    • Organizacje, dostawcy usług, konsumenci usług i inni interesariusze
    • Produkty a usługi
    • Model relacji usługowych
    • Wartość: rezultaty, koszty i ryzyka
  3. Cztery wymiary zarządzania usługami
    • Organizacje i ludzie
    • Informacja i technologia
    • Partnerzy i dostawcy
    • Strumienie wartości i procesy
  4. System wartości usługi
    • Szansa, popyt i wartość
    • Zasady przewodnie ITIL®
    • Nadzór
    • Łańcuch wartości usługi
    • Ciągłe doskonalenie
    • Praktyki
  5. Ogólne praktyki zarządzania
    • Zarządzanie architekturą
    • Ciągłe doskonalenie
    • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
    • Zarządzanie wiedzą
    • Mierzenie i raportowanie
    • Zarządzanie zmianą organizacyjną
    • Zarządzanie portfelem
    • Zarządzanie projektem
    • Zarządzanie relacjami
    • Zarządzanie ryzykiem
    • Zarządzanie finansowe usługami
    • Zarządzanie strategiczne
    • Zarządzanie dostawcami
    • Zarządzanie pracownikami i talentami
  6. Praktyki zarządzania usługami
    • Zarządzanie dostępnością
    • Analiza biznesowa
    • Zarządzanie potencjałem wykonawczym i wydajnością
    • Kontrola zmian
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie zasobami IT
    • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami
    • Zarządzanie problemami
    • Zarządzanie wydaniami
    • Zarządzanie katalogiem usług
    • Zarządzanie konfiguracją usług
    • Zarządzanie ciągłością działania usług
    • Projektowanie usług
    • Centrum obsługi użytkowników (service desk)
    • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
    • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Walidacja i testowanie usług
  7. Techniczne praktyki zarządzania
    • Zarządzanie wdrożeniami
    • Zarządzanie infrastrukturą i platformą
    • Rozwój i zarządzanie oprogramowaniem
  8. Omówienie próbnych pytań egzaminacyjnych

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener Altkom Akademia

Gdzie i kiedy

Online 9 - 10 lipca 2020

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1500 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe
Weź udział

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagania techniczne:
Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
Monitor o rozdzielczości FullHD.
Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa ul. Chłodna 51
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!