O kursie
Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:
wykład,
mini-prezentacja,
ćwiczenia w małych grupach i case study,
praca indywidualna z trenerem.
praca indywidualna,
burza mózgów,
kwestionariusz,
dyskusja grupowa.
Po szkoleniu będziesz mógł:
- skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym,
- rozdzielać zadania oraz kontrolować ich wykonanie,
- budować pozytywne relacje z zespołem pomimo odległości,
- poprawić procesy zarządzania w swoim zespole.
Certyfikat
Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.
Opieka poszkoleniowa
Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
osób, które:
- chcą dowiedzieć się jak zarządzać zespołem pracujących zdalnie,
- chcą zapoznać się z metodami zarządzania zadaniami,
- chcą rozwinąć kompetencje zespołu rozproszonego,
- chcą w praktyczny sposób kontrolować powierzone zadania,
- chcą komunikować się z zespołem na odległość w skuteczny sposób oraz poznać narzędzia, które im w tym pomogą.
Program kursu
1. Remote Management – zarządzanie zdalne w czasach home office:
- pozytywne i negatywne strony pracy zdalnej całego bądź części zespołu,
- rodzaje podziału zespołu tak by był w pełni efektywny:
- ze względu na pokrywające się godziny pracy,
- ze względu na istniejące już w formie stacjonarnej działy,
- ze względu na wykonywane zadania,
- ze względu na dotychczasowe doświadczenie.
2. Podstawy funkcjonowania zespołu:
- powierzenie odpowiednich uprawnień oraz nadanie obowiązków,
- nadanie odpowiedzialności za dane zadanie,
- nadanie odpowiedzialności za całościowe działanie zespołu,
- ustalenie ról i oczekiwań wobec członków zespołu,
- ustalenie procedur, które pomogą we wzajemnej współpracy.
3. Zespół rozproszony i jego specyfikacja:
- omówienie różnic i podobieństw między zespołem rozporoszonym i stacjonarnym oraz ustalenie co może być zapożyczone pomiędzy obiema formami pracy,
- analiza SWOT zespołu pracującego zdalnie,
- omówienie struktur zespołów rozproszonych na przykładach,
- Remote Management w home office – wyzwania oraz możliwe problemy wynikające ze specyfiki pracy.
4. Rola Managera w zespole rozproszonym:
- jak jest ważna?
- modele współpracy kiedy pracownicy przebywają w różnych miejscach,
- planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrola – główne zadania Zarządzającego,
- budowanie pozytywnych relacji i zaufania przy braku bezpośredniego kontaktu.
5. Skuteczna komunikacja oraz przepływ informacji w zespole rozproszonym:
- jak zorganizować biuro zdalne tj. biuro w chmurze,
- ustalenie przestrzeganych zasad z zespołem,
- przydatne narzędzia do komunikacji oraz możliwości ich działania:
- telekonferencje,
- wideokonferencje,
- webinaria,
- komunikatory np. Skype,
- platformy do zarządzania zadaniami np. Bitrix, Trello, Redmine.
- spotkania stacjonarne z zespołem – czy są potrzebne? Jak często?
6. Wyznaczanie głównych oraz częściowych celów dla zespołu pracującego zdalnie:
- jasna definicja celów i zadań dla konkretnych zespołów lub osób,
- parametryzacja celów i zadań,
- planowanie pracy tak by była możliwa jej realizacja poprzez przyjęte w firmie schematy,
- jak uzyskać produktywną elastyczność w pracy – ustalenie granicy dla pomysłów i wprowadzanych zmian,
- podział odpowiedzialności,
- kontrola nad poprawnych wykonaniem zadań oraz feedback.
7. Wsparcie oraz kontrola nad zadaniami w zespole:
- relacje biznesowe na odległość,
- feedback od pracowników,
- wspieranie zespołu na odległość – jak to zrobić,
- raportowanie pracy – kto i co raportuje, w jaki sposób,
- czynniki, które angażują zespół i jak samemu je inicjować,
- ustalenie standardów i procedur w trakcie home office,
- budowanie kompetencji i rozwój umiejętności pracowników w trakcie pracy zdalnej.
8. Podsumowanie.
Czas trwania
8 godzin lekcyjnych / 1 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
wymagany komputer z dostępem do internetu
wymagany komputer z dostępem do internetu
Rejestracja
- materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia poprzez serwis eventis.pl. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem.
Podane zostały ceny w promocji 50%, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, aby potwierdzić promocję.
- Nazwa firmy: Cognity
- Ulica i nr: Dietla 25/5
- Kod pocztowy: 31-070
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 9451872994