Agile Project Management - efektywne zarządzanie projektami

O szkoleniu

Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania nim musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych zmian i potrzeb biznesowych. Szkolenie Agile Project Management wprowadza menedżerów projektów w świat myślenia poza schematami dzięki metodologii Agile. W odróżnieniu od tradycyjnych, utartych procedur metodologia Agile dostosowuje się do projektu, który ma być zrealizowany, zamiast dopasowywania projektu do określonej metodologii.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia:

  • zbudowanie wiedzy o metodach i korzyściach zarządzania projektami wg metodyk zwinnych oraz ich wykorzystania w praktyce
  • porównanie metodyk Waterfall vs Agile, zarządzanie projektami według metodyk zwinnych – DSDM i Scrum
  • doskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnościami prowadzenia kluczowych rozmów w projekcie i budowania relacji z członkami zespołu

 

Kto powinien wziąć udział?
  • Kierowników projektów i liderów zespołów
  • Dyrektorów i szefów firm
  • Członków zespołów projektowych i wszystkie osoby zainteresowane tematyką Agile’owego zarządzania projektami

Program szkolenia

MODUŁ I. WPROWADZENIE DO ZASTOSOWANIE METODOLOGII AGILE W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI  

  • Rodzina metod Agile – lekkie i pełne podejście Agile
  • Manifest Agile i co z niego wynika dla pracy projektowej
  • Co oznacza Agile w zarządzaniu projektami?
  • Waterfall vs Agile. Jakie zmiany niesie ze sobą Agile
  • Agile jako nowe i nieuniknione wyzwanie dla organizacji  - co trzeba zastosować w organizacji, aby dostosować ją do pracy zgodnej z podejściem Agile
  • Efektywność i rezultaty Agile – case study
  • Dobre i złe implementacje metodologii Agile

MODUŁ II. METODOLOGIA AGILE PM/DSDM

  • Filozofia, pryncypia i czynniki sukcesu w Agile PM
  • Wprowadzenie metodyki Agile PM w organizacji – przygotowanie do osiągniecia sukcesu
  • Proces DSDM
  • Budowanie zespołu Agile’owego w organizacji – role i obowiązki
  • Produkty DSDM
  • MoSCoW – metoda priorytetyzacji zadań w zwinnym projekcie
  • Skuteczność pracy w timeboxach
  • Planowanie i kontrola przez cały cykl życia projektu
  • Warsztaty Facylitowane

MODUŁ III. FRAMEWORK SCRUM

  • SCRUM – co to jest SCRUM, jak i kiedy stosować?
  • Samoorganizacja w Scrum
  • Najważniejsze elementy SCRUM: 
    • role (Zespół Deweloperski, Scrum Master, Product Owner, Agile Coaching)
    • zdarzenia (Daily Scrum, Sprint, Sprint Review, Sprint Retrospective)
    • artefakty (Produkt Backlog, Sprint Planning Meeting, Sprint Backlog)
    • reguły je łączące
  • Planowanie, szacowanie i ustalanie priorytetów za pomocą najpopularniejszych metod wykorzystywanych w SCRUM
  • Zastosowanie SCRUM w praktyce – jak to działa? Symulacja pracy w sprintach
  • Zastosowanie Kanban w pracy projektowej

MODU IV. AGILE PM W PRAKTYCE

  • Inicjacja projektu - karta projektu, planowanie realizacji projektu, złożoność projektu
  • Zespół projektowy – uczący się i poszukujący nowych rozwiązań 
  • Wykorzystanie potencjału kreatywności zespołu - wykorzystanie metody Design Thinking 
  • Zarządzanie ryzykiem i zmianą w projekcie
  • Przegląd i raportowanie
  • Ewaluacja projektu Agile’owego

MODUŁ V. ODPOWIEDZIALNOŚĆ MENEDŻERA PROJEKTU

  • Style zarządzania i dobór odpowiedniego stylu
  • Zakres odpowiedzialności i zadań, jakie wyznacza menedżerowi zespół
  • Oczekiwania i potrzeby zespołu w relacji z menedżerem
  • Podejście Adair’a - równowaga pomiędzy osiąganiem celów, indywidualnym rozwojem członków zespołu, integracją zespołu

MODU VI. KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYM

  • Diagnoza indywidualnego stylu komunikacji i poznanie spektrum stylów
  • Tworzenie mapy stylów komunikacyjnych zespołu
  • Sposoby budowania kontaktu w zależności od stylu komunikacyjnego własnego oraz rozmówcy
  • Co daje nam zastosowanie komunikacji według stylów komunikacyjnych w pracy projektowej
  • Informacja zwrotna w pracy zespołu projektowego
  • Cechy informacji zwrotnej w tym oddzielanie faktów od opinii – podstawa dobrej komunikacji
  • Sposoby przekazywania informacji zwrotnej. Modele FUKO, SPINKA
  • Skutki dostrzegania działań pozytywnych. Za co chwalić? Jak chwalić? Zasady stosowania pozytywnego feedbacku

Czas trwania

Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia

Prelegenci

Agnieszka Nowicka-Przyborska

Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.

Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.

Doświadczenie zawodowe:

W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), kreowanie i realizacja działań marketingowych, nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Odpowiedzialna za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów.

Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.

Kilkukrotny prelegent na konferencjach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu:

  • Strategicznych aspektów zarządzania; 
  • Oceny pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i szans jej wzmocnienia na rynku usług o dynamicznie rozwijającej się konkurencji; 
  • Korzyści wprowadzenia systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz programów lojalnościowych; 
  • Perspektyw utrzymania pozycji rynkowej Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.

Autor referatu i prelegent podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Temat pracy: „Innowacyjna gospodarka, a kultura uczenia się przez całe życie”.

Od 2014 roku wykładowca dwóch przedmiotów, z zakresu historii mody i wpływu kultury, historii i warunków gospodarczo - geograficznych na strój, na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Gdyni.

Wykładowca Marketingu Usług Badawczych na studiach podyplomowych Menedżer Projektu Badawczo - Rozwojowego na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Trener biznesu współpracujący ze Startup Gdynia oraz Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.

Konsultant i doradca biznesowy z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Doradztwo biznesowe w zakresie zarządzania firmą, wsparcie w zakresie rekrutacji pracowników, pozyskiwania funduszy unijnych na rozwój przedsiębiorstwa. Opracowywanie strategii biznesowych, planów marketingowych, wyznaczania celów strategicznych i wdrażania systemu zarządzania przez cele.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Szkolenie w siedzibie Klienta
za grupę do 12 os.
8 640
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!