Aktywna sprzedaż w formie cold calling i cold meeting B2B i B2C – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

O szkoleniu

Opanuj techniki cold callingu, cold meetingu i zmieniaj zimne kontakty w trwałe relacje podnoszące Twoje wyniki.


Cold calling – aktywność sprzedażowa budząca opory i stres u wielu handlowców a jednak wciąż skuteczna i potrzebna umiejętność. Nie mniejszy problem sprawia prowadzenie pierwszego spotkania sprzedażowego u klienta z którym nie mamy jeszcze wypracowanych relacji. W trakcie naszego szkolenia przejdziemy wszystkie etapy cold callingu od przygotowań przed wykonanim pierwszego telefonu, przez analizę najskuteczniejszych scenariuszy rozmowy po finalizowanie ustaleń dotyczących spotkania z klientem. W drugiej części przygotujemy się do maksymalnie efektywnego poprowadzenia spotkania i prezentacji oferty naszej firmy. Szkolenie ma charakter warsztatowy a każdy blok tematyczny wypełniony jest ćwiczeniami, analizami i dyskusją. Praktyczne przykłady, gotowe rozwiązania i zaangażowanie wszystkich Uczestników gwarantują, że cold calling już dzień po szkoleniu będzie naturalną czynnością a nie stresującym obowiązkiem.

Szkolenie z aktywnej sprzedaży w formie cold callingu i cold meetingu B2B i B2C prowadzi Trenerka Sprzedaży i Obsługi Klienta, Konsultantka Biznesowa, Przedsiębiorczyni Natalia Kościuk.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cele:

  • Efektywne prowadzenie rozmów telefonicznych (cold calling)
    • Redukcja stresu i przygotowanie do rozmowy z nowym klientem, budowanie relacji od pierwszego kontaktu.
  • Skuteczne reagowanie na obiekcje klientów
    • Poznanie technik przełamywania obiekcji oraz rozwój umiejętności aktywnego słuchania.
  • Profesjonalne przygotowanie i prowadzenie spotkań sprzedażowych (cold meeting)
    • Planowanie spotkania, prezentowanie oferty językiem korzyści oraz zamykanie rozmowy.
  • Podniesienie profesjonalizmu i komfortu w komunikacji sprzedażowej
    • Doskonalenie doboru słów, stosowanie aktywnego słuchania i technik budujących pewność siebie.

Metody pracy:

Program realizowany jest metodą warsztatową z aktywnym zaangażowaniem Uczestników. Uczestnicy pracują w oparciu o:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
  • Analizy SWOT.
  • Dyskusję, burze mózgów i wspólne szukanie najlepszych rozwiązań.
  • Analizę przykładowych rozmów telefonicznych.
  • Analizę scenariuszy spotkania sprzedażowego.
Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa:

  • Pracownicy odpowiedzialni za szukanie nowych klientów dla firmy.
  • Osoby pracujące w sprzedaży telefonicznej.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Doradcy Klienta.

Program szkolenia

Moduł I Przygotowanie do kontaktu z nowym klientem.

  • Wstęp, omówienie celów szkolenia, kontrakt.
  • Integracja grupy – ćwiczenie rozgrzewkowe „Głuchy telefon”.
  • Analiza ćwiczenia – jak przygotować się do pierwszego kontaktu z klientem?
    • Źródła dostępnych informacji.
    • Analiza informacji.
    • Praca z informacjami, które posiadamy.
  • Czy wiesz po co dzwonisz? Cele rozmowy z klientem.

Moduł II  Rozmowa telefoniczna z klientem.

  • Wstęp, omówienie celów szkolenia, kontrakt.
  • Integracja grupy – ćwiczenie rozgrzewkowe „Głuchy telefon”.
  • Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.
  • Zasada WiP.
  • Asystentka – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
  • Etapy rozmowy telefonicznej z klientem.
  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań.
    • klasyfikacja 10 grup pytań podczas rozmowy z klientem.
    • ćwiczenie „Kto pyta, nie błądzi”.
  • Najczęściej pojawiające się obiekcje i sposoby na ich przełamywanie.
    • Nie mam czasu.
    • Mam już dostawcę.
    • Nie potrzebujemy tego.
    • Nie mam budżetu.
  • Ćwiczenie „Sprzedaż niemożliwa”.

Moduł III  Spotkanie z klientem.

  • Przed spotkaniem – przygotowujemy checklistę.
  • Zasady dress code – o tym nie możesz zapominać.
  • Prezentacja – jak ją przygotować?
    • Objętość, układ, treść.
    • Język korzyści.
    • Prezentowanie oferty.
  • Zaplanuj przebieg spotkania z klientem – agenda spotkania.
  • Domykanie ustaleń.
  • Po spotkaniu: jak przeprowadzić skuteczny follow-up.

Moduł IV Zasady profesjonalnej i skutecznej komunikacji.

  • Asystentka – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
  • Etapy rozmowy telefonicznej z klientem.
  • Słowa klucze i zakazane zwroty w komunikacji z klientami.
    • ćwiczenie „Powiedzmy to inaczej”.
  • Aktywne słuchanie – kluczowa kompetencja w sprzedaży.
    • czym jest aktywne słuchanie w praktyce.
    • ćwiczenie „Priorytety klienta”.
    • ćwiczenie „Lekcja plastyki”.
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Forma zajęć

Prelegenci

Natalia Kościuk
Trenerka sprzedaży i obsługi klienta. Konsultantka biznesowa. Przedsiębiorczyni.

PROFIL TRENERA:

Z wykształcenia hungarystka i manager sportowym – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobyć unikatowe doświadczenie przy międzynarodowych projektach m.in w roli sponsorship managera podczas UEFA EURO 2012.

Jako dyrektor sprzedaży portalu internetowego w grupie mediowej AGORA realizowała projekty reklamowe dla marek takich jak PKN Orlen, Continental, VISA, Polkomtel.

Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Była mentorką w międzynarodowym programie QUEEN Innovation Challenge oraz trenerką przedsiębiorczości w Centrum Analiz Społeczno Ekonomicznych. Została wyróżniona tytułem laureatki plebiscytu Top 15 Kobiet Sukcesu w kategorii „Biznes i marketing”.

Stworzyła i prowadzi z mężem międzynarodowy e-commerce motoryzacyjny działający na kilku rynkach m.in. niemieckim, brytyjskim i amerykańskim. Jestem czynnym praktykiem sprzedaży poprzez codzienną obsługę klientów z całego świata w 4 językach obcych. W wolnej chwili ucieka z całą rodziną na ukochany Cypr.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

  • Indywidualne programy szkoleniowe: przygotowuje program warsztatów po rozmowie z klientem, dopasowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

  • Wiedza praktyczna: podczas warsztatów wykorzystuje swoje doświadczenia zarówno z minionej pracy zawodowej jak i obecnie prowadzonego biznesu.

  • Angażujące warsztaty: prowadzone przeze nią szkolenia mają formę interaktywnych i kreatywnych zajęć, w których wszyscy Uczestnicy biorą udział.

  • Rozwiązania gotowe do wdrożenia: celem jej warsztatów jest dostarczenie Uczestnikom rozwiązań, które mogą zastosować w swojej pracy już następnego dnia.

  • Identyfikacja z Uczestnikami: jest praktykiem sprzedaży i wie jak wygląda codzienna praca z klientami – dzięki temu doskonale rozumie wyzwania i problemy z jakimi mierzą się Uczestnicy szkoleń.

  • Komfortowa atmosfera: Uczestnicy jej szkoleń podkreślają, że tworzy atmosferę, która sprzyja swobodnej wymianie poglądów, dyskusji, pracy w grupie i dzieleniu się swoimi wnioskami.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena katalogowa
919
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 948 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 
  5. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!