AI w KSIĘGOWOŚCI, na przykładach! Automatyzacja rutynowych zadań księgowych z wykorzystaniem AI .

O szkoleniu

Jak zaoszczędzić czas upraszczając codzienne, rutynowe czynności w księgowości? Jak wykorzystać w tym celu sztuczną inteligencję?

Podczas szkolenia przedstawimy możliwości automatyzacji obszarów księgowych z wykorzystaniem AI:

  • -uzgadnianie kont bankowych,
  • fakturowanie,
  • raportowanie wydatków projektowych,
  • generowanie raportów finansowych,
  • uzgadnianie sald kontrahentów,
  • obsługa delegacji służbowych,
  • kontrola kosztów.


 

Kto powinien wziąć udział?
  • Główni księgowi,
  • Pracownicy działów księgowości,
  • Dyrektorzy finansowi, 
  • Prezesi i Właściciele firm.

Program szkolenia

1. Uzgadnianie kont bankowych - automatyczne pobieranie danych z wyciągów bankowych i porównywanie ich z ewidencją księgową. W przypadku niezgodności generowany byłby raport.

2. Przygotowywanie odpowiedzi na maile z wykorzystaniem Superhuman.

3. Automatyzacja fakturowania - dzięki integracji Make.com z naszymi e-mailami, faktury przesyłane na dedykowany adres mogłyby być automatycznie rozpoznawane, przetwarzane przez OCR i przesyłane do Airtable z ewidencją.

4. Automatyczne przypomnienia o terminach płatności - monitorowanie terminów płatności w Airtable i wysyłanie automatycznych przypomnień przed upływem terminu.

5. Automatyzacja raportowania wydatków projektowych - automatyczne zbieranie i raportowanie wydatków na projekty, co pozwoliłoby na bardziej precyzyjne śledzenie budżetów projektowych.

6. Automatyczne generowanie raportów finansowych - na bieżąco aktualizowane dane w Airtable mogłyby automatycznie generować miesięczne i kwartalne raporty finansowe.

7. Automatyzacja obsługi delegacji służbowych - automatyczne przetwarzanie rozliczeń delegacji służbowych i wprowadzanie ich do systemu księgowego bez potrzeby manualnej interwencji.

8. Automatyczne uzgadnianie sald kontrahentów - porównywanie sald kontrahentów w systemie z danymi w Airtable i automatyczne generowanie raportów w przypadku rozbieżności.

9. Automatyzacja kontroli kosztów - śledzenie wydatków w poszczególnych kategoriach i automatyczne powiadomienia, gdy przekroczone zostaną ustalone limity budżetowe. 

Czas trwania

10.00-15.00

Forma zajęć

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Rejestracja

Cena 1
655
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto:

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.

Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
  • Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
  • Kod pocztowy: 65-021
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Numer NIP: 9730814671

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska Dąbrowskiego 40

Organizator

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska
Dąbrowskiego 40
woj. lubuskie
Od 2005 roku szkolimy w zakresie prawa i podatków. Głównym celem naszych szkoleń jest uzyskanie przez każdego uczestnika maximum praktycznej wiedzy, którą wykorzysta bezpośrednio w życiu zawodowym. Programy szkoleń tworzone są na podstawie aktu...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!