AI w Marketingu - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas

O szkoleniu

KORZYŚCI

  • Dowiesz się, czym jest sztuczna inteligencja (AI) i jak wpływa na współczesny świat, w tym na marketing.
  • Poznasz praktyczne przykłady zastosowania AI w codziennym życiu zawodowym. Odkryjesz, jak AI może pomóc Ci osiągnąć cele marketingowe w Twojej działalności biznesowej.
  • Otrzymasz wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby "wycisnąć" najlepsze rezultaty.
  • Przećwiczysz generowanie kreatywnych koncepcji oraz tworzenie treści, a także przy asyście AI.
  • Rozwiniesz umiejętności generowania tekstów na różnorodne tematy i z różnym przeznaczeniem, używając poprawnych promptów (zapytań, komend)
  • Nauczysz się wykorzystywać AI w analizach danych rynkowych, sprzedażowych czy trendów rynkowych, jak również do rozwiązywania innych problemów marketingowych - na podstawie studiów przypadków i zastosowanych w nich różnych narzędzi AI.
  • Zaoszczędzisz czas - pracując mądrzej i szybciej, a nie więcej. Dzięki AI odzyskasz wiele czasu, który wcześniej pochłaniały powtarzalne i żmudne zadania.
Kto powinien wziąć udział?

Do wszystkich specjalistów i menedżerów pracujących w działach marketingu i sprzedaży, pracowników agencji marketingowych i wszystkich, którzy chcą pracować efektywniej

Program szkolenia

SZKOLENIE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE

ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

KORZYŚCI

  • Poznasz praktyczne przykłady zastosowania AI w codziennnych działaniach marketingowych
  • Otrzymasz wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby "wycisnąć" najlepsze rezultaty.
  • Przećwiczysz generowanie kreatywnych koncepcji oraz tworzenie treści z asystą AI
  • Rozwiniesz umiejętności generowania tekstów na różnorodne tematy i z różnym przeznaczeniem, używając poprawnych promptów (zapytań, komend)
  • Nauczysz się wykorzystywać AI w analizach danych rynkowych, sprzedażowych czy trendów rynkowych, jak również do rozwiązywania innych problemów marketingowych - na podstawie studiów przypadków i zastosowanych w nich różnych narzędzi AI.
  • Zaoszczędzisz czas - pracując mądrzej i szybciej, a nie więcej. Dzięki AI odzyskasz wiele czasu, który wcześniej pochłaniały powtarzalne i żmudne zadania.

PROGRAM SZKOLENIAModuł 1. Sztuczna inteligencja w praktyce. Gdzie i jak będziesz mógł ją użyć?1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)

  • Czym jest AI?
  • Najważniejsze pojęcia i trendy rynkowe
  • Przykłady zastosowania AI w marketingu, sprzedaży, pracy biurowej i nie tylko

2. Podstawy działania AI

  • Trenowanie AI. Źródła danych
  • Ograniczenia i zagrożenia w AI

3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta

  • Automatyczne kupowanie reklamy
  • Dynamiczne ustalanie ceny
  • Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, AIlniki rekomendacyjne
  • Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
  • Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
  • Analiza wyników badań rynkowych
  • Prognozowanie sprzedaży

Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych, poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów  narzędziami AI
Ćwiczenie. Rozpoznawanie nieznanego, potencjalnego nabywcy dzięki AI

Moduł 2. Poznaj możliwe zastosowania1. Głębsze zrozumienie narzędzi AI poprzez praktyczne ćwiczenia

  • Wybór narzędzi AI do rozwiązania konkretnych problemów marketingowych

2. Najpopularniejsze modele AI - zastosowanie i różnice

  • ChatGPT (OpenAI)
  • Gemini (Google)
  • Copilot (Microsoft)

3. Jak współpracować z asystentem AI?

  • Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby otrzymać oczekiwane rezultaty
  • Anatomia prompta

Ćwiczenie. Rozszerzanie horyzontów myślowych dzięki AI

Moduł 3. Praktyczne zastosowanie Asystentów AI i używanie promptów1. Możliwości Asystentów AI i rola promptów (zapytań)

  • Jak wybrać swojego Asystenta AI?
  • Różnice między wersjami ChatGPT-3 i ChatGPT-4
  • Anatomia dobrego prompta
  • Przykłady zastosowania promptów

Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Tworzenie własnego asystenta AI na przykładzie Google NotebookLM\

Moduł 4. Zastosowanie asystenta AI w SEO   1. SGE jako trend rynkowy

  • Wyjaśnienie pojęcia SGE i znaczenia encji
  • Jak pisać pod SGE?

2. Jak AI może Ci pomóc w pozycjonowaniu w Google?

  • Tworzenie i analizowanie słów kluczowych
  • Tłumaczenia słów kluczowych oraz tekstów reklam
  • Analiza konkurencji
  • Przykłady list remarketingowych
  • Przykłady list lokalizacji

3. Analiza i rekomendacje AI dla Twoich pozycji w wynikach wyszukiwania w Google

Ćwiczenie. Tworzenie listy słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych do kampanii reklamowej w Google Ads

Moduł 5. Kreowanie treści i grafiki1. Generowanie koncepcji kreatywnych2. Przygotowanie tekstów z AI

  • Treści reklamowe, ulotki, zapytania ofertowe i oferty
  • Posty w mediach społecznościowych
  • Wpisy blogowe, artykuły na strony www

Ćwiczenie. Tworzenie artykułów i postów z AI

3. Praca z dźwiękiem

  • Przygotowanie audio-guide’ów za pomocą AI

4. Praca z grafiką i wideo

  • Tworzenie obrazów
  • Treści wideo
  • Tworzenie scenariuszy i filmów reklamowych z wykorzystaniem AI

Ćwiczenie. Tworzenie przykładowej grafiki do wpisu do mediów społecznościowych
Ćwiczenie. Tworzenie przykładowej audiotreści od A do Z
Ćwiczenie. Tworzenie scenariusza i filmu z wykorzystaniem AI

Moduł 6. Analiza danych. Nakarm robota danymi

  • Analiza badań rynkowych, danych sprzedażowych, trendów rynkowych, grup docelowych
  • Praca z plikami - wgrywanie plików, tabel, interpretacja danych, przygotowanie raportów

Ćwiczenie. Segmentacja Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Analiza wzmianek o marce w internecie

Moduł 7. Aspekty prawne

  • AI a prawo autorskie
  • Spojrzenie na prawo autorskie w Polsce
  • Do kogo należą utwory wytworzone przez AI?
  • Omówienie AI Act (UE)

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatówPrzykładowe narzędzia użyte na szkoleniu:

  • ChatGPT, Copilot, Gemini, Perplexity, MS Excel, Tome, Prism, ElevenLabs, Murf, Synthetys, Speechify, Adaily Research, PimEyes, Google Ads, Sentione, Jasper, OpenAI DALL-E3, Copilot Design, Canva, HeyGen, Pictory, Midjourney

Czas trwania

9-16

Prelegenci

Leszek A. Nowak

Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu Atrium

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
1 154
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 190 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 7.56% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 11.76% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.

Możliwa jest również płatność po szkoleniu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
44 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketing i Category Management) , AI w biznesie i CX oraz Szkolenia Interpersonalne / Rozwój Osobisty. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy prz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!