Szkolenie

Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom II Premium

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie dla menadżerów, prowadzone w trybie stacjonarnym i online. Dzięki szkoleniu:
- nauczysz się jak ustalać zasady współracy w zespole,
- rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnych spotkań,
- zdobędziesz umiejętność budowania zaufania i bezpieczeństwa w zespole,
- poszerzysz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności z zakresu przeprowadzania zespołu przez zmianę,
- dowiesz się jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do:

  • kierowników zespołów,
  • pracowników działów personalnych, szkoleniowych, administracyjnych zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • menadżerów
  • liderów zespołu

 

Program szkolenia

  1. Dobry zespół:
    • cechy dobrego zespołu,
    • czynniki ułatwiające pracę w zespole,
    • różnica między zespołem a grupą - jak zmienić grupę w zespół?
    • „jak ominąć efekt odbicia" o źródłach i sposobach dopasowania pracowników do zespołu?
  2. Budujemy nasz zespół:
    • po co ja tu jestem? gdzie dążymy?
    • jaki jest nasz zespół? kogo nam brakuje?
    • jak zwiększymy efektywność naszego zespołu?
    • wdrażanie - kto robi co, kiedy i gdzie?
  3. Zarządzanie relacjami:
    • co to jest?
    • jak i po co budujemy relacje w grupie? Mapa relacji w firmie
    • kultura organizacyjna, a struktura i funkcje managerskie. Gdzie ja jestem w systemie władzy?
  4. Nietykalni" - jak działać i co robić, kiedy ludzie nie współpracują?
    • "sącząca się trucizna", czyli rzecz o aluzji, sarkazmie, żartach..
    • dysfunkcje pracy zespołowej (role i postawy), które obniżają wydajność pracy zespołowej,
    • budowanie zaangażowania u zdemotywowanych pracowników.
  5.  Stereotypu i uprzedzenia, mity kontra fakty:
    • różnice w postrzeganiu i różnice w ocenianiu ludzi, 
    • źródła stereotypów i ich konsekwencje dla procesu współpracy grupowej, 
    • komunikaty zgodne i niezgodne. 
  6. Pokolenie Y, Z - czyli kto?:
    • czego oczekuje od menedżera pracownik pokolenia Y/Z? (benchmarki),
    • czynniki sukcesu i porażki w zarządzaniu pracownikami pokolenia X/Y/Z,
    • jak korzystać z talentów pokolenia Y/Z?
  7. Budowanie zaufania bazą i fundamentem wzajemnej współpracy: 
    • zaufanie - najważniejszy kapitał ludzki,
    • „jestem na TAK, jestem na NIE", nastawienie, moje postawa we wzajemnej współpracy w pracownikami,
    • budowanie relacji w zarządzaniu zespołem,
    • "kiedy szef musi, a kiedy chce",
    • o wadze atmosfery i bezpieczeństwa w zespole: wspólne błędy, wspólna droga i wspólna odpowiedzialność.
  8. Efektywne spotkania: 
    • planowanie i działania przed-spotkaniowe, 
    • spotkanie - agenda, plan, działania i efektywność czasowa,
    • symulacja spotkania.
  9. W nurcie zmiany. Jak jednoczyć i integrować zespoły pracownicze w erze permanentnej zmiany?
    • jak przewidzieć i jak radzić sobie z oporem wobec zmian?
    • budowanie kultury zmian w zespole,
    • jak pomagać ludziom rozwijać się w zespołach?
    • rekrutacja i przyjmowanie nowych osób do zespołu.
  10. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji:
    • proces analizy problemu - znalezienie rzeczywistego problemu kluczem do jego rozwiązania,
    • pięciokrotne pytanie „dlaczego" - case study,
    • przeszkody podejmowania decyzji i tolerancja niepewności,
    • najważniejsze reguły decydowania,
    • przewidywanie możliwych ryzyk przy podejmowaniu decyzji.
    • laboratorium metod użytecznych w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji - case study.
  11. Zaangażowanie i motywacja zespołu. Postępowanie z problemami zagrażającymi motywacji:
    • rozpoznawanie spadku motywacji,
    • umiejętność diagnozy przyczyn i pomocy pracownikowi i zespołom,
    • ćwiczenie umiejętności zarządzania w sytuacji konfliktów występujących między członkami zespołu.
  12. Indywidualny coaching zmiany - mój osobisty cel pracy:
    • moje zadanie wdrożeniowe - analiza,
    • moje obszary do pracy kwartalnej,
    • moja mapa zespołu - planogram zasobów, kompetencji, obszarów zagrożenia, obszarów do pracy.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 marca 2022
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 20 maja 2022
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Zapisz się

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1590 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!