AI jako narzędzie wspierające Sprzedaż i Obsługę Klienta

O szkoleniu

KORZYŚCI

  • Zrozumienie najważniejszych koncepcji związanych z sztuczną inteligencją oraz aktualnych trendów rynkowych
  • Poznanie różnych zastosowań sztucznej inteligencji w sprzedaży i obsłudze klienta, aby efektywnie wykorzystanie różne narzędzi w praktyce zawodowej
  • Nabycie umiejętności pracy z różnymi modelami AI, takimi jak chatboty czy systemy automatyzacji, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań sprzedażowych i obsługi klienta
  • Poznanie konkretnych narzędzi i platform AI, co pozwoli uczestnikom na bezpośrednie zastosowanie zdobytej wiedzy w swojej pracy
  • Poznanie najlepszych narzędzi, praktyczne wskazówki i rozwiązania, aby pracować sprawniej i efektywniej
Kto powinien wziąć udział?

DLA KOGO?

Grupa docelowa tego szkolenia obejmuje profesjonalistów z działów, sprzedaży, obsługi klienta, a także marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć i wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w swojej pracy. Zarówno osoby z doświadczeniem w tych obszarach, jak i początkujący, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, znajdą wartościowe informacje i umiejętności na tym szkoleniu.

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Sprzedaż i Obsługę Klienta

1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)

  • Czym jest AI?
  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe

2. Podstawy działania AI

  • Trenowanie AI. Źródła danych
  • Ograniczenia i zagrożenia w AI

3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta

  • Automatyczne kupowanie reklamy
  • Dynamiczne ustalanie ceny
  • Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, silniki rekomendacyjne
  • Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
  • Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
  • Analiza wyników badań rynkowych
  • Prognozowanie sprzedaży

Ćwiczenie. Poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów
Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI

4. Przedstawienie najpopularniejszych modeli AI

  • ChatGPT (OpenAI)
  • Gemini (Google)
  • Copilot (Microsoft)

5. Zastosowania AI w Sprzedaży

  • Generowanie treści ofert sprzedażowych
  • Identyfikowanie możliwości (leadów) sprzedażowych

Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych narzędziami AI

6. Automatyzacja i usprawnianie Sprzedaży przez AI

  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe
  • Czym jest automatyzacja w marketingu i sprzedaży?
  • Pielęgnacja leadów (lead nurturing)
  • Scenariusze automatyzacji procesów. Wyzwalacze (triggery) komunikacji

7. W jaki sposób AI wspomaga automatyzację sprzedaży?

  • Przykłady zastosowania AI w automatyzacji działań sprzedażowych
  • Wyjaśnienie roli AI w personalizacji ofert i komunikacji z klientem
  • Czym jest segmentacja Klientów na bazie Scoringu?
  • Automatyzacja oceny potencjału leadów sprzedażowych na podstawie analizy zachowań Klienta
  • Przykłady narzędzi i platform umożliwiających automatyzację działań handlowych

Ćwiczenie. Segmentowanie Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji w Messengerze Facebooka
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji e-mail z zastosowaniem MS Excela

8. Automatyzacja i usprawnianie Obsługi Klienta przez AI

  • Chatboty i voiceboty w służbie Obsługi Klienta

Ćwiczenie. Tworzenie chatbota AI do wdrożenia na stronie internetowej

9. Rola AI w sprzedaży - podsumowanie

  • Omówienie głównych korzyści wynikających z zastosowania AI w procesach handlowych
  • Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki efektywnemu wykorzystaniu AI
  • Praktyczne przykłady narzędzi i systemów AI dla Sprzedaży i Obsługi Klienta

Ćwiczenie. Identyfikowanie kryzysów wizerunkowych w internecie za pomocą AI

10. Aspekty prawne

  • Omówienie rozporządzenia UE (AI Act)
  • Studia przypadków (case studies)

Czas trwania

1 DZIEŃ, 9-16

Prelegenci

Leszek A. Nowak

Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu Atrium

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
1 057
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 3.67% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 8.26% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.

Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
34 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów, Trade Marketingu oraz Customer Experience Management. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in compan...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!