O kursie
Serdecznie zapraszamy na szkolenie, po którym będziesz mógł:
- korzystać z darmowych programów biurowych,
- poprawnie przygotowywać wideokonferencje,
- wykorzystywać poznane aspekty prawne związane z RODO,
- synchronizować dane w chmurze,
- korzystać z informacji w jaki sposób połączyć się z firmową siecią,
- skutecznie się motywować,
- planować swój czas.
Certyfikat
Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.
Opieka poszkoleniowa
Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
osób, które:
- chcą efektywnie prowadzić home office,
- chcą bez przeszkód komunikować się ze swoim zespołem,
- chcą wiedzieć jak poprawnie synchronizować dokumenty,
- chcą poznać aspekty prawne pracy zdalnej,
- chcą bezpiecznie korzystać z programów online,
- chcą poznać techniki planowania pracy z narzędziami,
- chcą monitorować delegowane zadania.
Program kursu
1. Wprowadzenie – jak efektywnie i bezpiecznie wdrożyć home office?
2. Zasada work-life balance.
3. Praca zdalna a ochrona danych osobowych:
- aspekty prawne – przepisy RODO,
- ochrona danych osobowych poza biurem.
4. Bezpieczeństwo narzędzi online:
- służbowy komputer i telefon – zabezpieczenie,
- sposoby połączenia sie z firmową siecią.
5. Narzędzia i darmowe programy wspierające pracę w systemie home office:
- zarządzanie projektami i planowanie zadań:
- skuteczne delegowanie zadań przy użyciu skrzynki pocztowej.
- udostępnianie i praca w zespole z narzędziami online:
- Google Docs, Drive,
- Microsoft OneDrive, Excel Online, Word Online,
- ochrona danych osobowych w „chmurze”,
- udostępnianie i synchronizacja kalendarzy na platformie Google oraz w programie Microsoft Outlook.
- sieciowy notatnik:
- tworzenie i podgląd notatek w Evernote.
- narzędzia do komunikacji grupowej:
- przygotowanie wideokonferencji,
- programy do komunikacji grupowej tj. Slack, Skype,
- wysyłanie i odbierania wiadomości – jak nie pogubić się w wątkach w programie Outlook.
6. Dylemat i wybór właściwych narzędzi.
7. Techniki planowania pracy z narzędziami i programami:
- lista zadań,
- wyznaczanie priorytetów, Metoda ABC,
- macierz Eisenhowera,
- kluczowe zasady planowania,
- reguła Pareto i inne.
8. Monitorowanie delegowanych zadań przy użyciu narzędzi:
- sprawdzenie efektywności i wydajności,
- samodyscyplina,
- ocena wyników.
9. Brak motywacji w dobie kryzysu podczas pracy home office?
- triki na poprawę samopoczucia,
- zasady motywowania się,
- wideokonferencja,
- samodyscyplina,
- zaufanie a kontrola.
10. Podsumowanie.
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- opieka poszkoleniowa trenera
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- opieka poszkoleniowa trenera
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
