16 problemów proceduralnych przy udzielaniu zamówienia publicznego - instrukcja dla zamawiającego

O szkoleniu

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę i umiejętności w zakresie wyjaśnień oraz modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także oceny ofert oraz sposobów reagowania na błędy proceduralne. Poznają również kluczowe aspekty związane z oceną tajemnicy przedsiębiorstwa oraz udostępnianiem dokumentów, co pozwoli im uniknąć pułapek i nieporozumień w procesie udzielania zamówień publicznych.

Dodatkowo, uczestnicy otrzymają kompleksową instrukcję dotyczącą postępowania w przypadku kryteriów subiektywnych oraz wniesienia odwołania, co pozwoli im skutecznie przeciwdziałać nieuczciwej konkurencji i podejmować trafne decyzje na każdym etapie procedury.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do zamawiających

Program szkolenia

1. Wyjaśnienia SWZ a modyfikacja SWZ - różnice i konsekwencje;
2. Ocena zgodności oferty z warunkami zamówienia;

       • procedura wyjaśnień;
       • poprawianie omyłek;

3. Błędy w obliczeniu ceny skutkujące koniecznością odrzucenia oferty;
4. Ocena ofert pod kątem rażąco niskiej ceny;
5. Badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, konsorcja i podmioty udostępniające zasoby;
6. JEDZ, procedura odwrócona, procedura naprawcza z art. 128 - zasady i ograniczenia;
7. Ogłoszenia unijne e-Notices2
8. Podmiotowe środki dowodowe w tym elektroniczne problemy ze składanymi dokumentami;

9. Przedmiotowe środki dowodowe i sposób ich weryfikacji;
10. Czyny nieuczciwej konkurencji;
11. Ocena tajemnicy przedsiębiorstwa;
12. Powtarzanie czynność przez zamawiającego – jak prawidłowo przeprowadzić procedurę;
13. Udostępnianie dokumentów i jawność postępowania;
14. Pułapki zamówień mieszanych;
15. Ocena ofert w przypadku kryteriów subiektywnych lub innych niż mierzonych wzorami;
16. Jak postępować w razie wniesienia odwołania, czyli co zamawiający musi a co może zrobić. Kiedy i jak przygotować odpowiedź na odwołanie;

Czas trwania

9:30-15:30

Prelegenci

Iwona Holka

Prawnik, trener i doradca w zakresie zamówień publicznych. Były członek KIO.

Od 17 lat z sukcesem wspiera klientów w procesach ubiegania się o zamówienia publiczne, a także przy realizacji zamówień. Ma za sobą dziesiątki rozpraw przed Krajową Izbą Odwoławczą i tysiące przeszkolonych uczestników.

Prowadzi również obsługę podmiotów zamawiających, co przekłada się na doświadczenie po obu stronach procedury przetargowej.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbywa się na żywo w formie online.
Otrzymują Państwo od nas link do pokoju szkoleniowego.
Podczas szkolenia mają Państwo możliwość kontaktu z Moderatorem i Trenerem szkolenia za pomocą czatu.

Rejestracja

1099
za osobę
1 099
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • Nagrania z webinarów ApexNet, Spotkania z ekspertami po godzinach,Roczny dostęp do EduStrefy, Aplikację mobilną z ustawą Pzp na Android i iOS, EduBox
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
  • Ulica i nr: ul. Atlasowa 41
  • Kod pocztowy: 02-437
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010371279

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
02-437 Warszawa, Polska ul. Atlasowa 41

Organizator

ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
02-437 Warszawa, Polska
ul. Atlasowa 41
woj. mazowieckie
Firma ApexNet powstała w 2001 roku. ApexNet to doświadczony organizator szkoleń biznesowych, specjalizujący się głównie w nowoczesnych szkoleniach biznesowych. Oferta firmy jest szeroka i skierowana głównie do firm, oferując różnorodne formy szkoleń,...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!