O szkoleniu
ZAKUPY, SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE
W obliczu narastającej niepewności geopolitycznej i zawirowań na globalnym rynku, rola działów zakupów nabiera strategicznego znaczenia. Zmieniające się warunki rynkowe, ryzyko przerw w łańcuchach dostaw oraz potrzeba szybkiego reagowania na nieprzewidywalne wydarzenia wymagają wdrażania innowacyjnych narzędzi i sprawdzonych metod zarządzania.
Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów w Sopocie to unikalna okazja do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania procesami zakupowymi w wymagających czasach.
- Poznasz nawyki zwinnych zespołów do zastosowania w zakupach od zaraz.
- Dostaniesz wskazówki jak angażować partnerów biznesowych do współpracy i budować relacje oparte na wartości.
- Dowiesz się jak budować i rozwijać zespół zakupowy w 5 krokach.
- Wypracujesz modele i narzędzia zarządzania bazą dostawców oraz klasyfikacji dostawców.
- Dostaniesz wskazówki jak tworzyć plany ewentualnościowe i jak zarządzać ryzykiem w łańcuchu dostaw.
- Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Zakupów
- Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
- Kierownicy Zaopatrzenia
- Kierownicy Organizacji i Logistyki
- Kierownicy Działów Logistyki
Program szkolenia
DZIEŃ 1 / 28 SIERPNIA 2025
09.30 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
ROLA I BUDOWANIE MARKI ZESPOŁU ZAKUPOWEGO
- Kim jesteśmy jako zespół zakupowy? – cele i wpływ na organizację
- Rola zespołów zakupowych – od administratora do strategicznego partnera biznesowego
- Jak budować status partnera biznesowego w firmie?
- Co wyróżnia najlepsze zespoły zakupowe?
BUDOWANIE STATUSU PARTNERA BIZNESOWEGO W ZAKUPACH
- Partnerstwo biznesowe w zakupach – jak je budować i utrzymać?
- Cztery role managera zakupów: ekspert, partner, lider, facylitator – jak je wykorzystywać w praktyce?
- Jak zakupowcy mogą wspierać organizację w czasach chaosu (VUCA)?
- Zwinny zespół zakupowy – nawyki zwinnych zespołów do zastosowania w zakupach od zaraz
- Klientocentryczność w dziale zakupów – jak budować wartość dla biznesu?
SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
- Szybkość zaufania – dlaczego zaufanie jest nową walutą w biznesie i jak je budować?
- Jak angażować partnerów biznesowych do współpracy i budować relacje oparte na wartości?
- Język biznesu – jak rozmawiać skutecznie i przekonująco, by dogadać się z każdym i o każdej porze?
- Typy osobowości (Model Kolorów) i trening komunikacji z uwzględnieniem różnorodności
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ZAKUPOWYM – JAK STWORZYĆ ZGRANY I SKUTECZNY TEAM?
- Budowanie i rozwijanie zespołu zakupowego w 5 krokach
- Pięć dysfunkcji pracy zespołowej i sposoby ich eliminacji
- Czego o efektywności zespołów uczy nas Google?
- Budowanie kultury odpowiedzialności i proaktywności w zespole zakupowym
- Kultura feedbacku i stałe doskonalenie w zespole – jak budować kulturę informacji zwrotnej dla lepszych wyników?
16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 29 SIERPNIA 2025
9.00 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30 – Rozpoczęcie szkolenia
NARZĘDZIA ANALITYCZNE I STRATEGIE ZARZĄDZANIA DOSTAWCAMI
- Klasyfikacja dostawców – narzędzia do segmentacji i oceny
- Dependency Ratio – współczynnik zależności od dostawcy
- Efektywna współpraca z dostawcami – atrakcyjność oczami dostawcy i oczami klienta
- Tworzenie planu zarządzania bazą dostawców – strategiczne podejście zamiast administrowania rekordami
- Model oceny pracochłonności vs potencjału na wpływ na wynik firmy dla kategorii zakupowych
RÓWNOWAGA MIĘDZY LOJALNOŚCIĄ A INNOWACJAMI W RELACJACH Z DOSTAWCAMI
- Dla dostawcy relacje to lojalność, dla kupującego relacje to innowacje – jak zbilansować długofalowe relacje z potrzebą innowacji?
- Jak stworzyć model długotrwałej innowacyjności przy jednoczesnym zachowaniu lojalności klienta?
- Wpływ relacji biznesowych na strategie negocjacyjne z dostawcami
- Presja vs. relacje – Jak wywierać nacisk bez niszczenia współpracy?
SKUTECZNE NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA RYZYKIEM W ŁAŃCUCHU DOSTAW
- Narzędzie analizy ryzyka w łańcuchu dostaw
- Model analizy ryzyka w oparciu o kryteria zastępowalności i „dependency ratio”
- Narzędzie tworzenia planów ewentualnościowych („contingency plan”)
- Strategiczne zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw – metoda „dziesiątego eksperta”
15.30 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.
Czas trwania
DZIEŃ 1 / 28 SIERPNIA 2025
10:00 - 16:00
DZIEŃ 2 / 29 SIERPNIA 2025
9:30 - 15:30
Prelegenci

Mentorka liderów i zespołów.
Specjalizuje się w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.
Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).
W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.
Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.

Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach (Anpak, Kilargo), dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata (w tym z wykorzystaniem innowacyjnych jak na tamte czasy (2004 – 2007) platform przetargowych). Później dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze – Philips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz zarządzał relacjami z kluczowymi dostawcami i jednostkami biznesowymi
Piastował stanowisko Kierownika Działu Zakupów Elektronicznych w Carlsberg Group. Zespół prowadził średnio 600 przetargów rocznie zarówno direct jak indirect dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Ekspert w dziedzinie zarządzania kategorią zakupową, przetargami w tym z wykorzystaniem aukcji elektronicznych, zarzadzania relacjami z biznesem o zasięgu globalnym oraz bazą dostawców. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Flow akceptacyjne, Proces Zakupowy, Ocena Dostawców, Zarzadzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne etc). Następnie w centralnych strukturach globalnych korporacji Carlsberg Group po czym Danfoss AS – zarządzał strategicznie kategoriami zakupowymi, współtworzył organizacje zakupowe, definiował i realizował cele zakupowe korespondujące z celami firmy. Od 2019 do 2022 jako VP Procurement Technology Development w NextBuy.
Wieloletnie kontrakty w Europie zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnych korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarzadzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym. W trakcie swojej ponad 20 letniej kariery negocjował kontrakty o łącznej wartości przekraczającej 4 miliardy EUR. Obecnie prowadzi własną działalność szkoleniowo- doradczą.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Sopot
woj. pomorskie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 3 270 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group
https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
