O kursie
- poruszać się po platformie SharePoint,
- korzystać z funkcji SharePoint do efektywnej pracy w grupie,
- zarządzać dokumentami w sieci,
- dzielić się dokumentami z wybranymi współużytkownikami.
Certyfikat
Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.
Opieka poszkoleniowa
Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
osób, które:
- chcą nauczyć się korzystać z możliwości SharePoint,
- szukają sposobu na optymalizację przesyłania informacji między pracownikami,
- chcą dzielić się dokumentami i plikami z innymi członkami zespołu,
- integrować i współpracować nad dokumentami w sieci.
Program kursu
1. Wstęp do Sharepoint:
- omówienie możliwości i przeznaczenia platformy Sharepoint,
- przegląd funkcji programu Sharepoint.
2. Podstawowe składniki Sharepoint:
- logowanie się do istniejącej witryny zespołu,
- nawigowanie po obszarze witryny,
- edycja istniejącej witryny firmowej,
- dostosowywanie wyglądu strony osobistej.
3. Funkcje współpracy w ramach Sharepoint Teams:
- listy w Sharepoint ich typy i praktyczne zastosowania,
- kalendarz i zarządzanie czasem, obszary robocze kalendarza,
- kontakty – zarządzanie i udostępnianie,
- lista dyskusyjna,
- tworzenie ankiet i zarządzanie wynikami,
- praca z użyciem Teams,
- listy niestandardowe – definiowanie własnych kolumn i pól.
4. Praca z bibliotekami dokumentów:
- tworzenie dokumentów bezpośrednio w witrynie,
- import dokumentów i zbiorów dokumentów do bibliotek,
- zarządzanie uprawnieniami do dokumentów,
- tworzenie obszaru roboczego dokumentu.
5. Integracja z Microsoft Office:
- dokumenty Word – publikacja i zarządzanie dokumentem,
- dokumenty Excel – narzędzia kontroli dostępu i zarządzanie wersjami pliku,
- dokumenty Microsoft Access – publikacja tabel i formularzy w witrynie,
- współpraca z Microsoft Outlook – wymiana kalendarzy i list kontaktów.
6. Flow (przepływ) dokumentów i zadań:
- przepływ pracy w automatyzacji obiegu dokumentów,
- zatwierdzanie zmian i zbieranie opinii o dokumencie,
- definiowanie uczestników przepływu pracy i ich uprawnień,
- metody zatwierdzania przepływu i definiowanie alertów email,
- opcje delegowania przepływu informacji o dokumencie,
- metody śledzenia przepływu.
7. Zarządzanie wersjami dokumentów:
- synchronizacja dokumentów w trybie online i offline,
- zatwierdzanie i odrzucanie zmian w dokumentach,
- wersje pośrednie i śledzenie zmian w dokumencie.
8. Zarządzanie dostępem do witryny:
- narzędzia administracyjne w Sharepoint,
- dodawanie współpracowników i zarządzanie nimi,
- definiowanie poziomu dostępu do poszczególnych bibliotek.
Czas trwania
Prelegenci

Trener Cognity
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- opieka poszkoleniowa trenera
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- opieka poszkoleniowa trenera
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
