O szkoleniu
KORZYŚCI
- Zrozumienie najważniejszych koncepcji związanych z sztuczną inteligencją oraz aktualnych trendów rynkowych
- Poznanie różnych zastosowań sztucznej inteligencji w sprzedaży i obsłudze klienta, aby efektywnie wykorzystanie różne narzędzi w praktyce zawodowej
- Nabycie umiejętności pracy z różnymi modelami AI, takimi jak chatboty czy systemy automatyzacji, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań sprzedażowych i obsługi klienta
- Poznanie konkretnych narzędzi i platform AI, co pozwoli uczestnikom na bezpośrednie zastosowanie zdobytej wiedzy w swojej pracy
- Poznanie najlepszych narzędzi, praktyczne wskazówki i rozwiązania, aby pracować sprawniej i efektywniej
DLA KOGO?
Grupa docelowa tego szkolenia obejmuje profesjonalistów z działów, sprzedaży, obsługi klienta, a także marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć i wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w swojej pracy. Zarówno osoby z doświadczeniem w tych obszarach, jak i początkujący, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, znajdą wartościowe informacje i umiejętności na tym szkoleniu.
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Sprzedaż i Obsługę Klienta
1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)
- Czym jest AI?
- Podstawowe definicje i trendy rynkowe
2. Podstawy działania AI
- Trenowanie AI. Źródła danych
- Ograniczenia i zagrożenia w AI
3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta
- Automatyczne kupowanie reklamy
- Dynamiczne ustalanie ceny
- Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, silniki rekomendacyjne
- Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
- Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
- Analiza wyników badań rynkowych
- Prognozowanie sprzedaży
Ćwiczenie. Poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów
Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI
4. Przedstawienie najpopularniejszych modeli AI
- ChatGPT (OpenAI)
- Gemini (Google)
- Copilot (Microsoft)
5. Zastosowania AI w Sprzedaży
- Generowanie treści ofert sprzedażowych
- Identyfikowanie możliwości (leadów) sprzedażowych
Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych narzędziami AI
6. Automatyzacja i usprawnianie Sprzedaży przez AI
- Podstawowe definicje i trendy rynkowe
- Czym jest automatyzacja w marketingu i sprzedaży?
- Pielęgnacja leadów (lead nurturing)
- Scenariusze automatyzacji procesów. Wyzwalacze (triggery) komunikacji
7. W jaki sposób AI wspomaga automatyzację sprzedaży?
- Przykłady zastosowania AI w automatyzacji działań sprzedażowych
- Wyjaśnienie roli AI w personalizacji ofert i komunikacji z klientem
- Czym jest segmentacja Klientów na bazie Scoringu?
- Automatyzacja oceny potencjału leadów sprzedażowych na podstawie analizy zachowań Klienta
- Przykłady narzędzi i platform umożliwiających automatyzację działań handlowych
Ćwiczenie. Segmentowanie Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji w Messengerze Facebooka
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji e-mail z zastosowaniem MS Excela
8. Automatyzacja i usprawnianie Obsługi Klienta przez AI
- Chatboty i voiceboty w służbie Obsługi Klienta
Ćwiczenie. Tworzenie chatbota AI do wdrożenia na stronie internetowej
9. Rola AI w sprzedaży - podsumowanie
- Omówienie głównych korzyści wynikających z zastosowania AI w procesach handlowych
- Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki efektywnemu wykorzystaniu AI
- Praktyczne przykłady narzędzi i systemów AI dla Sprzedaży i Obsługi Klienta
Ćwiczenie. Identyfikowanie kryzysów wizerunkowych w internecie za pomocą AI
10. Aspekty prawne
- Omówienie rozporządzenia UE (AI Act)
- Studia przypadków (case studies)
Czas trwania
1 DZIEŃ, 9-16
Prelegenci
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 3.67% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 8.26% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.
Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140