13. LETNIA SZKOŁA MENEDŻERÓW ZAKUPÓW

O szkoleniu

ZAKUPY, SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE

W obliczu narastającej niepewności geopolitycznej i zawirowań na globalnym rynku, rola działów zakupów nabiera strategicznego znaczenia. Zmieniające się warunki rynkowe, ryzyko przerw w łańcuchach dostaw oraz potrzeba szybkiego reagowania na nieprzewidywalne wydarzenia wymagają wdrażania innowacyjnych narzędzi i sprawdzonych metod zarządzania.

Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów w Sopocie to unikalna okazja do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania procesami zakupowymi w wymagających czasach.  

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Poznasz nawyki zwinnych zespołów do zastosowania w zakupach od zaraz.
  • Dostaniesz wskazówki jak angażować partnerów biznesowych do współpracy i budować relacje oparte na wartości.
  • Dowiesz się jak budować i rozwijać zespół zakupowy w 5 krokach.
  • Wypracujesz modele i narzędzia zarządzania bazą dostawców oraz klasyfikacji dostawców.
  • Dostaniesz wskazówki jak tworzyć plany ewentualnościowe i jak zarządzać ryzykiem w łańcuchu dostaw.
Kto powinien wziąć udział?
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Zakupów
  • Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierownicy Zaopatrzenia
  • Kierownicy Organizacji i Logistyki
  • Kierownicy Działów Logistyki 

Program szkolenia

DZIEŃ 1 / 28 SIERPNIA 2025

09.30 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

ROLA I BUDOWANIE MARKI ZESPOŁU ZAKUPOWEGO

  • Kim jesteśmy jako zespół zakupowy? – cele i wpływ na organizację
  • Rola zespołów zakupowych – od administratora do strategicznego partnera biznesowego
  • Jak budować status partnera biznesowego w firmie?
  • Co wyróżnia najlepsze zespoły zakupowe?

BUDOWANIE STATUSU PARTNERA BIZNESOWEGO W ZAKUPACH

  • Partnerstwo biznesowe w zakupach – jak je budować i utrzymać?
  • Cztery role managera zakupów: ekspert, partner, lider, facylitator – jak je wykorzystywać w praktyce?
  • Jak zakupowcy mogą wspierać organizację w czasach chaosu (VUCA)?
  • Zwinny zespół zakupowy – nawyki zwinnych zespołów do zastosowania w zakupach od zaraz
  • Klientocentryczność w dziale zakupów – jak budować wartość dla biznesu?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI

  • Szybkość zaufania – dlaczego zaufanie jest nową walutą w biznesie i jak je budować?
  • Jak angażować partnerów biznesowych do współpracy i budować relacje oparte na wartości?
  • Język biznesu – jak rozmawiać skutecznie i przekonująco, by dogadać się z każdym i o każdej porze?
  • Typy osobowości (Model Kolorów) i trening komunikacji z uwzględnieniem różnorodności

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ZAKUPOWYM – JAK STWORZYĆ ZGRANY I SKUTECZNY TEAM?

  • Budowanie i rozwijanie zespołu zakupowego w 5 krokach
  • Pięć dysfunkcji pracy zespołowej i sposoby ich eliminacji
  • Czego o efektywności zespołów uczy nas Google?
  • Budowanie kultury odpowiedzialności i proaktywności w zespole zakupowym
  • Kultura feedbacku i stałe doskonalenie w zespole – jak budować kulturę informacji zwrotnej dla lepszych wyników?

16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia​

DZIEŃ 2 / 29 SIERPNIA 2025

9.00 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30 – Rozpoczęcie szkolenia

NARZĘDZIA ANALITYCZNE I STRATEGIE ZARZĄDZANIA DOSTAWCAMI

  • Klasyfikacja dostawców – narzędzia do segmentacji i oceny
  • Dependency Ratio – współczynnik zależności od dostawcy
  • Efektywna współpraca z dostawcami – atrakcyjność oczami dostawcy i oczami klienta
  • Tworzenie planu zarządzania bazą dostawców – strategiczne podejście zamiast administrowania rekordami
  • Model oceny pracochłonności vs potencjału na wpływ na wynik firmy dla kategorii zakupowych

RÓWNOWAGA MIĘDZY LOJALNOŚCIĄ A INNOWACJAMI W RELACJACH Z DOSTAWCAMI 

  • Dla dostawcy relacje to lojalność, dla kupującego relacje to innowacje – jak zbilansować długofalowe relacje z potrzebą innowacji?
  • Jak stworzyć model długotrwałej innowacyjności przy jednoczesnym zachowaniu lojalności klienta?
  • Wpływ relacji biznesowych na strategie negocjacyjne z dostawcami
  • Presja vs. relacje – Jak wywierać nacisk bez niszczenia współpracy?

SKUTECZNE NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA RYZYKIEM W ŁAŃCUCHU DOSTAW

  • Narzędzie analizy ryzyka w łańcuchu dostaw
  • Model analizy ryzyka w oparciu o kryteria zastępowalności i „dependency ratio”
  • Narzędzie tworzenia planów ewentualnościowych („contingency plan”)
  • Strategiczne zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw – metoda „dziesiątego eksperta”

15.30 – Zakończenie szkolenia


Metody:

Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.


Czas trwania

DZIEŃ 1 / 28 SIERPNIA 2025

10:00 - 16:00

DZIEŃ 2 / 29 SIERPNIA 2025

9:30 - 15:30

Prelegenci

0
Ewa Błaszczak

Mentorka liderów i zespołów.

Specjalizuje się w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.

Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).

W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.

Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.

1
Jacek Jarmuszczak

Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach (Anpak, Kilargo), dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata (w tym z wykorzystaniem innowacyjnych jak na tamte czasy (2004 – 2007) platform przetargowych). Później dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze – Philips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz zarządzał relacjami z kluczowymi dostawcami i jednostkami biznesowymi

Piastował stanowisko Kierownika Działu Zakupów Elektronicznych w Carlsberg Group. Zespół prowadził średnio 600 przetargów rocznie zarówno direct jak indirect dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Ekspert w dziedzinie zarządzania kategorią zakupową, przetargami w tym z wykorzystaniem aukcji elektronicznych, zarzadzania relacjami z biznesem o zasięgu globalnym oraz bazą dostawców. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Flow akceptacyjne, Proces Zakupowy, Ocena Dostawców, Zarzadzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne etc). Następnie w centralnych strukturach globalnych korporacji Carlsberg Group po czym Danfoss AS – zarządzał strategicznie kategoriami zakupowymi, współtworzył organizacje zakupowe, definiował i realizował cele zakupowe korespondujące z celami firmy. Od 2019 do 2022 jako VP Procurement Technology Development w NextBuy.

Wieloletnie kontrakty w Europie zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnych korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarzadzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym. W trakcie swojej ponad 20 letniej kariery negocjował kontrakty o łącznej wartości przekraczającej 4 miliardy EUR. Obecnie prowadzi własną działalność szkoleniowo- doradczą.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Haffner Sopot

Sopot

woj. pomorskie

Rejestracja

Cena 1
3 106
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 3 270 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group

https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf

B.U.R.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!