O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie, na którym dowiesz się:
- jak tworzyć angażujące i aktywizujące publiczność prezentacje?
- jak wykorzystać siłę retoryki i storytellingu do udoskonalenia swoich prezentacji?
- jak zaprezentować swój produkt, usługę, projekt lub pomysł za pomocą opowieści?
Zachęcamy do zapoznania się z programem wydarzenia.
Szkolenie adresujemy:
- do wszystkich osób zainteresowanych tematem sztuki przemawiania i autoprezentacji
- do osób prowadzących na co dzień prezentacje przed klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- do osób prowadzących spotkania biznesowe
- do osób planujących pracę trenera wewnętrznego/ zewnętrznego
- do kadry menedżerskiej
- do specjalistów i pracowników, którzy na co dzień nie prowadzą może prezentacji, ale niektóre ich funkcje zawodowe mogą wymagać opanowania tej sztuki
Program szkolenia
- Po co nam retoryka i "historie" w wystąpieniach?
- Czego możemy nauczyć się od najlepszych?
- jak słynni mówcy przygotowywali się do wystąpienia?
- jak słynni mówcy budowali swoje mowy?
- trzy WAŻNE obszary budowania spójnego portretu retorycznego mówcy,
- jak szybko "narysować "swoją prezentację?
- Mowa, która działa na emocje, czyli jak mówić, żeby być razem i mieć wspólne cele z tymi, do których mówimy?
- techniki pobudzania emocji słuchaczy:
- pytania retoryczne (bez odpowiedzi, z odpowiedzią)
- odwołanie się do marzeń, potrzeb i oczekiwań,
- dowartościowanie i upodobnienie,
- „Wielka idea" i jej 3 właściwości,
- główny cel - odkryj na czym im zależy i jak to powiązać z Twoją ideą?
- znajdź wspólny grunt - jak nawiązać autentyczny kontakt z audytorium?
- przedstaw cenną nagrodę - o motywacji w prezentacji.
- kontrola publiczności i zainteresowanie zmęczonej publiczności,
- jak pracować z nieprzychylnie nastawioną publicznością
- techniki pobudzania emocji słuchaczy:
- Storytelling - siła opowieści biznesowej, czyli coś, co zapamiętają na długo:
- wzorzec opowieści, formuła prezentacji, punkty zwrotne i kulminacyjne,
- strategiczny storytelling w prezentacji - jak wzmocnić oddziaływanie prezentacji na audytorium?
- struktury wzbudzające zainteresowanie,
- schemat Syda Fielda w budowaniu dramaturgii,
- perspektywa oglądania treści,
- jakie argumenty działają w opowieści?
- gdzie szukać emocji? jak je budować?
- prezentacja przykładów zastosowania opowieści w biznesie - jak to robią najlepsi?
- "Twoja opowieść"
- Retoryka w prezentacjach:
- trzy dźwignie retoryki,
- sztuka kompozycji,
- sztuka argumentacji,
- retoryczne zasady perswazji,
- figury retoryczne i ich zastosowanie:
- metafora - by zrozumieć,
- analogia - by przybliżyć,
- hiperbola - by pobudzić,
- kontrast - by rozdzielić i uporządkować,
- dialogowanie - by uwiarygodnić i obudzić.
- krótkie formy retoryczne w wystąpieniach Uczestników - warsztat.
- Wystąpienia przed dużą grupą: praca z mikrofonem, bank metodyczny.
- Prezentowanie ad hoc - technika improwizacji praktycznej i jej zastosowanie w wystąpieniu (wg Violi Spolin):
- "stay hungry, stay foolish" - elastyczność, otwartość, gotowość na zmianę w prezentacji,
- blokowanie i akceptacja „oferty" w prezentacji,
- zasady improwizacji praktycznej,
- zastosowanie poznanych technik w prezentacji biznesowej Uczestników.
- TEAMWORK - to już jest FINAŁ! Najlepsze praktyki wystąpień.
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
