Kurs

Remote Management - efektywne zarządzanie zespołem przez internet

O kursie

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

wykład,

mini-prezentacja,

ćwiczenia w małych grupach i case study,

praca indywidualna z trenerem.

praca indywidualna,

burza mózgów,

kwestionariusz,

dyskusja grupowa.

Po szkoleniu będziesz mógł:

- skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym,

- rozdzielać zadania oraz kontrolować ich wykonanie,

- budować pozytywne relacje z zespołem pomimo odległości,

- poprawić procesy zarządzania w swoim zespole.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
Kto powinien wziąć udział?

osób, które:

  • chcą dowiedzieć się jak zarządzać zespołem pracujących zdalnie,
  • chcą zapoznać się z metodami zarządzania zadaniami,
  • chcą rozwinąć kompetencje zespołu rozproszonego,
  • chcą w praktyczny sposób kontrolować powierzone zadania,
  • chcą komunikować się z zespołem na odległość w skuteczny sposób oraz poznać narzędzia, które im w tym pomogą.

Program kursu

1. Remote Management – zarządzanie zdalne w czasach home office:

  • pozytywne i negatywne strony pracy zdalnej całego bądź części zespołu,
  • rodzaje podziału zespołu tak by był w pełni efektywny:
    • ze względu na pokrywające się godziny pracy,
    • ze względu na istniejące już w formie stacjonarnej działy,
    • ze względu na wykonywane zadania,
    • ze względu na dotychczasowe doświadczenie.

2. Podstawy funkcjonowania zespołu:

  • powierzenie odpowiednich uprawnień oraz nadanie obowiązków,
  • nadanie odpowiedzialności za dane zadanie,
  • nadanie odpowiedzialności za całościowe działanie zespołu,
  • ustalenie ról i oczekiwań wobec członków zespołu,
  • ustalenie procedur, które pomogą we wzajemnej współpracy.

3. Zespół rozproszony i jego specyfikacja:

  • omówienie różnic i podobieństw między zespołem rozporoszonym i stacjonarnym oraz ustalenie co może być zapożyczone pomiędzy obiema formami pracy,
  • analiza SWOT zespołu pracującego zdalnie,
  • omówienie struktur zespołów rozproszonych na przykładach,
  • Remote Management w home office – wyzwania oraz możliwe problemy wynikające ze specyfiki pracy.

4. Rola Managera w zespole rozproszonym:

  • jak jest ważna?
  • modele współpracy kiedy pracownicy przebywają w różnych miejscach,
  • planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrola – główne zadania Zarządzającego,
  • budowanie pozytywnych relacji i zaufania przy braku bezpośredniego kontaktu.

5. Skuteczna komunikacja oraz przepływ informacji w zespole rozproszonym:

  • jak zorganizować biuro zdalne tj. biuro w chmurze,
  • ustalenie przestrzeganych zasad z zespołem,
  • przydatne narzędzia do komunikacji oraz możliwości ich działania:
    • telekonferencje,
    • wideokonferencje,
    • webinaria,
    • komunikatory np. Skype,
    • platformy do zarządzania zadaniami np. Bitrix, Trello, Redmine.
  • spotkania stacjonarne z zespołem – czy są potrzebne? Jak często? 

6. Wyznaczanie głównych oraz częściowych celów dla zespołu pracującego zdalnie:

  • jasna definicja celów i zadań dla konkretnych zespołów lub osób,
  • parametryzacja celów i zadań,
  • planowanie pracy tak by była możliwa jej realizacja poprzez przyjęte w firmie schematy,
  • jak uzyskać produktywną elastyczność w pracy – ustalenie granicy dla pomysłów i wprowadzanych zmian,
  • podział odpowiedzialności,
  • kontrola nad poprawnych wykonaniem zadań oraz feedback.

7. Wsparcie oraz kontrola nad zadaniami w zespole:

  • relacje biznesowe na odległość,
  • feedback od pracowników,
  • wspieranie zespołu na odległość – jak to zrobić,
  • raportowanie pracy – kto i co raportuje, w jaki sposób,
  • czynniki, które angażują zespół i jak samemu je inicjować,
  • ustalenie standardów i procedur w trakcie home office,
  • budowanie kompetencji i rozwój umiejętności pracowników w trakcie pracy zdalnej.

8. Podsumowanie.

Czas trwania

09:00-16:00
8 godzin lekcyjnych / 1 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener Cognity

Gdzie i kiedy

Online 19 października 2020

Gdzie i kiedy

Online 4 września 2020

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę - cena promocyjna
1590 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa
Weź udział

Organizator

Cognity
31-070 Kraków
Dietla 25/5
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia poprzez serwis eventis.pl. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem.

Podane zostały ceny w promocji 50%, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, aby potwierdzić promocję.

online na żywo z trenerem
wymagany komputer z dostępem do internetu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Cognity
31-070 Kraków Dietla 25/5
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!