O szkoleniu
Opanuj techniki cold callingu, cold meetingu i zmieniaj zimne kontakty w trwałe relacje podnoszące Twoje wyniki.
Cold calling – aktywność sprzedażowa budząca opory i stres u wielu handlowców a jednak wciąż skuteczna i potrzebna umiejętność. Nie mniejszy problem sprawia prowadzenie pierwszego spotkania sprzedażowego u klienta z którym nie mamy jeszcze wypracowanych relacji. W trakcie naszego szkolenia przejdziemy wszystkie etapy cold callingu od przygotowań przed wykonanim pierwszego telefonu, przez analizę najskuteczniejszych scenariuszy rozmowy po finalizowanie ustaleń dotyczących spotkania z klientem. W drugiej części przygotujemy się do maksymalnie efektywnego poprowadzenia spotkania i prezentacji oferty naszej firmy. Szkolenie ma charakter warsztatowy a każdy blok tematyczny wypełniony jest ćwiczeniami, analizami i dyskusją. Praktyczne przykłady, gotowe rozwiązania i zaangażowanie wszystkich Uczestników gwarantują, że cold calling już dzień po szkoleniu będzie naturalną czynnością a nie stresującym obowiązkiem.
Szkolenie z aktywnej sprzedaży w formie cold callingu i cold meetingu B2B i B2C prowadzi Trenerka Sprzedaży i Obsługi Klienta, Konsultantka Biznesowa, Przedsiębiorczyni Natalia Kościuk.
Cele:
- Efektywne prowadzenie rozmów telefonicznych (cold calling)
- Redukcja stresu i przygotowanie do rozmowy z nowym klientem, budowanie relacji od pierwszego kontaktu.
- Skuteczne reagowanie na obiekcje klientów
- Poznanie technik przełamywania obiekcji oraz rozwój umiejętności aktywnego słuchania.
- Profesjonalne przygotowanie i prowadzenie spotkań sprzedażowych (cold meeting)
- Planowanie spotkania, prezentowanie oferty językiem korzyści oraz zamykanie rozmowy.
- Podniesienie profesjonalizmu i komfortu w komunikacji sprzedażowej
- Doskonalenie doboru słów, stosowanie aktywnego słuchania i technik budujących pewność siebie.
Metody pracy:
Program realizowany jest metodą warsztatową z aktywnym zaangażowaniem Uczestników. Uczestnicy pracują w oparciu o:
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
- Analizy SWOT.
- Dyskusję, burze mózgów i wspólne szukanie najlepszych rozwiązań.
- Analizę przykładowych rozmów telefonicznych.
- Analizę scenariuszy spotkania sprzedażowego.
Grupa docelowa:
- Pracownicy odpowiedzialni za szukanie nowych klientów dla firmy.
- Osoby pracujące w sprzedaży telefonicznej.
- Przedstawiciele handlowi.
- Doradcy Klienta.
Program szkolenia
Moduł I Przygotowanie do kontaktu z nowym klientem.
- Wstęp, omówienie celów szkolenia, kontrakt.
- Integracja grupy – ćwiczenie rozgrzewkowe „Głuchy telefon”.
- Analiza ćwiczenia – jak przygotować się do pierwszego kontaktu z klientem?
- Źródła dostępnych informacji.
- Analiza informacji.
- Praca z informacjami, które posiadamy.
- Czy wiesz po co dzwonisz? Cele rozmowy z klientem.
Moduł II Rozmowa telefoniczna z klientem.
- Wstęp, omówienie celów szkolenia, kontrakt.
- Integracja grupy – ćwiczenie rozgrzewkowe „Głuchy telefon”.
- Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.
- Zasada WiP.
- Asystentka – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
- Etapy rozmowy telefonicznej z klientem.
- Sztuka zadawania odpowiednich pytań.
- klasyfikacja 10 grup pytań podczas rozmowy z klientem.
- ćwiczenie „Kto pyta, nie błądzi”.
- Najczęściej pojawiające się obiekcje i sposoby na ich przełamywanie.
- Nie mam czasu.
- Mam już dostawcę.
- Nie potrzebujemy tego.
- Nie mam budżetu.
- Ćwiczenie „Sprzedaż niemożliwa”.
Moduł III Spotkanie z klientem.
- Przed spotkaniem – przygotowujemy checklistę.
- Zasady dress code – o tym nie możesz zapominać.
- Prezentacja – jak ją przygotować?
- Objętość, układ, treść.
- Język korzyści.
- Prezentowanie oferty.
- Zaplanuj przebieg spotkania z klientem – agenda spotkania.
- Domykanie ustaleń.
- Po spotkaniu: jak przeprowadzić skuteczny follow-up.
Moduł IV Zasady profesjonalnej i skutecznej komunikacji.
- Asystentka – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
- Etapy rozmowy telefonicznej z klientem.
- Słowa klucze i zakazane zwroty w komunikacji z klientami.
- ćwiczenie „Powiedzmy to inaczej”.
- Aktywne słuchanie – kluczowa kompetencja w sprzedaży.
- czym jest aktywne słuchanie w praktyce.
- ćwiczenie „Priorytety klienta”.
- ćwiczenie „Lekcja plastyki”.
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Forma zajęć
Prelegenci
PROFIL TRENERA:
Z wykształcenia hungarystka i manager sportowym – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobyć unikatowe doświadczenie przy międzynarodowych projektach m.in w roli sponsorship managera podczas UEFA EURO 2012.
Jako dyrektor sprzedaży portalu internetowego w grupie mediowej AGORA realizowała projekty reklamowe dla marek takich jak PKN Orlen, Continental, VISA, Polkomtel.
Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Była mentorką w międzynarodowym programie QUEEN Innovation Challenge oraz trenerką przedsiębiorczości w Centrum Analiz Społeczno Ekonomicznych. Została wyróżniona tytułem laureatki plebiscytu Top 15 Kobiet Sukcesu w kategorii „Biznes i marketing”.
Stworzyła i prowadzi z mężem międzynarodowy e-commerce motoryzacyjny działający na kilku rynkach m.in. niemieckim, brytyjskim i amerykańskim. Jestem czynnym praktykiem sprzedaży poprzez codzienną obsługę klientów z całego świata w 4 językach obcych. W wolnej chwili ucieka z całą rodziną na ukochany Cypr.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Indywidualne programy szkoleniowe: przygotowuje program warsztatów po rozmowie z klientem, dopasowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.
Wiedza praktyczna: podczas warsztatów wykorzystuje swoje doświadczenia zarówno z minionej pracy zawodowej jak i obecnie prowadzonego biznesu.
Angażujące warsztaty: prowadzone przeze nią szkolenia mają formę interaktywnych i kreatywnych zajęć, w których wszyscy Uczestnicy biorą udział.
Rozwiązania gotowe do wdrożenia: celem jej warsztatów jest dostarczenie Uczestnikom rozwiązań, które mogą zastosować w swojej pracy już następnego dnia.
Identyfikacja z Uczestnikami: jest praktykiem sprzedaży i wie jak wygląda codzienna praca z klientami – dzięki temu doskonale rozumie wyzwania i problemy z jakimi mierzą się Uczestnicy szkoleń.
Komfortowa atmosfera: Uczestnicy jej szkoleń podkreślają, że tworzy atmosferę, która sprzyja swobodnej wymianie poglądów, dyskusji, pracy w grupie i dzieleniu się swoimi wnioskami.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 948 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
