O kursie
Serdecznie zapraszamy na trzydniowe szkolenie prowadzone w trybie stacjonarnym. Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników do pełnienia roli kierowników systemów zgodności (ew. jakości) w organizacji PART 145, PART CAMO, PART CAO, PART 21G, PART J, AS9100, AS9110 i innych oraz umożliwienie im weryfikacji swojej wiedzy i umiejętności podczas warsztatów polegających na symulacji audytu.
W czasie szkolenia wykładowca przekazuje realną wiedzę i doświadczenie aktywnego audytora i konsultanta oraz posługuje się przykładami z zrealizowanych audytów oraz przykładów dotyczących zarządzania system jakości w organizacjach lotniczych.
Kandydaci na kierowników działów zgodności/jakości w organizacjach (jak powyżej), audytorzy, kierownicy SMS, personel kierowniczy chcący uzupełnić swoją wiedzę.
Program kursu
- System bezpieczeństwa w organizacji lotniczej (Part 21J/G; PART 145, PART CAMO, PART CAO) i jego podstawa prawna. Rola polityki bezpieczeństwa i polityka Just Culture;
- System zgodności/jakości w organizacjach lotniczych, zakres działania, relacje z SMS i zarządzaniem ochroną, zmiany i integracja zarządzania zgodnością;
- Audytowanie jako element integralny systemu, planowanie zapewnienia zgodności (w tym promocja i szkolenie) i audytowych (roczny plan i audytowanie dostawców);
- Audytowanie, identyfikacja i opisywanie niezgodności, raport z audytu, zarządzanie działaniami poaudytowymi i zmiany terminów realizacji działań poaudytowych;
- Zarządzanie procesem audytowania (planowanie, podział zadań, harmonogram);
- Zarządzanie planem jakości, niezgodnościami i dobierać działania naprawcze, zapobiegawcze i kontrolne dla osiągnięcia najlepszych wyników dla zapewnienia zgodności;
- Audytor, jego zadania i cechy dobrego audytora, audytor wiodący a audytor wewnętrzny, zarządzanie zasobami ludzkim w komórce zgodności/jakości;
- List kontrolne głównej i pomocniczej jako narzędzia budowy bezpieczeństwa;
- Przegląd jakości: cele, przygotowanie i zarządzanie (przegląd bezpieczeństwa);
- Kompetencje personelu zgodności/jakości, szkolenie, analiza raportów i opisu niezgodności oraz działań poaudytowych;
- Analiza niezgodności (np. 5WHY, identyfikacja przyczyn źródłowych), weryfikacja poprawności działań audytowych. Badanie zdarzeń i działania korygujące;
- Współpraca z kierownikiem odpowiedzialnym oraz ULC;
- Zarządzanie lub współpraca w zakresie systemem raportowania wewnętrznego i zewnętrznego. Wpływ zawartości zgłoszeń na planowanie bezpieczeństwa i planu audytów.
- Zarządzanie dostawcami i bezpieczeństwem dostaw. Ocena zagrożeń, umowy z dostawcami;
- Krajowy plan bezpieczeństwa jako narzędzie planowania zdarnościowego, wsp. SPI;
- Zmiany w systemie audytowania, zagadnienia odporności organizacji (reseliance) współpraca z SMS-em;
- Szkolenie personelu w organizacji lotniczej/monitorowanie kompetencji i przegląd kompetencji;
- Promocja bezpieczeństwa/jakości/zgodności;
- System jakości a system zgodności.
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest przesłaniewypełnionego formularza zgłoszenia oraz dokonania określonej w warunkach opłaty na konto bankowe wskazane na fakturze proforma.
Otrzymanie przez Organizatora karty zgłoszeniowej jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Sudhara Polska, należąca do spółki Sudhara International Company Sp. z o.o., a Zamawiającym i oznacza akceptację warunków uczestnictwa.
PŁATNOŚCI ZA SZKOLENIE OTWARTE
Prosimy o dokonanie opłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa.
Organizacje będący już klientami firmy Sudhara Polska są zobowiązani do dokonania płatności na podstawie otrzymanej faktury za zrealizowane szkolenie w terminie 14 dni od zakończenia szkolenia.
Organizacja/Zgłaszający, którzy dotychczas nie byli klientami firmy Sudhara Polska są zobowiązani do dokonania płatności za szkolenie do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia i przesłania dowodu wpłaty na adres ksiegowosc@sudharapolska.com.
Cena za szkolenie otwarte nie obejmuje kosztów zakwaterowania dla Uczestników szkolenia.
WARUNKI REZYGNACJI ZE SZKOLENIA OTWARTEGO
Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej (e-mailem) najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
ZMIANA TERMINU SZKOLENIA OTWARTEGO/ ODWOŁANIE SZKOLENIA OTWARTEGO
Sudhara Polska zastrzega sobie możliwość zmiany terminu szkolenia. W przypadku takiej zmiany, zamawiający szkolenie zostanie o niej poinformowany najpóźniej na 7 dni przed dotychczasowym terminem rozpoczęcia szkolenia. W przypadku zmiany lub odwołania przez Organizatora określonego terminu szkolenia, organizacja zgłaszająca/uczestnik szkolenia może uzyskać zwrot całości wpłaconej kwoty lub wybrać inny termin szkolenia.
Na 7 dni przed organizacją szkolenia otwartego organizator szkolenia wysyła informację drogą mailową do wszystkich Uczestników szkolenia na temat założeń organizacyjnych. Jeśli szkolenie zostanie przesunięte/odwołane, również Klienci będą poinformowani.
Masz pytania? Napisz do nas
