O kursie
Szkolenie ITIL® 4 wprowadza uaktualnioną wersję modelu zarządzania usługami IT. Wersja 4 przejmuje wybrane elementy z poziomu Practitioner, szczególnie pryncypia. ITIL® 4 wprowadza także, w duchu myślenia systemowego, sposób zarządzania produktami oraz usługami jako łańcuchami wartości, od wyrażonego zapotrzebowania do mierzalnej wartości. Praktyki ITIL® są osadzone w spójnym ekosystemie, w którym produkty i usługi są dostarczane w nieprzerwanym cyklu tworzenia, testowania, wdrażania, informacji zwrotnej i doskonalenia
Cel projektu szkoleniowego
Zrozumienie pryncypiów, kluczowych pojęć i wymiarów zarządzania usługami
Pozyskanie sprawności w wykorzystaniu praktyk ITIL®
Przygotowanie do egzaminu ITIL® 4 Foundation
Egzamin ITIL4®
Egzamin w formie online
-Czas trwania egzaminu 60 minut
-Test jednokrotnego wyboru
-Minimalny próg zaliczenia to 26 punktów na 40
-Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora - osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzamin przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Cel projektu szkoleniowego
Zrozumienie pryncypiów, kluczowych pojęć i wymiarów zarządzania usługami
Pozyskanie sprawności w wykorzystaniu praktyk ITIL®
Przygotowanie do egzaminu ITIL® 4 Foundation
Egzamin ITIL4®
Egzamin w formie online
-Czas trwania egzaminu 60 minut
-Test jednokrotnego wyboru
-Minimalny próg zaliczenia to 26 punktów na 40
-Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora - osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzamin przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.
Kto powinien wziąć udział?
- Kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT planujących doskonalenie wewnętrznych procesów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® 4, pracowników firm świadczących usługi IT
- Osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i zdając egzamin uzyskać "Foundation Certificate In IT Service Management" (ITIL® 4 Edition)
Program kursu
- Wprowadzenie
- Kluczowe koncepcje zarządzania usługami
- Wartość i jej tworzenie
- Organizacje, dostawcy usług, konsumenci usług i inni interesariusze
- Produkty a usługi
- Model relacji usługowych
- Wartość: rezultaty, koszty i ryzyka
- Cztery wymiary zarządzania usługami
- Organizacje i ludzie
- Informacja i technologia
- Partnerzy i dostawcy
- Strumienie wartości i procesy
- System wartości usługi
- Szansa, popyt i wartość
- Zasady przewodnie ITIL®
- Nadzór
- Łańcuch wartości usługi
- Ciągłe doskonalenie
- Praktyki
- Ogólne praktyki zarządzania
- Zarządzanie architekturą
- Ciągłe doskonalenie
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
- Zarządzanie wiedzą
- Mierzenie i raportowanie
- Zarządzanie zmianą organizacyjną
- Zarządzanie portfelem
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie relacjami
- Zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie finansowe usługami
- Zarządzanie strategiczne
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie pracownikami i talentami
- Praktyki zarządzania usługami
- Zarządzanie dostępnością
- Analiza biznesowa
- Zarządzanie potencjałem wykonawczym i wydajnością
- Kontrola zmian
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie zasobami IT
- Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie wydaniami
- Zarządzanie katalogiem usług
- Zarządzanie konfiguracją usług
- Zarządzanie ciągłością działania usług
- Projektowanie usług
- Centrum obsługi użytkowników (service desk)
- Zarządzanie poziomem świadczenia usług
- Zarządzanie wnioskami o usługę
- Walidacja i testowanie usług
- Techniczne praktyki zarządzania
- Zarządzanie wdrożeniami
- Zarządzanie infrastrukturą i platformą
- Rozwój i zarządzanie oprogramowaniem
- Omówienie próbnych pytań egzaminacyjnych
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagania techniczne:
Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
Monitor o rozdzielczości FullHD.
Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
Monitor o rozdzielczości FullHD.
Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1 500
zł
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
Organizator
Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach