Akademia Menedżera - trening umiejętności menadżerskich

O szkoleniu

CEL AKADEMII MENADŻERA - doskonalenie praktycznych umiejętności zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem.

Kto powinien wziąć udział?

DO UDZIAŁU W AKADEMII ZAPRASZAMY 

  • kadrę zarządzającą wszystkich szczebli zarządzania (prezesi, dyrektorzy, kierownicy),
  • właścicieli firm,
  • osoby zainteresowana doskonaleniem umiejętności menadżerskich.

Program szkolenia

I SPOTKANIE  

BUDOWANIE ZESPOŁU.

  • Co decyduje o sukcesie firmy? - 5 elementów budowania samodoskonalącego sie zespołu.
  • Wspólna wizja. Modele myślowe – przekonania dotyczące firmy i członków zespołu. Wspólne uczenie się. Myślenie systemowe. Rozwój osobisty. 
  • Rola przywódcy w organizacji.
  • Określenie własnego stylu kierowania - dopasowanie własnego stylu kierowania do zespołu i sytuacji zewnętrznej.
  • Dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy na temat funkcjonowania zespołu oraz usprawnianie osobistych umiejętności sprzyjających współdziałaniu.

 

TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLE. 

  • Czynniki wpływające na budowanie trwałych relacji w zespole.
  • Zasady dobrej komunikacji w zespole.
  • Umiejętność zbierania i przekazywania informacji.
  • Identyfikacja barier występujących w komunikacji w zespole i sposoby ich eliminacji.
  • Podstawowe style komunikowania się: agresywny, uległy, asertywny.
  • Asertywne zachowanie szefa w relacjach z pracownikami.
  • Reagowanie na krytykę, wyrażanie krytyki w sposób konstruktywny.
  • Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów osobowości pracowników.
  • Istota konfliktu - konflikt jako wartość, metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.

 

MOTYWOWANIE - INSPIROWANIE LUDZI DO ROZWOJU I DZIAŁANIA.

  • Sposoby wzbudzania motywacji własnej i współpracowników.
  • Praktyczne aspekty coachingu i „feedbacku”.
  • Indywidualne czynniki motywujące ludzi do osiągania najlepszych efektów.
  • Zarządzanie i motywacja dostosowana do typu osobowości poszczególnych pracowników.

 

DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE ZADAŃ. 

  • Jak skutecznie delegować i egzekwować zadania.
  • Nieinwazyjne, konstruktywne delegowanie zadań.
  • Trudności, bariery w procesie delegowania.

 

WYKORZYSTANIE EMOCJI DO KIEROWANIA LUDŹMI.

  • Analiza własnych emocji i umiejętność ich wykorzystywania do skuteczniejszego działania w zespole.
  • Ocena własnej efektywności oddziaływania na innych ludzi – świadomość  własnych możliwości i ograniczeń.
  • Empatia. Budowanie zaufania i dobrych relacji z innymi ludźmi.
  • Kontrolowanie własnych emocji w sytuacji stresujących rozmów, radzenie sobie z emocjami pracownika i manipulacją emocjonalną.
  • Techniki wpływu – wpływanie na emocje własne i innych osób.

 

II SPOTKANIE 

AUTOPREZENTACJA - SZTUKA ŚWIADOMEGO KREOWANIA WŁASNEGO WIZERUNKU W  SYTUACJACH WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH (ZEBRANIA, SPOTKANIA BIZNESOWE).

  • Budowanie autorytetu lidera.
  • Pozytywna autoprezentacja – budowanie i wykorzystanie wizerunku w kontaktach biznesowych.
  • Etykieta ubioru służbowego.
  • Efektywna komunikacja interpersonalna. Rola mowy ciała w profesjonalnej autoprezentacji.
  • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych jako podstawa budowania wiarygodności.
  • Psychologiczne techniki wywierania wpływu na innych.
  • Mowy przywódcze – jak mówić do ludzi, by wzbudzić motywację.
  • Sposoby radzenia sobie z tremą i trudnymi sytuacjami podczas prezentacji (w tym z „trudnym” odbiorcą).
  • Praktyczne ćwiczenia autoprezentacyjne. 
  • Obrona przed presją i manipulacją.
  • Savoir - vivre w kontaktach zawodowych.

 

KLUCZOWE ASPEKTY HR DLA MENADŻERÓW – ZATRUDNIANIE, ROZWIJANIE I OCENIANIE.

REKRUTACJA, ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTRE, CZYLI OCENA OBECNEGO POTENCJAŁU ZESPOŁU  -  JAK DOBRAĆ CZŁONKÓW ZESPOŁU

  • Cele, podobieństwa, różnice i możliwości wykorzystania Assessment i Development Centre. 
  • Kryteria oceny AC i DC.
  • Lista niezbędnych kompetencji podlegających ocenie m.in. umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, odporność na stres, motywacja do pracy, orientacja na rezultat, współpraca w grupie, kreatywność, umiejętność przekonywania i radzenia sobie z obiekcjami.
  • Narzędzia służące do oceny kompetencji zawodowych i osobowościowych metodą Assessment i Development Centre.
  • Rodzaje ćwiczeń (m.in. in basket, gry biznesowe, prezentacje, analiza zadania, dyskusja grupowa). Karty obserwacji pracownika, skale ocen – rodzaje, zalety i ograniczenia. 
  • Zadania symulacyjne z serii Assessment Centre  i Development Centre badające  oczekiwane przez firmę zachowania i umiejętności kandydatów.
  • Przeprowadzanie sesji Assessment i Development Centre. Interpretacja danych z sesji AC oraz DC.

 

PROGRAM ROZWOJU OSOBISTEGO – MOTYWUJĄCA ROZMOWA OCENIAJĄCA.

  • Miejsce programu rozwoju osobistego w polityce personalnej przedsiębiorstwa. - Najważniejsze cele i założenia PRO.
  • Ustalenie kryteriów ocen.
  • Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami.
  • Ocena potencjału pracownika - określenie obszarów wymagających wsparcia i rozwoju.
  • Systematyczne informowanie pracowników o tym jak oceniania jest efektywność ich pracy.
  • Schemat przebiegu rozmowy motywującej.
  • Zasady udzielania informacji zwrotnych (rozwijanie umiejętności wyrażania pochwał i uwag krytycznych).
  • Typowe błędy popełniane w trakcie oceny i sposoby ich eliminacji.
  • Uzgodnienie działań na przyszłość – zarządzanie nastawione na realizację celów biznesowych. Efektywne formułowanie i przekazywanie celów. Myślenie ukierunkowanie na cel. 
  • Motywowanie do realizacji celów określonych przez przełożonych.

 

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM. EFEKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W GRUPIE - WYPRACOWYWANIE MĄDREGO POROZUMIENIA.

  • Istota konfliktu - konflikt jako wartość, metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
  • Sztuka prowadzenia dyskusji, niwelowanie różnic zdań.
  • Indywidualne strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w komunikacji.
  • Skuteczne sposoby rozwiązywania konfliktów.
  • Style negocjacyjne – zasady osiągania wyniku „obopólnej wygranej”.
  • Budowanie atmosfery sprzyjającej akceptacji naszych propozycji.

Czas trwania

Akademia obejmuje 48 godzin zajęć – dwa 3-dniowe spotkania - każde spotkanie po 24 godziny lekcyjne. 

 

Terminy zjazdów - Edycja (XXIII):

I spotkanie: 4 - 6 marca 2024r. (poniedziałek - środa)

II spotkanie: 8 - 10 kwietnia 2024r. (poniedziałek - środa)

Prelegenci

MAŁGORZATA FRYSZKIEWICZ

Współwłaściciel, trener, coach, doradca personalny Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu. Członek Izby Coachingu. Od ponad 22 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, asertywności i komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, Assessment/Development Center, umiejętności menedżerskich, budowania samodoskonalącej się organizacji, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, kreatywności, negocjacji handlowych, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ją za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć.
Jej warsztaty są pełne dynamiki, humoru, a zarazem merytoryczne i – jak wynika z opinii uczestników - bardzo efektywne.
Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu.
Prowadzi coaching indywidualny – ponad 500 godzin zrealizowanych sesji coachingowych.
Stworzyła nową metodę Cotrainingu – łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych.

 

CEZARY FRYSZKIEWICZ

Współwłaściciel, trener i coach Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe. Od ponad 22 lat prowadzi szkolenia z zakresu budowania samodoskonalących się organizacji na wszystkich szczeblach zarządzania, psychologii sukcesu, skutecznych technik i psychologii sprzedaży, profesjonalnej prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu na ludzi, komunikacji interpersonalnej, umiejętności trenerskich, automotywacji.
Specjalista w zakresie metod coachingowych. Prowadzi coaching dla wyższej kadry menedżerskiej ukierunkowany na wzrost efektywności podejmowanych działań, rozwój umiejętności przywódczych, a także osiąganie indywidualnej doskonałości. Współautor metody pracy Cotraining, łączącej Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń.
Opracowywał i realizował strategię wprowadzania i promowania nowych produktów w warunkach ostrej konkurencji współpracując z międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi. Prowadzi indywidualne doradztwo dla Członków Zarządów i Prezesów czołowych polskich przedsiębiorstw. Od 1999 zarządza projektami szkoleniowymi i doradczymi. Jego charyzma i entuzjazm sprawiają, iż niezwykle często w roli autorytetu zapraszany jest na liczne seminaria i prezentacje nie tylko w kraju, ale również za granicą. Przez klientów doceniany jest za wyjątkową umiejętność inspirowania i motywowania swoich słuchaczy do działania i poszukiwania najlepszych rozwiązań.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Siedziba EIPB

20-810 Lublin

Bartnicza 5

woj. lubelskie

Rejestracja

2900
2 900
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
  • parking
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Europejski Instytut Psychologii Biznesu
  • Ulica i nr: Bartnicza 5
  • Kod pocztowy: 20-810
  • Miejscowość: Lublin
  • Numer NIP: 7122687941

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Europejski Instytut Psychologii Biznesu
20-810 Lublin, Polska
Bartnicza 5
woj. lubelskie
Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji szkoleń dla biznesu. Działając od 2000 roku zdobyliśmy zaufanie menedżerów i pracowników licznych polskich przedsiębiorstw. Od początku istnienia przeszkoliliśmy ponad 55 000 osób. Zadowolenie naszych k...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!