Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//kurs/itilreg-foundation-with-itilreg-foundation-certificate-in-it-service-management-73804-id1231

Informacje o kursie

  • ITIL® Foundation with ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management


    ID kursu: 73804
    Typ: Kursy
    Kategoria: IT, programowanie
  • Termin kursu:

    Informacje o platformie szkoleniowej oraz wymaganiach technicznych:

    Wymagania techniczne:
    Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
    Monitor o rozdzielczości FullHD.
    Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni
  • Organizator kursu:

    Altkom Akademia S.A.
    ul. Chłodna 51
    00-867 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Altkom Akademia S.A.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Kursy

Opis kursu

Informacje podstawowe o kursie:

Szkolenie ITIL® 4 wprowadza uaktualnioną wersję modelu zarządzania usługami IT. Wersja 4 przejmuje wybrane elementy z poziomu Practitioner, szczególnie pryncypia. ITIL® 4 wprowadza także, w duchu myślenia systemowego, sposób zarządzania produktami oraz usługami jako łańcuchami wartości, od wyrażonego zapotrzebowania do mierzalnej wartości. Praktyki ITIL® są osadzone w spójnym ekosystemie, w którym produkty i usługi są dostarczane w nieprzerwanym cyklu tworzenia, testowania, wdrażania, informacji zwrotnej i doskonalenia

Cel projektu szkoleniowego
Zrozumienie pryncypiów, kluczowych pojęć i wymiarów zarządzania usługami
Pozyskanie sprawności w wykorzystaniu praktyk ITIL®
Przygotowanie do egzaminu ITIL® 4 Foundation

Egzamin ITIL4®

Egzamin w formie online
-Czas trwania egzaminu 60 minut
-Test jednokrotnego wyboru
-Minimalny próg zaliczenia to 26 punktów na 40
-Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora - osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzamin przez kamerkę.
Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Kurs skierowany jest do:

  • Kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT planujących doskonalenie wewnętrznych procesów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® 4, pracowników firm świadczących usługi IT
  • Osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i zdając egzamin uzyskać "Foundation Certificate In IT Service Management" (ITIL® 4 Edition)

Program kursu:

  1. Wprowadzenie
  2. Kluczowe koncepcje zarządzania usługami
    • Wartość i jej tworzenie
    • Organizacje, dostawcy usług, konsumenci usług i inni interesariusze
    • Produkty a usługi
    • Model relacji usługowych
    • Wartość: rezultaty, koszty i ryzyka
  3. Cztery wymiary zarządzania usługami
    • Organizacje i ludzie
    • Informacja i technologia
    • Partnerzy i dostawcy
    • Strumienie wartości i procesy
  4. System wartości usługi
    • Szansa, popyt i wartość
    • Zasady przewodnie ITIL®
    • Nadzór
    • Łańcuch wartości usługi
    • Ciągłe doskonalenie
    • Praktyki
  5. Ogólne praktyki zarządzania
    • Zarządzanie architekturą
    • Ciągłe doskonalenie
    • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
    • Zarządzanie wiedzą
    • Mierzenie i raportowanie
    • Zarządzanie zmianą organizacyjną
    • Zarządzanie portfelem
    • Zarządzanie projektem
    • Zarządzanie relacjami
    • Zarządzanie ryzykiem
    • Zarządzanie finansowe usługami
    • Zarządzanie strategiczne
    • Zarządzanie dostawcami
    • Zarządzanie pracownikami i talentami
  6. Praktyki zarządzania usługami
    • Zarządzanie dostępnością
    • Analiza biznesowa
    • Zarządzanie potencjałem wykonawczym i wydajnością
    • Kontrola zmian
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie zasobami IT
    • Monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami
    • Zarządzanie problemami
    • Zarządzanie wydaniami
    • Zarządzanie katalogiem usług
    • Zarządzanie konfiguracją usług
    • Zarządzanie ciągłością działania usług
    • Projektowanie usług
    • Centrum obsługi użytkowników (service desk)
    • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
    • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Walidacja i testowanie usług
  7. Techniczne praktyki zarządzania
    • Zarządzanie wdrożeniami
    • Zarządzanie infrastrukturą i platformą
    • Rozwój i zarządzanie oprogramowaniem
  8. Omówienie próbnych pytań egzaminacyjnych

Informacje o prelegentach:

Trener Altkom Akademia

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1500 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: ITIL® Foundation with ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management