O szkoleniu
Akademia Sprzedaży B2B to szkolenie dla sprzedawców, którzy:
- każdego dnia wykonują „zimne telefony” do potencjalnych nowych klientów biznesowych
- ciągle słyszą, że ich rozmówcy nie są zainteresowani albo mają już swojego dostawcę
- muszą umieć przekonać klienta do swojej oferty i do ceny proponowanego rozwiązania
- powinni umieć budować długotrwałe i silne relacje biznesowe z klientami
- Sprzedawcy B2B
- Konsultanci biznesowi
- Przedstawiciele regionalni
- Przedsiębiorcy
- Freelancerzy
- Menedżerowie sprzedaży
Program szkolenia
Sprzedaż B2B – wprowadzenie do tematu
- Proces zakupowy klienta vs. proces sprzedaży handlowca – etapy i wyzwania
- Trendy zmieniające współczesną sprzedaż B2B
Prospecting – generowanie okazji sprzedażowych w segmencie B2B
- Typowe błędy sprzedawców na etapie prospectingu – co wywołuje irytację klienta i sprawia, że już od początku nie chce on kontaktu ze sprzedawcą
- Typowe reakcje, blokady i obiekcje klientów na etapie prospectingu – co wywołuje bezradność u sprzedawcy i sprawia, że unika on działań prospectingowych
- „Zimne telefony”, cold mailing, Linkedin – przegląd strategii generowania leadów
- Dojrzewanie leadów czyli o trudnej sztuce czekania na właściwy moment – dobre praktyki
Rozmowa sprzedażowa – jak rozmawiać z klientem o swoim produkcie
- Etapy rozmowy sprzedażowej – perspektywa klienta i perspektywa handlowca
- Rozmowa sprzedażowa - 8 najczęściej popełnianych błędów
- Rola potrzeb klienta w procesie podejmowania decyzji o zakupie
- Aktywne i uśpione potrzeby zakupowe klienta – czym są, jak je badać, jak wykorzystać je w rozmowie sprzedażowej
- Język korzyści, czyli budowanie poczucia wartości oferowanego rozwiązania
- Budowanie prezentacji handlowej wykorzystującej 4 najsilniejsze motywy zakupowe klienta biznesowego
- Korzyści biznesowe i korzyści osobiste – dwa poziomy sprzedaży w B2B
- Obiekcje zakupowe – powody, które powstrzymują klienta przed decyzją
- Technika finalizacji próbnej – technika prowadzenia rozmowy sprzedażowej po etapie prezentacji oferty
- Finalizacja właściwa (techniki zamykania sprzedaży)
- Follow up czyli ponownie o trudnej sztuce czekania na właściwy moment – dobre praktyki
Techniki obrony ceny – jak rozmawiać o cenie i rabatach
- Sposób prezentacji i tajming – techniki sprzedaży związane z komunikacją ceny
- Techniki sprzedaży pomagające rozegrać wątek ceny (techniki obrony ceny)
- Zasady udzielania rabatów i targowania się – podstawowe zagadnienia z zakresu negocjacji cenowych
- Blef, straszenie tańszą konkurencją, technika imadła i inne gry sprzedażowe klientów – jak przedstawiciel handlowy może bronić się przed takimi praktykami klienta
Budowanie relacji z klientem biznesowym – dobre praktyki w zakresie lojalizacji klienta
- Dobre praktyki w zakresie lojalizowania klienta – co robić, aby klient pozostał z nami na dłużej
- Dobre praktyki w zakresie rozwijania sprzedaży z obecnym klientem – co zrobić, aby klient zaczął kupować więcej i częściej
- Jak wykorzystać lojalność klienta do poprawy działań prospectingowych
- Działania retencyjne – co robić, gdy klient chce zakończyć współpracę
Czas trwania
9:00 - 17:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Katowice
woj. śląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- parking
- konsultacje indywidualne
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- parking
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- parking
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
- Nazwa firmy: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
- Ulica i nr: Bytkowska 103D/42
- Kod pocztowy: 40-148
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6342447339