O szkoleniu
ZWINNE ZARZĄDZANIE PROCESAMI ADMINISTRACYJNYMI
Funkcjonujemy w świecie VUCA (Volaility, Uncertainity, Complexity, Ambiguity) – w świecie zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym. W takim otoczeniu tradycyjne metody zarządzania procesami administracyjnymi przestają się sprawdzać. Zwinne zarządzanie jest odpowiedzią na to jak zmienia się świat biznesu.
Agile to podejście, które wygrywa z tradycyjnymi metodami zarządzania wszędzie tam, gdzie:
pojawia się skomplikowana, wielowątkowa transformacyjna zmiana, której efektów nie można w szczegółach zaplanować na początku procesu zarządzania projektem;
priorytetem jest zadowolenie klientów z wdrażanych rozwiązań;
gdy celem organizacji jest minimalizacja kosztów inwestycji i maksymalizacja tworzonej wartości dodanej.
Funkcjonujemy w świecie VUCA (Volaility, Uncertainity, Complexity, Ambiguity) – w świecie zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym. W takim otoczeniu tradycyjne metody zarządzania procesami administracyjnymi przestają się sprawdzać. Zwinne zarządzanie jest odpowiedzią na to jak zmienia się świat biznesu.
Agile to podejście, które wygrywa z tradycyjnymi metodami zarządzania wszędzie tam, gdzie:
pojawia się skomplikowana, wielowątkowa transformacyjna zmiana, której efektów nie można w szczegółach zaplanować na początku procesu zarządzania projektem;
priorytetem jest zadowolenie klientów z wdrażanych rozwiązań;
gdy celem organizacji jest minimalizacja kosztów inwestycji i maksymalizacja tworzonej wartości dodanej.
Kto powinien wziąć udział?
− Dyrektorów Administracyjnych
− Kierowników Działu Administracji
− Kierowników Biura
− Członków i Asystentów Biura Zarządu
− Wszystkich osób zainteresowanych tematyką administracyjną w firmach
− Kierowników Działu Administracji
− Kierowników Biura
− Członków i Asystentów Biura Zarządu
− Wszystkich osób zainteresowanych tematyką administracyjną w firmach
Program szkolenia
8.30 – 9.00 Rejestracja
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
Zwinność to Agile – czyli podejście, narzędzia i dobre praktyki do zastosowania w administracji od zaraz
Świat VUCA – jak zmienił się świat i dlaczego tradycyjne metody zarządzania przestają się sprawdzać i jak osiągnąć sukces w świecie „zmian do kwadratu”?
Agile mindset – bo agile zaczyna się w głowie
Zwinność nie tylko dla działów IT – o prawdach i mitach zwinnego zarządzania administracją
Agile jako gra zespołowa – inspiracja
Waterfall kontra Agile – porównanie dwóch kluczowych metodologii zarządzania. Kiedy stosować metody waterfallowe, kiedy agile’owe, a kiedy mieszane – dobre praktyki
Klientocentryczność i nastawienie na wartość dodaną – jak organizować pracę w administracji, by klient był zachwycony i by się zbytnio nie zmęczyć?
Doświadczenie projektu klientocentrycznego – symulacja
Agile manifesto – czyli 4 kluczowe klientocentryczne zasady zwinnego zarządzania pracą w administracji
Obserwacja i empatia w metodologii zwinnej
„Wyjdź zza biurka” – proaktywność, wywiad klientocentryczny i zwinna komunikacja
Budowanie customer experience , czyli klientocentryczny proces twórczy – trening stosowania zwinnych narzędzi UX
Zwinny pracownik administracji – kim jest i jak działa, jakie narzędzia stosuje?
Zwinny lider administracji – kluczowe kompetencje lidera przyszłości
Nawyki i narzędzia agile lidera – teoria i praktyka
GPS zwinnego lidera administracyjnego
Dobre praktyki budowania zwinnej kultury organizacyjnej
Zwinne zespoły administracyjne
Gen współpracy – jak budować samosterujące się zwinne zespoły administracyjne
Dobre praktyki agile teamów administracyjnych – jak zorganizować pracę i spowodować, by spotkania były krótkie, twórcze i efektywne, a praca zrobiona – omówienie narzędzi i trening
Lessons learned i feed forward – stałe doskonalenie, testowanie i nauka na doświadczeniach jako kluczowe nawyki zwinnych zespołów administracyjnych
Komunikacja w administracji – jak mówić, by ludzie słuchali i jak słuchać, by ludzie mówili.
Jak doprowadzić do sytuacji win-win w administracji
17.00 Zakończenie szkolenia
DZIEŃ 2 / 19 CZERWCA 2020
8.30 – 9.00 Rejestracja
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
Design thinking w administracji – zwinna metodologia, która pozwala tworzyć rozwiązania zachwycające klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Proces i narzędzia Design Thinking w praktyce administracji, czyli od Empatii do Testowania
Empatia w metodzie Design Thinking – definiowanie Persony (case studies)
Definiowanie potrzeb – jak definiować potrzeby klienta równoważąc wartość dodaną dla odbiorcy i potrzeby organizacji.
Co to jest GPS i Luka innowacyjna? – trening stosowania narzędzi
Jak uruchomić kreatywność i zwinnie zarządzać innowacjami w administracji?
Umiejętność generowania niestandardowych rozwiązań wychodzących poza schemat, które przynoszą wartość dodaną – symulacja z wykorzystaniem technik Visual Management
Iteracja podstawą sukcesu. Postawa „fail fast and cheap” i postawa „build not to last but to learn” (prototypowanie) – metody i trening prototypowania; umiejętność „zarządzania niepowodzeniem”: rola iteracji i testowania w procesie Design Thinking; trening zwinnych metod zbierania informacji zwrotnej (feedforward)
SCRUM odkodowany w administracji – kluczowa metodologia zwinna w pigułce
Scrum a Agile – czy to to samo?
Historia jednego Scrumu – czyli krótka historia o metodologii zwinnej
Proces SCRUM – wprowadzenie
Nie taki SCRUM straszny, jak go malują
Role w SCRUM – czyli kto i za co odpowiada: Development Team, Scrum Master, Product Owner
Narzędzia w SCRUM – omówienie i test znajomości pojęć SCRUM
Ćwiczenie „SCRUM Bootcamp” – praktyka zarządzanie projektami w SCRUM – Studia przypadków
17.00 Zakończenie szkolenia
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
Zwinność to Agile – czyli podejście, narzędzia i dobre praktyki do zastosowania w administracji od zaraz
Świat VUCA – jak zmienił się świat i dlaczego tradycyjne metody zarządzania przestają się sprawdzać i jak osiągnąć sukces w świecie „zmian do kwadratu”?
Agile mindset – bo agile zaczyna się w głowie
Zwinność nie tylko dla działów IT – o prawdach i mitach zwinnego zarządzania administracją
Agile jako gra zespołowa – inspiracja
Waterfall kontra Agile – porównanie dwóch kluczowych metodologii zarządzania. Kiedy stosować metody waterfallowe, kiedy agile’owe, a kiedy mieszane – dobre praktyki
Klientocentryczność i nastawienie na wartość dodaną – jak organizować pracę w administracji, by klient był zachwycony i by się zbytnio nie zmęczyć?
Doświadczenie projektu klientocentrycznego – symulacja
Agile manifesto – czyli 4 kluczowe klientocentryczne zasady zwinnego zarządzania pracą w administracji
Obserwacja i empatia w metodologii zwinnej
„Wyjdź zza biurka” – proaktywność, wywiad klientocentryczny i zwinna komunikacja
Budowanie customer experience , czyli klientocentryczny proces twórczy – trening stosowania zwinnych narzędzi UX
Zwinny pracownik administracji – kim jest i jak działa, jakie narzędzia stosuje?
Zwinny lider administracji – kluczowe kompetencje lidera przyszłości
Nawyki i narzędzia agile lidera – teoria i praktyka
GPS zwinnego lidera administracyjnego
Dobre praktyki budowania zwinnej kultury organizacyjnej
Zwinne zespoły administracyjne
Gen współpracy – jak budować samosterujące się zwinne zespoły administracyjne
Dobre praktyki agile teamów administracyjnych – jak zorganizować pracę i spowodować, by spotkania były krótkie, twórcze i efektywne, a praca zrobiona – omówienie narzędzi i trening
Lessons learned i feed forward – stałe doskonalenie, testowanie i nauka na doświadczeniach jako kluczowe nawyki zwinnych zespołów administracyjnych
Komunikacja w administracji – jak mówić, by ludzie słuchali i jak słuchać, by ludzie mówili.
Jak doprowadzić do sytuacji win-win w administracji
17.00 Zakończenie szkolenia
DZIEŃ 2 / 19 CZERWCA 2020
8.30 – 9.00 Rejestracja
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
Design thinking w administracji – zwinna metodologia, która pozwala tworzyć rozwiązania zachwycające klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Proces i narzędzia Design Thinking w praktyce administracji, czyli od Empatii do Testowania
Empatia w metodzie Design Thinking – definiowanie Persony (case studies)
Definiowanie potrzeb – jak definiować potrzeby klienta równoważąc wartość dodaną dla odbiorcy i potrzeby organizacji.
Co to jest GPS i Luka innowacyjna? – trening stosowania narzędzi
Jak uruchomić kreatywność i zwinnie zarządzać innowacjami w administracji?
Umiejętność generowania niestandardowych rozwiązań wychodzących poza schemat, które przynoszą wartość dodaną – symulacja z wykorzystaniem technik Visual Management
Iteracja podstawą sukcesu. Postawa „fail fast and cheap” i postawa „build not to last but to learn” (prototypowanie) – metody i trening prototypowania; umiejętność „zarządzania niepowodzeniem”: rola iteracji i testowania w procesie Design Thinking; trening zwinnych metod zbierania informacji zwrotnej (feedforward)
SCRUM odkodowany w administracji – kluczowa metodologia zwinna w pigułce
Scrum a Agile – czy to to samo?
Historia jednego Scrumu – czyli krótka historia o metodologii zwinnej
Proces SCRUM – wprowadzenie
Nie taki SCRUM straszny, jak go malują
Role w SCRUM – czyli kto i za co odpowiada: Development Team, Scrum Master, Product Owner
Narzędzia w SCRUM – omówienie i test znajomości pojęć SCRUM
Ćwiczenie „SCRUM Bootcamp” – praktyka zarządzanie projektami w SCRUM – Studia przypadków
17.00 Zakończenie szkolenia
Czas trwania
10-16
Prelegenci
Mentor liderów i zespołów.
Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.
Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).
W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.
Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.
Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.
Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).
W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.
Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
MsMermaid - Conference Center
00-411 Warszawa
Wioślarska 8
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
+VAT
1 970
zł
Cena zawiera:
- CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ!
Co nas wyróżnia?
1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
-
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Powiadomienia o nowych terminach